Tråde! TRÅDE!

Neph

Neph

Kaffepusher

954
posts
2
karakterer

Neph 10.05.2017 10:54
Ahem... Hej!

Der er gået lidt koks i den med mine tråde, og der er vist kun en enkelt aktiv tilbage xD
På denne måde bliver Zane jo aldrig storslem og overtager Krystallandet! Og Mei bliver doven når hun ikke kan jage dusører!

Tsk tsk...

Nogen som er friske? :)
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
posts
0
karakter

Andy 10.05.2017 11:40
Er der noget bestemt du leder efter til både Zane og Mei? Ud over folk/dusører Mei kan jage?

~ Jordy ~
Neph

Neph

Kaffepusher

954
posts
2
karakterer

Neph 10.05.2017 11:41
Faktisk søger jeg hvad som helst xD Alt kan gå an til begge karakterer.
Så det er meget åbent!
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
posts
0
karakter

Andy 10.05.2017 15:01
Okay. NU! Har jeg alligevel svaret alle mine tråde så hvorfor ikke få mig nogle flere. xD
Hvis det er kan du gå ind og kigge på mine karaktere og så skrive til mig hvis du får en ide, ellers er der nogle få som jeg lige har her på stedet.

Zane Tråde:
*Kigger mod Zane & Isabella tråden* Okay. Jeg vil se bort fra forræderiet og tilgive dig <3 Jeg vil derfor skrive en ide til dig.
 - Anaïs er ikke ligefrem en kamp person, ikke fordi hun ikke kan det. Men det virker trivialt for hende. Hun har tidligere mødt flere af Zanes slags og har intet problem med dem. Hun har det dog tit sjovt med at lege med dem, drille dem og til sidste hjælpe dem. Hun er en god kontakt da hun først og fremmest er meget videne og hun er altid en god allieret når man skal rejse, plus, hun koster ikke rigtigt vigtigt at have som det.
Hun kan have en hvilken som helst tråd med Zane, kamp, irritere, kærlighed, kontrakt, alt! Hun er dog meget drilsk og bedrevidene, men hvis Zane virkelig vil prøve at overtage KL så er hun helt med på at hjælpe ham for en lille pris. (Nej! Prisen er ikke Sex som så mange på KL tror. Hun er meget pervers, men hun har altså andet hun også tænker på :P)

Mei Tråde:
 - Rosalind har en dusør på sig fra hendes familie. Den adelige familie Vinter som ønsker hende levende tilbage siden hun stak af med en ukendt mand selvom hendes far vil have hende gift til en eller anden adelig snob. Dog hvis Mei vil jage hende ned og prøve på at få hende tilbage for dusørens skyld skal det nok siges at Rosalind er sammen med Adrien af Lorgies og det er meget svært at få en tråd uden den anden lige nu da de hele tiden er sammen om alt. Så hvis du intet problem har med at spille med flere folk på en gang, så kan du da få en tråd til Mei med Lorgie og Jeg. (Lorgie har jeg talt med om sådan en tråd før, hun var med på det).

~ Jordy ~
Neph

Neph

Kaffepusher

954
posts
2
karakterer

Neph 10.05.2017 17:21
Først og fremmest... jeg er ked af forræderiet xD

Jeg synes dine to idéer er perfekte! Let's do this! :)
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
posts
0
karakter

Andy 10.05.2017 17:31
Okay. Vil du have jeg laver dem, den ene eller ingen? Jeg kan sagtens lave dem, men så bliver det nok først når jeg lige har spist. :)

~ Jordy ~
Neph

Neph

Kaffepusher

954
posts
2
karakterer

Neph 10.05.2017 17:38
Det ville være Awesome hvis du gider.
Min tid er en smule begrænset lige nu.
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
posts
0
karakter

Andy 10.05.2017 17:40
Så vil jeg gøre det når jeg har spist. Der går nok lige lidt, but better late than never ;)

~ Jordy ~
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
posts
0
karakter

Andy 11.05.2017 11:51
Vi burde nok forresten få valgt hvor henne så det faktisk passer xD? Anaïs er seriøst overalt, like... Overalt! Men Rosalind opholder sig ikke i byer i frygt for at blive fanget.

~ Jordy ~
Koda

Koda

Brother to a bear

745
posts
4
karakterer

Koda 11.05.2017 11:52
Altid frisk på en tråd :3
Neph

Neph

Kaffepusher

954
posts
2
karakterer

Neph 11.05.2017 12:35
Det er ret simpelt :)
Zane er bogstaveligt talt hvor son helst. Selv inde i byen lige for øjnene af vagterne. De opdager det bare ikke

Mei rejser også rundt på jagt efter jobs.

Og Koda! Fedt! Hvad er du til? :)
Koda

Koda

Brother to a bear

745
posts
4
karakterer

Koda 11.05.2017 12:49
Alt >:3

Eller rettere sagt, jeg er frisk på det meste ^^
Neph

Neph

Kaffepusher

954
posts
2
karakterer

Neph 11.05.2017 22:06
Koda, jamen så er der jo nærmest ingen grænser xD
Jeg kan se du har én aktiv karakter.

Zane er som regel lidt en røv overfor kønne kvinder. Og ganske sadistisk... ahem...

Mei er dusørjæger og lejesoldat, og... ja, en eller anden form for relation kunnede sikkert sagtens skabe :)

Der er frit valg på alle hylder!
Har du en idé?
Neph

Neph

Kaffepusher

954
posts
2
karakterer

Neph 13.05.2017 10:37
I forsvandt! :P
Koda

Koda

Brother to a bear

745
posts
4
karakterer

Koda 13.05.2017 13:37
Jeg går lige i tænkeboks til søndag aften hvor jeg har fri fra arbejde :)
Andy

Andy

Non-Binary Goddess

890
posts
0
karakter

Andy 13.05.2017 15:27
Zane er som regel lidt en røv overfor kønne kvinder. Og ganske sadistisk... ahem...

Det skulle du da have sagt lidt før! Jeg har da Luna. Hun er bare PT i Dragorn uden en vej ud... For hun er kinda fortryllet til ikke selv at kunne forlade stedet.

~ Jordy ~
Neph

Neph

Kaffepusher

954
posts
2
karakterer

Neph 13.05.2017 17:13
Interessant, Andy!
Jeg kan afsløre at Zane ville være ganske interesseret i begge tøsebørn xD 
Neph

Neph

Kaffepusher

954
posts
2
karakterer

Neph 14.05.2017 16:14
Folk er stadig mere end velkomne her :) vi kan sagtens lave nogle fede plots og skabe relationer!
Koda

Koda

Brother to a bear

745
posts
4
karakterer

Koda 14.05.2017 19:36
Zane kommer bare an >:3
Jeg skal love dig for han får kamp til stregen :P
Neph

Neph

Kaffepusher

954
posts
2
karakterer

Neph 14.05.2017 20:26
Det lyder ikke så skidt xD det kan være at han endda taber!


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Tatti
Lige nu: 2 | I dag: 9