Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 20.02.2017 22:09
Han var oprigtig om hans kompliment til Elaina, for tingene var gået bedre siden hun kom og hjalp ham, der var kommet styr på økonomien, han fik mere tid til at holde vagterne i gang med diverse trænings øvelser og mere tid til, at have et øre blandt bønderne. Hvis blot hun kunne smile mere, for når hun gjorde, klædte det hende virkeligt, lige som nu.
 Klokken måtte være mange, han kunne mærke søvnen så småt krybe ind over ham. "Jeg ved ikke med dig men jeg kan mærke søvnen så småt nærme sig. Vil du være her for dig selv eller må jeg følge dig til dine gemakker?" Han måtte spørge hende, han var trods alt en gentleman. "Og vær oprigtig denne gang, Elaina." Hektor så på hende med et skærende blik, for han havde godt lagt mærke til hvordan hun prøvede på at gøre ham tilpas med at holde på formaliteterne, det lå ikke i god jord hos ham, når det blot var de to alene. Oprigtighed kunne han sætte pris på.
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 22.02.2017 09:44
Elaina var enig med Hektor, det burde han næsten allerede kende svaret på eftersom hun lå og nærmest sov da han havde valgt at vende tilbage til pejsestuen. I forhold til etikken og normen var Elaina ikke helt glad ved at de delte værelse, hun havde endnu ikke hørt rygter om at de var fordi at en af dem havde en elsker eller værre var ved at gå fra hinanden, men det var jo langt fra virkerligheden. Elaina havde svært ved endnu at se sig selv være forelsket eller have dybe følelser for denne mand, men Marius måtte have følt et specielt bånd til ham, og det ville klart være anderledes hvis han endnu var her. Elaina nikkede blot. 
Hvorpå hun rejste sig, og inden hun gik ud af døren hørte hun Hektor sige at hun skulle til at være oprigtigt. Indenvendig tænkte hun at det ville han ikke ønske, så ville han se en mere kølig og grov Elaina, så ville han nok foretrække Elaina der var høflig. Derfor sagde hun hellere ikke noget til det, han havde jo gennemskuet hende. Hun var også ligeglad, hun vidste hvad der var bedst at gøre, om han så var tilfreds med det eller ej. 
Elaina gik med rolige skridt ud af pejsestuen med forventningen om at Hektor flugte efter hende. Det varede ikke længe før de nåede hen til hendes gemakker. Hun stod ved døren og så op i hans ansigt og sagde roligt "Godnat min kære" velvidende om at dette nok ikke var oprigtigt, men hvis det var oprigtigt ville hun bare gå ind og lukke døren i hovedet på ham. Elaina blinkede et par gange og begyndte at føle et lettere intens stemning. 
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.02.2017 10:35
Hektor måtte acceptere stilheden for hvad det nu måtte være, man kan ikke tvinge nogle til at finde glæde, kun hjælpe dem på rette spor. Han fulgte efter hende, hel vejen til hendes private gemakker, tavsheden var klar i mellem dem begge. Men han måtte gøre noget ved dette, hvis hun ville blot give ham en chance for at se hvem han var. "Sov godt Elaina og må guderne våge over dig." Han bukkede for hende, drejede om på hældende for at findes hans egne gemakker. Han så sig over hans skulder hen imod Elaina "Hør, hvilken bog ville du anbefale som godnat læsning? Jeg kunne spørge min søster men jeg vil gerne høre din mening."
Elaina

Elaina

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

Ela 22.02.2017 16:14
Elaina skulle lige til at vende sig om og låse døren efter sig, hvor Hektor stoppede hende med et spørgsmål omkring en bog. Hun aldrig troet at hun skulle tænke over et spørgsmål så sent på en dag, og kom i tanke om en spændings bog, som omhandler en snigmordere på flugt. "Den eneste jeg huske lige nu, er Midnatssol" svarede hun roligt. Hektor havde nok ikke forventet det af hende, men det var den eneste bog hun kunne komme i tanke om. Hun blev lidt endnu i døren da hun ikke vidste om der var flere filosofiske spørgsmål han ville stille. 
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias
Lige nu: 1 | I dag: 10