Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 02.10.2016 15:28
Morgana kom tøvende gående mellem bordene med en bog trykket mod brystet. Hun skimmede rummet for at finde en fredelig og rolig plads, uden alt for mange i nærheden.
Hun fandt et sted og satte sig med et suk på den hårde træstol, og slog op på en tilfældig side.
Lysten til at læse var der ikke rigtigt. Hun måtte indrømme, at hun var søgt herind for at komme i skygge for solen, til aftenens tusmørke begyndte at sænke sig og temperaturen ville falde lidt. Selvom hun var vant til sommerens hede fra barndomshjemmet, var det her alligevel lidt for meget.


Under kappen var hun kun i en tynd lærredsskjorte og et par løse bukser, men selv med kappen af og siddende roligt i skyggen kunne hun mærke en sveddråbe trille ned mellem skulderbladene.
De store døre og vinduer var på vid gab i biblioteket, men ikke en vind rørte sig.
Det var trods alt lidt køligere herinde, men ikke meget.

Morgana lod blikket glide over bogstaverne og sætningerne, siderne og tegningerne. Hun elskede tegningerne mest. De var så dragende, så klare… men selv de kunne ikke holde hendes tanker fanget, og hendes tanker begyndte at flyve, mens hende blik fæstede sig på ingenting ude i horisonten, åbenbaret af de åbne døre.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 12.10.2016 13:46
Det var ikke fordi at der var ret mange på biblioteket i dag. Folk havde vigtigere ting at tænke på en bøger og ord. Lily kom gående roligt gennem rummet og søgte efter en plads ved et bord hvor hun kunne sidde og skrive.
Foruden teateret så var biblioteket et af de steder som Lily brugte tid på. Hun var glad for at læse, og hvis det ikke var for at læse, så kom hun her for at få rå eller for at skrive et af sine digte, som hun af og til gjorde. I dag var hun kommet ind på biblioteket både for at få rå og så for at komme i skygge fra solens bragende stråler, udenfor de fire vægge. 

Lily var iklædt en af hende kjoler. En kjole i et tyndt stof, som hang løst om hendes tynde krop. Det var bestemt ikke vejr til at gå i noget tætsiddende, eller noget som hun ville få det varmere i. 
Hun fandt et roligt sted i et af hjørnerne, hvor en ledig stol stod og ventede på at blive svedt i. Hun fandt dog først en tom blok med papir fra et af de andre borde. En anden kvinde sad ved bordet, men det virkede ikke til at stolen var op taget, og det virkede til at være det sted hvor der var køligst, selvom det ikke var megen forskel.

Hun kiggede roligt på anden kvinde, og rømmede sig lidt, for at få hendes blik. "Må jeg sætte mig her og skrive?" spurgte hun og lagde blokken på bordet i håb om at det var okay. 

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 12.10.2016 16:35
Morgana kiggede overrasket op. Der var ikke mange, der spurgte før de satte sig, ej heller hun. Hun smilede undskyldende til kvinden - der så ud til at befinde sig bedre i sin mundering end Morgana i sin egen - og flyttede lidt af sit rod til den ene side, så der var mere plads til den ny tilkommende.

”Ja selvfølgelig!” Hun smilede imødekommende og nikkede glad til kvinden, for derefter at prøve at læse et par linjer mere… samtidigt med at hun forsøgte at betragte kvinden overfor i smug.

”Skrive?” Hviskede Morgana spørgende. De fleste kom her for at læse. Det gjorde hun hvert fald. Breve skrev hun derhjemme, hvor hun ikke blev betragtet, når hun af og til måtte strege ord ud!
Hun lagde en finger på teksten, hvor hun var kommet til og kiggede direkte på kvinden. Hun håbede ikke at denne ville blive stødt over hendes ligefremhed. Morganas nysgerrighed var vakt. Der skulle ikke meget til at lede den på afveje.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 12.10.2016 19:42
Hun takkede smilende og satte sig roligt ned og skubbede sin stol ind til bordet. Kvinden overfor Lily virkede til at være noget ældre end hende selv, måske sidst i tyverne? Hun virkede også til at være en anden klasse end hende selv, sådan virkede hendes udseende i hvert fald, det kunne sagtens være anderledes. Lily var ikke en person som var dømmende overfor andre eller fremmede, men hun var en person som altid lige så andre, for at skabe sit eget billede. Men hun havde altid været en åben person, ellers ville hun aldrig have sat sig der, når hun kunne sidde andre steder.

Et lille smil bredte sig på de røde læber over hendes spørgsmål. Lily elskede at snakke og var meget snaksaglig, især over ting som havde en stor interesse for hende, og det havde hendes skrivning. "Altså normalt er jeg skuespiller på byens teater, men i min fritid kan jeg godt lide at bruge tid på at skrive forskellige ting. Det kan være mit eget spil, små digte eller bare hvad jeg har oplevet eller været igennem" Hun holdt en lille pause og roede sin lille taske igennem for at finde en pen hun kunne bruge til at skrive med og lagde den ved blokken, "Og så er byen og dens steder med til at give mig forskellige indtryk og inspiration til det jeg skriver. Derfor er det bedre at sidde her, end der hjemme i den kedelige lejlighed" Hun kiggede over på kvinden og studerede bogen som hun var stoppet op i, da hun havde afbrudt hendes læsning. Selvom hun havde læst flere bøger, så var dette dog ikke en hun kendte. Men altså, hun kunne ikke kende til alt.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 12.10.2016 21:14
Morgana gjorde store øjne. Skuespiller! Så var der ikke noget at sige til, at kvinden var flot i både make-up, holdning, tøj og i hendes gebærden.
Hun sad og nikkede forført af den fremmede og kunne sagtens følge tankegangen. For Morgana var det tegninger og akvareller, hun foretrak. Hun kunne bruge timer på at betragte naturen for at finde gode motiver!

”Jeg skriver… ikke så meget. Men jeg tegner lidt!” Morgana smilede og drejede bogen, hun havde siddet med over mod hende. Der var tegninger og skitser og dimensioner på dyr i den. Lige nu var den opslået på en side med en hest, og teksten forklarede et eller andet snørklet omkring de gyldne dimensioner for en araber.

”Jeg elsker også at komme ud af husene og fordybe mig i tegninger. Det er kedeligt at gøre indendøre! Inspirationen er nemmere at finde udenfor…” Morgana rødmede let. Hun var ikke vant til at snakke så meget om sig selv. Hun holdt sig gerne lidt tilbage, fordi hun følte, hun lidt for nemt plaprede ud med ting, hun måske ikke burde sige. Og hun frygtede, at hun kedede folk.
”Optræder de for tiden?” Morgana lagde hovedet på skrå og kiggede spørgende på hende. Hun vidste ikke, hvor meget en skuespillers hverdag ville være påvirket af heden og vandmanglen. Morgana selv undlod at bruge vand på at male for tiden. Hun skitserede kun, og håbede at regnen snart ville komme.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 12.10.2016 21:49
En tegner! tænkte hun for sig selv med et lille smil på læberne, det mindende hende om hendes far som også selv var maler og tegner. Det havde hun faktisk ikke helt ventet, men skindet bedrager og derfor var det også vigtigt for Lily at lytte. Hun studerede den nu vendte bog og blev fascineret af tegningerne og den forklarende tekst. Hun vidste godt det ikke bare vare lige sådan at lave noget smukt, men samtidig var der heller ikke en opskrift på en god tegning eller godt billede. Fantasien var vigtig når man var kreativ. Det vidste hun fra sig selv.

"Hvor spændende" sagde hun små glad, "Min egen far er også maler. Han bor ude i Medanien på sin egen gård, hvor han har et stor atelier og bruger meget tid på at være i naturen og male hvad der nu fanger hans interesse" Det var faktisk ikke meningen at det nu skulle handle om hende igen, men hun ville gerne fortælle at hun havde en lille viden inden for den slags kunst. "Så jeg kan sagtens følge din idé med at komme ud og se naturen og hvad der sker uden for hjemme. Og jeg har da også en lille viden inden for at male, men jeg har aldrig selv været god til det. Har De tegninger man kan se?"

Hun studsede lidt over spørgsmålet. Der var intet liv på teateret lige for tiden. Skylden kunne man give alle plagerne, folk havde ikke tid til at tage i teateret, der var så meget andet som var vigtigere, selvom Lily syntes at folk skulle give sig selv det frirum. "Plagerne har sat det hele i bero. Jeg har ikke øvet i meget lang tid, og lige nu er det alt for varmt at skulle spille skuespil. Det ville være for hårdt. Men jeg glæder mig til at kunne komme i gang igen"

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 19.10.2016 18:45
”I Medanien?!” Udbrød Morgana forbavset. Hun var selv derfra. Hun kiggede tænksom på kvinden foran sig og lyttede spændt videre. Var det mon en hun kendte? Medanien var jo ikke helt lille, men alligevel…
Det næste spørgsmål fik hendes tanker væk fra geografien og hun kiggede ned på bordet. Der var nogle få skitser blandt hendes papirer, men ikke ligefrem noget pænt eller noget, hun havde lyst til at vise frem.

”Jeg… har desværre ikke nogen med mig i dag. Men hvis De kommer her i morgen lige som jeg, vil jeg gerne tage nogen med. De er ikke opsigtsvækkende, mere middelmådige. Den slags uden navn, som middelklassen køber for at fremstå mere kulturel og velhavende.” Morgana rødmede let. Hun vidste godt, hun ikke var en fin adelig. Og hun ville næppe blive det nogensinde, for hun kom aldrig de rigtige steder, hvis der skulle mødes giftefærdige mænd af en vis klasse.
Invitationer til den slags steder var påkrævet, og uden familie til at fremføre hende - ikke at hendes familie ville have mulighed for det, da de blot var middelklasse - var chancerne små.
Og hun vidste også, at hun ikke var århundredets maler.

 
Morgana skød tankerne fra sig og smilede bitter.
”Åh ja, de plager gør mangt og meget!” Hun havde haft et par uheld med at få papir til at selvantænde, mens hun tegnede… og nu denne tørke og … fraværet af ilden. Hun følte sig simpel, alt for almindelig. Som en anden bonde, der sled uden tanke i marken.
Bonde… Nå jo! Billedet på hendes tankes nethinde mindede hende om det, kvinden tidligere havde sagt.

”Hvor fra Medanien? Jeg mener, deres fader. Altså, jeg er selv derfra. Jeg er fra en købmandsfamilie, og jeg tog her til byen alene. Jeg har ikke set dem i lang tid. Jeg håber, de har det godt…” Morgana bed sig i læben og rynkede bekymret panden.
Den gamle nervøsitet blomstrede lidt op. Krigen, kaosset med magien og nu tørken. Der havde ikke været nogen breve til hende, siden den sorte hær var på march.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 21.10.2016 22:23
Hun blev en smule chokeret over hendes udbrud, men et lille smil bredte sig så derefter på hende læber. "Ja, min far ejer en gård i Medanien, hvor han har nogle marker" Hun bevarede smilet på hendes læber og rettede sig i stolen, den var ikke videre behagelig at sidde på. Hun lyttede roligt til Morganas talen og tænkte at hun nok godt kunne kigge forbi, hun havde alligevel ikke ret mange planer i disse tider. Men nu var det ikke fordi at hun havde så meget forstand på kunst som hendes far havde, men lidt havde hun da lært. "Jeg vil bestemt gerne se dine tegninger, så jeg kan sagtens komme ind i morgen, så vi kan tage et kig på dem. Det er godt nok min far som har mest viden omkring kunsten, men lidt har han da lært fra sig" Hun kom med en lille latter. Lily kendte godt til det fænomen med at middelklassen købte kunst som de havde råd til, og det var der bestemt ikke noget galt i. Hvis det kunne hjælpe en familie med lidt penge og samtidig sprede lidt kunst, så flere fik lidt mere stil i deres hjem, så var det jo en situation som var bedst for begge parter. 

"Er de selv fra Medanien?" Hun rettede på kjolen og kiggede over på hende, hun kendte hende ikke, så det var ikke sikkert hun havde mødt hende i byen. "Hans gård ligger lidt udenfor byen og er omkredset af en del marker, som hans medansatte går og arbejder med. Har din familie en købemandsbutik eller sådan noget så?" Svarede og spurgte hun interesserede.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 02.11.2016 18:11
”Ja, jeg voksede op dér og kom hertil for nogle år siden for at blive kunstner. Jeg arbejder stadigvæk på det!” Hun smilede skævt og gestukilerede ned mod bogen, hun sad med.

”Min familie havde et lille købmandssted og handlede mest med gængse varer som stoffer, materialer eller papir til landsbyen. Til gengæld tog vi gerne varer med fra vores landsby og solgte her i byen, og holdt derved en god gang i byen. Der var også en klog kone, der af og til kom med herind og solgte miksturer!”

Morgana smilede ved mindet om de lange køreture herind - selvom hun ikke havde fået lov at komme med alt for tit. De havde været årets højdepunkter!

”Hvordan er du så havnet herinde i byen?” Morgana lagde hovedet på skrå og kiggede nysgerrigt på damen overfor. Hun fandt det altid spændende at høre baggrunden for personers valg. Det var med til at danne det indtryk, hun fik af dem. Og personen over for hende virkede spændende og farverig, hvilket blot pirkede til Morganas nysgerrighed.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 03.11.2016 18:53
Det var rart på en måde at komme i kontakt med en person, som kom fra det samme område som hende selv, nu var det godt nok længe siden at hun sidst havde været derude og endnu længere siden at hun var flyttet fra huset, men hun huskede det som det var i går. Det havde været et roligt sted at vokse op. Hun havde elsket at gå blandt markerne og ikke mindst den store skov som lå bag huset. Her havde hun brugt rigtig meget tid, tid på opdagelser og nye eventyr. Det var nok også her inspirationen til alle hendes digte kom fra, ligesom det var der inspirationen til hendes fars kreativitet kom fra. Det var noget helt enestående.
Hun havde, som lille pige, haft en hule ude i skoven som hende og hendes far havde bygget sammen og når hun så rendte og legede ude i skoven, så var det oftest omkring hulen som hun rendte rundt. Hun havde rigtig mange minder fra stedet og de blev kun stærkere når hun besøgte skoven.
 
"Jeg er sikker på at Deres ønske om at blive kunstner snart vil blive realitet" Sagde hun smilende til kvinden. Selvom hun ikke vidste hvor god en kunstner hun var nu, eller om hendes talent ville række til noget, var Lily altid en person som kommenterede positiv på ting, for det var hun oplært med og så kunne hun altid se hvor det bar hende hen. Hvis hun en dag skulle se kunst fra kvindens side af, så kunne hun jo sikkert blive positivt overrasket. "Nu har vi været i gang så længe, så hvad er Deres navn egentligt?" Spurgte hun høfligt.
 
Det skulle bestemt ikke undre sig at hendes far og familie havde handlet hos hendes familie, det var ikke alt som Lilys far kunne klare at stå for selv og derfor var det ofte at de tog sammen til byen for at handle de fornødne ting ind og Henry havde en eller anden ting med at handle med de købmænd som han havde et godt øje til og ikke mindst vidste havde en viden om det de solgte og ikke mindst hvor de var kommet fra. Lily kunne sagtens følge ham i den tanke gang, og hun havde bestemt også taget den til sig, så hun havde lidt af samme taktik når hun var ude og kigge efter tøj eller andre nødvendige ting.
"Vi har helt sikkert handlet hos dine forældre. Den gang jeg voksede op var der ikke så mange forskellige steder at handle og min fader købte kun hos dem som vidste hvad de havde med at gøre og som han havde et godt øje med. Gode varer til den rigtige pris, var en af de vigtigste ting hos ham og det kan jeg sagtens følge ham i" 
At de ofte havde været her i Hovedstaden kunne hun kun blive glad for. At varer fra Medanien blev solgt her, støttede hun meget op om og hun vidste at hendes far havde gjort det samme af og til, men det var bestemt ikke så meget som det kunne have været til, men så vigtigt var det ikke for ham. Han leverede for det meste til paladset og til de som havde bestilt hos ham. Det var ikke ofte at han havde en bod på markedspladsen.
"Jeg er glad for at hører at i havde succes med at sælge Jeres varer her i Hovedstaden, det er en vigtig ting både for Jeres familie, men ikke mindst for hele Medanien. Det er vigtigt at de små byer kan være med i det store salg. Vi har jo også nogle ting i vores Medanien som de ikke har her i Hovedstaden" Hun smilede og lo en gang over hendes egen tale om Medanien. Men det var et sted som stod hende nært, hun havde bare ikke rigtig en fremtid i byen.
 
Måske havde hun fået det hele til at lyde for meget om sig selv og det var aldrig hendes mening, og nu hvor kvinden gerne ville vide lidt mere om sig selv, det havde hun ikke noget imod - Men det var meget om hende selv. Hun kiggede smilende på det skrå og spørgende ansigt. 
"Altså . ." Sagde hun roligt og tænkte sig om hvor hun skulle begynde, selvom det nok ikke ville være så svært at finde ud af, det hele var jo startet med hendes elskede skuespil, som hun ikke havde mulighed for at praktisere ude i Medanien. Det var kun i Hovedstaden at teateret lå, så det lå i kortene at det var her hun skulle bruge sin fremtid.
"Det hele startede jo med mit teater og skuespil, det er en drøm som jeg længe gerne ville have realiseret, men det var ikke muligt på samme plan i Medanien, så jeg fik lov til at flytte fra Medanien da jeg var 16" Hun stoppede og holdt en lille pause, for at rykke kjolen lidt og få vejret fra al den snakke, "Her har jeg så boet i et år og brugt min tid på mine digte og ikke mindst skuespillet. Det er utroligt så meget jeg har rykket mig indenfor skuespillet bare på det lille år. Det har betydet rigtig meget at jeg er kommet herind, hvor jeg har fået en omgangskreds som har de samme interesser for mig." Det var hvert fald det væsentlige omkring hende selv og grunden til hvorfor hun var flyttet herinde, især i den unge alder. "I starten havde jeg været en smule bange for at skulle flytte herind, fordi der sker en del flere ting end der gør i Medanien. Også dårlige ting, som har virket skræmmende for en pige i en så ung alder som mig. Men det er gået meget godt indtil videre og nu er min far kommet tættere på, selvom han ikke er flyttet herinde. Det elsker han sin gård for meget til, men han har købt Teateret, så familien nu ejer det" Sagde hun afsluttende med en rolig stemme.
 

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 24.11.2016 16:14
Morgana trak undskyldende på skuldrene. Hun var ikke enig med damen overfor om, at hun nok skulle blive kunstner. Det ville nok for altid ’bare’ være til husbehov og til at holde tøj på kroppen og mad på bordet. Men det var nu også meget godt.
Hun lyttede meget engageret til den andens lange tale og smilede og rystede på hovedet de rigtige steder - for hun forstod lige hvordan den anden havde det. Medanien ville også for altid være en del af hende - både i hud-, hårfarve og hjerte. Det var stedet, hun havde haft barndommen, og hvor alle minderne lå. Det var der, hun engang ville tage tilbage, måske for at slå sig ned. For altid.
Hvis hun forelskede sig i andre steder, vel at mærke. For hun havde set mange fantastiske ting rundt om på hendes tur til byen.
Og hun havde set yderst fattigdom, folk der døde foran hende, mens andre smed halvspist mad væk, fordi de havde penge nok. Hun havde mødt folk i små kældre, eller der levede i små hytter, og hun havde deltaget i de store baller, og besøgt prægtige - om end dystre - slotte.

”Jeg hedder Morgana, og ja, Medanien har en særlig magi. En særlig tiltrækning, om man vil, det er som om luften er friskere og mere livgivende, og skovene fulde af liv. Ikke, at byen ikke også er fascinerende, men… Medanien er speciel!”

Morgana smilede og rystede på hovedet, afslappet. Hun havde glemt alt om heden og snakkede glad videre, og der var en tydelig glæde i hendes stille stemme:
”Jeg kom til Byen netop for at realisere mig selv en smule - lige som dem - for købere af billeder er lidt færre derude. For ikke at sige nærmest ikke-eksisterende.
I modsætning til dem har jeg ikke fundet mig en fast omgangskreds. Det er sjældent, at man ønsker at portrættere samme scenarie, og jeg må indrømme, at jeg tit glemmer tid og sted omkring mig, når jeg maler.
Jeg havde en lang vej hertil, hvor jeg - kan man måske kalde det - endte i karambolage med en magiker og havnede et ukendt sted. Efterfølgende blev jeg af en anden venlig person hjulpet tilbage på fastlandet, og jeg fik at vide, at jeg havde befundet mig på Topolis, en ø!”
Morgana smilede ved mindet om skrækken og forknytheden i situationen. Morgoths sorte ganger havde ikke ligefrem indgydt tryghed eller trøst, men han havde trods alt hjulpet hende.
”Den samme Herre blev en overgang min protektor og lærte mig om magi - for tro mig, dét var ikke noget vi havde haft meget af i min landsby! Vi havde den gamle kloge kone, men det var egentlig også det…”
Morgana rynkede brynene og tænkte igen over de seneste begivenheder med belejring af byen, de døde, pesten. Rygterne og proklamationerne. Hun vidste ikke, hvad der var sandt og falsk, hvad der var udspredt og hvad der var reelt.
”Og så havnede jeg her efter et stykke tid. Og jeg har været her nogle år, fået opsparet lidt, oparbejdet en kundekreds og fundet ud af, hvad der er populært og kan sælges.
Og så kommer jeg her og finder lidt fred og inspiration, læser om de gamle mestre, deres teknik og motiver, samt om alle de spændende ting, man nu kan finde i bøgerne her!”
Begejstringen var tilbage i hendes stemme, og hun smilede undskyldende til lytteren. Hun havde snakket meget.

”Undskyld, jeg blev lige revet med. Det er ikke så tit, jeg har selskab at tale med, og slet ikke nogen, der kommer fra min hjemegn og ved, hvad det vil sige at komme derfra!
Men nu De har min historie og mit navn, tør jeg også godt spørge Dem om Deres!”
Morgana lagde hovedet på skrå og kiggede undersøgende frem for sig. Hun var lidt spændt på, om hun ville genkende slægtsnavnet som værende en af hendes fars kunder. Hun havde trods alt hjulpet til med varer og med at føre regnskab.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Lily Fox

Lily Fox

Adelig og Skuespiller.

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 162 cm

Nao 29.12.2016 10:23
Det lød virkelig til at Morgana havde haft noget af en rejse for at komme her til Hovedstaden, det lød næsten lidt som et eventyr, som måske ikke var gået helt efter planen. Men Lily lyttede glædeligt efter, det var længe siden hun havde haft en at lytte på og snakke med som hun gjorde med Morgana. Den anden fik det til at lyde som at Lily havde en stor omgangs kreds, men sådan var det nu ikke altid, hun havde teater vennerne, men det var ikke fordi at hun havde nære venner som hun snakkede med.
"Det er noget af en rejse du har haft dig, det må man sige." Sagde hun smilende og tænkte på historien hun havde fortalt. Lily kendte godt til øen med havde af gode grunde aldrig selv været der, og det var nu eller ikke noget som hun regnede eller længtes efter at skulle. Hun kunne ikke helt se hvad hun skulle foretage sig der. "Min historie?" Sagde hun med et lille grin, den var bestemt ikke noget i nærheden af Morganas, "Jeg er aldrig stødt ind i specielle væsner eller troldmænd, eller sådan noget. Men jeg er da glad for at du fandt en vej væk fra Topalis, som du var landet på" Lily var aldrig stødt ind i sjove væsner eller troldmænd, men det havde hun det faktisk også fint med. "Altså den er ikke noget specielt, i forhold til din historie, Morgana - Det meste ved du jo faktisk allerede, men nuvel" Det var rigtigt nok, hun havde allerede fortalt en del om sig selv, og så meget mere var der heller ikke at ligge til historien. 

Lily vidste ikke helt hvor hun skulle begynde, men begyndelsen på det hele var nok en sikker start. "Altså jeg er jo vokset op i Medanien med min familie. Far, mor og lillebror og det havde jeg det egentligt fint med. Min far startede roligt hans eget op for at kunne brødføde familien, men på et tidspunkt gik det hele i stykker og familien blev delt i to" Hun rykkede sig lidt i stolen og tog sin dunk med vand frem og tog en tår, selvom hun havde det rart og var i godt selskab, og næsten havde glemt heden, så kom den snigende og det var vigtigt at drikke den vand man nu kunne få fingre i. Hun vidste ikke om Morgana havde noget, så hun skubbede den hen imod hende, for at dele med hende. 
"Det var virkelig et hårdt slag for mig, sådan at få hele familien rykket op og se ens mor og ikke mindst bror, flytte fra den store gård som min far stadigvæk bor på. Derefter var det lidt en anderledes hverdag og det er det stadigvæk og det var nok også derfor at jeg søgte ind mod Hovedstaden her. Min far ændrede sig. Depressionen og alkoholen tog over og han havde det svært, men jeg prøvede at hjælpe så godt som jeg nu kunne og det blev da også bedre. Og resten kender du jo faktisk. Jeg flyttede hertil for at opnå noget mere end det jeg kunne i Medanien" Hun smilede roligt til Morgana efter slutningen på hendes lidt kedelige historie, altså der var sket en del men det var noget mere almindelige familie problemer, end dem Morgana var stødt på.

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 4