Anno 14.06.2016 18:52
Florence kikkede ned på hånden på sin skulder imens hun lyttede til sin nye herre. Der var nok ikke nogen forståelse eller andet at hente tilbage i klosteret eller byen. Måske en enkelt person eller to men hun ville ikke kunne se dem i øjnene som hun havde det lige nu. Plus med hendes kendskab til hendes nye smag for dæmon blod ville nok på ingen måde blive accepteret af nogen andre.
Hun rettede blikket op igen til Ra, der var noget ved ham som alligevel prikkede til hendes nysgerrig. På trods af hans opførsel og hårde ord havde han lige redet et ret ubetydeligt liv i hans øjne. Et smil bredte sig på Florences læber, istedet som at se dette som enden på hendes liv ville hun nu dedikere sig selv til noget nyt.
"Jeg er klar til at tage hvorend bliver mit nye hjem" sagde hun lidt mere muntert end tidligere. Hun kunne mærke hvordan pesten havde sluppet grebet om hendes hals og hendes krop og energiniveau havde ikke været så livligt i lang tid. "Jeg skal prøve at gøre mig det fortjent" sagde hun med sit oprigtige smil der næsten lyste op i sig selv.

Credit: tofuvi.tumblr.com