Havduft (Timber)

Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 20.12.2015 22:48
Det var forholdsvist tidligt om morgenen, men det var ikke lige til at holde øje med den præcise tid siden himmelem var fyldt med tunge skyer der truede med regn. Det havde været sådan lige siden Kench havde taget hjemmefra på den anden side af sumpen. Hun havde startet til fods indtil hun var kommet til kentaur landsbyen hvor hun var blevet nødt til at købe en båd. Det mindede mest af alt bare om en overskåret tønde, men den holdt på hende og hende baggage og så havde hun vel heller ikke brug for mere.
Det var taget længere tid end hun havde regnet med siden den ene åre hun havde fundet ikke var meget værd og armkræfter var heller ikke noget hun havde meget af. Men hun kunne endelig dufte salten fra andet og i det fjerne kunne hun skimte Topalis øen. Hun satte sig halvt gemt nede i tønden og åndende lettet op. Nu kunne strømmen fra havet gør resten af arbejdet og med lidt tid skylle hende in på fast land syd for sumpen.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 21.12.2015 15:00
Relyua havde bevæget sig videre fra Topalis, en ø der både var fantastisk smuk, men dødbringende varm efter hans mening. Han havde nu fået bevæget sig over vandet tilbage til det faste land, varmen var blevet en smule bedre, men desværre var fugtigheden også bare blevet enorm, hvor fanden var han endt henne denne gang? For at være ærlig havde han ingen anelse om hvor han var henne, han vidste bare at der var sumpet og at han gerne ville tilbage nordpå, det var i det mindste et område han kunne finde ud af. Alt det her eksotiske klima var jo lige til at tage livet af en, især her i sumpen hvor det var nødvendigt at tjekke sig selv for igler hele tiden og så igen.
Da han nu var påbegyndt sin rejse langs kysten i den retning der var nord, blev han en smule glad og forhåbningsfuld da han så nogen i en lille båd. Måske det var muligt at få plads hos dem, på trods af at de bevægede sig i den modsatte retning af ham, men det kunne jo være der var mulighed for at komme udenom sumpen den vej. Han fandt et sted han kunne stoppe op, stillede sig på en træstub og vinkede til den fremmede person der kom sejlende imod ham. "Undskyld mig." Sagde han roligt som han kiggede på båden. "Hvor er de på vej hen, og du skulle vel ikke kunne gøre brug af nogen til at hive i årene for dig?" sagde han med et stille smil, da han kunne se at personen der sad der i ikke ligefrem var den største person.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 21.12.2015 15:13
Kench var så småt døset lidt hen i båden, men kunne alligevel høre en stemme kalde igennem den fugtfyldte luft. Hun vendte sig om på siden og rodede lidt i sin rygsæk, hun fiskede en lille flaske op som var halvtom men tog de sidste dråber da det jo nok var bedre end ingenting. At rette sig op var nogen af en udfordring dog, båden vippede og balance var ikke nemt at få, for ikke at tale om fodfæste. Det endte med at hun hang ud over bådens side og kikkede lidt rundt og der inde ved kysten stod der faktisk nogen. Hun gabte lidt og overvejede sine muligheder. En der kunne ro for hende var måske ikke en dårlig ide, men på den anden side skulle hun heller ikke forfærdeligt langt på vandet mere. En ting hun var sikker på var dog at hun ikke orkede verbal kommunikation så hun sendte istedet igennem tankerne til personen inde på breden "Hvor skal du da hen?". Hendes stemme var doven og søvndrukken selvom det kun kunne høres inde i personens hoved.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 21.12.2015 15:21
Da han blev berørt af hendes stemme kiggede han forvirret rundt, det var ikke naturligt, han kunne ikke høre hvor stemmen kom fra, han havde ellers gode ører normalt. Han kiggede lidt forvildet rundt, men forventede dog stadig stemmen kom fra båden, så han vendte ansigtet den vej igen, og talte igen. "Jeg skal såmen bare ud af sumpen her, hvilken vej er mig egentligt ligegyldigt." kom det fra ham, med en rolig, men dog dyb stemme som han begyndte at bevæge sig i hendes retning, han kunne ikke rigtigt gøre så meget andet end at håbe på at hun kunne bruge hans hjælp, da det ville gøre hans liv en smule nemmere.
"Nå men hvad siger du? Kunne du bruge nogen til at ro? Jeg ville kunne få dig frem hurtigere." han sendte hende et smil, som han kiggede sig omkring, Relyua havde altid været glad for at tilbyde sin hjælp til andre, og at han i dette tilfælde kunne få lidt ud af det også var jo kun ham en god ting.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 21.12.2015 15:58
Hun tuslede lidt i sit rodede fuglerede af en håropsætning imens hun kikkede sig om. Sumpen fortsatte et godt stykke endnu så han havde ret i at båd var hurtigere og nemmere. Det at han tilbød han hjælp sådan uden videre vækkede dog lidt mistanke en smugle, men gad ikke til t handle på den. Hun tog fat i årren hun nu havde til rådighed og roede langsomt hen imod ham. Strømme var heldigvis med hende så det tog ikke alverdens tid.
Han var en del højere end han var og elver vist nok, hun var ikke helt sikker på hvilken slags de så alle ens ud for hende alligevel. "Der er ikke meget plads dog" kommenterede hun til sin båds størrelse uden at fortrække en mine på sit monotone ansigtsudtryk ikke engang hendes mund bevægede sig. Hun rakte årren ud imod ham og ventede så på at han lystrede og tog imod den.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 21.12.2015 17:26
Han forsøgte at forstå hende, men det var nært umuligt, et ansigt der var mere koldt end når hans, når han forvandlede sig til sten. Men det virkede ikke som om hun var ligeglad med alting, mere som om hun bare ikke orkede at bruge kræfter på at vise hvordan hun følte og havde det. Hun mindede ham faktisk mest af alt bare om en kat.
"Jeg skal skam nok forsøge at fylde så lidt som muligt, så du ikke skal belemres for meget." sagde han, igen havde han bare et roligt smil på læberne som han tog imod åren og klatrede om bord i båden, han gjorde det roligt og sikkert som forventet af en elver havde han styr på hans krop. Han begyndte så at padle den lille båd i forhold til hendes anvisninger.
"Du skal blot sørge for at forklare mig hvor jeg skal hen, så skal jeg nok styre os derhen." sagde han roligt, mens han spejdede ud over horizonten, det var først nu han også var blevet sikker på at hun talte til ham gennem tanker. Han overvejede at spørge ind til det, men blev enig med sig selv om at det egentligt ikke vedkom ham på nogen måde, han tænkte på at hvis hun ikke ville snakke eller dele noget var det jo hendes sag.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 21.12.2015 17:37
Hun nikkede lidt til hans svar inden hun slap åren og satte sig ned i båden igen. Hun lagde sig på maven med armene og hovedet ud over båden igen som før med blikket nede i vandet. Da han spurgte efter retning vendte hun blikket op igen og kikkede lidt rundt. "den vej.." sagde hun efter et par sekunder imens hun pegede i en retning lidt ud fra kysten. " det vil være nemmest hvis du bare lader strømmen føre an og så du bare giver et ekstra skub til" forklarede hun og kikkede op på ham igennem sine tuslede lokker hår. Det kunne godt være at hun ikke var vildt entusiastisk for kommunikation, men hun havde n altid været nysgerrig overfor fremmede. "og jeg spørger lige igen. Hvor er du på vej hen?" sagde hun i håb om at hun så kunne identificere hvad han var for en slags og hvor han eventuelt kom fra.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 23.12.2015 12:22
Han kiggede efter hendes finger og begyndte med det samme at ro i den retning hun havde peget og derefter talt om at han skulle hen. Han roede bare til, men gjorde også som hun sagde sådan at det var strømmen der bestemte retningen og han bare sørgede for at det gik en smule hurtigere. Han blev overrasket over hendes spørgsmål, mest fordi han havde jo besvaret det en gang, men da hun jo spurgte igen måtte hans forrige svar jo ikke have været godt nok.
"Jeg er på vej ud af sumpen, så jeg bagefter kan finde vejen tilbage nordpå gennem landet og op til nordlandet." sagde han roligt mens han kiggede mod nord, han kiggede lidt efter om han kunne se noget velkendt i den retning, men desværre var der alt for langt til at han kunne se noget. Han vendte derfor sit blik imod hende istedet. "Hvad med dig, hvor er du på vej hen ad?" sprugte han hende så selv, da han ville se om han kunne lære bare en smule om denne mystiske kvinde da han jo skulle dele båd med hende i lidt tid.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 26.12.2015 23:32
Kench gav endelig sin første rigtige lyd fra sig i form af en lille tsk lyd over svaret hun fik. Jo hun kunne godt regne ud hvilken elver han var nu og det stod også skrevet tydeligt i hans tanker eftersom han tænkte på de steder han skulle hen. "Bjergelver.. huh..." kom det fra hende hun tænkte det egentlig for sig selv men linket til ham var alligevel åbent så det det kunne sagtens høres. Hendes opmærksomhed røg ned i vandet igen imens hun lod hånden glide ned igennem vandet. "Jeg er ikke rigtigt på vej nogle steder, jeg skal bare havde fundet et sted at fiske noget der smager lidt bedre end det man kan fange inde i sumpen" forklarede hun inden hun med foden skubbede lidt til en kort og meget primitiv fiskestang der lå frit nede i bunden af båden.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 27.12.2015 23:11
Han kiggede på hende da hun kommenterede på hans race, det var ellers ikke alle der spottede han overhovedet var elver med det samme. Han trak bare på skuldrende og nikkede. Han kunne vel også lige så godt undlade at tale når det endeligt var ham muligt at undgå, så havde han da de flere kræfter til at ro med. Han kiggede sig omkring en smule undrende. "Jeg syntes nu ellers ikke at den øgle jeg fangede smagte dårligt." sagde han roligt som han kiggede bagud imod sumpen mens han roligt roede i den retning som strømmen hev dem. "Men det kan være du kun lever af fisk?" spurgte han hende så, da hun virkede meget bestemt omkring at hun ville fiske, men det kunne jo også være det bare var det hun havde lyst til lige nu, hvor han meget mere var en person der spiste hvad han kunne få fat i når han var ude i det fri. "Men jamen så må du sige til når du er tilfreds med stedet." smilende fortsatte han bare med at ro videre.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 29.12.2015 12:00
Kench kunne ikke lade være med at små grine over hans øgle kommentar. Hun løftede sit hår til siden så hun kunne se ordentligt op på ham. "Nej jeg tilbereder det jeg kan få fat i, men er er vel ikke noget galt i at have præferencer?" sagde hun med et hævet øjenbryn og et skævt smil. Hun kikkede ned på åren som han styrrede båden med og kikkede så i retningen af hvor de var på vej hen. "Jeg kan sådan set fiske de fleste steder, der hvor du er på vej hen at fint nok sådan set, bare sumpvandet og havvandet ikke blandes længere så skulle der ikke være nogle problemer" forklarede hun og satte sig ordentligt op i båden. Hun trak vejret dybt for at indånde duften af salt og ren luft der ikke var nær så meget af tilbage hvor hun boede.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 02.01.2016 00:44
Han kiggede på hende en smule overrasket. Han vidste ikke om han skulle grine eller bare smile. Han var nok for vant til ikke at kunne have præferencer når man rejste meget og ikke kunne være sikker på at få et måltid hvoren man var. Han trak på skuldrende. "Hvis det er muligt at have dem, kan jeg vel ikke se noget problem i det, så længe du ikke spilder" ordende flød roligt, og virkede ikke beskyldende men blot ærlige om hans mening om hvordan man burde tilberede mad og dyr især.
Han fortsatte med at ro en små fem minutter mere inden han stoppede båden, og mente selv at de nu var langt nok ude til at hun burde kunne fange nogle fisk uden at de ville smage af sumpvandet. "Så dette er helt okay for dem?" spurgte han hende roligt, som han begyndte at tage åren indenbors, og lænede sig udover kanten og kiggede i vandet. Trak håret lidt tilbage fra det afrevne øre og studerede det en smule.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 02.01.2016 01:34
Kench havde ikke kommenteret på hvad han havde sagt bare nikket lidt. Hun lænede sig ud over siden på båden og kikkede ned i vandet, hvorefter hun stak armen under overfladen og lukkede øjnene.Det kunne godt være hun for det meste brugte sin telepati på langt klogere skabninger som hende selv og andre folk men det ændrede ikke på at hun kunne fornemme dyrs tilstedeværelse og hvad hun fandt fik hende til at smilte bredt. Hendes indre hoppede lidt rundt over at han faktisk havde fundet et sted med tunfisk. og selvom det var enorme fisk var hun nogle gange heldig at de var til at få op til overfladen. "mhm" svarede hun i sin egen stemme inden hun hev den lille fiskestang til sig og ploppede krogen i vandet. Så sad hun ellers der og stirrede ned i vandet. "Hvis du skal længere gør ikke noget at båden er i bevægelse" indskød hun på sin gamle tale facon.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 04.01.2016 17:45
Han kiggede udover vandet og ind mod kysten, der var ikke langt til den. Han kunne godt svømme ind til land hvis det var når han engang skulle videre, de var heldigvis så langt ude nu at han ikke ville svømme ind til sumpen hvis han gjorde. Han kiggede på hende uden rigtigt at vide hvad han skulle svare, men han roede en lille smule videre, inden han stoppede båden og hev åren ind igen og lagde den i bunden af båden. "Nej nej, her er fint for mig lige nu, og når jeg skal videre kan jeg sagtens bare svømme ind til kysten", han kiggede ned i vandet mens han talte, han kiggede lidt på nogle af de fisk og andre dyr der kunne ses nede i vandet, selvom de var så svært at se. "hvad forsøger du egentligt på at fange herude så?" spurgte han hende stille, han kunne svømme nu, men det virkede også som lidt af et spild hvis han skulle være ærlig, hvem vidste om hun havde brug for mere hjælp jo?
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 04.01.2016 17:55
Kench så op på ham igen og sendte ham et lettere smørret smil hvorefter hun pegede ned i fandet. Lige under dem i nærheden af hendes fiskesnørre svømmede hendes bytte. Der var ikke den mindste chance for at hun ville kunne få den op med den lille line hun brugte så hun rejste sig op i båden og satte en fod op på kanten.
"Hold balancen ellers ryger du med okay?" sagde hun igen hun tog nogle store indåndinger. Kort efter satte hun af så hele båden gyngede og vippede og hende selv endte i vandet hvor hendes madding på linen havde lokket hendes offer frem. Hun klamrede sig til fisken som næsten var på størrelse med hende imens hun havde bidt sig fast i hovedet på den for at den ikke skulle slippe ud af hendes greb.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 04.01.2016 18:01
Han blev meget overrasket over hendes valg af metode til at fange fisk på. Han kiggede ned i vandet da hun sprang i og han formåede da også kun lige at holde balancen, som han havde rejst sig, og væltede ned i båden igen, men han stak også en hånd ned i vandet da det kunne være hun havde brug for hans hjælp til at hive den op i båden. "Skal jeg hjælpe dig med at hive den op?" Han sagde det lidt i et håb om at hun kunne høre hans tanker eller noget i den stil. Han så bare ned i vandet på hende der bed sig fast i fisken. Det havde han ikke forventet fra hende overhovedet. "Ellers må du bare sige til hvis der er andet du ønsker jeg skal gøre?" sagde han igen, mens han stadig havde en hånd nede i vandet.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 04.01.2016 18:11
"Så ..ælp..m du e..." var det eneste han fik som svar på sit tilbud imens hun nu var kommet op til overfladen med fisken sprællenede for livet. Hun gispede selv efter vejret inden hun hakkede sig ned i nakken på fisken igen. Kampen om dominans foregik i et par minutter inden Kench nærmest bare lå i overfladen med en fisk som flyderedskab. med små spjæt med fødderne plaskede hun hen til båden igen og rakte fiske op til ham med et lettere stolt ansigts udtryk og med småpletter af blod fra fiskens hoved og nakke omkring mund og ned ad hendes hals.
"Jeg kunne godt bruge hjælp til at komme op ja" anmodede hun imens hun under vandet holdt benene igang for ikke at synke under overfladen.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 04.01.2016 18:16
Han forstod ikke helt det første, men antog at hun bad om hjælp, så han forsøgte at få fast i hende i vandet, men hun var lidt for langt væk og fisken sprællede for meget til at han kunne få fat i hende eller den, men da hun endeligt fik fisken gjort stille og skubbet op til ham, hev han den hurtigt op i båden. "Selvfølgelig, jeg hjælper dig op med det samme." Han sagde det mens han rejste sig op, så han bedre kunne få fat i hende, han rakte så en hånd ned til hende, som han forventede hun ville tage fat i så han kunne hive hende op i båden. "Du burde nok også få vasket dig om munden, og ned af halsen, da du har lidt blod de forskellige steder." han sagde det med et roligt smil, som han afventede at hun greb hans hånd til at hive hende op.
Kench

Kench

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 350 år

Højde / 166 cm

Anno 04.01.2016 18:58
Hun tog fat i hans hånd med begged hænder og blev hevet op om kanten så hun selv kunne kravle det sidste. Hun satte sig op og tørrede håndryggen imod sin kind for at se hvor slemt det var. "åårh det får mig ellers til at føle mig som en rigtig kriger" sagde hun ironisk inden hun begyndte at tørre resten af i sit ærme.
Hun sukkede så dybt og pakkede den enorme fisk ned i en lærerdessæk og lukkede den af med en af med reb. Hendes blik skiftede opmærksomhed op på banden i hendes båd igen. "Jeg glemte vist også at fortælle hvad jeg hedder.." sagde hun og prøvede at tørre hånden af i sit tøj men det var mindst lige så gennemblødt så det gjorde igen forskel. Hun rakte den så op til ham som en hilsen med det selv samme monotone ansigt hun havde haft tidligere "Kench" præsenterede hun sig med dryppende hår fra bunden af båden.
"Well.. Let me just show it to you instead?"
Relyua Dwin'er

Relyua Dwin'er

Jæger

Neutral God

Race / Bjergelver

Lokation / Rubinien

Alder / 190 år

Højde / 198 cm

Timber 04.01.2016 19:05
Han kunne ikke lade være med at grine. "Det er sjældent en god ide dog, det har en tendens til at lokke diverse rovdyr til. Og på den anden side føler du dig ikke mere som en kriger mens du slås med dyret?" han kunne ikke lade være med at komme med de sidste kommentar, mens hun rodede rundt med fisken, og han sad lidt bare og kiggede udover vandet.
Han tog imod hendes hånd da hun hilste på ham. "Relyua, hvis du ikke allerede vidste det fra mine tanker, hvis du da kan høre dem?" han spurgte hende, men han virkede til at være ligeglad hvis hun kunne læse dem. Det var jo heldigvis ikke fordi han havde tanker der var skrækkelige eller noget i den stil. "Har du brug for noget at tørre dig med? Jeg kan tage min kåbe af den er lidt fugtig stadig, men måske den kan tørre dig lidt?" spurgte han roligt. Han var udemærket godt klar over at mange fandt det underligt at han var så venlig, nogle så det som næsten nativt.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8