På eventyr væk fra skolen (åben)

Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 17.11.2015 20:43
Kvakket lagde lidt hovedet på skrå, og hoppede så op så hun sad på bredden, mens hun sad og bevægede sine ben, så det lavede små bølger i vandet, og samtidig kunne hun jo kigge ned på Hauru. "Jeg holder fast i at du ikke er slem," sagde Kvakket grinende og det store smil fra hendes læber forsvandt ikke og ville nok ikke gøre det foreløbig. "Mine venner på skolen er ikke glade for at snige sig ud, fordi de er bange for at blive taget, for hvis man bliver taget i at snige ud, så bliver man afstraffet, men det eneste der sker er eftersidninger, hvilket også er rigtig kedelige, men man kan altid bare lade vær med at møde op," sagde hun grinende, for selvom hun hadede at få eftersidninger og det puttede hende i et lidt dårligt humør i et stykke tid, så var det det hele værd. "Men er da glad for at jeg har fået en ny ven nu som jeg kan have det sjovt med."
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 17.11.2015 20:52
Hauru fulgte Kvakket med blikket og løftede hovedet fra armen da hun hoppede op på kanten.
"Det er jeg måske heller ikke," svarede han lavt, men det gik hurtigt op for ham hvad han lige havde sagt. Hvorfor sagde han det? Han havde lige gjort op med sig selv, at han stadig var den gode gamle Hauru han altid havde været, og nu siger han sådan nogle underlige ting!
"En lille rebel, er man måske?" Spurgte han Kvakket, da han hørte om eftersidningen og ikke at dukke op. Han forstod stadig ikke hvordan Kvakket kunne være så glad hele tiden. Det lå ikke rigtig i hans natur at være sådan.
"Det siger du jo. Men jeg ved da ikke hvordan man har det sjovt som du gør?"

Kvakket

Kvakket

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 14 år

Højde / 165 cm

Helli 17.11.2015 21:04
Kvakket lyste endnu mere op, da Hauru alligevel gav hende ret i at han nok ikke var så slem. Det var fantastisk, for Kvakket var sikker på at hun havde ret, siden han virkede virkelig flink og Kvakket's mavefornemmelse havde næsten aldrig været forkert.
Da Hauru sagde at han ikke vidste hvordan man havde sjovt, begyndte Kvakket at se lidt eftertænksom ud. Hun havde aldrig stødt på en der aldrig havde haft det sjovt før. Hvordan lærte man at han det sjovt. "Du må vel prøve dig frem, indtil du finder noget der er sjovt. Jeg kan f.eks. godt lide at gå på eventyr og svømme og lære nye at kende, så det gælder vel bare om at finde ud af hvad du godt kan lide at lave."
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Alianne_ , Mong
Lige nu: 3 | I dag: 7