Interview med krystallianerne

Asha

Asha

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske/Ork

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 36 år

Højde / 173 cm

Krystal 24.08.2016 23:25
"Ikke nogen! Altså .. *rømmer sig lidt*. Beon er jo en flot mand, men han er et menneske. Det går slet ikke.
Og hvis NOGEN skulle spørge, så har jeg på INGEN måde et godt øje til den afskyelige engel, Evangelina."

Hvad er den handling, du fortryder mest, at du har gjort i dit liv?
Asha Drakkari // Halvork // Mørkets Ridder


Opia Invidia

Opia Invidia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 305 år

Højde / 154 cm

Efterlyst af Lyset

Soul 15.11.2017 09:11
Stille sad hun, og kigget på sin bog, flere sekunder gik der, hvor hun blot stirret på den blanke side med et tomt blik, og som sekunderer gik, og den første tåre dukkede op i hendes ene øje, begyndte hånden at danse elegant hen over den blanke side, med kul mellem fingrene. Som dansen gik i gang faldt tåren, langsomt satte den sit mærke på hendes kind, men den forlod aldrig hendes ansigt, den frys og blev til is før den fik muligheden for at falde.

Bogen blev vendt og de elegante ord, i gamle skrift blev synlige. At jeg aldrig har været ærlig overfor de varmeste af mine følelser. At jeg altid har pakket dem væk, sådan andre kunne leve deres liv, og jeg selv stod alene, rev både min familie fra hinanden, og har medført store mængder at stress i mit voksen liv. flere tåre, begyndte deres tur, igen blev de til is, før de kunne forlade hendes kind.

Hun vendte siden, og blottede flere ord. Hvad er dit bedste minde?


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Erforias, Helli , Lux , Blæksprutten, Krystal
Lige nu: 5 | I dag: 9