Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
posts
4
karakterer

Nova 03.02.2014 21:53
Reklametråden

I denne tråd kan man smide links til andre online rollespil. Gæster er også velkomne!
Hvis man ønsker at reklamere for Krystallandet, kan man benytte sig af dette banner:


samt link til siden, https://www.krystallandet.dk/


REGLER FOR REKLAME:


• Gensidig reklame: Lægger du en reklame for din side her i tråden, skal vi have mulighed for ligeledes at reklamere for Krystallandet.
• Har vi ingen åbenlys måde at gøre ovenstående på, risikerer du, at vi sletter jeres reklame fra tråden.
• Tråden her vil løbende gennemgås for inaktive sider, som bliver slettet fra listen.
• Husk at lægge et direkte link til jeres side i reklamen.

Online rollespilsfællesskab

Krystallandets admin samarbejder løbende med Offgame om at skabe mere netværk på tværs af rollespilsfora. Er det noget for dig? Join os her:

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 20.12.2020 20:08
Vil du gerne være en del af en side der er udelukkende på engelsk? Frygt ej, Kaleidoscope kan være lige det du mangler! Alt er engelsk under denne linje.
____________________________________________


Kaleidoscope
See the world through a different lens



Website
- You can find the forum by clicking here or going to www.kaleidoscope.forumotion.eu

General information
- The site is mainly a mixture of fantasy and real life, with some alternative reality thrown in to the mix.
- Gambion is the name of the world and the main focus lies on an area that should have been England but is now called Kaleidoscope with it's own unique map and descriptions.
- The world has evolved since the humans, and now there are more races to explore this world as.
- We've tried our best to make unique races with multiple uses in the roleplay itself.
- There will be an upcoming World Event soon if you're the kind of person that likes a "Hell-On-Earth"-type of scenario.
- We are LGBTQ+ friendly.
- We allow for mature content (please refer to rules for more information).

All in all
Does this sound like something for you? Do you head to escape reality and dive yourself in to a rather immersive original universe? Then Kaleidoscope might be for you.

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 08.01.2021 09:39


https://landetimidten.proboards.com/

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 18.01.2021 14:44


debrisisle.jcink.net

Siggy

Siggy

Den lidt forvirret person

33
posts
2
karakterer

Siggy 29.01.2021 22:12
HEJ!
Jeg så lige denne tråd og kunne ikke lade vær med at smide et link ind til en af de sider, som  jeg er stor forbruger af! Jeg kunne virkelig godt bruge mange flere søde mennesker inde på siden, så derfor ville jeg lige reklamere med denne:

https://www.hogwartsschool.dk/

Vi har virkelig brug for nye ansigter! Desværre er siden ikke lige så god, som herinde, hvor man kun har en bruger, men kan lave flere karaktere. Derinde skal du lave en ny bruger, når du gerne ville have en ny karakter. Så hvis du er vild med Harry Potter verden, så er denne side for dig og ja, du kan altid skrive til mig herinde eller bare til en af mine karaktere der inde :) Pas på jer selv! 

Darklighter

Darklighter

17
posts
0
karakter

Darklighter 23.08.2021 22:02


Link til World of Sorcery

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 24.08.2021 21:45

LINK

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 05.08.2022 00:25

VORES DISCORD & PLOTTET &  WANTED ADS & HVEM ER HVEM? 

Gæst

0
posts
0
karakter

Slettet Bruger 10.08.2022 08:19
Redhawk


Elsker du grænsen mellem middelalder og en ny teknologisk alder?
Elsker du politisk spil?
Elsker du sjove øjenfarver og slægter med specielle evner?

Så er Redhawk noget for dig!
Hjemmesiden har lidt under inaktivitet i lang tid, men jeg har besluttet mig for at genoplive den. Derfor søger Redhawk igen nye som gamle medlemmer.

Året er 1177, kongen af Redhawk er lige død, og har efterladt et vakuum i forhold til den politiske magt i regionen. Vil nogle af de andre slægter gå efter magten...Eller vil Redwoods beholde den?


Kom og vær med!

redhawk.danskforum.net/
Darklighter

Darklighter

17
posts
0
karakter

Darklighter 06.12.2022 22:52

https://londonfalling.boards.net/

LONDON FALLING
I en ikke så fjern fremtid står verden i brand og enden er nær, men den er ikke over os helt endnu. Der er naturkatastrofer, dele af verden er allerede ubeboelige. De områder der er tilbage kæmper for en nogenlunde normal hverdag ind imellem naturkatastrofer og uhelbredelige sygdomme der florerer specielt i samfundets nederste lag. Det føles næsten som om nogen har åbnet en port til underverdenen og sluppet alle dens dæmoner løs.

Nogen har allerede meldt sig ud af samfundet, andre tjener på folks lidelser, og mest bemærkelsesværdigt er der opstået mange kulte rundt omkring med hvert sit svar på hvorfor verden er ved at gå under og om man skal grine eller græde af det. Nogle vælger at slutte sig til dem og finde ro i deres forklaringer, mens andre fortsætter uden.

London har forsøgt at holde sig ovenvande imens verden er blevet hærget af naturkatastrofer. Flere dele af byen er permanent uden strøm, andre dele oplever jævnligt strømsvigt mens de rigere dele af byen har vedvarende (men dyre) energikilder. De dyre områder har stadig en vis grad af normalitet og hverdag over sig, som om noget eller nogen holder hånden over dem, men alle er i samme båd når naturen raser.

Ingen ved hvad morgendagen bringer mens verden stadig holder krampagtigt sammen i en stadig værre tilværelse. Det er efterhånden færre og færre, der har enten et arbejde at møde op på eller et hjem at vende tilbage til.

Og hele tiden er der en følelse af, at der foregår noget, der ikke kan forklares udelukkende ved videnskab og målinger.
Hurtigsvar Besvar


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Erforias, Blæksprutten
Lige nu: 3 | I dag: 12