Søen ved springvandet

Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 21:46
Hauru afventer lidt Koda's reaktion, men strammer grebet om hende en smule, da han nu havde fået bekræftet at det var okay. Hauru smiler skævt. Alle de problemer Koda skulle igennem nu, havde han selv prøvet. Heldigvis kunne han ikke huske det meste af det. Men lige nu, var det ikke en god ting, da han gerne ville prøve at give Koda alle svarene.

"Det er der ingen der kan. Men.. Om lidt tid. Måske endda før du ved det, så har du vænnet dig til det. Det gør vi alle," siger han kort. Han vender blikket mod Koda. Et svagt smil kommer fra ham, mens han lægger hovedet let på skrå.
"Du er sulten, ikk?" spørger han kort.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 21:57
Koda prøvede virkelig at slappe af med Hauru som holdte om hende. Så han kunne godt være en fyr der bekymret sig om andre. Hvilket var meget rart at vide.
"Jeg ved ikke om jeg vil vænne mig til det" sagde Koda stille og syntes næsten at hun fortjente at leve i skam som vampyr.
Dog da Hauru begyndte at tale om mad kunne hun næsten ikke styre sig længere. Hun måtte have et eller andet.
"Jeg kunne suge en fuldvoksen mand tør" mumlede Koda sultent.
Det var som at den sultne vampyr side af Koda skubbede den mere menneskelige side væk fra dette øjeblik. Hun ville have mad og det kunne snart kun gå for langsomt.
"Vi må ind til byen" sagde Koda så beslutsomt som ikke længere græd, det var som om det var flere år væk nu at hun havde rædt over det.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 22:08
Hauru griner lavt. Han troede ikke at nogle ville vænne sig til tanken. Men på et eller andet tidspunkt, vænner alle sig til det alligevel.
"Sikken en appetit," smiler han. Hauru vender kort blikket ned mod jorden, for at se hvor langt ned der er. Kort overvejer han om han kunne komme ned fra det træ igen, på en let elegang måde. Dog regnede han på forhånd med, at det ikke blev let og elegant, nærmere lettere elefant.

"Ja.. Det må vi," siger han kort, stadig undrene over hvordan han skal komme ned. Han vender blikket mod Koda igen, og smiler svagt. Indtil videre, ville han vente til Koda var hoppet ned. Så ville hun måske begynde at gå, og ikke lægge mærke til Hauru's fantastisk dumme måde selv at komme ned på.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 22:13
Koda opfattede godt at Hauru gerne ville ned fra træet igen men ikke rigtigt kunne. Det samme ville Koda entelig så hun rejste sig op på grenen og strak sig lidt hvor efter der kom en trappe af is hele vejen ned.
Koda gik let og elegant ned af den og hun ventede på Hauru nede for ende. Hu nregnede nok med at Hauru ville falde da den var jo glat, Koda havde bare en god evne til at gå på is.
"Kommer du.. der skal jages" Man kunne tydeligt høre på hendes temme at hun glæde sig til at spise og hun virkede helt andreledes end før.
Sulten havde taget over, der skulle findes et offer. Koda ville nok blive normal igen efter hun havde spist og hvor hun helt sikekrt vilel fortryde hendes gerninger.
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 22:19
Hauru betrager Koda som hun går ned ad trappen. Han får det næsten dårligt over at skulle komme ned, efter hende. Når nu hun havde gjort det så elegant. Måske han kunne gøre det samme med ild? Men på den anden side. Ilden ville ikke holde nært så godt som is, og af den grund, lod han være. I stedet tager han en dyb indånding, slikker sig kort om munden, og hopper ned fra grenen. Til Hauru store overraskelse, landede han på benene, og ikke på røven. Et pænt selvekendene smil breder sig over hans læber, før han ser mod Koda.

"Ja! Jeg kommer!" siger han kort, og begynder så roligt at gå derfra. For Hauru's vedkommende var det ikke en sag der behøvede at tage kort tid. Og Hauru tager sig altid god tid til alt. Hænderne placere han i lommerne. Han stopper kort op, vender blikket mod Koda, for at vente på hende.

Koda

Koda

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 173 cm

Koda 12.01.2014 22:27
Koda kiggede lidt på Hauru som hoppede ned fra træet, det var da et helt under at han ikke faldt på røven af det. Men han klarede det faktisk. Koda fik is trappen til at forsvinde igen nu hvor Hauru ikke havde brugt den og trak lidt på skulderne.

Koda indhentede Hauru hurtigt og smilede og sagde "Første jagt sammen med en anden..."
Derefter gik Koda ud af skoven og langt væk fra Elverly hvor hun ikke regnede med at sætte sine fødder igen længe, det ville blot være dumdristigt.
"Men jeg deler ikke mit offer" sagde Koda med et grin og gik hen imod byen med Hauru

//out
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 12.01.2014 22:33
Hauru begynder igen at gå videre, da Koda indhenter ham.
"Jeg jager heller aldrig med andre," siger han kort og smiler svagt. Hauru havde altid været en person der ikke var specielt meget sammen med andre. Kun for madens skyld, eller for noget helt andet. Han griner lidt over Koda's sidste kommentar.
"Det tvivler jeg på," kommer det lavt fra ham, inden han følger med Koda ud af Elverly. Et under at der ikke kom nogle.

/Out

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 07.04.2014 23:09
Dagen var så stille ved at være forbi, men nattens liv var først ved at begynde. Månen lyste klart ned over søen Unae gik forbi og stjernerne blinkede ved dens side. Det var ikke en kold aften, men den småkølige aftenluft fik søens varme vand til at ligge et tæppe af damp hen over søen. Lydene fra skovens fugle var taget af, men i stedet kunne man høre natdyrenes sange og lyde.

Det var længe siden at Una havde gået en tur i skoven, bare for at gå. Hun vidste at hun var tæt på elverne, men frygtede dem ikke. Hun lignede ikke rigtigt en mørkelver og vidste at de derfor ikke ville angribe hende uden en grund. Una kom tættere på springvandet og satte sig ned på jorden, hvor hun tog støvlerne af og forsigtigt satte benene i vandet. Jorden omkring søen, blev varmet op af vandet og var derfor ikke kold at sidde på.
Una lagde sig ned på ryggen og kiggede på den smukke himmel. Stjernerne reflekterede i hende kulsorte øjne og den blide vind og vandet fra søen, kærtegnede hendes solbrune hud, mens springvandet spillede for hendes øre og skovens mange dufte beroligede hende.

Hun lukkede øjnene og tænkte på mørkelveren hun havde mødt. Det var så længe siden, at hun ikke kunne huske hans navn. Mens hans ansigt var tydeligt som dagen.
Til sidst besluttede hun sig for at ville glemme ham. Han havde trods alt gjort det klart for hende, at han syntes hun var mærkelig. Men det var hun sikker på, at han også havde ville været, hvis det var ham som havde været lukket væk fra omverdenen i 40 år.
Men noget havde hun da lært fra ham. - Glem fortiden. Hendes stærke forbindelse til hendes fars minde, ville slå hende ihjel, havde han sagt.

Una slog tankerne ud af hovedet og lyttede atter til springvandet.
Unae

Er ved at lede efter et bedre og mere passende billede, så tag ikke udseene for højt.

Blake Blue Bale

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 183 cm

KraveKage 08.04.2014 01:43
Blake kom gående inde i skoven hans hætten var trukket godt over hovedet sådan man ikke kunne se hans øjne, han vidste han var tæt på elvernes grænse men der var en grund til det. Han havde fået et nys om at der var noget ondt omkring grænsen op til Elverly, så at tjekke søen ved springvandet var en start.

da han kom ned til springvandet så han fra afstand at der lå en mørk kvinde ved kanten af søen han kunne ikke rigtig se om hun var i live eller noget, men da han kom tættere på kunne han se at personen var i live, han vidste dog ikke om det var denne person som vandrede rundt og gjorde onde ting i området men, det skulle han nok finde ud af på en eller anden måde dog havde han hørt at det skulle være en mad der var på spil, men det kunne jo være de havde taget fejl, for da han så kvinden var han ikke i tvivl om det var en kvinde der lå der.

han gik hen og stillede sig ved siden af hende uden at kigge på hende, for stadigvæk at skjule sit ansigt." har de hørt noget til en person der skulle befinde sig her ud og skabe Chaos " sagde han stille med en helt rolig stemme. han så kort ned på hendes føder som var placeret i vandet, han besluttede sig dog for at sætte sig ned selvom han ikke vidste hvad denne kvinde var ude på eller hvad hun egentlig var. " eller måske de bare kunne sige hvad de laver her og hvem de er"

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 08.04.2014 01:58
Vinden havde advaret hende omkring den nyankomne. Hun havde hørt ham på lang afstand, men havde valgt ikke at gøre noget ved det. Hun lå alt for godt.
Hvis Una havde været klar over at han ville komme hen og sætte sig ved siden af hende, så havde hun rejst sig og var gået. For en gangs skyld gad hun ikke noget ballade.

Una åbnede ikke øjnene da han spurgte sine spørgsmål og ej heller da han satte sig ved siden af hende. Det var ikke nødvendigt for hende, for at vide at han var et menneske. Hans menneskelugt hang tungt i luften.

"Hvem jeg er og hvad jeg laver her, vedkommer ikke Dem. Og hvad andgår andres buisness, så vedkommer det ikke mig."

Hun sætter sig op og kigger ud over vandet. Hendes hvide hætte skjuler ligeledes hendes ansigt, som hans skjuler sit.

"Men jeg kan spørge Dem om det samme. Hvad laver De her? Pga. Deres spørgsmål, går jeg ikke ud fra at det er et tilfælde."
Unae

Er ved at lede efter et bedre og mere passende billede, så tag ikke udseene for højt.

Blake Blue Bale

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 183 cm

KraveKage 08.04.2014 02:09
Et lille suk kom fra ham, en som hende kunne kun betyde ballade hendes flabet hed overfor ham viste at hun måske ikke var af guds nåde, han kiggede et kort sekund da hun satte sig op og det var nok til at han kunne se hvilken side hun var på, og ret fik han en ond person måske var det alligevel en kvinde er havde stået bag det hele, hans tanker vende helt sikkert nu op i hovedet på ham.

" problemet er for dig at når jeg spørger hvem folk er så er det bedst for dig at svar mig ikke for min skyld men mere for din egen, men nu hvor vi er alene hvorfor så ikke fortæl dig hvem jeg er først, ser du jeg er person der sætter nogen som dig bag slås og slå, fordi jeg kan og ikke fordi jeg vil, og jeg behøver i forhold til dig ikke sige hvad jeg laver her, jeg kan gøre lige hvad jeg vil hvor jeg vil " sagde han bestemt men roligt, godt nok var han byvagt inden for murene, men når en ondt menneske var på spil kunne han ligeså godt komme deres onde gerninger i forkøbet.

han vende hovedet imod hende igen " så gir dig denne ene chance til at sige hvem de er og hvad de laver her, elles må jeg slæbe dig med til byen om du vil eller aj" han rejste sig op og ventede blot på hende udfald, for han videst sådanset på ingen måde hvad hun var i stand til, men lige nu betød det ikke noget, for han frygtede ikke noget magiske væsner, ikke med hans evner.

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 08.04.2014 02:22
Kæderne i hendes tøj begyndte langsomt at bevæge sig rundt, et tegn på at hun var blevet irriteret over hans svar. Og da har rejste sig, rejste hun sig også.

"Hvad bilder De Dem ind! Hvem De er bekymre mig ikke og hvad De er, var hurtigt at regne ud. Men det ændre ikke mit svar!"

Hun samlede sine støvler op for at tage dem på. Før foden ramte åbningen, var hendes ben tørret af vinden.
Efter at have fået støvlerne på, kiggede hun direkte på ham, stadig gemt af hættens skygge.

"Så længe De ikke kan bevise hvem jeg er, kan De ikke anholde mig. De vil måske anholde mig, for at ligge med benene i en søen?"

Hun fnøs af ham. Hun vidste at han ikke kunne få medhold på at anholde hende, for der ville ikke engang være nogen papir på hvem hun er, Hun har været væk så længe, at hun ville være registret som død.
Unae

Er ved at lede efter et bedre og mere passende billede, så tag ikke udseene for højt.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Lux , Alianne_ , Mong
Lige nu: 4 | I dag: 7