Nocte Metus

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1500 år

Højde / 173 cm

Kidema2 28.12.2013 19:34
Mary var normalt ikke steder med mange mennesker.. Men det var et godt sted at finde det næste offer..
Hun bevægede sig ind i pubben, hun var iført en lang kappe med hætte over hovedet, hun skubbede dog hætten ned da hun var kommet lidt ind. Hendes ellers helt iskolde blå øjne blev sorte, men kun et øjeblik, hun smilede, da dette var et godt sted. Alle de tanker, alle sammen lidt små snaldrede, at finde ud af hvad de var bange for var her som at stjæle slik fra et barn.
Mary bar højhældede sko, som gav en hul genlyd hen over træ gulvet, det var dog knap til at høre med alt den larm der var.
Mary bevægede sig først lidt rundt i rummet, fik alle tankerne på plads, hvem var hvor og så videre.. Et cheesire smil kom frem..
Hun fik øje på en bås i hjørnet hvor hun kunne sidde og observerer menneskene.. Hun kunne ikke lide mennesker, men hun kunne rigtig godt lide viden, og med mere eller mindre alle bøger læst skulle hun have noget nyt at lave i sin fritid.
Hun sad med fingrende på bordet og trommede med fingrene, mens hun kiggede ud over gruppen af mennesker.. Hvor var de egenligt patetiske? Hver og en af dem. Hun fandt dog at hurtigt begyndte at kede sig.. Hun kunne ikke lade være.. Hun sendte en tanke til et af de halv fulde mænd, og fik ham til at tro et af de andre, og temligt fulde mænd, havde kaldt ham noget og en bar fight brød løs. Mary elskede, hun forgudede kaos.

Mary, Nightmare, Den søvnløse - Dæmon - snigmorder
Im a monster of the mind

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 28.12.2013 19:53
Kravenoh var efter hans vilde besøg på krystal palaset søgt hen til et mere fredfyldt sted, og hvad var mere fredfyldt ind en kro med mennesker.
han gik normalt aldrig ind af døren, så hvorfor gør det denne gang, forsvandt ude foran og dukkede op inde på kroen oppe på en rapo, hvor han havde overblik ud og menneske mængden, han noget kun lige at dukke op før han så der var en slåskamp igang, han undrede sig kort over hvorfor den var startet, han rystede på hovedet " forbanede mennesker " han lænede sig ud over galæneret og så sig omkring for at se om der var noget eller nogen som vil gøre livet spænende.

hans hvide øjne vilede rundt i rummet da han fik øje på noget nyt, en kvinde som sad helt for sig selv gemt væk i mørket, Kravenoh måtte heller besøge denne kvinde, han forsvandt og dukkede op lige bag ved Mary med en kniv ført imod hende strube. " hvad laver sådan en smuk kvinde som dig på disse kanter, er det ikke det helt forkerte sted de befinder dig "

af en kro af være hvor der ikke er ret mange mennesker hvor hun stortset var den eneste kvinde der ikke arbejde, gik han ud fra at hun ikke hørte til her og at hun var ude på noget, for Kravenoh mente ikke en kvinde der sad i et mørkt hjørne var en som bare sad og slappede af.

Nocte Metus

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1500 år

Højde / 173 cm

Kidema2 28.12.2013 20:15
Mary smilede sit karakteristiske cheesire smil.. De var nemme, det var jo praktisk talt heller ikke en udfordring når de var så fulde som de var og så ivrige efter at slås, det eneste Mary skulle var at puffe dem en smule, og så var den der.. Mary var dog alligevel nødt til at give et skulder klap til sit eget geni. Det var måske ikke kompliceret, men det var kaos.
I det næste var der en elver bag hende, en elver med hvide øjne... Mary smilede, hvorfor skulle hun være bange? Svar det skulle hun ikke. Hun var frygt.
I mindre end et blink sad Mary på den anden plads ved siden af elveren, og havde sine metal negle oppe omkring hans hals, hun var ikke særligt stærk, men det behøvede hun heller ikke når hun havde hans negle lige over pulsåren.
Hendes øjne blev helt sorte.
" Joo den her dæmon skaber kaos.."
Svarede hun mens hun stadig holdt neglene ved hans hals.. Mary havde dog ingen intentioner om at prikke til.. Det havde hun ikke brug for, hvis han endelig var irriterende var det eneste hun skulle gøre at vente på han faldt i søvn.

Mary, Nightmare, Den søvnløse - Dæmon - snigmorder
Im a monster of the mind

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 28.12.2013 20:31
Kravenoh smilte da hun svarede på en helt anden måde ind han havde regnet med " meget flot hvem er de så, som tør friste skøbnen " sagde han da han havde hende negle imod hans hals.
han var dog meget overrasket over at hun havde formået at overraske ham.

Kravenoh forsvandt igen og dukkede op lige bag ved hende igen med en kniv for struben som var varm, så et lille brændsår vil komme hvis hun ikke gjorde noget ved det. " men jeg beundre dit mod, du er nok den anden der fristede skæbnen, den første var en meget und elver som blev lammet i næsten hele hans krop, det kan sagtens også ske med dig hvis vi ikke tager det helt roligt, og kører efter mine regler " Kravenoh tog kniven væk fra hendes strube og satte den i væggen lige ved siden af dem. han gik rundt om hende og satte sig på stolen overfor hende, hvor han satte sig med føderen oppe på bordet " så fortæl, hvem er de som frister skæbnen " sagde han kort og betragtede denne kvinde, som lige var hans kop te.

Nocte Metus

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1500 år

Højde / 173 cm

Kidema2 28.12.2013 20:48
Mary kiggede på elveren, det var hende en smule underligt at hans øjne var hvide, det mente hun ikke at have set før..
Det kom ikke bag på Mary at han stod bag hende ikke ret lang tid efter. Mary gad dog ikke til at teleportere, hun kunne se hun ikke behøvede det, men hun var dog smart nok til at bruge sin telekinese til at modstå kniven så den var en lille cm væk fra hendes hals.
Mary smilede lidt, nå så det kunne det.. Hun var ikke intimideret af Kravenoh.
" So? Jeg kan da bare teleportere væk igen?"
Sagde Mary med et hævet øjenbryn, endelig intelligent liv.. Om en meget ungt intelligent liv. Mary kunne ikke sove, eller gå i koma, og hendes evner var mentale, det ville ikke betyde det store om hun var lammet.
Mary satte sig foran ham, først sad hun bare og kiggede på ham med de is blå øjne, men så lænede hun sig ind over bordet, og signalerede at han skulle komme hen til hende, som om hun ville viske ham en og anden hemmelighed.. Hun ventede først lidt tid.
" Jeg er den dæmon der roder rundt i dit hoved lige nu."
Sagde Mary og smilede skævt, og hendes øjne blev helt sorte igen. Det fremgik tydeligt af både hendes øjne og hendes smil, Mary var ikke empatisk, nærmere psykotisk.

Mary, Nightmare, Den søvnløse - Dæmon - snigmorder
Im a monster of the mind

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 28.12.2013 21:00
Et lille smil var på hans læber, dog lyttede han til hvad hun havde at sige fordi at hende her skulle man ikke undervudere. " ja og sådan kan vi vel blive ved med " da hun hentød til han skulle komme tætter på gjorde han det, han ved egentlig ikke hvorfor men på den måde denne kvinde var på gjorde at hun havde hans fulde opmærksomhed.
han lyttede til hende " leger med mit hovede " Kravenoh lænede sig tilbage afslappet " jeg er vild med iden, men hvad med vi leger på en anden måde, også måske du hopper ud af mit hovede " Kravenoh gjord alt for at virke at han var i kontrol, men mest af alt var han begyndt at blive forvirret over hvad hun mente.
han lænede sig hen imod hende " en lille advarsel " sagde han blot hvorefter han under bordet, kastede en af hans lammelse nåle i hendes ben, selvom hun kunne telepotere vil hendes ene ben være lammet, og hun vil ikke kunne mærke det, og at fjerne den vil gør det meget værer for den kunne kun fjernes på en måde.

Nocte Metus

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1500 år

Højde / 173 cm

Kidema2 28.12.2013 21:17
Mary kunne ikke lade være med at glæde sig over han lænede sig ind over bordet, det var sjovt, hun havde det sjovt, det var endelig lidt udfordring.. Mary kunne læse hans tanke hun vidste godt hvad han ville, men det var mere interessant at blive. Så Mary lod sig stikke, når man var en 1500 år gammel dæmon, var det relativt lidt man kunne overraske hende med.
Mary rynkede panden da hun fik fyret en nål i benet, og ganske rigtigt det blev hurtigt følelses løst.
" Nope, jeg bliver i dit hoved."
Sagde Mary tydeligtvis ret provokerende, hun kunne lyve, men det gjorde hun ikke, alene af den grund at hun ville være provokerende.
" Men men men, du sidder stadig her foran en dæmon, du har jarvet en paralyserende nål i benet på denne dæmon.. Som jeg kan se jeg ikke skal prøve at tage ud selv..Er der noget du vil snakke om pus pus? For det er nu du har min opmærksomhed, og den har det med at forsvinde igen ret hurtigt."
Spurgte Mary, stadig ret provokerende, både i tonefald og det hele.
Mary skånede ned til det nu følsesløse ben, hun vippede først hovedet lidt på skrå, hun fik så benet til at komme hen over det andet så hun sad med ben over kors, dette havde hun bedrævet med sin telekinsese.
Hun lænede sig så ind over bordet igen og støttede hovedet med sin ene arm, og provokerende som hun var rynkede med panden.

Mary, Nightmare, Den søvnløse - Dæmon - snigmorder
Im a monster of the mind

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 28.12.2013 21:56
Kravenoh hade virkelig en svaghed for sådan en kvinde som hende her der sad overfor ham, han vidste ikke rigtig lige nu hvad han skulle gøre, men han var nød til at fokuser nu, " fint så bliv i mit hovede men det er på dit eget ansvar " han slikkede sig kort på læberne.

gad vide hvad du tænker på lige nu, gad vide om du læser mine tanker nu hvilke du nok gøre, jeg er meget interserret i dig, dine evner dig og din være måde kan jeg lide. tænkte han i håb om hun nok læste hans tanker siden hun var i hans hovede.

" noget jeg vil snakke om pus, jamen sig mig er det ikke dig der er i mit hovede, men nuvel " han satte sig tilbage i stolen, hvor efter han tog en gammel latinsk bog frem og lagde den på bordet dog med hånden om den, så godt at man ikke kunne rykke den ud af hans hånd. " hmm denne bog her er måske noget der vil fange din opmærksomhed, måske vil den måske ikke. men der står noget om den søvnløse og noget om en vis legende kaldet nightmare, du kunne godt minde om hende, på den måde du er på og den måde du håndtere ting på. er jeg tæt på eller det havde du måske ikke set komme, men den bog må jeg heller tag igen"
han tog bogen hurtigt igen og fik den til at forvinde op i en lille røgsky.

Nocte Metus

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1500 år

Højde / 173 cm

Kidema2 28.12.2013 22:16
Mary læste hans tanker nå så han var interesseret i hende og hendes evner.. Han var da heller ikke den første, Mary syntes da også selv at hun var helt igennem fantastisk.
Mary var nysgerig, sidste gang hun havde hørt noget lignende havde de haft.. Det var sq da satans, hvor mange idioter skulle hun handle og slå ihjel før hun var kommet til bunds i den stak åndssvage bøger!! Hendes hud blev is blå og hendes øjne den sorte farve de også havde været tidligere. Man kunne ænse hendes kranie.. Men efter nogle sekunder af at se rimeligt pisst ud, stoppede hun pludseligt og smilede, mindre psykopatisk end før.. Dette var et spørgsmål om viden, så var hendes personligged mere samlet.
" Du havde min opmærksomhed nu har du min interesse.."
Det ændrede dog ikke fundementalt ved hendes halv provokerende personlighed.
" Du vil måske lave en aftale?"
Spurgte hun, det var da i hvert fald det der var mest nærliggende.. Hvis han havde gættet hendes navn havde han trods alt ikke behøvet.. Hun kiggede dog hans sind igennem en ekstra gang, men det så ikke ud til det.. Hun ånede let op. Men det betød stadig at hun var nødt til at lave en aftale.. Mary rettede sig op og lagde armene over kors.. Hun kunne dog ikke lade være med at få cheesire smilet.. Hun var allerede igang med tænke boksen, hvad hun skulle gøre som udvej, flere forskellige taktikker blev det hurtigt til i hendes hoved.

Mary, Nightmare, Den søvnløse - Dæmon - snigmorder
Im a monster of the mind

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 28.12.2013 22:31
Kravenoh sad rigtig afslappet tilbage i stolen han kunne se han havde hende opmærksomhed, og det var det han gik efter men mest af alt gik det ud på at få hendes interesse, og det havde han.

han lænede sig frem imod hende " nu har jeg måske noget du vil have, eller hvordan men sig mig hvad vil du tilbyde " han vidste at hun kunne tilbyde ham næsten alt der havde med hende eller hans evner at gøre, men Kravenoh var nød til at modstå hende udmodstålig tiltrækning.
for i sidste ende vil hun nok snyde ham på det groveste, så han var nød til at komme hende i forkøbet uden at tænke over det , for han vidste han hun var i hans tanker, men alligevel havde hun ikke udnyttet ham på det hun kunne hvilke fik ham til at tro hun ikke var så klog alligevel, men han kunne aldrig vide hvad hendes plan gik ud på.

" men hvad med du måske startede med at fortælle dit navn og hvad du vil tilbyde mig, også tager vi den derfra " han så kort på hende hvor efter han tog hånden under boredet og trak nålen ud, som tegn på han vil hende intet ondt nu, for lige nu var det hende som havde hans fulde opmærksomhed, ikke engang nogen eller noget vil få hans opmærksomhed væk fra hende, heller ikke hans øjne som kiggede direkte på hende betragtene.

Nocte Metus

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1500 år

Højde / 173 cm

Kidema2 28.12.2013 22:48
Mary så lidt på ham.. Hvad hun kunne tilbyde, det var alligevel ikke den procedure hun plejede. Folk plejede at vide hvad de ville hende.
Men Mary havde et for spring hun kunne kravle rundt i hans tanker og minder. Hun kunne se der var noget han ville have, noget som hun godt kunne være behjælpelig med.
" assistance."
Sagde hun kort, det skæve lettere sadistiske smil kom frem igen.
" Jeg bliver som sagt omtalt som nightmare, prøv et kvalificeret gæt på hvorfor.. Kan se du har dig et mål, et lettere sadistisk mål, og til det kan jeg hjælpe."
Sagde Mary Hun lænede sig igen ind over bordet..
Hun grinede dog lettere hånligt da han sagde han ville vide hendes navn, nej der var vist ingen fare på færde der, enten troede han hun var dum, hvilket kunne koste ham dyrt, eller så var der en meget vigtig ting han ikke viste om dæmoner.
" Du kan ikke få mit navn, men jeg bliver populært kaldt Mary."
Sagde hun mens hun lænede sig yderligere ind over bordet.
" Viden.."
Fortsatte hun lokkende, hvis han havde læst bogen vidste han at hun var gammel og han vidste hun ikke sov.. Hun var omtalt som den søvnløse, og som en ret vis dæmon, på trods af hendes lettere psykopati.
" Men men men, disse ting kræver en aftale."
Sagde hun og satte sig ret op igen.

Mary, Nightmare, Den søvnløse - Dæmon - snigmorder
Im a monster of the mind

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 28.12.2013 23:07
Kravenoh prøvede lidt en ny taktik i at spille lidt dum på nogle områder overfor hende især med at det skulle ligne han ikke havde læst bogen for hvis hun kiggede ordenlig efter i hans hovede vil hun kunne se han havde og han vidste alt der var værd at vide.

han lænede sig ind over boredet efter hun havde sat sig tilbage " ja det kunne jeg godt bruge, og især bruge en som dig med dine evner vil jeg ha en fordel. og ja sådan en navn til dig hvorfor ikke " han forsvandt fra stolen i en røgsky og dukkede op lige bag ved hende, en tanke hun ikke kunne have læst i ham da han besluttede sig med det samme, han lagde hans hænder blidt på hende skulder hvor efter han viskede hende i øret " du nævner bare hvilken aftale vi skal og hvad du vil vide og ha til gengæld, men husk denne sætning. tager du røven på mig eller prøver at snyde mig,så vil jeg gør alt hvad der står i min magt på at slå dig ihjel, for denne bog har også skjulte hemmeligheder som jeg fandt frem til ved at studere bogen i langtid, og hvis de ikke tror at jeg er seriøs så læs mine tanker ordenligt, tænkt over det men ikke for længe " sagde han og kyssede hende blidt på kinden, inden han forsvandt igen og over på hans stol med blikket fast på hende. for første gang havde han været i stand til ikke at tænke før han handlet, men det var mest af alt fordi Kravenoh altid tænkte tingene nøje igennem, men over for hende var han nød til at gøre det hele omvendt af det han normalt plejede at gøre.

Nocte Metus

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1500 år

Højde / 173 cm

Kidema2 28.12.2013 23:25
Mary kiggede på ham hun rullede lidt med øjnene. Hun vidste hvad hun ville have, hun var ikke et øjeblik i tvivl.
" Jeg vil have side 57 i den bog, resten af bogen er din.. Men side 57 med øjeblikkelig indgriben.. Med dette er alle former for notater med mere om den side inkluderet.. og det inkludere minder. "
Sagde hun, denne gang meget, meget seriøst. Psykopatien totalt afløst af ondskab og nogle meget seriøse kuld sorte øjne.
Hun lænede sig ind over bordet igen, stadig total seriøs.
" Det samme går for dig, finder jeg den mindste antydning af du referere den side, bliver aftalen opløst og du skal se dig over skuldren konstant. Jeg vil jagte dig til verdens ende og jeg vil få fat i dig.. Der er kun et vist antal ting man kan gøre spontant."
Hun var seriøs nu, hendes stemme var twisted og det var som flere der snakkede. Hun ville have han kunne høre hun mente hvert et ord. Hun mente det, hun ville jagte ham, bryde ind i hans hoved og få ham til at lide psykisk på måder han ikke kunne forestille sig.
Men pludseligt smilede Mary lege sygt.
" Meen meeen men er du en god elver der holder hvad du lover, og ikke går mig på tværs får du dig en meget glade dæmon og dermed en der er nemere at arbejde sammen med. Hvis du ikke bryder aftalen kan jeg heller ikke. "
Sagde hun, tilbage til den mere psykotiske og sarkastiske Mary som hun også havde været før. Hun fik de is blå øjne tilbage og kiggede over på Kravenoh, hun smilede, det var ondt men hun smilede.

Mary, Nightmare, Den søvnløse - Dæmon - snigmorder
Im a monster of the mind

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 28.12.2013 23:40
Kravenoh lyttede til hvert et ord hun sagde " jeg kan ikke slette et minde jeg har i hovedet, men hvis vi alligevel skal være på samme hold så kan det da være lige meget, og til gengæld vil du kunne læse mig og ikke omvendt, og hvorfor skulle jeg tag røven på dig, når det er mig der vil ha dig og ikke omvendt" hun var virkelig provokerende på hende helt egen måde, men frygt og trulser kom hun ikke langt med, for Kravenoh frygtede intet især ikke en kvinde selvom han måtte indrømme at denne kvinde var noget for sig selv og at hun virkelig havde imponeret ham.

Kravenoh var tiltrukket af denne dæmon så han kunne ikke rigtig styre hans tankegang. " hvad ellers kan jeg gøre spontant " smilede han drilsk til hende, imens han lænede sig ind over bordet og så hende direkte i øjne imens han tog sin hånd frem " men har vi så en aftale eller aj, jeg vil holde mit ord overfor dig for har brug for dig ved min side, men du skal huske atdet vil være mig der bestemmer om du vil det eller aj, men overfor dig vil jeg altid være fair " sagde han afventende, og han vidste at hvis det kom til stykket vil hun sagtens med lidt charme kun få sin vilje overfor ham, men det gad han ikke at nævne for hende, for han synes han havde sænket paraderne lidt for meget overfor hende.

Nocte Metus

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1500 år

Højde / 173 cm

Kidema2 28.12.2013 23:55
Mary smilede skævt, det sadisistike nærmest lyste ud af øjnene.
" Nej, men det kan jeg."
Sagde hun, hun slettede dog ikke noget før han var med på hvad han gik med til. Da han så ud til at have forstået det hævede hun øjenbrynene let og kiggede ham ind i øjnene. Hun var lige glad med hun var bundet til ham i et stykke tid, han vidste hvad hun kunne og ville give.. Assitance og viden, det var aftalen.
" Spontant? Tjja du kan give mig siden uden en aftale."
Sagde hun og lagde hovedet på skrå, mens det skrå smil begyndte at supplere hendes ansigt. Men hvad var chancen...
" Top."
Sagde hun koldt, og han ville bemærke et tomrum, hvor side 57 før havde været.. Mary blinkede lidt.. Det var ikke let at blokkere hukommelse..
" Men hav dog i bag hovedet, at hvis nogen gætter mit navn ligger min skæbne hos dem, hvis de fortæller mig andet kan jeg ikke adlyde mere."
Advarede Mary nu, det blev leveret som et faktum, da dette var tilfældet.. Blev hendes navn gættet kunne hun intet gøre og aftalen blev anulleret, hvis det var det personen ville have.
" Men for nu har du en Dæmon, der specielicere i at torturer og dræbe folk i deres søvn på din side."
Sagde Mary og lænede sig tilbage, hendes opmærksomhed begyndte tydeligtvis at flakke en smule igen.. Hun kiggede over hvor der før havde været slagsmål, menneskene havde ikke set en skid, hun smilede, de var heller ikke det mest intelligente væsen der var..

Mary, Nightmare, Den søvnløse - Dæmon - snigmorder
Im a monster of the mind

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 29.12.2013 00:13
Kravenoh br'd sig ikke så meget om tanken at hun skulle slette noget i hans hovede i det hele taget brød han sig ikke om at denne kvinde vil ha den magt over ham hvis hun valgte at bruge den, men han var nød til at tag chancen for han havde virkelig brug for hende og hendes evner.

ide deres aftale var i hus smilte han " det er iorden aftale velkommen til Mary " han fik bogen frem og hev side 57 ud af bogen og gav den til hende. " hvad så med at adlyde mig gøre du alt hvad jeg siger du skal så? " Kravenoh havde en lumsk bagtanke med dette spørgsmål. " ser du jeg er en meget ligefrem person siger tingene som jeg vil, og den måde du har snakket til mig hele aften idag har gjord at jeg føler dig meget tiltrukket, men det vidste du vel allerede ved at læse mine tanker, men det er vel noget du har gjord med vilje ikke?"

Kravenoh vidste ikke om hun var i stand til at få ham til at kunne lide hende, men på denne dag på dette tidspunkt havde han oplevet noget han ikke oplever normalt. men en ting var sikkert han ville helst ikke ha det rygte skulle spredes, at den frygtløse Kravenoh kunne føle noget for en.
" men hvis du læser mine tanker vil du vide hvad planen går ud på " sagde han for at skifte emne både i hovedet og i munden.

Nocte Metus

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1500 år

Højde / 173 cm

Kidema2 29.12.2013 00:30
Mary tog imod siden og stak den i samme bevægelse ind i et lys der hurtigt åd det gamle tører papir, hun veg ikke øjenene for Kravenoh, hun ville være aldeles sikker på han ikke gjorde noget.
" Fint det er done, jeg er dit personlige bibliotek og morder."
Sagde hun lige så det gamle tører papir var brændt færdigt, og alt der var tilbage var støv.. Men Mary var af en forsigtigt natur, så hun flyttede asken ud af rummet med sit telekinese.
Mary kiggede igen på Kravenoh smilede lidt sarkastisk.
" Kærlighed og sex har ingen appel til mig Kravenoh, jeg er dæmon.. Jeg føler tæt på intet."
Sagde Mary og slog armene ud, et let smil kom frem.
" Jeg har desuden fundet ud af at interresse hurtigt falmer igen.. Specielt hvis man efter giver den.. Så det ligger vist i min bedste interrese at sige nope."
Sagde hun og lænede sig tilbage. Mary var en kende udmattet efter at have blokeret Kravenohs minde, hun lod det dog ikke visse. Det så ud til at blive den længste aftale hun ville indgå.. Og det var med en elver, der sagtens kunne blive nogle 100 år, lige på det punkt kunne Mary godt ønske sig det var et dumt menneske der havde fundet den forbandede bog. Men en aftale var en aftale og fik hun lov at skræmme og dræbe så kunne det være lige gyldigt for hvem.

Mary, Nightmare, Den søvnløse - Dæmon - snigmorder
Im a monster of the mind

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 29.12.2013 00:47
Kravenoh satte sig tilbage i stolen med armen over kors, han vil ikke tænke på noget over det hun sagde for han viste at hun ville læse hans tanker, så som den kloge person han nu var tænkte han på hvad han mere kunne bruge i hans nye dannet gruppe, dog kom der en bemærkning til hende " godt så jeg skal nok kalde når det er tid, men i mellem tiden gå stille med døren om os, dog skal det siges du må gøre alle de mennesker du møder fortræd. "

Kravenoh smilte dog lidt til sidst af hendes sætning " ikke føle noget er det værste lort jeg har hørt, alle kan føle noget men jeg repkter dit valg, og det vil også være uklogt at indlede noget med dig. " han så sig kort omkring i kroen for at se om der var sket noget, for hans opmærksomhed havde udlukket været på hende, den første fejl han havde gjord i sit lange liv men den sidste fejl. men en ting han vil øve sig på var at ikke tænke når han var i hendes nærværd for det vil kun styrke hende og går ham svagere.

Kravenoh rejste sig op hvor efter han gik op for at hente noget at drikke han var ligeså hurtigt nede med det som han var der oppe, han satte sig ned og skubbede kruset hen af bordet til hende hvor efter han så hende i øjne " for nyt venskab og skade og chaos over dem som er vores mål " man kunne aldrig vide hvem der lyttede så han vil ikke sige hvad der var meningen med det hele. hans øjne vilede stadigvæk i hendes, for når alt kom til alt så var hun det hun var.

Nocte Metus

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1500 år

Højde / 173 cm

Kidema2 30.12.2013 22:55
Marys opmærksomhed som i en kort tid havde været fikseret andet sted kiggede på Kravenoh igen da han nævnte at hun, tja nærmest skulle fortsætte som hun plejede, hvilket var smart da hun levede af frygt, ville han have hun stoppede natte skræmerierne ville han få en svagere dæmon. Hvilket hun regnede med ikke var i hans intereresse.
Mary smilede djævelsk.
" Med fornøjelse."
Sagde Mary og man kunne se hendes øjne finde et menneske i baggrunden. Han tænkte nemlig på hende, en relativt ung mand, først i 20'erne.. Han så ud til at have besluttet sig for at prøve at hidkalde Mary senere i nat, så nu vidste hun hvor hun skulle være..
Mary hævede øjenbrynet, det var sq rigtigt nok hun kunne ikke føle så meget som mennesker kunne og hun havde aldrig "elsket" nogen. Empati havde hun heller ikke noget af. Hun havde sjovt nok af den grund heller aldrig haft sex, det ville ikke gøre noget for hende.
" Du ved godt jeg er kold som is ikke?"
Sagde hun lidt i forlængelse, hun rakte hånden frem så han selv kunne mærke, hvis han vel og mærke heller ikke troede på det. Hendes hud blev den lettere blå farve nede ved hånden.
Mary så på ham gå op og hente noget at drikke, Mary kunne godt indtage føde, men det gavnede hende ikke.
Hun tog imod koppen og skåldte med ham.
" Hvad du sagde."
Sagde Mary, hun var ikke så psykopatisk lige nu, men det var fordi hendes opmærksomhed var to steder på en gang. Manden der stod og tydeligtvis var frustreret oppe i baren havde noget af hendes opmærksomhed, hun skulle vide hvor hun muligvis skulle være senere.
Hendes isblå øjne fandt dog hans igen, mens hun tog en slurk af indholdet i krusset, den snært af ondskab hun havde i øjnene var altid tydelig, selv nu hvor hun, som sådan intet ondt gjorde. Hendes øjne var piercene, og det ikke kun fordi de var isblå.

Mary, Nightmare, Den søvnløse - Dæmon - snigmorder
Im a monster of the mind

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 02.01.2014 20:09
Kravenoh smilte kort da hun svarede ham men en ting var sikkert nu var hun kun noget arbejds formål ved hende ikke andet. han mærkede kort i hendes hold hvor efter han holde fast i den, jo ganske var den kold, men det gjorde nu ikke ham noget ja du er meget kold både uden på og inde i dit hjerte hvis du har sådan et " sagde han afslappet imens han slap grebet om hendes hånd og satte sig tilbage i stolen helt afslappet, han lagde mærke til hun ikke var helt opmærksom på ham, det var som om hun havde blikket på en fyr der stod oppe i baren, Kravenoh vende hovedet for at se hvem det var, han så igen på hende " hey du " sagde han irritret over hun ikke havde blikket på ham, men det måtte han vende om på.

Kravenoh tog hånden om bag ryggen og kort efter blev der kastede en kniv fra Kravenoh lige i halsen på den mand som havde hendes opmærksomhed, manden døde kort efter da kastet ramte perfekt. han rejste sig op og så på hende " du vil ha opmærksomhed, nu for du det " sagde han koldt og forsvandt i en røg sky foran hende, og op på den rapo han stod på da han lige var kommet ind på kroen. hans blik var dog stadigvæk på hende.

Efter manden var faldt død om stod han venner blot og kiggede, de regnede hurtigt ud hvor kniven kom fra og de så på Mary, hvor efter de 4 venner gik ned imod hende. da de var kommet ned til hende stod de blot og kiggede ned på hende, hvor efter den ene lagde hånden på hendes skulder: var det der dræbte vores ven.. lød det fra den ene.
Kravenoh smilte bare lidt og vende ryggen til dem, han brød sig ikke om folk der ikke hørte efter når han snakkede.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3