Gem dig væk

Sascha Dankins

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 165 cm

Gina 29.03.2012 10:46
Sascha sidder op ad et træ og gemmer sig væk. Hun er krummet helt sammen og har trukket sine ben helt op til sig og klammer sig fast om dem.
Hendes pupiler er udvidet og hendes vejrtrækning er tung og hurtig. Man kan tydeligt høre at hun lige har løbet.
Sascha tager en dyb vejrtrækning og lader sine ben glide ned og slappe helt af. Hun lukker øjnene et øjeblik og tager endnu en dyb vejrtrækning, før hun hurtigt slår øjnene varsomt op igen.
Ilwen Ellyn Arthion

Ilwen Ellyn Arthion

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 10001 år

Højde / 190 cm

Lestat 29.03.2012 11:14
Ellyn havde besluttet sig for at tage en tur gennem paradis skoven for at komme lidt væk fra alle de fordærdelige mennesker, der hele tiden ødelagde naturen. Han var kommet til et meget stort og smukt træ. Han kunne dog se at der var nogen her allerede og han vidste ikke om det var en der var god eller ond ved naturen. Undskyld mig, men hvorfor sidder du bare her? spurgte han hende roligt og med en venlig tone. Det kunne jo ske at det ikke var en naturødelæggende person der sad her ved træets rod og slappede af.

Lyn elemental

Sascha Dankins

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 165 cm

Gina 29.03.2012 11:26
Sascha gisper hurtigt efter vejret og vender sig i et sus for at se Ellyn. Idet hun ser at det er en mand udvider hendes pupiler sig igen og hun står hurtigt op og gemmer sig væk bag træet. Da han endnu ikke har udvist, at han skulle være farlig skjuler hun sig bare bag træet som et lille genert barn.

"J-j-jeg... s-slappede bare.... af", siger hun stammende og forholdsvist lavt og skjuler nu sine øjne bag sine grå pandelokker.
Hun trækker sig nu lidt tilbage bag træet.
Ilwen Ellyn Arthion

Ilwen Ellyn Arthion

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 10001 år

Højde / 190 cm

Lestat 29.03.2012 16:24
Ellyn så ned på hende og overvejede om dette blot var en lille pige, eller om det bare var lidt skadet. Man kan jo være så uheldg nu til dags. Han rystede kort på hovedet for de her tanker forstyrrede ham og han havde ikke brug for det. Hør her lille de. Hvis du lover mig at du aldrig skader naturen eller dens beboer, bliver vi ikke uvenner. sagde han roligt, mens hun tilsyneladende forsøgte at gemme sig bag træet, selvom at det blot til hende til at virke endnu mere ynkelig.

Lyn elemental

Sascha Dankins

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 165 cm

Gina 29.03.2012 16:37
Sascha kiggede foruroliget frem fra træet. Hendes blik blev mere roligt og det samme gjorde hendes vejrtrækning.
" er.... Er du ikke en mand?", spøger hun lettere nervøst men dog i et lidt højere toneleje, så hun er lettere at høre.
Man kan nu se det meste af hendes ansigt og hendes grå pandelokker var blevet skubbet lidt til hver sin side.
Ilwen Ellyn Arthion

Ilwen Ellyn Arthion

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 10001 år

Højde / 190 cm

Lestat 29.03.2012 20:53
Ellyn kiggede roligt mod Sascha og smilede. Nogle ville mene at jeg er en mand, men faktisk er jeg ikke af noget køn, da jeg er skabt af naturen. sagde han roligt og satte sig på hug. Du behøver altså ikke at være bange for mig, for jeg har ikke tænkt mig at gøre dig ondt, så længe du behandler naturen godt. sagde han roligt og venligt til hende.

Han vidste ikke helt hvad han skulle mene om hende, for hun virkede sød og venlig, bare en smugle skræmt hvilket var forståeligt, hans udseende taget i betragtning.

Lyn elemental

Sascha Dankins

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 165 cm

Gina 29.03.2012 21:47
Sascha kom nu helt frem fra træet, så man kunne se hendes lille spinkle krop med den løse hvide kjole flangerne let omkring hendes ben. Hendes ene skulder er stadig gemt bag træet, men ikke i et forsøg på at skjule sig. Mere i en form for tryghedsfornemmelse. Hendes ene hånd hvilket roligt på træets bark og hendes anden er oppe foran hendes bryst i en lille knyttet næve. Ikke i vrede, men i forsigtighed.
" jeg.... Jeg gør aldrig naturen noget ", siger hun og kigger på træet imens hun roligt bevæger sin hånd op og ned i en aende bevægelse.
" naturen passer på mig og skjuler mig ", siger hun nu utroligt roligt og en frisk sommerbrise blæser stille hendes hår væk fra hendes ansigt så man kan se det lille stille smil på hendes læber.
Ilwen Ellyn Arthion

Ilwen Ellyn Arthion

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 10001 år

Højde / 190 cm

Lestat 30.03.2012 09:41
Ellyn sad på hug og smilede venligt til hende. Det virkede slet ikke som om det var en slem person han var stødt på. Faktisk virkede hun sød og venligt. Det lyder godt lille du. sagde han roligt og smilede.

Han rejste sig op igen og vendte blikket ud mod skoven. Hvis du behandler naturen godt, gør den det samme for dig. sagde han roligt og nikkede.
Han vendte sig i den retning han var kommet fra, Men da du ikke er slem mod naturen, vil jeg ikke forstyrre dig mere stump. sagde han roligt og smilede. Hvorefter han stille begyndte at gå, med et par langsome skridt.

Lyn elemental

Sascha Dankins

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 165 cm

Gina 30.03.2012 10:10
Sascha rakte hurtigt sin lille knyttede næve ud mod ham i en udstrakt hånd.

"V-vent.... Hvad.... hvad hedder du?", spurgte hun nysgerrigt.

Det var en af de første gange hun havde mødt en, der havde været så flink imod hende. Han virkede nu stadig som et hankønsvæsen, så Sascha valgte at tro, at han var en af de meget få hankønsvæsner, der faktisk kunne være venlige. Og eftersom de ikke var så mange, var det godt at vide hvad de hed, og hvem de var, i tilfælde af at de skulle mødes igen.

"Jeg... hedder Sascha", sagde hun forsigtigt og trak sin hånd til sig og gav et forsigtigt lille smil fra sig.
Ilwen Ellyn Arthion

Ilwen Ellyn Arthion

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 10001 år

Højde / 190 cm

Lestat 30.03.2012 22:43
Ellyn kiggede tilbage mod hende. Du kan kalde mig El. sagde han roligt og fortsatte igen med stille skridt ud i skoven igen. Det varede ikke længe før han ikke var til at se gennem buskadset der groede godt i skovens dybe stille ro.

//out//

Lyn elemental

Sascha Dankins

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 165 cm

Gina 01.04.2012 13:53
Sascha tiltede hovedet på skrå og blinkede nogle gange før hun smilede roligt og sagde: " El "
Så vendte hun rundt på hælen og gik forsigtigt videre i en rolig lille dansene vind, der forholdt sig omkring hende.

// Out
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 1