Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.02.2012 21:09
Hvad tiden end var, var det meget tidligt om morgenen. Tågebankerne var stadig ikke lettede udenfor, og alligevel fandt den pjusket udseendet, sort hårede dæmon sig allerede oppe og i gang med at starte dagens gøremål. Rengøring var hans store felt, og siden George tilsyneladende havde været fuldt ud stresse havde Asher sørget for at få forberedt noget morgenmad til Lune, før han havde samlet rengørings redskaber, på vej hen for at gøre rent i den unge herres værelse.. Han kom dog umiddelbart ikke særligt langt, da en umiskendelig lugt af opium liflede til hans næseboer, som kort trak sig sammen inden han så hen imod døren hvor den kom fra.
Nysgerrig, men også bekymret åbnede han døren ind til værelset, håbede i den grad ikke at Lune var begyndt på den slags sager.
Stanken af fremmed dæmon og opium røg direkte i ansigtet på ham, gjorde ham nærmest mundlam, helt paf som han sirrede rundt i det stinkende værelse, kun for kort efter at løbe hen for at åbne vinduerne så der kunne blive luftet ud. Væk med det dårlige, ind med det gode!
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 21.02.2012 21:20
Det var ikke svært at gætte hvis værelse Asher havde bevæget sig ind i. Alt derinde, lige fra den roede himmel seng, til mønstrene på omklædnings skærmen, til bordet med det store spejl og smykkerne, skreg langt væk af Luca.
Luca selv befandt sig dog ikke i værelset. Han havde været nede og følge Elizeph ud. Hvor efter George havde overfaldt ham og de var komemt op og skændes. Geroge havde ledt efter Luca hele natten da denne ikke var dukket op til sin nattevagt hos Lune. Nu var det heldigvis lykkedes Luca at stikke af fra George og han gik tilfreds tilbage imod sit værelse for at få lidt mere søvn. Det var rigeligt at han havde været i dagslys i går.
Men da han trådte ind i sit værelse blev han mødt af den person ahn næst helst ville møde lige nu... Asher.
"Hvad laver du i mit værelse?" snerrede han irriteret. Nu var han lige kommet af med Geroge og så skulle Asher også dukke op?! Kunne man da ikke have et privatliv?! Luca havde ellers lige vænnet sig til at bruge de høflige tiltale metoder igen... men nu forsvandt de som dug fra solen igen når han stod over for sine irriterende konkurrenter.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.02.2012 21:29
Det rykkede i Asher som Luca kom tilbage til værelset.. Han rynkede på næsen. Selfølgelig var det den glitrende idiots værelse, hvem ellers kunne det have været. Uden så meget som at svare på spørgsmålet vendte han sig om og stirrede direkte tilbage på Luca. " Hvem var den dæmon du har haft herinde? Der stinker langt væk af fremmed..Og opium. Hvis den unge herre lugter det, hvad vil du så gøre for at få ham til at holde sig fra at prøve opium?" Han slog frustreret ud med en arm. " Jeg må få lugten væk, før han nærer mistanke.. " dette ar kun en del af grunden til at han var pissed off. Asher var også usikker på hvem den fremmede dæmon var, var det en ny konkurrent?
I arrighed skar han tænder, sørgede for at holde blikket væk fra alt gliterstadset, da det gjorde ham utilpas.
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 21.02.2012 21:36
Luca kastet vredt med det blonde hår.
"Det rager ikke dig hvem jeg har på besøg," sagde hna og bevægede sig ind i værelset. han gik over til smykkebordet og samlede de to smukt dekorerede opiums piper op der havde været årsagen til at røgen stadig ikke var forsvundet helt. Han gik over til vinduet og slog asken ud af dem.
Hans så på Asher med et nedladende blik.
"Hvis du ikke engang kan finde på noget der kan bortforklarer en lugt over for et barn må du være godt dum. Man behøver jo ikke fortælle drengen hvad det er, vel?" Sagde han og rullede med øjnene. Ashers argumenter var åndsvage.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.02.2012 21:40
" åh undskyld mig, så jeg skal bare bilde ham ind at det er dig der har fjærtet hele natten fordi du har haft dårlig mave? " Han rykkede sig en smule væk fra den anden, ville ikke kontakt med ham, ikke mere end højest nødvendigt. Han gloede rundt, det kunne se så glitrende og mønstret ud det ville men i hans øjne var det en svinesti han befandt sig i.. en stinkende skinnende svinesti. "kan du selv klare oprydningen eller skal jeg? tøjet skal vaskes, det samme med sengetøjet.." Han begyndte a begive sig hen for at fjerne dynebetrækket.
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 21.02.2012 21:52
Luca kiggede sig omkring.... Hvilket tøj snakkede han om?
Det var vigtigt for Luca at passe på sit tøj så han havde aldrig noget liggende fremme... det hang alt sammen snor lige i hans skab... Hasn øjne faldt på den mønstrede skærm... Ah, gårdsdagens tøj... han var kun lige skiftet ud af det så han havde ikke fået det ryddet op endnu... Sengetøjet burde måske også skiftes......... I hvertfald efter i går. Luca så på Asher og smilte. Siden han nu tilbød det. Luca satte sig ned i stolen som Elizeph havde siddet i dagen før.
"Hvis du vil?" Sagde han og så selvtilfredst på den anden. Det ville være en fryd at se en anden gøre sit arbejde for sig.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.02.2012 22:02
Med en smule besvær fik Asher trukket sengetøjet af sengeklæderne, rynkede en smule på næsen af de 'klatter' der var på lagene men sagde intet til det. Istedet vendte han sig om imod Luca, og smed både tøj og sengetøj over imod den anden. " Så kan du selv gøre resten.. Idiot! Tro ikke at du hersker over mig bare fordi du er ældre..! " Han fnøs irriteret. Kunne bestemt ikke lide den attitude Luca spillede af overfor ham, faktisk havde han bare lyst til at ryge i flinten på ham og ødelægge hans åh så perfekte ansigt..
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 21.02.2012 22:42
Luca udstødte noget der mindede om et hvin og så rasende på Asher.
"Man blander ikke tøjet med sengetøjet tumpe," snerrede han og skyndte at hive tingene fra hinanden og over i to forskellige bunker inden tøjet blev svinet til. Han smukke, smukke tøj.
"Ud med dig," hvæsede han. "Tro ikke du kan bestemme hvordan mit værelse ser ud bare fordi du har et ordens problem!"
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 21.02.2012 22:52
Selfølgelig vidste han det da, hanhavde blot gjort det for at pisse Luca af, hvilket lod til a have lykkedes. Han smilte. " Hvad så om de er et ordenproblem, du har et problem med a bringe fremmede herhen.. Og ikke minds ryge opium og knalde.. Hvem end det fjols du knaldede var..!" Han hvæste højlydt, men ikke for højt. Han var nervøs for at Lune skulle tage dem i en heftig debat om rettigheder. Gnavent tog han spanden med rengørings materialer med sig fra gangen og placerede i værelset. " siden du er sådan en ekspert.. Her har du hvad du skulle få brug for, for at få syr på dit roderi.. Og hvis lugten af opium ikke forsvinder fra gardinerne skal de liges i blød i eddike før de vaskes.. "

Hvor han dog lød som en belærende hustru.
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 21.02.2012 23:12
Luca fnøs irriteret.
"Som jeg spurgte tidligere: Hvad rager det jer hvilke gæster jeg har på mit eget værelse?" Sagde han irriteret. Han kunne i det mindste forstå hvorfor George var vred. Han havde skulle lede hele natten efter Luca fordi han ikke var dukket op til sin vagt, men Asher var bare irriterende.
"Fint fint skrider du så? Eller skal jeg pynte dig med smykker før du forsvinder?" Luca kendte godt til Ashers had til at der var smukt og skindene... Fldstændig modsætning af Luca.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.02.2012 00:05
" Hvem ved om de gæster skulle få interesse for Lune? Har du overvejet den mulighed..? Højest sandsynligt ikke." Bed han ham af, men skulede voldsomt da truslen om at blive stadset ud i glitterstads blev slynget ud stivnede han for at vende sig mod Luca, sendende den ældre dæmon et brændende blik. " Jeg er på vej.. Hvis dine klamme smykker kommer så meget som i berøring med mig skal jeg nok sørge for du kommer til at fortryde det." Knurrede han ud mellem sine sammenbidte tænder inden han vendte om ud på gangen.
Skønt! Nu var han nødt til at gå tilbage til kosteskabet for at finde nye rengørings-ting.
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 22.02.2012 07:36
Luca skar en grimasse. Selvfølgelig havde han tænkt over det! Han havde lige så lidt lyst til at der skulle komme flere dæmoner valsende ind i Lune liv som de andre.
"Jeg er jo ikke idiot! Han havde en anden herre," Sagde han og rullede med øjnene.
Det var utroligt hvor irriterende den anden kunne blive. Han samlede det hlassmykke op han havde købt dagen før som Elizeph havde valgt. Han havde smag... I modsætning til folkne i dette hus.
"Hvad er det egentlig du har så meget imod smykker?" spurgte Luca fraværende. Det var svært at sætte sig ind i et had til smukke ting...
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Erforias, Helli , Lux , Krystal
Lige nu: 5 | I dag: 9