Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 07.01.2012 02:40
Det var ved at være meget sent på natten - faktisk var det så småt begyndt at lysne en lille smule - da Lorgath slæbte afsted med Nadia. Det kunne godt være at han selv var i ret ubehagelige smerter grundet det dybe haksår i hans arm, men hun derimod, var blevet stukket i siden og det blødte mere. Faktisk holdt han hende lige nu over skuldrene og gik lettere besværet fremad. Sådan var der gået mindst to timer og da han endelig kunne se sit hus, sukkede han lavt og gik lidt hurtigt videre. Ashmon måtte have set dem komme og synet havde vel ikke just behaget ham: Lorgath, uden masken på, fordi han pustede som en gal og Nadia, der blødte ud over ham, mens hans eget blod også dryppede lidt på jorden.
Døren blev i hvert fald åbnet og Ashmon var allerede nu på vej op ad trapperne for at finde sin lægekasse. Lorgath gik direkte ud i køkkenet, hvor han satte Nadia på "operationsbordet" og selv endte nede på gulvet hvor han tog sig til armen og skar tænder. Kort efter kom Ashmon ind og skulle til at fikse hans arm.
"Kan du ikke se at min lærling har det værre?" Spurgte Lorgath meget emotionelt, mens han pegede mod Nadia. Mere behøvede han ikke sige, før Ashmon vendte opmærksomheden mod Nadia.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 07.01.2012 02:57
Det hele var en stor tågede oplevelse for Nadia efter, at de var kommet ud af byen. Farverne var begyndt at smelte samme og danne underlige billeder. Hun måtte have anstrengt sig en del mere under løbeturen, som hun havde regnet med. Og hun havde sikkert også mistet mere blod, end hvad hun havde regnet. Det måtte være første gang, at nogen havde ramt hende så godt. Oftest havde det været snitsår, men det her.. det var vel en engangs oplevelse? Hun kunne mærke, hvordan kvalmen svagt steg i hende. Hun havde det på ingen måde godt. Hvorfor skulle det også gøre så ondt? Hun havde et kort øjeblik overvejet, at Lorgath enlig bare skulle efterlade hende, men det ville han sikkert ikke høre tale om.

Nadia vågnede pludselig, da hun blev lagt ned. Hun måtte være faldet i søvn under det sidste stykke af turen. Hun havde ingen idé om, hvor hun var henne, men hun følte sig tryg. ”Jeg kunne godt dø her. Her er rart.”[/color] mumlede hun og lukkede øjne igen. Hun hostede svagt og måtte skære en grimasse, det gjorde ondt. Lidt efter mumlede hun, ”Jeg er så træt.”[/color]
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 07.01.2012 03:52
Lorgath sad lidt for sig selv et øjeblik og var midt i at få pillet sin armskinne af da han hørte Nadias ord. Det fik ham til at springe på benene og gå hen til hende hvor han tog fat om hendes skuldre med en stædig grimasse.
"Det får du ikke lov til! Ikke i mit hus, hører du hvad jeg siger?!" Snerrede han hidsigt ned i ansigtet på hende. Han var vred, frustreret og ikke mindst, rædselslagen for, at Nadia ville ende med at dø fra hende og da Ashmon begyndte at puffe ham væk sendte han hushovmesteren et rasende blik.
"Du sørger for at hun overlever! Det er en ordre! Hvis ikke.." Han stoppede sig selv før han nåede at sende Ashmon en dødstrussel og vendte sig brat mens hans øjne blev en smule blanke, mens han knyttede næverne. Endnu et blik på såret fortalte ham, at det sad voldsomt dybt, næsten helt ind til knoglen. Han var heldig at han var en vampyr og derfor ikke blødte så meget. Ellers ville han sikkert være i samme stadie som Nadia nu.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 07.01.2012 04:23
Nadia mærkede et fast greb i hendes skulder. Hun forsøgte at blinke og fokusere på skyggen, som stod bøjet over hende. ”Hvem er du?”[/color] spurgte hun og løftede en arm i forsøget på at nå skyggen, men hendes arm faldt kort efter ned igen. Den føltes tung, som bly. Hun havde heller ikke energien til at holde armen oppe. Hun var så træt. ”Du er ikke.. min far. Jeg vil.. ha' min mor. Hvor er min mor? Gå.. med dig.”[/color] vrøvlede Nadia lidt usammenhængen og vendte sig væk fra skyggen. Hun anså ikke engang smerten længere, hvis hun da kunne føle den. Hun følte, at hun var barn igen. Taget fra sin mor. En tåre trillede ned ad hendes kind. Lidt efter begyndte hun at vrøvle igen. ”Mor. Jeg er træt. Jeg vil sove. Fortæller du mig ikke en historie?”[/color]
Hun mærkede en blid hånd på sin skulder, og hun blev igen lagt om på ryggen. ”Mor?”[/color] spurgte hun. Hun kunne høre en beroligende stemme, men hun forstod ikke, hvad der blev sagt. Hun lukkede øjne og faldt hen i mørket.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 07.01.2012 16:04
Nadias underlige mumlen fik Lorgath til at gå endnu mere i panik. Han strøg frem og tilbage i rummet mens Ashmon syede hendes sår sammen. Han var dybt rastløs, panisk og ønskede ikke at hun skulle dø. Faktisk var han næsten parat til at gøre hende til en vampyr, men han vidste at hun nok ikke ønskede det. Han gjorde det ikke. Endnu. Da Ashmon var færdig med hende, gik han i gang med sin herres arm, under protester. Lorgath ville ikke ordnes. Han ville bare have at Nadia overlevede, men det endte da med at huhovmesteren fik lov til at udføre sit foretagende, da Lorgath fik lov at sidde ved sin lærling.
Han havde fat i hendes hånd og sad overraskende nok og græd, selvom han ikke var en mand af mange følelser.
Kort efter blev hun ført til gæsteværelset, skarpt forfulgt af Lorgath og han satte sig inde hos hende, forstenet i en stilling hvor han ikke kunne andet end holde fat om hendes hænder.
Sådan gik der tre døgn og han sov kun minimalt. Faktisk var hans søvn dybt forstyrret af det faktum at han sad op og konstant måtte tjekke hendes puls. Han forlod ikke hendes side, faktisk var hans adfærd nærmest hundeagtig, som han vågede over hende.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 07.01.2012 16:39
Nadia havde underlige drømme. Usammenhængende drømme. I den første drøm. Den drøm, som hun huskede bedst, men også den, som virkede mest realistisk. Her havde hun befundet sig på en eng med meget højt græs, så højt, at det dækkede hendes knæ. Der var varmt og helt rart, og solen kærtegnede blidt hendes hud. Og så var hun nøgen. Hun gik rundt og ledte efter noget, men hun var ikke sikker på hvad, men der var noget, som hun skulle finde. Og mens hun ledte, var der denne blide kvindestemme, som blev med at spørge, om hun var klar til at forlade denne verden? Hun svarede ikke, fordi hun forstod det ikke.
Der gik tid, men endelig fandt hun det, som hun søgte. Der stod et enligt træ midt på engen og ved foden af dette træ lå der flere ting. Ting, som hun ikke erindrede, selvom der var noget genkendeligt over det. Der var en dolk, en halskæde, en kranie maske og en festival maske. Hun fornemmede helt klart, at dette var en prøve. Stemmen var også forsvundet. Dolken lod hun ligge, fordi hun fornemmede, at de andre ting var vigtigere. Hun samlede de to masker op og betragtede dem. Så forskellige, men alligevel virkede det til, at de havde det samme formål. Et minde, svagt, men det var der. Derefter samlede hun halskæden op. Hun vidste, at der var noget, som hun skulle huske. Men hvad var det? Og hvorfor betød disse ting så meget for hende?
Pludselig smed hun tingene fra sig. Hun stod og græd. Hun kunne huske det. Hendes liv. Lorgath. Hun tog sig til siden. Smerten var væk. Blodet var væk. Hvad var der sket? Hvor var hun? Hendes tankestrøm stoppede. Svarene på hendes mange spørgsmål kom til hende. Det var så uvirkelig.
”Lilya Nadia. Er du klar til at forlade denne verden? Dette liv?” spurgte kvindestemmen igen.
”Nej.”[/color] svarede Nadia, ”Nej, jeg er ikke klar. Jeg vil gerne tilbage. Jeg skylder ham det.”[/i][/color] Hun vidste, at det var det rigtige svar, hun kunne føle det. Hun var ikke klar til at dø. Ikke endnu. Dette sted var nemlig en verden mellem livet og døden. Her kunne man træffe et valg. Og hun havde lige valgt sit.
”Nuvel. Men vi ses snart igen.” sagde kvindestemmen så.
Nadia følte, at der var noget, som hæv i hende. Hun vidste, at hun var på vej tilbage. Tilbage til der, hvor hun hørte til.

Resten af hendes drømme var utydelige, men det var om ting, som hun havde oplevet i hendes liv. Hendes far. Hendes mor. Hendes første stjålne ting. Mordet på hendes far. Mordet på andre folk, betalte mord. Glæden ved dans. Hendes første møde med Lorgath. Glemte følelser. Og pludselig var det hele blevet sort, men hun vidste, at hun var i live.
Nadia flyttede svagt på sig og mærkede noget blødt. En seng. Hun mærkede en hånd i hver af sine. Hun begyndte svagt at græde. Hun åbnede forsigtigt øjne, mens hun blinkede tårerne væk. Et smil formede sig på hendes læber. Hun fik øje på et velkendt ansigt. Lorgaths. ”Undskyld, at det tog mig så lang tid om at komme tilbage.”[/color] sagde hun stille og gav hans hænder et klem, ”Men jeg skulle først huske igen.”[/color] Det kunne måske godt lyde en smule gådefuldt, men Nadia selv vidste, hvad hun snakkede om.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 07.01.2012 18:07
Lorgaths blik var fæstnet på det billede der var hængt op ved siden af sengen, hvor han glemte at blinke fordi han både var i sit stadige paniske stadie, men samtidig dødsulten og dødtræt. Hans hjerne havde valgt at stå af, ikke blot som det lig han jo egentlig var, men også fordi han ikke kunne tænke på noget lige nu. Han kunne end ikke mærke den sult der egentlig gnavede sig gennem hans kolde, døde krop.
Ikke før Nadias stemme lød, og bragte ham tilbage til virkeligheden. Hans blik faldt langsomt på hendes allerede tårevædede ansigt. "Er du klar over hvad jeg var parat til at gøre?" Spurgte han hæst, før han brat rejste sig og forlod lokalet i en noget usikker gang. Sulten skyllede allerede ind over ham og han var nødt til at komme væk, før Nadia blev udsat for noget han aldrig ville tilgive sig selv for.
Ashmon var der, som altid klar på hvad som helst, med et glas med rød væske i, og Lorgath ænsede ikke manden, da han flåede glasset ud af hans hånd og slugte al blodet, hvorefter han fór ned i kælderen og ødelagte noget smukt. En alf denne gang, hun døde en brutal død og nåede end ikke at skrige før hun var tømt for blod og lå livløs for hans fødder. Da han gik op var det med en serviet som han tørrede sin mund ren med.
"Ashmon, der er arbejde til dig," mumlede han træt med et hovedkast mod kælderen, hvorefter han igen gik ind i rummet til Nadia og satte sig på stolen, komplet udmattet efter de tre døgns stirren.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 07.01.2012 18:43
Nadia nåede ikke at svare på Lorgaths spørgsmål, før han havde rejst sig op og havde forladt værelset. Hun sad nu og kiggede på døren og ud på den tomme gang. Hvad havde hun sagt forkert? Hvad havde hun gjort? Hun blev efterladt tilbage i sin forvirring. Da der ikke rigtig skete noget, og hun ikke rigtig gad blive liggende, valgte hun at sætte sig op i stedet. Hun følte sig en smule svimmel, og så knurrede hende mave efter hende. Hun var sulten. Rigtig sulten. Sådan dødsulten. Hun tg sig til maven og undrede sig over, hvor længe hun enlig havde sovet.
Hun betragtede sig selv lidt. Hun var iført en tyk, hvid trøje og et par bukser. Hun lagde mærke til, at tøjet var rent. Hun skar en grimasse ved tanken om, at nogen havde skiftet tøj på hende. Hun løftede op i trøjen og betragtede forbindingen, som der var blevet lagt. Hun kom i tanke om, hvor blodig hun enlig havde været. Hun skar en grimasse og lod trøjen falde ned igen.
Hun betragtede nu sine omgivelserne. Hun befandt sig på sit værelse. Så de kom faktisk hjem i går? Hun erindrede rigtig noget om, hvad der var sket. Hun huskede svagt noget med en skygge og hendes mor. Hun førte en hånd gennem hendes hår. Hun skar en grimasse, da hun kom til at hive sig selv i håret. Det var filtret.
Nadia kiggede mod døren, da hun så nogen komme. Det var Lorgath. Hun kunne ikke helt få sig til at smile, fordi han var jo bare gået uden et ord før. Han satte sig på stolen, som stod ved siden af hendes seng. Hvor længe havde han mon siddet der? ”Hvor længe har jeg sovet?”[/color] spurgte hun og valgte at få de sidste brikker lagt på plads, så hun igen kunne få sin tidsfornemmelse tilbage. Men hun bekymrede sig også for ham, hvilket fik hende til at spørge, ”Hvordan har du det? Hvordan har din arm det?”[/color] Hun var igen kommet i tanke om, hvordan Lorgath havde stoppet et sværd med armen.
Hun kom igen i tanke om det spørgsmål, som han havde stillet, inden han var gået. Turde hun kende svaret på det? Hun valgte at lade det ligge lige nu. Og måske tog Lorgath det selv op, hvis han fandt det relevant. Der var andre ting, som var vigtigere.. hendes mave valgte at knurre igen.. så som mad.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 07.01.2012 18:57
Nadias spørgsmål fik Lorgaths opmærksomhed tilbage til hende og han så på hende med et ansigtsudtryk der var en blanding af sorg, lettelse, glæde og træthed og så gned han sig i panden med et suk. Faktisk kunne han heller ikke selv huske det og han nåede for den sags skyld heller ikke at svare på det, før hun stillede et nyt spørgsmål der fik ham til at se ned på sin arm, der stadig var forbundet. Det dunkede stadig en del i den, og han var sikker på, at Ashmon havde skiftet den, i går. Der var i hvert fald noget, som havde vækket ham fra sin mentale døs og det havde gjort ondt, så andet kunne det ikke være. "Den har det fint. Jeg har det ikke fint," svarede han ærligt på hendes spørgsmål. Ashmon dukkede sekundet efter op i døren og han så forvirret op på sin hushovmester der bar en bakke med mad ind og stillede den så Nadia kunne spise.
"Ashmon... Hvor længe har hun sovet?" Spurgte han modvilligt og i komplet forvirring. Han havde ingen idé selv, men Ashmon svarede på spørgsmålet med fuld tillid til sig selv. "Tre døgn, fire timer og.. 7 minutter," svarede Ashmon, før han forlod lokalet med et buk.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 07.01.2012 19:22
Nadia betragtede Lorgath med stor undren. Hun havde aldrig set ham i denne tilstand før. Det gjorde hende urolig og bekymret. Hun var efterhånden vant til de følelser, som Lorgath frembragte i hende, selvom de stadig virkede meget fremmede, men hun forstod dem da nu. Hun bed sig i læben, mens hun ventede på et svar.
Hendes bekymringer blev bare flere, da Lorgath sagde, at han ikke havde det godt. Hun var forvirret. Hun ville gerne gøre noget for Lorgath. Sige nogle trøstende ord til ham. Men hun vidste ikke helt, hvad det handlede om, så hun vidste ikke, hvad hun skulle sige. Hun var ved at åbne munden for at sige noget, men lukkede den dog igen, da Ashmon dukkede op i døren med en bakke med mad, som blev stillet på det lille bord ved siden af hendes seng. Men hun tænkte lige nu mere på Lorgath, som hun tænkte på mad.
Nadia glippede en del med øjne, da hun fik svar på, hvor længe hun havde sovet. ”Så længe? Og jeg syntes, at det kun føltes, som timer, mens jeg vandrede rundt.”[/color] mumlede hun svagt hen for sig selv. Hun betragtede igen Lorgath, da Ashmon var gået.
Hun ville gerne sige noget, men hun var ikke sikker på hvad.
”Undskyld.”[/color] endte hun med at mumle. Hun lænede sig tungt tilbage op af sengen og faldt et stykke længere ned i sengen, selvom hun hellere end gerne var sprunget ud af sengen, men hun følte sig stadig træt og smule sløj.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 07.01.2012 19:39
Lorgath nikkede bare ved Nadias spørgsmål, selvom han jo heller ikke selv vidste at der var gået så lang tid. Han vidste ikke helt hvad han ellers skulle sige til det og det med hendes vandren rundt gav heller ingen mening alligevel. Lorgath var heller ikke sikker på, om han ville spørge ind til det.
Da Nadia mumlede undskyld og sank længere og længere ned i sengen, så han en smule beslutsomt ned på hende.
"Spis din mad, eller jeg begynder at fodre dig. Det går jeg ikke ud fra, at du har lyst til," sagde han bestemt, mens han kiggede sigende over på bakken med frugter, brød og frugtsaft på. Lorgath vidste ikke engang hvad tid på dagen eller natten det var. Han genoptog sin stirren mod billedet fra før, hvorefter det gik op for ham at han igen fik blanke øjne. "Sådan noget må du ikke gøre igen. Du skræmte mig," mumlede han med en let dirrende stemme uden at lægge mærke til det.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 07.01.2012 19:52
Nadia fik igen rettet sig op, da Lorgath kommanderede med hende. ”Javel.”[/color] svarede hun og betragtede bakken og dens udvalg. Sulten kom langsomt tilbage til hende igen. Godt, så kunne det også være, at hun godt kunne spise noget. Hun valgte et stykke brød og en banan, før hun igen satte sig tilrette i sengen.
Hun havde lige nået at bide af brødet, da Lorgath sagde noget til hende. Hun betragtede ham bekymret. Hun tvang sig til at tygge af munden og synke. Hun tyggede det godt nok ikke helt så godt, fordi det valgte at sætte sig en smule fast, så hun måtte synke endnu engang. Hun gav sig til at pille ved brødet. Hun vidste ikke, hvad hun skulle sige til det. ”Undskyld.. han overraskede mig.”[/color] mumlede hun. ”Men..”[/color] Hun havde rettet sig op for at sige noget mere, men hun var kommet i tanke om noget, som var vigtigere.
Hun tog sig selv til halsen, men lod hånden igen roligt falde ned. Hun havde stadig halssmykket. Hun åndede lettet op. Nu skulle hun bare bekymre sig om at finde sin arbejdsgiver, når hun endelig kunne forlade sengen igen. Fordi hvis hun hoppede ud af den nu, så ville hun nok ligge i den igen et kort øjeblik efter. Lorgath ville sikkert ikke lade hende gå.
Hun bed igen af brødet.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 07.01.2012 20:06
Lorgath blev ved med at stirre på billedet; Det forestillede en mark på en sommerdag og Lorgath kunne ikke begribe hvorfor han ikke havde det hængende på sit værelse når han ikke kunne nyde en solopgang uden at skulle gennemgå forfærdelige smerter. Da Nadia forklarede sig med at manden havde overrasket hende, så han på hende igen efter at have slidt blikket væk fra det smukke billede. Han havde klart fået en smule mere kontrol over sig selv, for hans øjne var ikke længere blanke og hans stemme knækkede ikke så meget.
"Det er ikke ham jeg taler om. Du var ved at dø, og jeg kunne ikke gøre andet end at se på for.. For jeg vil ikke gøre dig om til... En vampyr," svarede han, dog lidt usikkert, før han vendte sit blik væk. Han kunne ikke få sig selv til at se hende i øjnene længere, ikke nu hvor hun vidste at han havde overvejet det.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 07.01.2012 20:29
Nadia lyttede til Lorgath, hvorefter hun betragtede ham med et blik, som ikke kunne tolkes. Der var noget, som gjorde hende usikker. Og på den ene side, så var hun glad for beskeden, men på den anden side, så var hun meget ked af beskeden. Ked af det, fordi han havde overvejet det, selvom han godt vidste, at hun ikke var så meget for det. Og glad, fordi han fortalte hende det. Hun havde intet imod vampyrer eller deres underlige vaner. Det var mere det med, at man skulle leve et evigt liv, medmindre man blev dræbt. Det var ikke hende, hun ville ikke leve evigt.
Hun lagde både bananen og brødet sig og skubbede dynen til side. Hun kravlede ud af sengen, så hun kunne nå Lorgath. Hun lagde armene om ham og sit hoved på hans skulder. ”Jeg er glad for, at du fortæller mig det. Og jeg er glad for, at du ikke gjorde og stolede på mig.”[/color] sagde hun lavmeldt med blandede følelser i stemmen, ”Jeg overvejede faktisk at foreslå det på hjemturen, fordi du ville sikkert ikke efterlade mig. Og så skal du vide, at jeg valgte at komme tilbage.”[/color] Hun overvejede et øjeblik, om hun skulle fortælle ham om hendes drøm. Men hun valgte at vente til, at hun havde fået en reaktion.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 07.01.2012 23:34
Lorgath nåede ikke at sidde og stirre væk i akavet stilhed særlig længe, for pludselig satte Nadia sig op og af frygt for at hun kom til skade, stirrede han på hende før hun lagde sine arme om ham og hvilede sit hoved mod hans skulder hvilket fik ham til at slappe en hel mere af. Han lagde en arm om hende. Den anden gjorde stadig lidt ondt og han ville helst ikke bruge den alt for meget. "Du er stadig for ung til at jeg nogensinde ville tænke på at gøre sådan noget igen. Mine tanker strejfede det kun. Jeg kunne ikke finde på at gøre dig om, heller ikke hvis du foreslog det," svarede han uden at slippe hende. Godt nok havde han vel selv ikke været vildt gammel dengag han var blevet forvandlet men Nadia var stadig yngre end han havde været, og så skulle det være hendes valg om hun ønskede, aldrig at se solen igen og blive en "slave" af blodet.
Godt nok var Lorgath det ikke selv, for han vidste at hvis han ville have noget, så tog han det og der var ikke så mange der kunne stoppe ham, men det var jo nok ikke helt og holdent det samme med Nadia.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 08.01.2012 01:16
Nadia gav Lorgath et ekstra klem, da han havde talt. ”Livet for tyve er ikke særlig langt.”[/color] sagde hun med en svag latter i stemmen, men det var alligevel hendes alvor. Hun levede livet farligt. En dag blev hun taget af en byvagt, og så var det altså slut. Hun trak sig igen væk fra Lorgath og satte sig på sengen. Hun kunne godt mærke energiunderskudet. ”Det er altså ikke, fordi jeg har noget imod vampyrer. Jeg ved bare ikke, hvad jeg skal synes om det evige liv.”[/color] sagde hun så og sendte Lorgath et skævt smil. Hun havde ingen idé om, om hun havde lyst til at se verden forandre sig.
Hun kiggede på bakken og tog brødet, som hun havde allerede havde spist af. Hun var stadig sulten. Hun betragtede Lorgath og blev nysgerrig.
”Beklager, men jeg er nødt til at spørge om noget. Og du behøver ikke svare. Men den her.. lidt specielle oplevelse fik mig lige til at tænke på noget.”[/color] sagde hun og overvejede et øjeblik, hvordan hun skulle spørge. ”Da du blev vampyr.. kort inden du blev vampyr.. havde du så en drøm, som virkede virkelig? Men, som alligevel virkede anderledes?”[/color]
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 08.01.2012 03:00
Lorgath undlod at kommentere på Nadias livskommentar. Han brød sig ikke om det, men det var hendes liv og for en gang skyld ville han ikke bestemme eller gøre noget slemt for at hun ikke skulle dø.
"Nej, Nadia, bare.. Spar mig, jeg ved hvad folk tænker om vampyrer, det er derfor jeg ikke siger at jeg er det til folk. Min slags er ikke vellidt," sagde han blot med et skævt smil, før han lod det ligge. Det var rigtigt, hver gang han forklarede at han var en vampyr, blev han set skævt til, og han brød sig ikke videre om det.
Nadias spørgsmål fik sat tankerne i gang hos Lorgath, der sad et langt stykke tid og funderede over det.
"Jeg blev bidt, jeg fik hendes blod i mig og så slog hun mig ud. Der var ingen ting bagefter, kun mørke. Indtil jeg vågnede og forsøgte at komme uden for. Det gjorde ret ondt, for det var dag," forklarede han lidt efter med et skuldertræk. Mere var der ganske simpelt ikke i det.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 08.01.2012 15:26
Nadia grinede svagt over Lorgaths spar-mig-kommentar. ”Du har aldrig spurgt mig, hvad jeg synes om dem. Men igen.. du er så den eneste vampyr, som jeg kender. Og jeg kan nu altså godt lide dig.”[/color] sagde hun og kom med et opmuntrende smil. Og enlig så vidste hun ikke, hvad folk tænkte om vampyrer. Det eneste, som hun nok ikke ville bryde sig om, det var, hvis de skulle finde på at sætte tænderne i hende. Hun ville ikke tænke på det, og hun ville ikke engang vide, hvordan det var.
”Hvor underligt.”[/color] mumlede Nadia eftertænksomt. Hun spiste det sidste af hendes brød. Det satte tankerne lidt i gang ved hende. Hvorfor havde hun haft den drøm? Havde det været en prøve? Hun kløede sig lidt på kinden. Det gav ikke mening for hende. Hendes øjne faldt igen på bakken, men hun var ikke rigtig sulten mere, så hun valgte igen at betragte Lorgath.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3