Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 19.12.2011 18:33
//Flashback - happend some years ago//


Nadia betragtede den store herregård udefra. Solen havde knap lige nået horisonten og var på vej ned i det fjerne. Hun ville vente lidt endnu. Hvis hun hastede sig gennem det, så ville det nok ikke ende særlig godt for hende. Og det havde hun jo ikke lyst til, der ventede nemlig nogle krystaller (penge) på hende. En meget pæn sum.

For nogle dage siden havde hun mødt denne mand, som havde spurgt hende, om hun var interesseret i et arbejde. Selvfølgelig ikke ærligt, fordi så var han gået til en anden. Og hun ret beæret over, at han var gået til hende. Men så igen, så var hun meget pålidelig, fordi hun gennemførte altid sin opgave så længe, der var penge i det. Og ham her ville betale en meget pæn sum penge til hende, en lidt mistænkelig stor sum, for et drab på en hvis Lorgath. Hun havde undersøgt sagen lidt nærmer, hvorefter hun havde opsøgt ham og taget i mod opgaven, hvis hun fik en femtedel af pengene udbetalt med det samme. Hun havde fået sine penge, og så var hun ellers gået i gang med sit arbejde.
Hvilket nu er grunden til, at hun sidder her foran denne herregård, hvor denne Lorgath holdte til.

Nadia betragtede solen, som nu var forsvundet og havde henlagt stedet i mørke. Da hendes øjne havde vænnet sig til mørket, listede hun sig nærmer herregården og undersøgte sine muligheder for at komme ind på stedet.
Hun valgte døren, som førte ind i køkkenet, som så førte ind i en stor hall. Der var ikke en eneste levende sjæl på stedet, eller sådan følte hun det. Hun brød sig ikke om stilheden, som stedet havde. Dog fik det hende ikke til at vende om. Hun listede op af trapperne og gav sig til at lede.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 18:59
Lorgath havde tilbragt de sidste par timer på at vågne op og så ellers blot sidde og stirre ud i luften. Han havde fået sin hushovmester til at hente ét af de ofre han havde fået med sig i huset for nogle nætter siden, en 15 årig lille tøs. Hun var blevet drukket tør og hendes lig brændt af selv samme huhovmester, nede i herregårdens kælder. Nu var Lorgath dejlig mæt og sad egentlig blot og slappede af, med fødderne oppe på spisebordet og en mindre bog i hånden, som han sad og hyggelæste i.
En lyd fangede hans opmærksomhed fra én der listede sig forbi køkkenet og han kunne allerede nu lugte menneskeblod. Han sad stille, til vedkommende havde listet sig forbi og var på vej op ad trapperne. Så rejste han sig langsomt og forsigtigt, og begyndte at følge efter. Han ville have hørt hvis døren ind til køkkenet var blevet lirket op, så hushovmesteren havde klart glemt at låse den. En utilgivelig forglemmelse, men der skulle vel bare en lille straf til.

I det øjeblik han kom til trapperne og så skikkelsen, hev han en kniv frem, så lydløst han kunne, listede sig op bag hende, og førte kniven op foran halsen på hende, tæt nok til at hun kunne føle det kolde blad mod sin tynde hud. Han overvejede at skære lidt hul, men lod være. Hvis hun valgte at tage kampen op, så skulle der nok komme blod og han ville tilfredsstille sig selv endnu mere med at drikke det.
"Hvad ønsker den lille listefrøken af mig? Jeg bliver så forfærdelig pirrelig, når jeg bliver bestjålet, så du kunne i det mindste spørge," konstaterede han med en lidt drillende undertone. Han smilte skævt, men afslørede ingen spidse tænder. Det ville sikkert være nok chok at have en kniv for halsen.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 19.12.2011 19:37
Nadia stoppede, da hun følte noget koldt mod hendes hals. En kniv eller dolk måske? Men det var noget, som kunne skære hende i halsen og dræbe hende, hvis den, som holdte våbnet, havde lyst til det. Hun førte hænderne i vejret for at vise, at hun ingen våben havde i hånden. Hun havde skam våben på sig, men ikke nogen, som var tydelige.. eller lige noget, som hun valgte at skilte med. Hun drejede hænderne lidt, hvorefter hun sænkede dem en smule igen. Well.. nobody told her, that the man could fight. Og det skulle hun måske have fundet ud af, før hun havde begivet sig ud i dette eventyr, som kunne give hende mange penge. Men nåja, skulle hun overleve, så ville hun ikke begå den fejl endnu engang.
Nadia grinede svagt over det, som der blev sagt. ”Muligt, at sagens kerne er penge.. men jeg er skam ikke kommet for at stjæle.”[/color] svarede hun ærligt på hans spørgsmål. Hvor end hun var, så havde det altid noget med penge at gøre. Penge havde altid hendes retningslinje og ville blive ved med at være det. Den sti, som hun fulgte, var belagt med penge. Og i hendes liv var der kun penge.. og hende selv. Næh.. hun var ikke kommet for at stjæle, selvom hun havde set en masse pæne ting undervejs, som hun godt ville have taget, men det lå stadig pænt på sin plads. Nattens opgave handlede om mord.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 19:48
Lorgath kiggede undersøgende på kvindens hænder da hun løftede dem for at vise at hun ingen våben havde, men valgte at vente med at fjerne kniven. Hendes latter fik ham til at lægge et lille ekstra tryk på kniven, men ikke noget voldsomt, før han selv lo lidt. Hans latter var som altid følelsesforladt.
Lorgath lagde to og to sammen da kvinden forklarede sig. Han kendte selv til professionen og vidste hvad den indebar. "Uha, lad mig gætte, jeg elsker sådan at gætte; Du er kommet her på grund af et betalt mord, som du skal begå, og målet er undertegnede, har jeg ret?" Spurgte han i et falsk ivrigt toneleje. Det var meget tydeligt at det var falsk. Han trak kniven til sig igen mens han ventede på at kvinden ville vende sig mod ham.
"Det var ikke så klogt at tage imod det job, frøken. Men du kunne jo fortælle mig hvem der sendte dig herud for at begå selvmord," tilbød han med et lidt ubehageligt smil og et afventende blik. Det skulle nok blive spændende om hun så var en dumdristig pige eller om hun kunne se forskellen på fysisk styrke og diplomati. Lorgath havde lagt op til diplomati nu, for selvom han sikkert godt kunne slå hende ihjel, så var hun af samme profession som hans hobby, og han ønskede ikke at myrde ligesindede uden større grund.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 19.12.2011 20:04
”Der vidst en, som kender lidt til, hvordan de beskidte jobs bliver udført.”[/color] sagde Nadia med en mild latter i stemmen, ”Men ja, det er betalt mord, som du nu så pænt siger. Og, hvis dit navn er Lorgath, så er det dig, som jeg er blevet betalt til at myrde.”[/color] Hun trak lidt på skuldrene. Sandheden. Selv den kunne hjælpe en ud af de værste situationer, selvom det ikke altid var let at se, hvordan den kunne hjælpe en. Og sandheden virkede her til at være det klogeste træk, som hun kunne komme med.
Hun mærkede, hvordan kniven blev fjernet fra hendes hals. Hun gned den svagt for at sikre sig, at hun stadig var hel, hvorefter hun vendte sig mod sin vært. Høj. Ret pæn. En smule bleg måske. Hun gad vide, hvilken race han var. Det havde hun nemlig ikke fået noget svar på, da hun havde spurgt om det.
Hun smilede ved hans ord. ”Det kan du måske have ret i. Det var lige en større mundfuld, end jeg kunne gabe over. Men jeg har ikke noget navn på denne afsender.. jeg vil dog kunne finde ham. Jeg har endnu ikke glemt et ansigt.”[/color] forklarede hun ganske roligt. Og det havde hun skam ikke, og nu havde hun bare et ansigt, som hun kunne tilføje til samlingen. Så vil hun kunne huske det til en anden gang, hvis hun nu skulle møde ham.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 20:34
"Beskidt arbejde?" Spurgte Lorgath med et hævet øjenbryn. Han havde næsten lyst til at lamme hende nu, hvor hun omtalte sin profession så nedladende. Snigmord var ikke beskidt. Snigmord, var en kunst, en kunst som kun han og Pearl Chastain havde fuld forstand over. Hans blik forblev koldt, selvom han fik forskellige lyster til at gøre slemme ting ved hende. Det var selvfølgelig ikke noget han kunne sige til hende lige nu, men måske...
"Hvis du forklarer mig hvordan han ser ud, vil du blive betalt klækkeligt og jeg vil glemme at du forsøgte at stikke en kniv i ryggen på mig. Måske lære dig en ting eller to om arbejde der ikke er helt så beskidt som dit," tilbød han alvorligt, mens han tog sin pung fra bæltet, der var godt fyldt med krystaller. Han kastede den hen til hende, da han vidste at han alligevel ville kunne fange hende, skulle hun vælge at stikke af.
Lidt efter stak han kniven tilbage i sin holder inden under ærmet som for at understrege hvad han helt præcist mente med lære.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 19.12.2011 20:57
”Ja, det er det, som alle andre kalder det.”[/color] sagde Nadia bare ganske roligt. Hun tog det ikke så tungt, at folk kaldte det, hvad de ville. For hende var det et arbejde. Et arbejde med penge i. Og så længe det gav penge, så var hun glad.. og så tog hun gladelig i mod et arbejde, selvom hun nok fremover skulle tænke over, hvad hun sagde ja til. Det ville jo bare ende med, at hun døde, før det var planlagt. Og det var hun nok ikke så meget for.
Hun hævede undrende det ene øjenbryn, da Lorgath endnu engang talte. Hun gik ud fra, at det var ham. Hun greb pungen, da den blev kastet mod hende. Hun vejede den prøvende med hånden og fløjtede lavt. Det var mere, end det, som hun allerede havde fået af penge af ham den anden. ”Han er adel, selvom han gjorde et godt forsøg på at skjule det. Han er måske lidt over 180. Han havde grønne øjne. En næse, som tidligere har været brækket. Et ar på læben. Barkede hænder, så jeg vil gætte på, at han enten bruger sværd eller måske en økse. Buskede øjenbryn. Lys håret. Og så halter han en smule på venstre ben, sikkert en skade, som han har fået.”[/color] beskrev hun manden, som havde betalt hende for at dræbe Lorgath. ”Og han falder i søvn, som en sten, når han har drukket rigelig.”[/color] Hun så spørgende på Lorgath, fordi det kunne jo være, at han gerne ville høre mere. Men så var der også lige det andet, som han havde nævnt.
”Lære en ting eller to fra dig? Og så forventer du vel, at jeg bøjer mig i støvet for dig og kalder dig læremester?”[/color] spurgte hun meget sarkastisk. Hun kunne ikke helt se, hvad han kunne lære hende. Men nu vidste hun jo heller ikke, hvad han lavede.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 21:15
Lorgath sugede kvindens information til sig og kunne ikke lade være med at lade en finger glide over arret hn havde på sin næse da hun nævnte en tidligere brækket næse. Han havde selv været heldig dengang det var sket for ham, for nok havde Pearl stukket ham én på kassen fordi han var kommet til at nævne noget om kvindens ringe styrke. Men hun havde sat den på plads bagefter og nu var der kun et fint ar tilbage, så han kunne huske, aldrig at tænke sådan noget om kvinder. I hvert fald de vampyriske.
Ved kvindens sarkastiske spørgsmål, rystede han på hovedet og smilte skævt, dog med et eftertænksomt udtryk i ansigtet. "Jeg har mange navne, men læremester er ikke et af dem. Du kan kalde mig for Lorgath her, men jeg vil ikke fortælle mine andre navne før du har sagt ja. Jeg forventer kun to ting: At du lærer og at du aldrig nogensinde kalder professionen for beskidt," svarede han alvorligt, med et afventende blik. Der var selvfølgelig en chance for at hun ville sige nej, men det håbede han ikke på. Nu havde hun nemlig en af hans hemmeligheder, og de skulle ikke ud til andre.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 19.12.2011 21:33
Nadia fastgjorde pungen til sit eget bælte ved siden af den anden meget mindre pung. Den indeholdte en lille slat penge, som hun altid havde på sig, en pung, som gerne fik et større indhold, dog ikke i aften. Hun havde dog altid til vane at have penge på sig. Det var rart, når man ikke følte sig helt fattig, og det gjorde også, at hun ikke altid følte sig helt så fristet til at smutte i lommen på andre folk.
Hun betragtede Lorgath, da han sagde noget. Og bekræftede, at han var Lorgath. Hun havde selv mange navne, måske ikke på samme måde, som ham, men hun havde det. ”Jeg er ret ligeglad med, hvad folk kalder det. Jeg ser det, som et arbejde.”[/color] svarede hun lidt på det, som han havde sagt, ”Men hvad vil jeg få ud af det, hvis jeg siger ja?”[/color] Hun ville være sikker på, hvad hun gik ind til. Hun havde ikke rigtig lyst til at binde sig til nogen på nogen, som helst måde. Hun brød ikke om det med, at man skulle været afhængig af nogen eller noget.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 21:58
Lorgath trak bare på skuldrene. Han kunne vel ikke få hende vænnet til at det var en kunst at dræbe folk så stille og subtilt som muligt, det ville tage tid. Godt at han havde al tid i verden. Han smilte dog lidt til hendes spørgsmål. Der var mange plusser ved at få hjælp af én som ham, og han havde tænkt sig at forklare hende det, blot ikke alt for dybdegående. "Træning i aldrig nogensinde, at blive fanget på grund af for meget... Rod. Og så vil du mange, mange flere kontakter, det er et løfte jeg med sandhed kan holde. Flere kontakter giver flere penge, svarede han med et skævt smil. Det skulle nok blive spændende at få noget mere at lave.
"Nå ja, så er du også velkommen i mit hjem for fremtiden, men endnu ikke i kælderen eller på øverste etage," tilføjede han som var det også en god ting - hvilket det var, for han havde luksuriøsiteter ingen krystallisianer der ikke var adelig kunne drømme om.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 19.12.2011 22:26
Nadia lyttede interesserede til Lorgath, da denne talte. Træning? Noget, som man gjorde livet langt. Hun havde været under sin fars strenge træning.. hvis man kunne kalde det træning.. og nu skulle hun åbenbart under en andens træning. Hvad ville det endelig mål være med alt den træning? Og ville hendes gud forsøge og sige noget med det, selvom hun nok ikke var den, som helt troede på guderne. Men det med pengene. Hun kunne altid bruge flere, end dem, som hun allerede havde. Og så også lige det med, at hun nu kunne have et fast tag over hovedet, selvom hun ikke havde manglet det.
”Hvordan ser ud med frihed? Jeg har ikke lyst til at skulle rende rundt omkring dig hele tiden. Jeg har også andre ting at se til.”[/color] spurgte hun så. Det var faktisk et meget afgørende spørgsmål for hende, fordi hun havde ikke lyst til at skulle sidde fast. Hun ville ikke have sin frihed taget, når hun kun næsten lige havde vundet den. Så alt efter, hvad Lorgath svarede, så havde hun et svar på det.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 22:41
Lorgath trak på skuldrene igen, ved kvindens spørgsmål og nikkede med et mere venligt smil. "Naturligvis ikke. Jeg har heller ikke ligefrem lyst til at have dig rendende hele tiden og jeg har også selv ting jeg skal udrette. Jeg ha kun et andet krav og det er, at jeg kun kan træne og oplære dig om natten. Ellers er du fri til at sige fra hvis det er det du ønsker. Jeg har tid, masser af tid," svarede han bare, velvidende om, at det nok var åbenlyst at han var en vampyr nu. Men det kunne ikke gå, at hun ikke vidste, hvornår træningen lå, før den begyndte. Det kunne få hende til at sige fra. "Har vi så en aftale eller?" Spurgte han kort efter, med fremstrakt hånd. For ham var det sådan man sagde endeligt ja.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 19.12.2011 22:52
Nadia synes, at det var helt rart, at de var enige om noget for en gangs skyld. Men det ville vel ændre sig i løbet af tiden? Men det ville hun ikke kunne sige på det nuværende tidspunkt. Hun var ikke ekspert i alt. Om natten? Der var noget mystisk over manden, også det, at han aldrig forlod stedet, og at han lod sin hushovmester klare tingene for ham. Måske var han vampyr? Og hun brød sig ærligt ikke om det, fordi hun skulle ikke nyde noget af at dele sit blod med nogen.
”Vi har en aftale.”[/color] svarede Nadia og betragtede Lorgaths hånd. Hun havde aldrig været den store håndtryks fan. Hun valgte dog at gøre en undtagelse. Hun løftede hånden og trykkede hans. ”Læremester.”[/color] sagde hun drillende, mens hun grinede svagt.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 23:00
I det øjeblik kvinden gav ham hånden og drillende tiltalte ham lærermester, grinede han med et skævt smil plantet på læberne. "Nej, nu hvor du har sagt ja, er mit "kunstner"navn Mordekai," svarede han, velvidende om, at hans lejemordernavn godt var kendt. Mordekai, var manden hvis ansigt aldrig blev set, manden hvis drab aldrig var blevet officielle, manden der aldrig efterlod så meget som en enkelt plet blod på gerningstedet. Nogle kendte hans navn, andre gjorde ikke, men han var mere end bare sikker på, at denne kvinde kendte til det. Og hvorfor? Fordi, hun var lejemorder, og lejemorder havde altid en lille form for kontakt til hinanden, på ren og skær navne- og rybasis. Lorgath var temmelig sikker på at hun ville kunne huske navnet.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 19.12.2011 23:10
Nadia blev lidt overrasket, da manden grinede. Det havde hun nu aldrig troet om ham. Men igen, når hun tænkte læremester, tænkte hun meget på den far, som hun havde haft. Han havde ikke rigtig været andet en sur og travl mand, som ikke rigtig skænkede sin datter mange tanker. Et kort øjeblik bed hun tænderne hårdt sammen i vrede over manden.
Hun blev lidt overrasket, da hun hørte hans kunstnernavn. ”Den Mordekai? Den, hvis ansigt ingen kender? Ham, som kommer og går med natten uden lyd?”[/color] spurgte hun og lød en smule chokeret. Hun havde aldrig troet, at hun skulle møde den mand, som hendes far havde set op til. Hendes far havde ofte sagt, at hvis hun ikke blev bedre, så ville den store Mordekai fange hende med fingrene i den forkerte lomme. Ret morsomt, at det endte sådan.
”Well.. jeg må vel også præsentere mig selv. Jeg er kendt, som Nadia. Jeg er datter af tyven Arcos, hvis du overhovedet kendte til ham. Han var hvert fald en stor beundre af dig.”[/color] præsenterede hun sig. Hendes far havde været en stor tyv i Havnen med sin egen lille bande, indtil han pludselig var blevet fundet død, og man havde endnu ikke fundet hans morder.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 19.12.2011 23:35
Lorgath nikkede til kvindens spørgsmål med et falmet smil. Han gjorde ikke sjov omkring sin profession, den var dødalvorlig. Med tryk på død. "Ja, jeg er ham," svarede han roligt, uden at virke det mindst arrogant eller stolt over det. Jo, der var stolthed i hvad han lavede, men det var ikke en stolthed som han bar som en anden kappe. Da hun introducerede sig som datteren af Arcos, blinkede Lorgath et par gange. Jo, han havde godt mødt mand en gang eller to. Senere var han blevet fundet død. Det havde ikke været Lorgaths arbejde, for så ville Arcos slet ikke have været at finde, men han var ret sikker på at det havde været betalt mord.
"Jeg har mødt ham et par gange, jo," svarede han eftertænksomt. "Men for at gøre en lang sag kort - så har jeg et gæsteværelse på stue-etagen. I morgen midnat, vil jeg være klar til at lære dig," tilføjede han så, mest af alt for at gøre samtalen mere normal i stedet for at hun skulle stå der og have ærefrygt. Eller hvad hun nu engang havde.
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 23.12.2011 22:20
Nadia havde lidt svært ved at fatte, at hun faktisk stod overfor Mordekai. Men igen, så havde hun også haft der her bøhmands billede af ham, siden hun var barn. Og i forhold til det billede, så virkede Lorgath bare lidt for almindelig. Men hvad havde hun forventet? Hun havde ikke hørt om, at skygger slog folk ihjel. Medmindre det selvfølgelig var magi. *Magi er snyd. Hvilket det altid vil være.* tænkte hun.
Det kom lidt bag på Nadia, at de to mænd faktisk havde mødt hinanden og så endda et par gange. Og hun ville ikke spørge ind til, hvad Lorgath tænkte om, at hendes far faktisk var død, myrdet. Og skulle hun fortælle ham, om hendes fars død? Hendes første selvstændige mord? *Det kan han altid få at vide senere.* tænkte hun så og lod sagen falde til jorden igen.
”Værelse på stue etagen. Træning i morgen nat.”[/color] gentog hun alvorligt, selvom der var en tydelig latter i stemmen.
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
Lorgath Arkio Korbin

Lorgath Arkio Korbin

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Dianthos

Alder / 2894 år

Højde / 190 cm

Lorgath 28.12.2011 03:25
Lorgath smilte ved Nadias gentagen. Han piftede derefter et blødt, let pift, og pludselig dukkede hans hushovmester, Ashmon op. En mand, klædt i et fint jakkesæt med et afventende, venligt ansigsutryk.
"De kaldte.. Åh," udbrød manden, da han så Nadia. Han gjorde dog intet.
"Ashmon, denne gæst hedder Nadia. Jeg vil gerne have, at du viser hende gæsteværelset," forklarede Lorgath en smule kortfattet. Ashmon nikkede og så nu afventende på Nadia i stedet for.
"Ashmon Rodghar er min hushovmester. Han er den person du kan gå til hvis du får brug for hjælp mens jeg ikke er der, og hvis det skulle ske, er han også en udmærket læge," præsenterede Lorgath Ashmon, før han vendte sig rundt. "Hvis du vil have mig undskyldt, vil jeg have indhentet noget søvn nu, og så kan vi starte i morgen aften. Sov godt, Nadia.."
Med de ord gik han helt op af trapperne, tog en nøgle frem og låste døren op, hvorefter han lukkede og låste den efter sig. Dette skulle være starten på et venskab til en udmærket lærling.

//Out
Lilya Nadia

Lilya Nadia

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 173 cm

Nadia 28.12.2011 03:41
Nadia så lidt forvirret på Lorgath, da han piftede, men så gik det op for hende, at han nok kaldte på nogen. Så han var altså ikke alene på denne herregård. Han havde faktisk selskab. Om det så var godt eller skidt selskab, det ville kun tiden kunne vise hende.
Hun smilede venligt, da Ashmon blev præsenteret for hende og hun for ham. Hun betragtede ham og forsøgte at vurdere ham. Han var en ældre herre, hvilket de grå hår fortalte. Om han så var stivnakket eller den mere afslappet type, det ville hun nok også finde ud af. Hun nikkede til Lorgath, da han forklarede, hvilken funktion Ashmon havde. Og ud fra det, konkluderede hun, at Ashmon også måtte være den, som hun havde samlet nogle informationer om.
”Godnat Lorgath.”[/color] sagde Nadia og kiggede efter Lorgath, da han gik. Derefter fulgte hun efter Ashmon, mens hun nysgerrigt betragtede mange af de ting, som der stod rundt omkring. Hun kunne se, at en del af det havde værdi. Men hun måtte slå tanken hen, fordi man kunne vel ikke stjæle fra sin egen læremester? Kunne man?
Ashmon var stoppet. Hun fik vist hendes værelse, forklaret nogle få ting, som hun stillede spørgsmål til. Derefter bød hun Ashmon godnat og lagde sig hen i sengen. En af de behageligste senge, som hun har lagt i. Hun forstod ikke helt, hvad det var for en situation, som hun var endt i. Men hun glædede sig faktisk til at se, hvad dette skulle ende med.
Hun lagde sig om på siden og lukkede øjne, hvorefter hun faldt i søvn.

//out d;
Lilya Nadia - 25 år - Krystalisianere - Karakterskema
credit for billedet går til jodeee
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 3