En forladt bjælkehytte

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 11.10.2011 12:20
Gortus rev døren til hytten af, han kunne bruge den til at skifte sit gamle stof forhæng ud med den. Det ville blive rart med nætter hvor skovens dyr ikke søgte tilflugt imde i hans hytte, ikke at han som sådan havde noget imod at de kom, men det var mere alt det skidt han skulle fjerne om morgenen som et farvel og tak fra dem.
Han gik foroverbøjet ind i hytten for at se om der har inventar han lige kunne tage nu han var der. Et glædeligt smil falt på hans mule idet han så en hylde med fem bøger, han håbede på at det var nogen han endnu ikke havde læst og at dømme ud fra det spinnelvælv og støv der var på dem var de sikkert mere end ti år gamle.
Forsigtigt banede han sig vej hen i den anden ende af bebyggelsen, han rev beklageligvis en olielambe ned som hang i loftet, heldigvis havde den været tom i nogle år så der var ingen brandfare denne gang.
Solen skinnede ind af vinduet og en hjort så ind på den klodsede minotaur.

You cant milk those!
Kijara

Kijara

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 164 cm

Krystal 11.10.2011 12:34
Sådan en tur gennem skoven var ikke lige den bedste idé Kijara havde fået på det seneste. Hun var ved at være træt af at vade gennem krat og buskads, - ikke at hun var svageligt, men det der med et dårligt ben, gjorde det ikke nemmere.
Derfor var det en ret stor lettelse, da hun på sin vandring gennem skoven nåede frem til den forladte udseende bjælkehytte. Her kunne man måske søge lidt ly og pleje de mange dybe sår og rifter, der i øjeblikket kendetegnede hendes krop.
Hendes trin blev lidt mere forsigtige, da nærmede sig hytten, og hun forsøgte at gå lydløst i de bløde støvler - noget, der normalt ikke var svært, men de mange kviste på skovbunden knasede, hver gang hun tog et skridt.
Skramlende lyde var tidligere kommet ud fra hytten, der måske ikke var helt så forladt, som Kijara først havde øjnet den til at være. - men hvem ville dog bo på sådan et gudsforladt sted? og så endda i Mørkets Skov..

Hun lagde hurtig mærke til den afrevede dør, og spejdede forsigtigt ind gennem døråbningen. Det gav et lille sæt i hende, da hun så den store skikkelse, der rumsterede rundt inde i hytten. Lidt usikkert blev hun dog stående - måske skulle man skynde sig væk, hvis denne kæmpestore, muskuløse fremtoning skulle vise sig at være fjendtligsindet? Men Kijara var født med en vis nysgerrighed, der fik hende til at blive stående.

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 11.10.2011 13:17
Gortus var helt fortabt i tanken om de bøger på reolen, forsigtig rakte han sin venstrehånd hen imod bogen yderst til venstre hvorefter han ligeså forsigtigt tog bogen tilbage til sig og støvede forsiden af.
''Ho ho'' sagde han glædeligt for sig selv. ''Jollers gåde! en gammel klasiker!'' lød han mere ivrig og lage den ned i sækken han havde om halsen. da bogen var nede i sækken fangede en ny duft hans næse. Det var ikke et dyr og ikke en plante, duftede som en krystalianer?
Han drejede hovedet hvor skuldrene fuldte med. Til sin overraskelse stod der en mindre pige i døren, hun så ikke ud til at være fra byen i de laser og hendes duft var heller ikke helt frisk. Hvis han skulle virke skræmmende og lade som om han angreb hende ville han bare skade hytten hvilket han helst ikke ville da han havde i sinde også at genbruge bjælkerne til reperationer i hans egen hytte og ødelagt tømmer kan ikke bruges.
''Ved du hvilken irreterende situation du har bragt mig i....!'' brummede han irreteret til den nyankommende ved døren.
Hvis han ikke kunne vise sin agresive introduktion måtte han vel gå hårdt diplomatisk tilværks.

You cant milk those!
Kijara

Kijara

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 164 cm

Krystal 11.10.2011 14:22
Lidt nysgerrigt betragtede Kijara Gortus, som hun langsomt identificerede som en minutaur-agtig skabning. Dette vakte først hendes nysgerrighed, da hun aldrig havde stået ansigt til ansigt med en sådan før.
Der var i særdeleshed mange underlige skabninger i Krystallandet, vidste Kijara, men størstedelen var trods alt krystalisianere, og stødte man på noget så usædvanligt som en tyremand, var det ikke til at vide, hvorvidt han venligt eller fjendtligt stemt over for småkravl, der kom gående og forstyrrede ham ved hans hytte.
Hun nærmede sig døråbningen lidt mere .. stod han med en .. bog? i hånden? Dette var et lidt absurd syn, hans fremtoning taget i betragtning
Hun hoppede hurtigt et skridt tilbage igen, da han vendte sig mod hende. Som sagt var hun bestemt ikke sikker på, hvorvidt han var venligsindet, men da han ikke gjorde mine til at angribe, blev hun stående.
"Undskyld, min gode ... herre .. men hvad er det præcis, jeg har gjort?" svarede hun. Hans tonefald havde virket noget bistert, men han så dog ikke ud til at være direkte ondskabsfuld.
Kijara havde dog stadig en god del forsigtighed i behold, og hun var så ganske afgjort klar til at vende om og flygte ind mellem træerne. For nu nøjedes hun dog blot med at lægge armene over kors og se skeptisk på tyremanden.

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 11.10.2011 16:30
Gortus prustede iretabelt og rullede kort med øjnene, denne lille dame var tilsyneladene ikke af den skuffe med de mere kujonagtige kvinder. Det måtte han da respektere hende for da det ikke er mange som ikke flygter blot ved synet af ham.
Han vendte blikket fra kvinden og rakte hænderne ud imod bøgerne for at samle de sidste fire hurtigt istedet for at læse et par sider, han skulle jo nødig ligne en læseorm mere end hvad hun nok havde lagt mærke til.
Da han havde samlet bøgerne i sækken vendte han igen hovedet og skulderen halvt om og så på kvinden igen.
Han prustede igen. ''For det første er vi inde i en bjælke hytte med resurser som jeg skal benytte så jeg kan ikke storme efter dig....For det andet har du set hvad jeg skjuler for resten af jer!'' fnys han irriteret men gik ned i en rolig tone da han talte om sin hemlighed som han havde skjult i tyve lange år.

You cant milk those!
Kijara

Kijara

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 164 cm

Krystal 11.10.2011 16:46
Kijara fulgte nysgerrigt Gortus' bevægelser med øjnene. Jo han samlede ganske bestemt bøgerne i en sæk, som han havde medbragt .. havde han mon i sinde at læse dem?
Faktisk gik det op for hende, at hun ville finde det en smule morsomt, hvis en mand, der var halvt tyr, var i stand til at læse bøger .. når hun nu selv hverken kunne skrive eller læse. Denne tanke fik et svagt smil over hendes læber, men hun blev straks mere alvorlig ved ordene 'storme efter dig' - så ville han virkelig angribe? Eller var det blot en tom trussel? Kijara var ikke i tvivl om, at han sandsynligvis ville være hende langt fysisk overlegen, så under alle omstændigheder var det nok en dårlig idé at udfordre ham.
"Ressourcer, du skal bruge?" Gentog hun og betragtede den faldefærdige hytte .. Det gav vel også mening, at han ikke rent faktisk boede her. Hytten så ud til at have stået tom i mange år. "Jeg kan ikke lade være med at undre mig over, hvad en mand som dig, skal med de bøger."
Hun fornemmede, at det måske ikke var helt klogt at spørge ind til det, hans irritable tonefald taget i betragtning, men hun håbede, at han ikke ville tage det alt for ilde op.
Lidt uroligt flyttede hun fødderne, så det meste af hendes kropsvægt hvilede på det raske ben, mens hun lagde en hånd på dørkarmen.

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 11.10.2011 17:08
Han sukkede kort, han havde håbet at der ikke var andre end ham og Malaking som vidste noget om det. De var jo trodsalt begge i samme båd angående at folk frygtede dem blot ved synet af dem, dog var Malaking selv farlig og gjorde gerne folk fortræd, mens at Gortus selv var et venligt sindet væsen som kun angreb hvis der var en grund, dog var han selv skyld i de fleste angreb da han jo havde en truende adfærd.
''Ja ressourcer jeg behøver'' sagde han kort med en neutral stemme mens han så rundt i lokalet for at se om der var flere nyttige genstande herinde.
Hun skulle ikke vide mere om ham og han behøvede ikke at vide mere om hende...eller? nu var hun jo ikke stukket af, nok fordi hun vidste at han ikke kun storme hende i sådan et lille lokale som dette. Han måtte se tiden an og blot ignorer hendes tilstedeværrelse og give korte svar hvis hun spurgte om noget.

You cant milk those!
Kijara

Kijara

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 164 cm

Krystal 11.10.2011 17:19
Gortus virkede til at være en smule afvisende, men hans opførsel var jo ikke direkte truende, så Kijara begyndte at slappe lidt af. "Jamen naturligvis .. " svarede hun med en stemme, der gerne skulle lyde blid og venlig. "Men jeg går ikke ud fra, at hytten er Deres ejendom?"
Nu håbede hun bare ikke, at han troede, hun beskyldte ham for at stjæle. Der var ingen grund til at gøre sig uvenner med mand, der var dobbelt hendes størrelse og desuden halvt tyr ..
Dog var Kijara også ved at være træt af at stå der i dørkarmen og forsøge at være venlig imod den fremmede. Hun havde tilbragt de sidste mange timer med at kæmpe sig vej gennem skoven, - en opgave, der ikke er helt let, når en drage har gnasket på én, og hun var ved at være en anelse udmattet og gnaven, og hendes første tanke havde jo egentlig været at hvile sig lidt i hytten .. nu var problemet jo bare lige, at den var optaget.
Ikke desto mindre tog hun mod til sig, kantede sig ind ad døren og slog sig ned i et hjørne, hvor hun med et dybt suk smed sin rejsekappe, før hun satte sig på den. Det var ganske sikkert rimelig uforskammet sådan at vade ind, men nu ville hun altså have sit velfortjente hvil!

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 12.10.2011 08:38
Gortus skimmede hen imod kvinden da hun traskede hen imod hjørnet, hun så så ikke ud til at være tilfreds med denne situation.
''Dette er ingen mands eje og jeg gør skoven en tjeneste ved ikke at fælde træerne'' sagde han roligt og bevidst imens han bankede blødt på en af loftbjælkerne for at høre om det var rådent eller om det stadig har nogle år til.
Rådent træ var ikke lige hvad han ønskede sig i sin hytte da det bare tiltrak insekter som søgte en bolig og så holder det ikke særlig godt.
''Sig mig.... hvad laver en pige som dig herude uden din mand...?'' spurgte han i en nysgerrig tone imens han roligt bankede til en af væg bjælkerne. Man kunne aldrig vide sig sikker. Hvis hun var gift ville hendes mand sikkert spille helt og dræbe sig selv ved at angibe Gortus, det havde han oplevet før. Han syntes personligt det var halvt komisk når de gjorde det, for i de fleste tilfælde stikker de bare af efter et dask fra ham. Gortus små klukkede efter den tanke og så op imod loftet for at finde låsebjælken.

You cant milk those!
Kijara

Kijara

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 164 cm

Krystal 12.10.2011 08:54
Kijara hævede øjenbrynene let ved Gortus' ord. Der kunne man bare se. "Det lyder ganske fornuftigt," sagde hun med et let skuldertræk. Hun satte sig bedre til rette på gulvet og trak forsigtigt sin ene støvle af, så hun kunne inspicere den dårlige fod.
Den var nok i bedring, afgjorde hun i tankerne, og rettede sig så lidt op ved Gortus' sidste bemærkning. "Jeg er skam i stand til at tage vare på mig selv." sagde hun og så lettere fornærmet ud. Han måtte ikke regne hende for særligt meget, når han gik ud fra, at hun havde brug for en mand, for at klare sig .. desuden .. 'pige'? Hun var da så sandelig en voksen kvinde!
Hun rettede ryggen lidt mere, gjorde et kast med hovedet for at bringe de sortblå lokker i orden og forsøgte at sende ham et bistert blik. Ikke noget der lykkedes hende særlig godt, da hun mest af alt bare så træt ud, og hun gjorde næppe nogen særlig farlig fremtoning, som hun sad dernede i hjørnet.
Men hvor farlig kunne man også se ud i forhold til en mand som Gortus, når man blot var en lavstammet pige?

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 12.10.2011 09:34
''Aha...'' lod han lavmeldt imens han banede sig vej imod døren, han havde fundet låsbjælken gik han ud fra, han vidste beklageligvis ikke meget om konstruktionen af bjælkehytter men han måtte gætte sig til det, hans problem nu var om hvordan han kom op på taget uden at smadre det.
Han så sig om for at se om der var noget han kunne stå på, men nej ingen kampesten eller faldne stammer. Alt i alt var det næsten tidsspille for ham at prøve at pille det ned nu. Men han havde fået sig en dør og nogle bøger, dog havde han også lige mødt en pige som helst ikke skulle følge efter ham til hans hytte så alt i alt var hytten blot et midlertidigt fangeskab for ham.
Han gik hen imod dørkammen og stak hovedet ind for at se om hun stadig sad i hjørnet.
''lad mig gætte...du er en af de få piger som bevidst vil prøve lykken som eventyrer eller kriger?'' lød han roligt og så hen på kvinden. Hun så ikke gammel ud hvorfra han stod og hun så heller ikke særligstærk ud, hvilket nok var grundet at hun sad ned hvor musklerne ikke kunne ses?

You cant milk those!
Kijara

Kijara

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 164 cm

Krystal 12.10.2011 10:15
Hun fulgte en smule vagtsomt Gortus' med øjnene, da han gik ud af hytten. Efterhånden var hun dog nået frem til dén konklusion, at han nok ikke var så farlig igen. Faktisk var han overraskende snakkesalig.
Mens Gortus var uden for fandt hun en lille bøtte med salve frem fra en af sine bæltetasker, som hun åbnede, snusede til og rynkede lidt på næsen. De der kræmmere solgte da også næsten hvad som helst..
Hun trak opgivende på skuldrene og smurte en smule af salven ud på de ubehageligt udseende rifter på overarmen, mens hun surt mumlede et eller andet om 'forbandede dæmoner og deres kæledyr.'
Hun kiggede op, da Gortus igen kom ind i hytten. "Det er lige, hvad jeg er." sagde hun, og så en anelse stolt ud. Hun pakkede hurtigt bøtten væk igen og rejste sig lidt besværet op.
"Kijara Khila-Zentaji er navnet." sagde hun. "Og ja, man kan godt kalde mig eventyrer."

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 12.10.2011 10:53
''Så i findes ser jeg'' sagde han roligt og ændrede ansigts udtryk hurtugt da han fik færten af salven hun havde smurt på sig. Han tog sig til næsen et kort sekund og trak verjret med munden i et par sekunder, var det noget kosmetik hun havde? Hun var jo af det kvindelige køn så måske var det noget fra hendes feminine side? ellers var det noget stærkt medicin eller lign.
''Hvad er det du lige har brugt...?'' sagde han kort og trak hovedet ud fra hytten for at ånde lidt af den friske skov luft ind i sig. Hans duftesans var noget bedere end en krystalianers dog ikke lige så god som en hunds, men han kunne sagtens opfatte duften fra salven hun havde brugt.
Han stak hovedet ind igen for at være mindre venlig.

You cant milk those!
Kijara

Kijara

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 164 cm

Krystal 12.10.2011 11:10
Hun betragtede ham en anelse undrende.. hvad mon han mente med det?
"Ja, det gør vi skam.. " sagde hun lidt tøvende. Han var da så ganske afgjort ikke vant til, at kvinder rejste rundt i landet for sig selv.
Hun rynkede brynene og hendes undren blev ikke mindre, da han trak hovedet ud af hytten for at få frisk luft. Hun blev stående oprejst, selvom hendes ben var trætte. Nu havde hun jo lige forsøgt at give indtryk af, at hun var en stærk, eventyrlysten kvinde. Dog fandt hun det egentlig en smule uforskammet, når hun sådan lige havde præsenteret sig selv, at han reagerede på den måde.
Så gik det op for hende, at det var salven, han hentydede til.
"Åh, det er bare noget medicin, som en kræmmer solgte mig .. jeg er ikke helt sikker på, hvor godt det er." svarede hun og pillede lidt ved sårene på armen. Salven så ikke ud til at have nogen særlig virkning lige med det samme, men den skarpe lugt hang stadig i luften. På den anden side skulle der nok også noget rimelig effektivt til at heale sådan noget.

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 12.10.2011 11:33
Gortus nikkede forstående til hende mens han så på hendes arm, det så ikke ud til at være en ulvs arbejde, og hvis det var et skyggedyr var hun allerede spist, måske skulle han advare hende om Malaking og hans børn og mager? Nej...
Hun blev vel ikke så længe her i skoven.
Han tænkte pludselig på at han ikke havde præsenteret sig, men burde han gøre det? det var ikke det han normalt gjorde overfor krystalianere, men på den anden side så havde hun jo givet ham sit navn så kunne han vel gengælde tjenesten? Men så igen de var jo kommet ind i et nyt samtale emne så det var ikke høfligt at skifte tilbage så hurtigt igen.
''Hvad har du lavet derude?'' lød han spørgene i en bestemt tone. ''Det er ikke ulvebid kan jeg se''
Gortus bøjede sig lettere forover for at kunne komme ind i hytten og nærmede sig Kijara forsigtigt, han så på hendes sår og tænkte kort. ''De rovdyr jeg kender her i skoven ville gå efter struben og ikke arme''

You cant milk those!
Kijara

Kijara

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 164 cm

Krystal 12.10.2011 12:21
Kijara havde ganske rigtigt ikke tænkt sig at blive længe i skoven. Faktisk var hun mest af alt på gennemrejse, da hun ønskede at besøge de sydlige egne af Krystallandet - steder, hun sjældent havde været. Desuden ville det varme vejr sandsynligvis være godt for hendes lettere svækkede helbred. Og jo hurtigere hun kunne komme sig, jo bedre. Kijara brød sig på ingen måde om at svagelig, af samme grund foretrak hun helt og holdent at klare sig selv.
"Det er skam ikke noget jeg har pådraget mig her i skoven," sagde Kijara, selvom hun udemærket var klar over, at skoven var et farligt sted at opholde sig. Men det var nu engang hurtigere end at begive sig den lange vej uden om det store skovområde.
"Det skete, da jeg i Byens midte mødte en farlig dæmon ved navn Elizeph.." Hendes udtale af det sidste, fremmedartede navn haltede lidt, og faktisk havde den omtalte dæmon ikke virket specielt farlig. Faktisk havde de to haft en længere konversation, og Kijara havde faktisk brudt sig om manden, - da hun stadig troede, det var en mand, naturligvis, da han virkede til at have nogle fornuftige meninger om livet.
Men i den efterfølgende tid havde Kijara vidst set sig rimelig gal på Elizeph. "Han var meget magtfuld og frembragte en frygtelig skabning fra en anden, dæmonisk verden .. en drage med flammende røde øjne et gab fyldt med sylespidse tænder."
Hun holdt sin arm lidt frem, nærmest stolt af sårene. De dybe så ud til at have været efterladt af et par kæmpemæssige kløer. "Dette er dragens værk." Kiggede man nærmere efter, kunne man se at Kijara havde andre sår og rifter over det meste af kroppen, samt noget, der lignede brandsår. Det hele var dog langsomt ved at hele, og intet af det havde været livstruende.

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 12.10.2011 13:24
En drage? tænkte han let for sig selv, han var overrasket over at høre om en ægte drage, men var den nu også ægte? sårende og bide mærket havde han ikke set før. Han så forsat på hendes arm og løftede(?) forsigtigt hendes hånd lidt op for at han også kunne se mærkerne på underarmen.
''Så ikke blot et eventyr...?'' sagde han stille for sig selv og gættede sig til at rifterne og sårende var nogle dage gamle.
''Har du renset sårende?'' spurgte han og pegede på noget som lignede et inficeret sår da det i det halve mørke så gult ud(?). Han tænkte kort på sin dram han ikke havde taget med beklageligvis, træsprit som godt nok var stærkere en den almindelige fadøl, men han kunne tåle den grundet sin vægt og anderledes organ konstruktion. Men han vidste at sprit var godt til at rense sår for at undgå infektioner.

You cant milk those!
Kijara

Kijara

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 164 cm

Krystal 13.10.2011 09:47
Kijara lod villigt Gortus inspicere sårene. Nej, det havde så sandelig ikke blot været et eventyr. Kijara havde også selv tvivlet på eksistensen af drager .. hvis dette overhovedet havde kunne kaldes en drage. Skabningen var jo, når det kom til stykket, nærmere en form for dæmonisk frembringelse.
Hun skuttede sig lidt ved tanken om dragen. Dæmonen lod til at have haft en plan om, at Kijara skulle tage sig af hans lille 'kæledyr' .. En opgave, der havde vist sig at være en anelse for svær, da dragen til sidst i sit raseri var stukket af, efterladende en forbrændt og forrevet (og særdeles utilfreds) Kijara.
Hun blev igen nærværende ved Gortus bemærkning og trak armen til sig, idet hun selv så vurderende på såret. "Jeg har skam renset det." sagde hun. Dog var hun ikke sikker på, at hendes skadede tilstand ligefrem var blevet forbedret af hendes lille skovtur. Men Kijara var nu ikke engang en kvinde, der brød sig om at blive liggende hjemme i sygesengen.

Gortus Piv Norktus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Omrejsende

Alder / 53 år

Højde / 233 cm

Nichols 13.10.2011 11:50
Han nikkede kort og børstede det gule væk, det var blot noget ala voks, måske var det harpis fra et af træerne?
''Når men det var noget andet'' sagde han roligt og slap hendes arm igen. En drage... Han havde læst lidt om dem, sagde hun ikke også en dæmon? Disse væsner havde han også hørt om før, men aldrig mødt en i egen person.
''Denne dæmon...hvordan ser sådan en ud?'' lød han spørgende og satte sig på hug foran hende, bare for ikke at virke for stor til at tale med. Det at komme ned i krystalianernes højde havde tilsyneladene en beroligene virkning på dem. Det var nok det med at de havde nemmere ved at se ham i øjnene? Han vidste det dog ikke.
''Er de som de er beskrevet i eventyrs bøger? eller er de i en almindelig krystalianer krop?'' sagde han intresseret da han gerne ville lære lidt om fjendtlige væsner han endnu ikke havde mødt.

You cant milk those!
Kijara

Kijara

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 164 cm

Krystal 13.10.2011 12:05
Kijara løftede øjenbrynene en anelse og betragtede Gortus, idet han satte sig på hug. Hun fandt det en anelse morsomt, at en mand, der havde forsøgt at virke så afvisende og frygtindgydende til at starte med, nu kunne virke så snakkesaglig.
Kijara var dog ikke et særligt sky menneske, og hun affandt sig hurtigt med situationen. Hun rankede sig lidt og kneb øjnene en anelse sammen i et forsøg på at genkalde sig begivenhederne til nøjagtighed.
"Jeg havde slet ikke gættet, at han var dæmon til at starte med.." gengav hun og forsøgte at få en rigtig fortællestemme frem. "Han var en høj mand af ubestemmelig alder.. Jeg tog ham først for at være en rig handelsmand, eller noget i den dur .. han var virkelig fint klædt!"
Hun bed sig lidt i læben og lod sig synke ned på gulvet igen. Det var trods alt lidt behageligere at sidde ned, og nu hvor Gortus virkede til at være rigtig i humør til at snakke, kunne hun vel lige så godt forberede sig på at blive noget tid. Hendes ben smertede desuden lidt. Dumme drage .. tænkte hun med et lille fnys.
Hun rystede let på hovedet for at klare tankerne og komme tilbage til det, hun var ved at fortælle. "Jeg bryder mig ikke så meget om rigmænd!" sagde hun. "De føler sig ofte så højt hævede over os andre, bare fordi de er født med en formue .. men denne mand virkede ganske anderledes. Vi havde en længere samtale.. som sagt gættede jeg slet ikke, at han var dæmon." Hun fnøs let igen. "Særdeles luskede, sådanne skabninger, at tage skikkelse som os andre.."
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 4