AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 01:33
Sumpen var et stille og roligt område, når kentaurerne ikke rasede af sted over alt, det var en overskyet aften, ikke en vind der rørte på sig.
Barad drev stille gennem luften, en stille kølig aften, han skulle intet specielt, og kedede sig egentlig bare lidt, da han så noget ud af øjenkrogen.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 01:39
Devyn bevægede sig lige så stille gennem sumpens sti der nu var. Hun havde aldrig været i denne del af stedet før, men det var også noget nyt. Hun skulle jo også prøve noget nyt, hvilket jo egentlig var ret rart alligevel. Hun smilte lidt da hun kiggede rundt, der var ikke så kønt men det var der jo heller ikke andre steder. Egentlig synes hun faktisk det var synd for stedet. Hun var jo vandt til at der var kønt over det hele, det var jo det der var det bedste af at være under vandet.
Hends hvide tøj sad tæt på hende, og hendes lange hår lå ned over den ene skulder.

Fundet på Photobucket ^_^

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 01:46
Barad gled stille og roligt hen mod den fremmede. forbi buske og træer, der endnu ikke havde druknet.
Som den lille røgsky han var. Han besluttede at det nok var bedst, hvis han skiftede form, til noget der var mere håndgribelig.
Han ændrede sin form til noget der lignede et menneske, et sort menneske med en masse sort røg omkring, røgen var egentlig hans hår, som han sjældent lavede om på.
Da han kom nærmere betragtede han roligt den fremmede.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 01:52
Devyn fortsatte med at gå ned af den sti der var. Hun smilte lidt for sig selv og lod nogle fingre køre igennem sit hår. Hun stoppede blot lidt op og kiggede lidt rundt. Der så trist ud alle steder, der skulle være noget kønt istedet for alt det der! Denne sump havde jo overtaget næsten alt! Det var så trist at se på at det faktisk gjorde helt ondt i hende.

Fundet på Photobucket ^_^

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 01:54
Barad havde retning mod den fremmede, der så ud til at være ude af sit rette element.
Da han kom tættere på, en 10 meter fra hende, sagde han med en rolig og venlig stemme. God aften.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 01:58
Devyn holdte blikket ned imod jorden og kiggede lidt op da der blev snakket til ham. "Goddag" sagde hun med et smil. Hun var altid så venlig det lå jo bare i hendes natur. Det eneste der ikke lå i hendes natur var at være sur, mden det måtte der jo desværre forrekomme en gang imellem.

Fundet på Photobucket ^_^

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 02:03
Barad så på den fremmede, med et roligt blik i øjnene, de gule lysende øjne. undskyld, men er du ikke lidt ude af dit element? Plejer i havfolk ikke normalt at være i.. havet? sagde han i en lidt drillende tone, mens han blot smilte venligt, så man kunne se de mange syle spidse tænder.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 02:10
Devyn kiggede på ham lidt undrende. Hvordan kunne han vide at hun var et havfolk? Hun havde jo ben og ikke en hale. Hun rystede dog på hovedet og kiggede lidt på sine hænder. "Nej ikke nødvendigvis. Jeg kan godt leve uden vand. Ihvertfald i nogle timer." sagde hun og kiggede på ham med et venligt smil. Det havde hun jo også altid.

Fundet på Photobucket ^_^

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 02:15
Barad så undrende på hende, der var noget forunderligt ved hende, han kunne bare ikke lige finde ud af hvad det var.
Han gik stille rundt om hende, mens han nærmest studerede hendes udseende, med et undrende blik.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 02:26
Devyn fulgte ham rundt med hovedet så godt hun nu kunne, dog flyttede hun sig ikke nogle steder. "Hvad er der?" spugte hun stille og kiggede på ham lige så snart hun kunne.

Fundet på Photobucket ^_^

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 10:22
Barad kiggede venligt, men forunderligt på havfruen. Du ligner ikke en af havfolket, ikke så meget, hver fald. sagde han roligt og med et lille smil. Men er du ikke godt nok derfra? spurgt han stille. Det var tydeligt at han var en smule forundret, over at hun hverken havde hale eller noget.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 15:09
Devyn kiggede på ham og holdte sit smil. "Hvor mange havofolk gør det når de har ben?" spurgte hun og smilte stadig. Hun vendte hovedet væk fra ham og kiggede lidt rundt igen. en guldegysning kom frem på hende og hun rystede lidt. Det var egentlig et lidt skummelt sted. Hun nikkede lidt. "Jo det er jeg skam"

Fundet på Photobucket ^_^

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 15:28
Barad bakkede lidt væk fra hende og bukkede hovedet for at introducere sig. Jeg bliver kaldt Barad. og hvem er du, om jeg må? Hans stemme var helt klart nysgerrig, men også meget venlig. Han rettede sig op igen og så hende ind i øjnene, mens han ventede på om hun ville svare eller ej.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 15:38
Devyn kiggede på ham og smilte stadig. "Mit navn er Devyn" sagde hun venligt. "Og er et havfolk, eller nærmere præcis så er jeg en havfrue." sagde hun smilte igen. Hun lod en hånd køre igennem hendes hår igen.

Fundet på Photobucket ^_^

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 16:48
Barad så først på Devyn, derefter så han rundt om sig, på landskabet, med et roligt blik. Hvor længe kan du være på land? jeg mener, tørrer du ikke ind eller noget? hans stemme var meget nysgerrig, men rolig og ikke i det mindste, så var det en meget blid og venlig stemme han brugte, på trods af at han var en dæmon.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 18:00
Devyn kiggede lidt ned på sine hænder for at vurdere tiden lidt. "Hmm.. Jeg vil tro at jeg kan være her i 3 timer endnu. Måske" sagde hun og kiggede fortast på sine hænder. Det var jo mest der hun kunne se hvornår hun skulle i vand igen.

Fundet på Photobucket ^_^

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 18:07
Barad som var blevet meget interesseret i Devyn så roligt på hende 3 timer, det var da alligevel et godt stykke tid. sagde han med sin rolige stemme, mens han blev mere og mere tiltrukket af denne skønhed foran ham. Det var en sjældenhed.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 18:19
Devyn kiggede lidt på ham og tænkte sig lidt om. "Tja, ønsk dig ikke at se mig når der er ca en halv time til at jeg skal være i vand." sagde hun og grinte lidt. Hun kiggede på ham igen men begyndte at trippe lidt. Hun ville nødig falde i den der sump. Man kunne jo heller ikke vide om sumpen ville overtage den sti der var.

Fundet på Photobucket ^_^

AginaharijaR

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 5345 år

Højde / 160 cm

Lestat 27.02.2011 18:45
hvorfor står du og tripper? sagde han da han så hende være urolig. Barad så sig roligt omkring. Sumpen kommer ikke nærmer end den er nu.. i så fald, sker det MEGET langsomt. han begyndte at blive en smule nysgerrig.

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 27.02.2011 18:47
Devyn kiggede på ham og sendte et venligt smil. "Jeg vil bare nødig ned i sådan noget vand." sagde hun og grinte lidt. Hun lagde hovedet lidt på skrå og kiggede ned på stien og så ppå ham igen. "Det kan godt være det går langsomt, men lige pludselig så er den væk." sagde hun og grinte lidt igen.

Fundet på Photobucket ^_^
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 1