Log ind Opret bruger
Samson
Krystalisianer

Kaotisk Ond
Race: Menneske
Alder: 38 år

Karakteren er efterlystSkaber: Nova

Da Shak kom op var der ingen at se, bortset fra Tara der kæmpede ihærdigt med sine lænker. Hun udstødte irriteret et støn blandet med et skrig.

"Jeg forBANDER dig!" Tara havde tydeligvis ikke bemærket Shak endnu, da han på dette tidspunkt ikke var kommet helt op endnu.

Tara stoppede med at vride sig og hendes ansigt hang ned mod jorden, forpustet som hun var havde hun svedperler over det hele i ansigtet, så meget at det dryppede fra hende. En fornemmelse gik gennem Shak der sagde, at han vidste at de begge havde fået en mentalist opgave, og dermed var muligheden at Tara kunne være blevet fanget i sit eget spind.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †
Profil |Kontakt | Bag skærmen
Shak
Krystalisianer

Sand Neutral
Race: Havfolk
Alder: 40 år

Skaber: Luchious

Shak måtte bruge et øjeblik på knæ til at få vejret. Man skulle tror luften ville være tynd oppe på et bjerg som dette, men det lod ikke til at være et problem på dette. Ikke at det undrede Shak, nej, han tænkte ikke engang over det, kun at han skulle få sine kræfter igen.

Mens han skruede låget af en af hans vanddunke, gik han hen imod Tara og kiggede på hende med sit hoved hængende. Han tog så en stor tår af hans dunk for så at kaste et ordenligt plask af det over Tara.
"Kooom så.. Op med hovedet." sagde han og smilede svagt for at prøve og gå hen for at løfte hendes hoved lidt op.
Shak! - Den mandlige Sirene!

Shak billed: Lavet af Imaliea; DeviantArt
Samson
Krystalisianer

Kaotisk Ond

Tara løftede sit hoved. Der var poser under hendes øjne og hun så ganske vidst en hel del forældet ud. Det magiske var gledet ud af hende.
I bjerget var der pludselig blevet dannet en hule. Enten havde Shak ikke lagt mærke til den før fordi han var optaget af Tara, eller også havde hulen bare slet ikke været der før.

"Pas på!" Udbrød Tara og havde sit blik over Shaks skulder. Hendes stemme var svag, meget svag.

En ordentlig vindstyrke farede mod Shaks ryg og fik hans krop i bevægelse mod klippen selv og undveg at ryge ind i Tara. Kiggede han sig over skulderen, ville han se Samson.

"Så tag dig dog sammen! Find ud af hvad der skal findes ud af!" Han forsvandt igen som dug fra solen.
//Nova \\

Shak
Krystalisianer

Sand Neutral

Shak gav et grynt over at blive skubbet igen som han blev fra starten af alt dette da han stop ved poolens kant.
"Finde ud af noget?! Jeg har jo ikke engang fundet ud af hvad jeg skal! Intet spørgsmål, ingen gåde!" råbte han, mens han forsøgte at holde sig på klippen.
Med et suk fik han trukket sig op på sine ben og stod så lidt og forsøgte hårdt at tænke sig om hvad det præcis er han skal... "Lad se.. Smidt i en pool.. Fortalt at skulle gå langs stien for prøven.. Klatre bjerget.. Intet.. Selvom det var hårdt at komme her op men det kan næppe være det han mente.." tænkte han dybt og rodede en hånd igennem sit gennemsigtige hår.
Han forstod det ikke så han forsøgte at gå hen til Tara igen og tag fat i lænkerne der holde hende fast. Hun havde lige advaret ham, så hun var vågen.

Samson
Krystalisianer

Kaotisk Ond

Tara kiggede ned mod jorden igen.
"Samson!" Lød det først forhåbningsfuldt fra hende, men det så ikke ud til at undre hende at han forsvandt igen. Hvad havde hun været udsat for?

"He-eksen har ta-ta-get mine evner fra mig...!" fremstammede hun med en bævrende mund. Hun var fuld af fortvivlelse, men også vrede, men efterhånden for sløv til at vise det. Hendes krop var vandt til at have magien og hendes krop reagerede på den del den havde mistet.

En hvid skikkelse dukkede op. Man kunne ikke se hendes øjne på grund af den hvide kappe som hun var klædt i. Denne dame havde skarpe tænder i hendes tand-smil. Der var ingen farve at se på hende overhovedet. Hendes bevægelse var ikke til at høre. Hun var kommet frem fra siden af bjerget. Hun stod stille, og så afventende på Shak med et blik der borede ham ind i nakken.
//Nova \\

Shak
Krystalisianer

Sand Neutral

Shak skævede med hoved og blik, kiggende mod den hvide skikkelse af en magret kvinde. Stod som hende og stirrede bare tilbage med sine dybe orange øjne.
Før han blot lod noget vand, fra sin i forvejen åbne dunk, hælde over hovedet for at våde hans hud. "Stjal dine krafter, mmh?" spurgte han retorisk og gjorde sine øjne lidt snævre.
"Giv Tara sine evner igen!" råbte han truende med bagtonen af sin sirene stemme så den nærmest gav genlyd i hele bjergtoppen. Overvældende...

Samson
Krystalisianer

Kaotisk Ond

Den hvide Kvinde lagde hovedet let på skrå. Hætten gled ned og et par gule øjne (de er ikke længere store som tidligere) blev synlige.

"Overtal mig..." Sagde hun bittersødt så det nemt kunne slå en helt ud af fokus, da det ikke just var sådan en lyd man ventede af hende.
Hendes bevægelser var meget "runde" i det. Det var let og elegant at se på og lidt af en udfordring for en mand ikke at blive forført af.
//Nova \\

Shak
Krystalisianer

Sand Neutral

Shak blev taget meget af overraskelse over spørgsmålet, da han nu stod og måtte tænke lidt. "Hvad er det de ønsker hendes kræfter til? Blot en prøve? Et bevis for at du er hende stærkere?" spurgte han nok mere til sig selv, tænkt højt.

"Er det fordi du føler dig truet? Er det fordi hun har noget du ikke har? Skønhed? Selvsikkerhed? Eller er det fordi hun har mig?" fortsatte han og lagde sine arme over kryds, endnu engang kan man nænne at han ikke er helt skarp med situationen, endvidere hvorfor Tara skulle indblandes i hans opgave.
"Jeg bytter gerne med hende så længe hun får sin magi igen" sagde han og lod sit uvilligt varme blik hvile over Kvinden i hvidt, da hans orange øjne generelt bare havde det der glimt af charme.

Samson
Krystalisianer

Kaotisk Ond

Den Hvide Kvinde lo bittersødt af den let tvivlende hav-mand, men hendes læber, hvorpå hendes latter sad, stivnede.

"Hun er aldeles ikke kønnere end jeg! Jeg har skønheden, dét er mit kendetegn!" vrissede den hvide kvinde tilbage og trådte et par skridt nærmere Shak.

Hendes ansigtsudtryk ændres dog, da Shak åbenbart var villig til at forære sine evner, så længe Tara bare fik sine tilbage. Hun lagde sit ansigt let på skrå.

"Er det dét du ønsker?" Den hvide kvindes stemme blev atter bittersød, og trådte nu helt frem til Shak og rakte ham hånden. Hvis han tog den, ville han kunne mærke hvordan kraften ville blive suget ud af ham, og han ville ende som Tara selv.
//Nova \\

Shak
Krystalisianer

Sand Neutral

Shak blev stående og lod sig svagt fascinere over hvordan hendes ansigt kan skifte fra ét til andet på sekunder men løftede så et øjenbryn da hun holde sin hånd frem. "Giv hende kræfterne tilbage først..." sagde han koldt med hænderne stadig over kors.
Han lod til at være forholdvis rolig og ikke specielt lokket af hendes mange former. Selvom at kvinder fascinere ham kan han stadig godt filtere det fra da han trods alt har været omringet af kvindelige sirener en stor del af hans liv.
Shak stod så ellers bare afventende med det stadig svagt varme blik som ikke rigtigt passede ind i situationen, samt hans skindene krop som stadig dryppede svagt efter at have kastet vand over den.

Samson
Krystalisianer

Kaotisk Ond

Hendes blik var fast vendt mod Shak. Hun brød sig aldeles ikke om hvordan han ville have at hun lagde ud.

"Hør! Ligeså snart du trykker min hånd, bliver du svagere, og pigebarnet bliver stærkere... sværere er det ikke! Giver man noget, tager man noget, kære sirene. hmmn? Jeg har ikke hele dagen! Er det en aftale, eller ikke? Hun er ved at svinde..." Først var hendes tone halvhård, men gik hen og blev blødsøden igen. Tålmodigheden var ved at slippe en smule op, så det ud til.
//Nova \\

Shak
Krystalisianer

Sand Neutral

Shak brummede tilbage i modstand til hendes snarren og pustede brystkassen lidt op. "Er det sådan? Og hvad gav du så hende da du tog hendes kræfter?! Gav du hende din grimhed? Fordi det er da det eneste jeg kan forstå du har givet! DU giver hende kræfterne som du tog, så vil jeg måske overvejer ikke at kaste dig over klippen alligevel!" sagde han uden at råbe denne gang, ment som en direkte og kold kommando til hende.
Han havde trods alt ikke nogen kræfter han ikke kunne undværre da han altid brugte sine muskler mere end magien.

Samson
Krystalisianer

Kaotisk Ond

Den hvide Kvinde begyndte at le hjerteligt. Men ikke just det mest behagelige tidspunkt at le på denne måde på.

"Vær nu ikke så dum!" Den hvide kvinde forsvandt til det rene "ingenting", men hun snakkede videre alle vegne fra.

"Du har tydeligvis ikke helt fundet ud af, hvor du er henne? HAR du vel? Du er i MIN verden! JEG laver reglerne her! Og hvis du ikke snart begynder at overveje om du vil give hånd, så kan jeg ikke love dig noget som helst med din kære lille Tara her. Hun bliver kun svagere. Hun har ingen pleje! Og der er INTET du kan give hende!" Tara forsvandt fra stedet hun havde ligget. Og det tydede ikke på at Shak lige kunne få hende tilbage, for at kunne hælde noget af sit vand ned i hendes hals.

"Overvej grundigere, snut" Sagde hun blødsødent og halvforførende.
//Nova \\

Shak
Krystalisianer

Sand Neutral

"På ingen måde kan jeg stole på at du ikke blot snyder mig!" råbte han ud til det "ingenting" den Hvide kvinde forsvandt i, mens hans hænder knurrede sig knyttet og hårde.
Hans blik vendte sig ned ad med tankerne overvejende hvert mulighed som han aldrig havde gjort. Hans vejrtrækning blev hurtigere og hurtigere, i det han faldt på sin knæ og holde sig til hovedet, nærmest ustabilt.
Shak vrissede og nærmest hvæsede som en reptil, da hans krop begyndt at ændre sig...

Hans hår blev længere og stak ud nærmest som pigge fra et pinsvind, blot gennemsigtige. Hans muskler voksede brutalt, samt hans blå skæl blev tykkere og mere transparente(gennemsigtige) for så ikke mindst hans finer kom frem, skarpe og brutalt lange.
Shaks hoved rettede sig så stadig op med et ryk og hans stemme var opslugt af hvæsene vejrtrækninger, i det hans stemme nærmest eksploderede i et overlyds sirene skrig, subsonisk og over hvad et menneske ville kunne hører, men fyldt med så meget frygtindgydende magi og kræft at lyden kunne sprede sig over hele træningspladsen hvis ikke igennem illusionen over ham og længere endnu, da lyd har den utrolige tendens at sprede sig med ubegribelig fart og med kun svag modstand af vægge. Visse dyr kan måske gå amok over hans skrig og gå i panik. (Undskyld hvis det lyder for kræftfuldt, men tænkte som det eneste magi han har som han har kendt til siden at være født, ville det være okay)

Samson
Krystalisianer

Kaotisk Ond

(Gør endelig sådan noget, så det skal du ikke undskylde for (; )
Den hvide kvinde lo let.

"Har du overhovedet noget valg, flotte fyr?" Begyndte hun blidt. Dog blev der stille da hun betragtede hvordan sirenen forvandlede sig. Hun betragtede ham fra alle vinkler, da dette jo var hendes verden.
Skriget kom, og hun selv mistede koncentrationen af dette skrig. Hun kom til syne i verdenen og stod og holdt sig for sine øre med begge sine hænder. Hendes øjne var knebet sammen, men forsøgte så at se frem fra små de små fremtvungne sprækker, i et forsøg på at holde koncentrationen. Hun fik hovedpine! Dulmende hovedpine! Så udholdelig! Koncentrationen faldt til jorden, og alt var pludselig sort i verdenen. Hun kunne ikke koncentrere sig omkring at holde hele illusionen oppe, eller få sig selv til at tænke over et godt comeback.
Det smuldrede.
Shaks bevidsthed var nu tilbage til det oprindelige kar, som han var kommet ned i. En sprække åbnedes for oven, så han nu ville kunne komme op derfra. En stige kunne nu pludselig ses, hvilket man ikke havde set før Shak først kom derned. Denne stige ville føre ham op af sprækken, som nu var blevet stor nok til at være en åbning for Shak.
Træningen var færdig.
//Nova \\

Shak
Krystalisianer

Sand Neutral

Shak stoppede først sit skrig efter et godt halvt minut, så meget luft havde det lykkes ham at få hivet ned. Da det som sagt stoppede faldt han kort på knæ og måtte fange sin vejrtrækning igen, før han så blev lidt blindet af sprækken af lys over ham, fuldt af et undrende blik mens han rejste sig og kiggede mod lysningen.
Da stigen så klappede sig frem og ramt bunden hvor han stod forstod han hvad det var. Det kunne jo vel have været endnu en illusion, men han kunne mærke varmen fra solens berøring over hans skæl. Altså, han tørrede en smule hurtigere..

Shak gik mod stigen og tog ikke længe om at være oppe. Med et suk, rystede han hovedet og gik væk fra området i mens han lod sig skifte tilbage til sin mere humane skikkelse igen.

//Out

Tråden er afsluttet