Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 21.02.2011 19:38
Langs en smal sti i den østlige del af skoven vandre Lestat rundt. Efter lidt tid beslutter han sig at holde en pause, så han finder et 'rart' sted at slappe af. da han har sat sig til rette ved et træ ved kanten af stien forvandler han sig hurtigt til sit menneskelige jeg. "Dette virker til at være et uden mærket sted at slappe lidt af." siger han roligt.
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 21.02.2011 19:50
Denaro fulgte roligt den lille sti, hans fødder ramte taktfast den endtrampede vej og imod hans ryg ramte den store pose ham for hvert skridt han tog. En lille klirrende lyd kom fra posen, der indenholdt en gammel kampdragt udformet i gladiatorstil, samt et lille telt, mad og vand. Han havde brugt et par dage på at hvile siden sin sidste kamp og var nu atter på vej tilbage til sin hytte. Han vidste ikke om Torlay stadig ventede på ham, eller om hun var rejst videre. egentlig bekymrede det ham ikke, men han følte alligevel det ville være rart med noget selvskab når han vendte tilbage. Hun kunne muligvis også hjælpe ham med rustningen, hun vidste trodsalt en del om den slags.
Tøjet han bar var stort og dækkede hele hans krop og var basalt set en stor brun kåbe, spændt fast om livet med et stykke groft reb, hvilket gav ham et munkeagtigt udseende. På ryggen bar han dgo noget, som man ikke forventede nogen mund gå med. Et vældigt spyd af ren metal han på hans ryg og skar gennem luften som han gik frem. Spydet var enormt og selve skaftet var lavet af samme materiale som klingen. Et sjældent materiale der ikke fandtes meget af og som var nærmest umuligt at ødelægge eller smelte. Hvordan smeden havde båret sig ad vidste Denaro dog intet om.

Som han krydsede et sving så han en skikkelse længere fremme. En høj mand sad og hvilede i vejkanten, ikke noget sjældent syn, men alligevel var der ikke mange der hvilede omkring mørke skoven. Det var trodsalt et farligt sted, særligt siden der gik rygter om at elementalerne var derinde. Skønt Denaro var en glimrende kriger gik han dog ikke i direkte kamp imod en elemental. Han havde dog alligevel en hytte derinde, så det kunne ske at valget blev taget fra ham.
Han nikkede høfligt til den fremmede vandringsmand idet han kom tæt nok på.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 21.02.2011 19:55
Da Lestat ser den fremmede nikke, nikker han roligt og høfligt tilbage. "God dag, min gode herre. jeg håber da ikke at du skal længere ind i skoven." Han stemme var rolig og ubekymret, som altid, når han var i godt humør. "Jeg har hørt at det kan være farligt."
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 21.02.2011 20:06
"Skoven er kun så farlig som den er fremmed." Sagde Denaro med en rolig og høflig stemme idet han stoppede op for at kunne føre samtalen. Han regnede ikke med den blev lang, men en kort og høflig snak om vejens forløb og muligvis lidt rygter. Ganske trivielle ting som en vandringsmand kunne nyde af på sine ture. Der var stadig lang vandring før han nåede til sin hytte i skovens indre.
"Min rute går desværre ind i skoven, men jeg tror ikke der er noget at frygte. Jeg har gået den før og er altid kommet uskadt igennem, hverken ulve eller elementaler har bidt efter mig derinde." Sagde han inden han tilføjede en kort kommentar "og dog, en enkelt ung ulv har da forsøgt sig, men hun er blevet tæmmet."
Han havde nær glemt sit gamle bekendtskab. Ulvedæmonen, der havde svoret at dræbe ham, men da hun fik chancen valgte at redde ham i stedet. Noget han ikke havde set komme fra hendes side, tværtimod. Han havde dog heller ikke behandlet hende godt, men ville dog mene deres forhold var blevet bedre.
"Men hvad bringer Dem så nær skovbrynet?"
Et høftligt forsøg på at smide samtalen over på den fremmede. Det burde hverken fremstå aggressivt eller provokerende, hvilket han før var blevet beskyldt for uden at mene det.
Han lod posen falde ned til jorden, hvor den kort raslede. Der var ingen grund til at hænge den over skulderen, når han alligevel ikke gik. Han måtte hvile når muligheden var der.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 21.02.2011 20:12
Da Denaro slipper posen følger Lestat den med øjnene. "Jeg er desværre hjemløs, men klare mig, leder egentlig bare efter et sted at overnatte." Lestat ser sig roligt omkring, flytter sig lidt så den fremmede kunne side blødt hvis han da ville."Du ville alligevel ikke tro min historie, om så du havde set det ske." siger han roligt og tænker tilbage på sin tid med varulven som tog sig af ham.
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 21.02.2011 20:20
Denaro roder lidt i posen og finder lidt brød frem og kaster det til den fremmede inden han finder noget til sig selv. Mad til at mætte den kommende sult.
"Prøv mig, jeg har prøvet lidt af hvert" sagde Denaro med en overbevisende stemme inden han tog en bid af brødet.
Der var ikke mange der kunne følge Denaro i mærkeligt liv. Efterladt som barn, opforstrer af to ældre gadebørn, pludselig kidnappet af en banden, forvandlet til en dræber, myrdet, lemlæstet og massekreret folk, udslettet en bande inden man fyldte 10, levet som lovløs inden han pludselig forandring, der er grunden til han den dag i dag står her uden blod på kåben. Nej han havde skam prøvet det meste.
Over dem fløj et par fugle forbi og Denaro fulgte dem roligt med blikket. De fløj lavt men var ikke småfugle, det var falke. Hvad lavede de helt hernede? På vej til reden måske? Muligheden var hvertfald til stede.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 21.02.2011 20:34
Jeg griber brødet og smiler taknemligt og begynder stille at spise af det. "For at gør en lang historie kort så, blev mine forældre slagtet og tilsyneladende også spist, da jeg var spæd. Den skyldige tog mig til sig og opfostrede mig siden hen. I min barndom har jeg dræbt og horet, i masse vis, hvert fald hvad drab angår." Lestat holder en lille for at trække været og spise lidt mere brød, inden han igen fortsætter. "Jeg har været jagtet, jeg vil tro at folk er bange for mig, selv om at de nok aldrig har set mig før, da jeg har forsøgt at holde mig for mig selv. ser du, jeg er ikke nogen almindelig krystlisianer." Lestat spiser da resten af brødet mens han venter på at denaro har taget det fortalte til sig.
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 21.02.2011 20:41
Denaro hævede et øjenbryn. Det var en stor mundfuld at komme ud med, særligt i sådan et bekymringsløst toneleje. Enten følte fyren ingen skam over det eller også lå det så langt tilbage i hans fortid at man ikke tænkte meget over det længere.
"Lyder til vi deler flere bedrifter end de fleste." Mumlede han nærmest for sig selv. Det var dog ikke ligefrem noget han var stolt over, men fortiden kunne ikke ændres.
"men hvis du ikke er en almindelig krystallianer, hvad er du så?" Spurgte Denaro og greb ned i posen efter en skindpose der indenholdt frisk og køligt vand. Han lagde den herefter tilbage i posen og tog en ny bid af brødet.
Selv om man ikke kunne se det på ham var magien allerede klar, den prikkede igennem han krop og var klar til at springe frem. Den fremmedes ord var opsigtsvækkende, men hans afslutning var før anvendt til at indlede et angreb. At skræmme modstanderen før man slår til er et gammelt trick, som dog altid har vist sig effektivt imod svagere folk, som derigennem mister viljen til at kæmpe imod.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 21.02.2011 20:49
Lestat ser roligt op mod luften da et par mindre fugle flyver forbi trætoppene. "Jeg er en forbandet krystalisianer. Jeg bærer på en forbandelse som ikke kan hæves. det er mest derfor at jeg har holdt mig mere eller mindre skjult." siger han roligt og kigger da igen på Denaro. "Forresten så er min navn Lestat." holder kort pause og trækker vejret. "hvad er deres om man må spørge?" Lestat's stemme er rolig og følelsesløs, men hverken fjendtlig eller flabet.
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 21.02.2011 20:55
"Mit navn er Denaro" Sagde han roligt og betragtede manden intenst. Ganske rigtigt var der noget anderledes ved ham, men præcis hvad det var kunne han ikke sætte en finger på.
"Jeg er ligesom dig ikke nogen almindelig krystallianer, opvokset med flere blodsudgydelser end nogen trænet krigere vil få at se gennem hele sit liv. Kamp er min proffesion og mit speciale, ikke noget jeg er stolt af vil jeg dog tilføje, men en nødvendighed."
Han trådte frem og rakte en hånd frem for at trykke den fremmede i hånden. Han følte det ville være på sin plads at hilse ordenligt på denne mand.
"Men ingen forbandelse jeg har set har været ubrydelig, midlerne har bare ikke altid været til at holde ud." Tilføjede Denaro roligt. Han havde erfaringer med den slags og kunne selv forbande og velsigne fremmede. Det var dog ikke noget han praktiserede da det både var voldsomt energikrævende og yderst svært at gennemføre. At gøre det uden ofrets samtykke var ham ligeledes en etisk mulighed.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 21.02.2011 21:07
Lestat smiler fjoget et kort øjeblik for derefter at læne sig tilbage op af træet.
"Min forbandelse kan kun standes ved døden. mange har efterhånden prøvet." siger han roligt. "Lad mig vise dig en ting, såfremt du ikke angriber og vil til at slagte mig." siger han roligt. "Jeg sværger at jeg intet ondt har i sinde, jeg vil ikke engang røre dig." Han stemmeføring virker rolig men en smule bekymret. *Min race er jo ikke ligefrem den mest velsete* tænker han, hvilket tydelig kan ses.
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 21.02.2011 21:27
Den fremmede virkede ivrig efter at fremvise sit andet jeg, mens Denaro ikke ønskede flere bekymringer på hovedet. Han havde allerede nok i at skulle mødes med Samson igen. Det lød aftalen trodsalt på.
"Ingen grund til at presse dig selv ud i noget." Sagde han og trak sin hånd tilbage inden han gik tilbage til sin pose.
"Men hvis du virkelig ønsker at vise mig det, så vil jeg ikke stoppe dig"
Tilføjede han roligt. Det var endnu ikke lykkedes for den fremmed at vække Denaros nysgerrighed. Den lod vente på sig. Mange år til at se de mest utrolige ting havde trodsalt fået hans forventninger til at dale drastisk. Det var trodsalt svært at overgå en fuldvoksen drage.
Hvis fyren alligevel valgte at angribe ville det ikke være noget problem at slå igen. Han havde trodsalt både sit særlige spyd på ryggen og fast grund under fødderne. Forsvar og angreb ville være en simpel sag.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 21.02.2011 21:37
Lestat vælger da og vise Denaro en lille smule af hvad han er. Så han trækker det ene ærme op og strækker armen helt ud, da den begynder og skifte farve og tekstur. huden bliver til en sølvgrå pels, mens hånden, forvandles helt, så der er 5 cm lange klør og nogle meget spinkle men tydeligvis drabelige fingre. "Dette er blot lidt af min forbandelse." siger han roligt som om forvandlingen slet ikke var anstrengende. kort efter skifter hånden og armen tilbage igen.
Det er nu tydeligt at se, at Lestat er klar på at flygte, skulle Denaro gå til angreb.
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 21.02.2011 21:42
Denaro kigger roligt på armen inden han vender blikket imod himlen. Umiddelbart ville det minde om en varulv, men det var for det første højlys dag, og for det andet var der over en uge til næste fuldmåne.
"Hvis du kan styre det er det vel lige så meget en gave som en forbandelse" Sagde Denaro roligt og løftede posen op fra jorden og smed den over skulderen.
"Der er formodentlig nogle der ville ønske de havde den ekstra styrke, som jeg så i din arm."
Denaro var endnu ikke helt sikker på hvad der lige var sket, men han holdt sig til sin første teori, eller hvertfald en sideløber til den.
"Og hvis du ikke kan styre den, så find en måde at styre den, på den måde vil det ikke længere være en forbandelse, men en gave." Sagde Denaro og rettede lidt på posen så den ikke slog imod noget forkert når han gav sig til at gå igen.

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 21.02.2011 21:48
Lestat følger Denaro med blikket, mens han over vejer hvad han skal gøre nu. "Du kunne ikke tilfældigvis bruge selskab? I form af en 'hund'?" siger han roligt med et spørgende blik. "Jeg spiser ganske vist helst råt kød, men aldrig har jeg så meget som jagtet en anden person, af sult, jeg nøjes med nogle dyr." siger han roligt og forhåbningsfuldt.
Denaro Kilz

Denaro Kilz

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 37 år

Højde / 187 cm

Efterlyst af Lyset

KeiKei 21.02.2011 21:58
"Jeg rejser meget om min livsstil egner sig næppe for andre end mig" Svarede Denaro roligt for at afvise tilbudet. "Men hvis du rejser til topalis vil du muligvis finde en mand, der ville kunne bruge folk som dig. Spørg efter Rutilus Taurus leder. Navnet er Samson."
Tog Denaro ikke meget fejl ville den mand elsker at have endnu en stærk person i nærheden, og fra hvad Denaro havde hørt ville denne fyr være i stand til at opfylde samtlige krav der blev stillet. Han kunne dog endnu ikke sige hvorvidt fyren ville egne sig i rigtig kamp, han lød nærmere som et vilddyr der vandt ved brutal styrke end en kriger der vandt med evner, snilde og erfaring. Det skulle dog ikke være noget negativt at høre til første kategori, det var bare ikke Denaros stil.
"Men jeg må videre, jeg vil ønske dig en forsat god rejse og lad guderne være med dig" Sagde Denaro inden benene satte igang med deres taktfaste rytme. Han løftede roligt venstre hånd til afsked. inden han drejede om det næste hjørne og forsvandt.

//out

Lix Lestat

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Lestat 21.02.2011 22:11
Lestat så roligt til da Denaro gik igen, inden han valgte at følge hans råd. Lestat rejste sig og forvandlede sig hurtigt og lydløst til sit andet jeg og satte i fuld firspring mod Topalis, Lestat havde en svag idé om hvor det lå.

//out
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3