KaptajnPotson

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Potson 15.12.2010 10:53
Kaptajn Gabriel Potson træder ned fra sin skude, og lander på bådebroen med sine tunge støvler, der afgiver en kraftig "klonk" lyd fra sig. Han bevæger sig over mod hans hjem på landjorden. Nemlig Sephiria's Skøgekro. Denne kro har nok rekorden i flest slagsmål og ballader gennem de seneste 20 år. Kaptajn Gabriel tænker ikke over det, det er stadig dér han hører hjemme.

Han sparker dørene ind til kroen, og gør sin entré. Der bliver stille da gæsterne får øje på ham.
Kaptajn Gabriel kigger rundt med et mistænkeligt blik, ledende, søgende, dømmende.
Han bryder ud i et højlydt grin, og svinger sine arme ud til siden, nærmest som om han forventer et stort "velkommen hjem" råb. Gæsterne der kommer på Sephiria's Skøgekro kender udmærket godt den berygtede Kaptajn Potson, og hans følgesven, Kaptajn Logan. Det er ikke af glæde de jubler, men af frygt, og respekt.
Et endnu mere højlydt råb og brøl høres fra den beskidte kro, da de fleste gæster hæver deres krus for de nyankomne.

Kaptajn Gabriel smiler lidt, og vælter hen imod baren, for at hilse på sin favoritskøge, Sephiria. De har været nære venner længe, og Sephiria har altid været glad for Potsons betaling.
Han sætter sig ned på en afstumpet stol i baren, og bestiller 2 store krus med ren rom. Da han brøler: "Yarr! Kaptajn Logan! Så' der' serveret!"
Han læner sig tilbage imod baren og kigger rundt atter en gang, og nyder at være 'hjemme' igen.
Godt nok er det ikke meget, men meget bedre bliver det ikke. Ikke for Potson. Sephiria's Skøgekro vil aldrig ændre sig. Aldrig.
Logan Nakson

Logan Nakson

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 179 cm

KraveKage 15.12.2010 11:42
Da Kaptajn Potson er gået i land og ind i kroen, binder Kap. Logan skibet fast da der aldrig er noget hjælp af hente
han står og gynger lidt frem tilbage da det havde gået heftigt for sig på skibet " hvorfor er det altid mmig " mumler han lidt beruset, da han har bundet skibet fast bevæger han sig hen imod kroen.

da han næsten er ved kroen døren støtter han sig lige op af muren retter på bukserne og håret, og går ind af døren mens han vifter roligt med armen, han ser sig rundt da han står i døren og ser at Gabriel ellerede har bestilt, han ser sig rundt og for øje på en lille pose sølv mønter der står fremme lige ved siden af dens ejer, han bevæger sig stille og rolig slaskene hen forbi den mand og snupper den lille pose med sølv mønter uden det bliver set.

ide han kommer hen til boret hvor Gabriel sidder vender han sig om og kigger op på Sephiria og råber " mere rom " højt lyt og sætter sig ned og drikker hurtigt ud af det Gabriel har bestilt.
han ser hen på Gabriel "hvorfor er det enlig altid mig der skal binde skibet " siger han sløset og vender sig om og råber "hvor bliver romen af "...

KaptajnPotson

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Potson 15.12.2010 15:49
Gabriel griner lidt sjofelt, og svarer: "Fordi, kaptajn..."
Gabriel tømmer sit krus, og smækker kruset ned på disken med et ordentligt brag, og fortsætter sin sætning.
"Mer' rom, tark! Fordi, at.. Eh. Jeg er for fuld til at overhovedet kunne finde ud af, hvor mit skib var, om jeg så stod på det!"
Gabriel griner højt igen og vifter sine 3 fingre i luften, der signalerer der skal rom på bordet. Meget rom på bordet.
Sephiria der ellers havde haft en travl dag, kommer tussende, bærende på nogle store krus, og sætter dem ved siden af de to kaptajner. Da hun vender sig for at gå, klasker Gabriel hende på ballerne.
Han vender sig om mod Logan igen, med en hånd om det nye krus rom, og siger: "Aye, du.. Det var den besætning dér. Hvor finder man en besætning, gal nok i hovedet til at sejle med os? Og hårde nok til at overleve det?!" han griner igen højlydt og trækekr sit sværd.
Med hans sværd peger han rundt i lokalet på alle gæsterne. "Dig, måske?! Slapsvans! Eller.. Dig? Dig?"
Han smiler lidt selvtilfreds da ingen rejser sig, præcis som han forventede.
"Bah, Seph! Mer' *Hic* .. Rom.. Ugh."
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Dragonflower 15.12.2010 17:23
Morg rejste sig et sted bag den højtråbende kaptajn Potson. Hun viste udmærket hvem han var, og selvom hun ikke ligefrem anså sig selv som gal, så var der visse ting i livet det var vær at risikere liv og lemmer for. Om det var hendes trang til guld eller alkohollen der fik hende til at rejse sig og gøre sin entre ved bordet.
Hun trådte rundt om de to kaptajners bord, og smækkede sit krus i bordpladen "Hva' med mig?" sagde hun, som var hun svaret på alle deres bønner. Hun lagde en hånd på bordet og lænede sig indover det, så hendes attributter stod frem, dog uden at være til offentlig skue. Så tæt på, men alligevel så langt fra.

(den er kort desværre, men skal ud af døren. sry guys)

KaptajnPotson

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Potson 16.12.2010 09:38
Gabriel kastede et direkte blik mod hendes attributer, uden at skjule det. Han lænede sig endda lidt tættere for at få et bedre udsyn, så meget at han næsten væltede af stolen. "DIG?! Pfwahaha!" udbrød han. Han sendte Kaptajn Logan et tydeligt blik, der fortalte alt om hans intentioner med en kvinde af hendes kaliber på skibet.
Han blik skreg nærmest 'Sig nu ja!'
Selvom det også var hans egen besætning, kunne han ikke godkende det, uden at forhøre sig med sin medkaptajn.

((jeg holder det ret kort, da det teknisk set er Logans tur, men MÅTTE bare få det med!))
Logan Nakson

Logan Nakson

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 179 cm

KraveKage 16.12.2010 10:05
Logan sad og ventede lidt længere tid på hans rom ind nomalt så han begynde at lukke øjne lidt lige indtil potson
begynde at kæfte op uden vidre selvom de godt nok ikke havde fået deres rom.
da de så enlig fik deres rom vågnede han op som et skib der lige var sunket, "nu begynder vi igen," siger han højt "mere rom blev der sagt " han vender blikket imod potson og lytter " jamen tro ikke der er nogen der er lige så sindsyge som os og tror ikke der er nogen af de her slapsvanse der kan tåle på eventyr med os hahaha " girner han ud i latter indtil lige pludselig en ukendt kvinde kommer hen til dem og smækkede sit krus ned i bordpladen og blottede sine attributer han ligger kort mærke til at potson læner sig tætter på, han ryster lidt på hovdet, men da han ser på ham med det blik der siger at han skal sige til at en kvinde skal være med på deres skib ser han på ham med et blik der siger. er du sindsyg det er en kvinde du ved det bringer uheld med en kvinde om bord på vores skib. Logan kigger rolig og afslappede på morgana og studere hende lidt med øjne " er du villige til at sejle uden to kaptajner der hverken ved hvor de skal hen hvad de skal lave og hvad der skal ske." han ser kort hen på potson som han ved kun tænker på sex

KaptajnPotson

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Potson 16.12.2010 11:37
Gabriel ER nemlig sindsyg, og griner lidt da Logan har gennemskuet hans intention. Han rømmer sig, og kigger smilende på Morgana. "Vores helt egen skibsskøge? Hm, jamen.. Fortæl mig endelig, min kære.. Hvilke 'kvalifikationer' du har."
Gabriel smiler tilfredsstillende til Logan. Han ved godt, at Logan tror lidt for meget på alle de rygter med uheld til søs på grund af en kvinde. Men personligt har de jo sluppet afsted med alle odds imod dem, alle andre gange.
"Årh kom nu, tøsedreng! Se hende li'! Vi ka' bruge hende til andre ting en' bar' fer' sjov. Det er jeg sikker på." Han griner højt og tømmer sit krus, lige i tide med Sephiria kommer med 2 nye, til de 2 berygtede kaptajner. Da Sephiria får øje på Morgana ryster hun blot på hovedet, og mumler noget i stil med "Så køn.. Sikke en trist skæbne.."

Gabriel der stadig har et kæmpe smil i hele hovedet, har på det her tidspunkt låst sit valg fast. Hun SKAL bare med. Koste hvad det koste vil. De tog hertil for at finde en besætning, og de forlader ikke stedet før de har en! Men Gabriel er ikke helt retaderet, han ved udemærket godt Morgana rejste sig af en grund, hun er ikke helt harmløs, det er han sikker på. Gabriel og Logan ligner ikke de typer man frivilligt tager med til søs 'bare for sjovs skyld'.
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Dragonflower 16.12.2010 13:10
Morgana smilede en smule for sig selv. Det var jo næsten for let til at være sjovt. "Ja, mig" sagde hun indgående til Potson, inden hun vendte opmærksomheden mod Logan, dog uden at fjerne sin barm ud af Potsons synsfelt. Det var ret tydeligt at Logan var hjernen i fortagent. Potson var sikkert en fantastisk kaptajn, men det var ret tydeligt hvilket hoved han tænkte med.
"Hvis i villige til at sejle med en kvinde om bord, er jeg villig til at sejle med jer.. Så længe jeg får min del af byttet selvfølgelig" sagde hun mere alvorligt. Hun lod blikket løbe over resten af sømændene til stede. Flere store, stærke sømænd sad omkring, men ingen havde rejst sig til Potsons kald. Hun så tilbage på Logan "Og det ser ikke ud til i kan tillade jer at være kræsne" tilføjede hun inden Potson igen krævede hendes opmærksomhed.
"Skibsskøge?" gentog hun og løftede et øjenbryn, men lo så. "Jamen så må du jo punge ud" sagde hun og fik et glimt i øjet "Hvis du da har råd". Hun hørte halvt servitricens kommentar og sendte hende et kort, overlegent smil sammen med et dræberblik. Hvilken sæk var hun at dømme Morgana? Hun var bare jaloux!
Morgana vendte opmærksomheden tilbage til de to herre. "Jeg har sejlet under Ståltand, men han er jo så 'ophængt' for tiden. Jeg kan mit kram, og så længe jeg får min andel, får i ingen problemer med mig" Hun rettede sig op og foldede armene under brystet. "Hvad bliver det så til?"

Logan Nakson

Logan Nakson

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 179 cm

KraveKage 16.12.2010 17:15
han sidder kort og overvejer at sige nej men potson er virkelig vild efter hende, logan smiler blot til morgana
" det ned byttet finder vi ude af hen af vejen, men jo potson hun skal helt klart med drillede dig bare "
han ser på morgana " nå hvad er dit navn så " imens han drikker det sidste rom ud og bestiller noget mere med
en enkelt håndbevægelse, dog må han indrømme at det med kvinder om bord på et skib er ikke lige hans kop te
men det er jo ikke for sjov det lige er de to kaptajner der for piger med på deres skib.

logan ser på potson han trækker en kniv under bordet og sætter lige mellem hans ben og kigger på ham smilene
"bliv i bukserne lidt endnu, du ved ikke hvad denne person kan gøre ved dig " siger han og blinker til ham
han vender blikket imod morgana " men du er hyret men det kræver altså du sejler under os og ikke nogen andre også er jeg ligeglad med hvem det er du har sejlet under " siger han og blinker til hende.

logan ser sig lidt omkribg for at se om der er andre han tror egner sig til at sejle med dem.
hans blik vendes igen mod potson " vi skal ha flere med " siger han blot og afventer potson's svar
Matik Ravn

Matik Ravn

Pirat

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Xenix 16.12.2010 17:21
"HA!" en mørk kvindestemme skar hurtigt igennem lokalet efterfulgt at en knyttet næve der blev hamret imod bordets flade. Matik rejste sig op, og tårnede sig over den småbøvede forvirrede mand der sad overfor hende. "Fire esser!" proklamerede hun før hun smed fire kort på bordet og anklagende pegede på manden, der så småt begyndte at blive rød i kinderne af raseri over, at have tabt endnu et spil mod den tydeligvis berusede kvinde.
"Som aftalt makker, taberen drikker ud, og vinderen tager rovet!" grinede hun i en let arrogant udtryk, før hun skrabede en bunke guldmønter, kort og smykker som lå på bordet ned i en lædertaske, der hang over hendes skulder.
Veltilfreds slingrede hun op imod baren hvor hun slog tre gange i bordet. "Ja, så kan du sgu godt diske op med andet end det rævepis du stak mig før idag!" knurrede hun imod kropigen, der hurtigt fandt en flaske af det finere rom frem, og hældte et stort krus op, mens Matix smed en af de nyerhvervede mønter på bordet.
Derefter vendte kvinden sig om og kiggede ned igennem kroen, hun havde tydeligvis ikke bemærket hvad de tre andres samtale gik ud på, lige nu så hun koncentreret på den lille arrige mand der tydeligvis sad og mumlede forbandelser over hende, men hun sendte ham bare et lile luftkys, før hun igen stak hånden ned i sin taske, og fiskede dermed et kort frem, som hun rullede ud i baren og begyndte at nærstudere

Dead men tell no tales 

KaptajnPotson

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Potson 16.12.2010 17:59
Potson griner endnu højere da han hører Morgana's svar. Skulle han nu til at betale skøgerne for sex? Aldrig! Det var noget helt nyt for ham. Men han holder sig rolig, indtil videre. Han kigger på Morgana og smiler det charmerende smil. "Hvis du overlever den første tur på havet, o' du harr heldet me' dig, så viser jeg dig MÅSKE mi' 'skat'kammer'" sagde han, imens hans smil breder sig i hele hovedet. "Men, arrr.. Hvad Kaptajn Logan siger err sgu rigtigt! Vi ser på byttet, og fordelingen når tiden err inde." Han nikkede kort, og sendte et blink tilbage til Logan, og tydeligvis ignorerede kniven mellem hans ben, for Logan havde en ret god pointe.
Gabriel havde næsten ikke fjernet blikket fra Morgana's bryster, indtil en mørk kvindestemme bag ham fangede hans opmærksomhed. Han gav Matik et elevatorblik, og havde helt klart fundet sin nye yndlingsskøge! En der præsterede at være fuldere end hamselv, og mere højlydt. *Så split dog mine bramsejl, og frarøv mig min skat! Hun SKAL sgu også være min skøge!* tænkte han, måske lidt for højt, og lidt for tydeligt. For NÅR det kommer til kvinder, så er Potson som sagt en åben bog. Ja, han kunne lige så godt have råbt det af lungernes fulde kraft. Faktisk, er det dét han gør næst. "Ohoj, skøge til styrbord! " råber han af lungernes fulde kraft, rejser sig op og peger direkte på Matik!
Potson virker lettere beruset, men han ser ikke mindre charmerende eller uintelligent ud, tværtimod.
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Dragonflower 25.12.2010 21:10
((Hej, undskyld ventetiden! Fik mig en gang julestress, og lige da jeg troede der var styr på det, lagde jeg mig syg xD Men bedre set end aldrig!))

Morgana rullede med øjnene da Potson tydeligvis fik øje på et par omvandrende bryster, og lod i stedet sin opmærksomhed glide tilbage til Logan. Det passede hende også fint hvis en anden skulle ende med at dele hans seng den nat. ”Navnet er Morgana Hjerteknuser” sagde hun til Logan med et skævt smil. Han havde gjort ret i at advare sin medkaptajn. Ingen af dem viste hvad hun var i stand til, eller villig til at gøre. Hun greb sit krus og lavede en skålende gestus mod Logan ”Men ta’ det roligt. Jeg sejler kun under én kaptajn, kaptajn” sagde hun, og nåde tydeligvis ikke at tænke over sætningen inden den havde forladt hendes mund. Det tog hun nu ikke så tungt, men slog i stedet en munter, og ikke mindst fuld, latter op, og tog en ordentlig slurk af sit krus.

Logan Nakson

Logan Nakson

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 179 cm

KraveKage 26.12.2010 14:34
Logan ser på potson og ryster på hovdet af ham, og ser så på morgana og nikker " morgana siger du hmm... " det navn havde han hørt før men han kunne ikke lige finde en plads til det i hans fordrukne hovede slevom han nu var den med mest hjerne af potson og ham, han forsvinder ud af sin tanke og ser på morgana " men sæt dig eller gå planken ud. dit valg, og hvis du vælger at sætter dig så.... MERE ROM " råber han og vifter 3 fingere op i luften og ser så på morgana igen " så velkommen " og sender et blink til hende.
logan ser lige ud af øjn krogen af den vindende berusende kvinde trækker et kort frem oppe ved baren som hun rullede ud " hmm " lyder det blot fra ham. han vender blikket imod potson og visker til ham " Yaaarrh et kort " imens han prøver at visse potson hvad han mener med det, og tager fat i bordkanten da det hele kører rundt for ham lige nu. han vender blikket og ser på morgana "vi skal ha det kort " smiler han til hende.

Kaptajn logan rejser sig op og slinger op i baren hvor matik står med hendes kort rullede ud på baren han står en meter længere nede og står og drikker noget rom imens han stille følger med i hvad det er for et kort hun har fremme


((helt iorden ))

Leonardo Blaine

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 180 cm

Derag 26.12.2010 23:14
((Min tur :3))

Blaine havde været på ’kroen’ længe nu. Han var kommet der af den simple årsag, at det var et godt sted at stjæle; mange mennesker med en masse sorte penge kom forbi stedet, og de blev der typisk for længe og drak sig for fulde. Det var en smal sag at frarøve dem deres værdigenstande efter deres syvende genstand, og hvem skulle de løbe til? Hvis de talte med byvagterne røg de i fængsel, og hvis de anmeldte tyveriet til inkvisitionen røg hovedet. Disse mennesker var de perfekte ofre.
Desuden kendte Blaine mange af havnens billigere skøger på fornavn, og det var vigtigt at holde sine kontakter ved lige.

Det var dog ikke grunden til at Jack havde siddet der længe. Han var faldet i staver i et hjørne med et krus i hånden, uden så meget som at have stjålet et eneste ravstykke. Han var bare ikke rigtig i humør til det.
Derfor blev hans opmærksomhed hurtigt fanget af de larmende individer, der kom væltende ind og krævede rom. Han bevægede sig roligt lidt nærmere så han kunne overhøre deres samtale, selvom det meste af den forgik råbende, og det ikke var svært at høre med. Personerne blev endnu mere interessante da Morgana trådte frem og mødte deres anmodning. Fra sit udkigspunkt blev Blaine betaget af hendes udseende, eller i hvert fald hendes direkte personlighed; hun skjulte ikke sin kvindelighed, hvilket tiltalte Blaine dybt. Han var interesseret, og først da begyndte han at overveje at slutte sig til deres besætning. Den ene kaptajn virkede godt nok som sådan et slags fjollehoved der skabte en masse problemer, men Jack overvejede om ikke det kunne være sjovt. Det var længe siden at han sidst havde været i fjollede problemer.
Da kortet blev lagt på bordet var hans beslutning blevet taget.

Roligt bevægede han sig over til Logan og Morgana, da de virkede som dem man ville tale med. Hans røde frakke var åben og det lange ar, der løb på tværs af hans brystkasse var synligt. Omkring hans hoved var bundet den sorte bandana, og hans øjne var kun svagt synlige i klædets skygge.
”Det er ikke fordi jeg lyttede med på jeres samtale,” sagde han indledende, ”men hvis jeg kunne skaffe jer det kort, hvor meget ville det så være værd for jer?”

Blaine the Black
"Dead men tell no tales!"
Matik Ravn

Matik Ravn

Pirat

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Xenix 27.12.2010 14:01
Matik bøjede sig ind over kortet, inden hun med to fingre i en præcis vinkel prikkede ned igennem kortet, og hun med en irriteret mine skulle til at brgynde forefra, da hun hørte en anmodning ikke mange meter fra hende. Tydeligvis beruset, og let vaklende vendte hun sig om, og hvilede dermed ryggen imod barens (heldigvis) solide bordplade. Dér opdagede hun, at alle tre mandspersoner kiggede på hende, men ikke direkte på hende, nok snarre hendes kort, som hun hurtigt rullede skævt sammen, og på tredje forsøg fik stoppet ned i tasken.
"Jamendog!" knurrede hun, og tog hele besætningen i øjensyn, for derefter at lade blikket falde på Potson der stod og pegede på hende "En vaskeægte horebuk, det er sgu længe siden jeg sidst er stødt på sådan en!" proklamerede hunog slog ud med armen, "Desværre min ven, tror jeg at din tøjte der ville blive småfornærmet!" sagde hun så og slog en stor latter op, mens hun tog Morgana i øjensyn, derefter stoppede hun med at le, hun havde set hende før var hun bevist om, men ikke hvor, på en plakat måske?
Hurtigt skubbede hun tanken væk og lod så det ene øje hvile tungt på Blaine, allerede nu brød hun sig ikke om ham, han var ædru og virkede småslesk, to ting der helst ikke skulle høre sammen i Matiks verden, det betød bare dårlige ting, især steder som disse, hvor folk røvede hinanden, som var det en anden rafleleg.

Dead men tell no tales 

KaptajnPotson

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 182 cm

Potson 03.01.2011 14:54
Potson der efterhånden havde en del kørende, både med sine flirts, højlydte udråb, og tilfældige fingerpeg, stoppede ikke her, slet ikke. Han tog endnu en slurk af sin rom, og hostede da kruset forlod hans mund. "Urgh, det varr no-". Gabriel afbrød sig selv, han var jo igang med at skaffe opmærksomhed, og det så ud til at virke.
"Småfornærmet?! Bwahaha! Der err nok Kaptajn Potson her til alle! Aye, bevares, ikke jerr trunter." sagde han med et overlegent smil, og pegede på en flok mænd der sad tavse ved et bord lidt afsides.

Det er jo ikke fordi Potson ikke aner, hvad der forgår omkring ham. Eller.. Jo, lidt. Men han ved Matik har et skattekort, som Logan højst sandsynligt forsøger lure sig frem til. Potson var betaget af skatte, og kort og den slags. Men det var jo grunden til man har en med-kaptajn.
Han vender sig om til Morgana, med sin pegende og dømmende finger af dømmekraft. "Øy, truntebarn! De sejler undarr' begge kaptajner, eller sejler slet ikke! Så må De selv om hvem De vil ligge undarr, argh-harhar."

Kroen var nok lidt for stor til at Potson kunne tage sig af alting, så han lod skattekortet, og den nyankome, Blaine, om Logan at rådføre sig ved. Gabriel havde nemlig fundet sig noget langt mere spænnende end et sølle kort. Det var en skat, gadvist, jaah. Men han synes nu Matik var lidt mere interessant. Så han vender sig imod hende igen. Vælter lidt rundt for at komme lidt tættere på hende, på den måde kun Potson kan. "De kan kalde mig Kaptajn Gabriel Galheim Flak Percival Potson! Eller bare, 'elskede'. Meeen, jar'h fortrækker nu nok det sidste" Sagde han charmerende, og blinkede til hende.
Morgana Hjerteknuser

Morgana Hjerteknuser

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 171 cm

Dragonflower 04.01.2011 00:06
Morgana lo og satte sig ned ved siden af Logan, hvor hun tog en række lange drag af sit krus og tømte det. "Hørt!" kommenterede hun til Logans bestilling af rom, og smed det tomme krus fra sig på bordet.
Hendes opmærksomhed blev dog kort fanget af Potsons nye udkårende da hun ratallierede. Potson var ikke sen til at give heller, men det skulle ikke få Morgana til at holde sig tilbage. Hun vippede en smule tilbage på sin stol "Ok nej da! Lad endelig ikke tøjten her stå imellem jeres uendelige kærlighed!" svarede hun og lo, mens hun vendte opmærksomheden tilbage til Logan, der i mellemtiden tydeligvis var blevet optaget af noget andet.

"vi skal ha det kort "

Hun gengældte hans smil, selvom hun ikke var helt sikker på hvad han snakkede om. Men et kort betød skatte, og det var alt hun behøvede at vide. Hun havde ikke rigtig nogen plan, men heldigvis kom hendes redningsmand ind fra højre. Hun skabte øjenkontakt med Blaine, og viste hun havde hans udelte opmærksomhed. Det var en gave hun havde, en evne. Hun lænede sig en smule frem mod ham "Skaf kortet til os, og du skal få et kys" sagde hun med et lavmælt hvisken, der var for hans øre kun. Det var dog ikke så meget ordene der forlod hendes mund der var vigtige, men hvad hendes øjne lovede. Gør det godt, og en kys vil måske ikke være det eneste du får

Logan Nakson

Logan Nakson

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 179 cm

KraveKage 04.01.2011 10:58
logan står oppe ved baren hvor det kort som marik havde var han kan dog stå og hører alt det lort potson lukker ud og står og smiler af det imens han ryster på hovedet, da marik folder kortet sammen ser han på hende med et lumsk blik i øjne, han vender sig om bevæger sig stille og roligt ned til bordet hvor han kom fra.

han sætter sig ved boret og ser på potson "vi skal ha denne person til at falde i søvn for jeg er nød til at se hendes kort" han siger det så højt at kun dem ved boret kunne hører det, han vender blikket til morgana " ligefrem et kys, når ja havde glemt at sige at hvis du skal være vores besætning kræver det at jeg osse for et kys " siger imens han placere den ene hånd på hendes lår.

han ser på blaine og prøver at dømme ham med hans øjne men kan ikke rigtig se hvad han gerne vil se " hører her landkrabbe hvis du skaffer det kort så er du god men hvis du bare kan få den smukke vidunderlig kvinde der oppe til at sove, så klare jeg resten " siger han med et lumsk smil på læben.

Leonardo Blaine

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 21 år

Højde / 180 cm

Derag 04.01.2011 23:15
Et øjeblik troede Blaine at han havde rodet sig ud i problemer. Pirater, for det var da hvad han regnede med at de var, var aldrig nogen man skulle lægge sig ud med uforberedt. Alligevel havde han regnet med at deres grådighed var større end deres ønske om etnocentrisme, og det lod til at han havde haft ret. De ville have kortet mere end de betvivlede hans egenskaber. Da han heller ikke var en af deres, ville de stå foruden konsekvenser hvis han kom i problemer i forsøget på at få det. For dem handlede det udelukket om kortet. For Morgana handlede det måske om noget mere. Blaine regnede med at hun ville være den første, der kunne finde på at narre ham, og det interesserede ham. Da hun rykkede sig nærmere og hviskede udnyttede han hendes nærvær til at videregive et svar til hende. ”Et kys er ikke mange ravstykker værd, selv ikke fra den bedste skøge. Jeg foretrækker noget jeg kan… nyde.” Han smilte kun svagt. Han havde det største ønske for Morgana at indse ham som en ligeværdig spiller, for at spillet kunne blive mere interessant. Fra de andre forventede han ikke det store modspil. Måske fra Matik, men det da kun fordi han skulle til at lægge sig ud med hende. Potson var for fuld, og Logan var for optaget af Morgana.
Han nikkede til Logan og vendte sig om for at kige på den fulde kvinde og den fulde mand, der forfulgte den fulde kvinde. At se hans tilnærmelser var ikke vanskeligt, for han var ikke just diskret. Om det virkede på hende var han vitterligt ligeglad med. Blaine regnede med at Matik havde en affinitet for spil, da han havde set hende sidde og spille. Spil og rom. Han tog et to halvfulde krus (med hvad han håbede var rom) fra disken, og bevægede sig mod hende. Hans bevægelser var adrætte, og han bevægede sig med lethed udenom hvem end, der kom i hans vej. At se ham bevæge sig måtte have været en bekræftende oplevelse; han fik bevægelse til at ligne en leg for alle.

Da han kom hen til kvinden, hævede han sin stemme lidt over det nødvendige. Som en fuld person ville hun næppe kunne fornemme om han var fuld eller ej, og han gjorde sine bevægelser en kende mere klodsede, bare for at gøre det sværere for hende. ”Et krus til damen!” Han satte det ene krus foran hende. ”Fra den venlige herre derovre,” han pegede hurtigt og diskret på Logan. ”Skål!” Sagde Blaine, og drak selv fra det andet krus. Efter præcist lang nok tid til at hun ikke kunne nå at sige noget, fortsatte han: ”Jeg kunne ikke lade være med at se dine gevinster fra spillet mod herren ved bordet,” han kiggede kort til hendes tidligere spilmakker, ”og jeg overvejede om du kunne have lyst til at spille et rigtigt spil?”

Blaine the Black
"Dead men tell no tales!"
Matik Ravn

Matik Ravn

Pirat

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 31 år

Højde / 175 cm

Xenix 05.01.2011 00:06
Matik havde stået og kigget længe på mandskabet der enten sad og sejlede i deres brandert, eller hviskede indbyrdes til hinanden, der blev udvekslet blikke, smil og stille ord, men hun havde svært ved at vurdere hvad der blev sagt, udover at hun vidste, at Potson havde et godt øje til hende, og resten af folkene havde siddet og stirret sultent efter hendes kort. Hurtigt drak hun endnu en stor tår af kruset hun havde bestilt, inden hun igen ytrede sig: "Jamen dog lille dame, det er måske ligefrem før du skal med!" grinede hun og lod hånden glide ned langs skulderstroppen der holdt hendes taske, inden hun smilede lidt for sig selv, almindelige kort kunne man nemlig ikke kalde det, i hvert fald ikke det ene af dem.
"Og snuske.." lo hun, tydeligvis henvendt til Potson "Jeg kalder dig hvad jeg vil!"
Hendes ene intakte øje hvilede endnu på Morgana, hun havde hørt om et signalement der passede på hende, men hun anede stadig ikke hvor, et billede måske, var hun eftersøgt? Matik kæmpede for at komme igennem spruttågerne i hendes hjerne, men det var mere eller mindre umuligt, det måtte vente, for nu henvendte den sleske unge herre sig.
Hurtigt og knap så elegant rettede hun sig op, måske var han slet ikke så ædru som først antaget, men den måde ham bevægede sig igennem mængderne på kunne ikke lade sig gøre, hvis man var påvirket af alkohol. "Så, hvilket spil er du ude efter?" spurgte hun og løftede øjenbrynene mod ham, inden hun tømte kruset, og hagede sig lynhurtigt fast til det Blaine var kommet med, som hun hævede imod Logan, men drak ikke af det.
"Hør her mester..." begyndte hun og stak hånden ned i tasken hvor hun fiskede et af kortene op og lagde det på baren "Jeg ved allerede nu, hvad du vil spille om!" sagde hun og sendte ham et overlegent smil før hun rullede kortet ud, det var tydeligvis ikke det hun havde haft fremme før, da dette var blankt, men den skarpe hjerne ville nok opfatte, at hun havde mere end blot ét kort i tasken. "Men det handler ikke om kortet, det handler om hvordan man får skriften frem!" grinede hun så, og lænede sig imod baren, tydeligvis mere beruset end hvad godt var, dog alligevel med en ualmindelig bevidsthed om, at det ikke ville nytte noget bare at stjæle kortet.

Dead men tell no tales 
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8