Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 23.11.2010 20:32
Så svarer jeg på alt mellem himmel og jord :)

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 03.01.2011 16:21
.....


hvad synes hun om kravenoh på det korte tid de mødtes ??

vil hun kunne stole på ham ??

hvad vil hun gøre hvis krave kyssede hende ??
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 03.01.2011 21:30
hvad synes hun om kravenoh på det korte tid de mødtes ??
- Hun kan ikke fordrage ham, hun syntes at han er et af de værste eksempler på en sortelver hun længe har set.

vil hun kunne stole på ham ??
- Måske hvis han reddede hendes liv en 3-4 gange, ellers ikke xD

hvad vil hun gøre hvis krave kyssede hende ??
- På nuværende tidspunkt ville hun nok blive totalt hysterisk og sparke og slå ham (måske stikke et sværd i ham, og sige til de spørgende, at det vat et voldtægtsforsøg og dermed selvforsvar). Hun hader kropslig kontakt med mindre det er hendes egen plan, eller at hun skal bruge sin evne
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 24.01.2012 01:57
GO! I'm so boooorrrreeeeeed!
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 24.01.2012 20:06
Tror Tara på spøgelser?

Tro på spøgelser eller ej, hvordan ville hun reagere hvis hendes bedstemor pludselig dukkede op for enden af hendes seng midnat julenat og sagde, at hun havde været en skidt elver, hvorefter Tara får at vide, at hun vil få besøg af de tre julespøgelser?

Oooog hvad ville hun spøgelserne vise hende? (uuuh deep *chock* )


Now go forth and be philosofical.
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 25.01.2012 00:17
Tror Tara på spøgelser?

- Tara er jo opvokset hos skovelverene hvor der er meget udbredt tro på ånder og dets lige, hun har dog ikke fået trukket religion nedover ørerne, og eftersom hun aldrig rigtigt har oplevet noget overnaturligt tror hun ikke på det.

Tro på spøgelser eller ej, hvordan ville hun reagere hvis hendes bedstemor pludselig dukkede op for enden af hendes seng midnat julenat og sagde, at hun havde været en skidt elver, hvorefter Tara får at vide, at hun vil få besøg af de tre julespøgelser?

- Hun ville nok tro, at nu var hendes forstand for alvor løbet af med hende. Så ville hun nok kontakte Samson eller lignende i dyb fortrolighed for at få noget hjælp xD

Oooog hvad ville hun spøgelserne vise hende? (uuuh deep *chock* ) Now go forth and be philosofical.

- Ærhm ja, den er jo svær. Det første spøgelse ville klart vise hende tiden hvor hun levede sammen med sin familie i skovene, dengang var hun faktisk (tro det eller ej) en ganske fredelig elver.
- Det andet spøgelse ville nok vise hende hvilke konsekvenser hendes valg har haft, f.eks. at hendes evne er ved at stikke fuldkommen af med hende, og hun dårligt kan kontrollere den. Desuden ville det nok vise hende borgen og nogle af de ting medlemmerne af RT har gjort ved folk.
- Oooog det sidste er nok det sværeste, det er jo altid svært at se ud i fremtiden, men alt i alt ville det nok vise hende Krystallandet om nogle hundrede år når alt hun kendte til er dødt og hun ikke var været i stand til at følge med tiden.
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 29.01.2014 20:51
Nu er Tara jo telepatiskt anlagt, og folk der er mærkelige oven i hovedet har en særlig interesse.

Hvad ville hun sige til at komme forbi en 4.000 år gammel psykopat? Og med det mener jeg ægte psykopat; ikke næsten, men jeg har et par bløde punkter, eller næsten, men jeg har en moral - omend ukonventionel -, og jeg kan godt lide min tyr. En ægte, klinisk psykopat.
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 29.01.2014 21:41

Hvad ville hun sige til at komme forbi en 4.000 år gammel psykopat? Og med det mener jeg ægte psykopat; ikke næsten, men jeg har et par bløde punkter, eller næsten, men jeg har en moral - omend ukonventionel -, og jeg kan godt lide min tyr. En ægte, klinisk psykopat.


Tara ville være næsten forelsket. Hun kan slet ikke stå for abstrakte eller anderledes sind og en vaske psykopat er ikke just det man oftest falder over. Det', kombineret med hans alder, ville fascinere hende dybt og hun ville nok næsten være parat til at give sin højre arm for et lille kig i hans minder og tanker.
Miilaethorn Zili’saeth

Miilaethorn Zili’saeth

Krystalisianer

Neutral God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 527 år

Højde / 195 cm

Lorgath 30.01.2014 09:46
Hvad er hendes ærlige mening om Rafixul? XD
Tarasika Keen

Tarasika Keen

Mentalist, tyv

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Topalis

Alder / 231 år

Højde / 173 cm

Efterlyst af Lyset

Xenix 30.01.2014 23:17
YAY! Flere spørgsmål <3
Hvad er hendes ærlige mening om Rafixul? XD


Tara syntes han er meget hyggelig, primitiv men hyggelig. Hun kan godt lide, at han kan sætte lidt gang i sagerne, men i Taras verden er han vidst ikke rigtigt den skarpeste kniv i skuffen! xD


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 15