Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 00:39
Solen var allerede på vej ned da Trace vendte snuden hjemad, kentaurernes landsby var ikke noget skidt sted at opholde sig, men de ville formodentlig ikke bryde sig om han var der for længe af gangen. De stolede ikke på ham, men alligevel var de faste kunder, de var jo ikke mange der var villige til at drage gennem sumpen for at levere informationer til halvdyrerne.
Med et elegant afsæt fløj han gennem luften og landede med begge ben på en træstamme. Han havde allerede været på farten en times tid og var nu langt fra den lille by, så han smækkede røven i træet og fandt en lille pose frem fra tasken. Posen var fyldt op med frygt, brød og tørret kød, som han han gav sig til at spise mens han med blikket vurderede omgivelserne. Her hjalp hans evner ikke det store, ud over til at finde de faste steder at stå når der ikke var nogle træstammer at stå på. Hans tempo var heller ikke det store værd og dog. Blikket faldt på en forholdsvis stor fast plet længere væk, så med posen i hånden lavede han et sidste spring og landede i udkanten af pletten. Jo den var fast nok. næsten 50 meter bred. Han satte sig til rette og begyndte at indtage den medbragte føde, mens han planlagde sin videre færd og prøvede at memorere dette passende stopspot.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 00:53
Ca 10 meter væk lå Alexander i et camouflage telt, han lå bag ved et træ, således at vandrende kentaurer ikke ville kunne se ham hvis det endelig var, hans mission krævede trosalt at de ikke vidste at han var der, men han blev en smule bekymret da der kom en fyr mere, det lod ikke til at fyren havde opdaget ham, men Alexander håbede egentlig på snart at kunne få noget søvn, og det kunne ikke lade sig gøre med en potentiel fjende så tæt på sig, han valgte derfor at det bedste ville være at konfrontere den indbrudne og tale til ham, måske en eventuel allieret? selvom chancen for det var lille, han kravlede roligt ud af telten og undgik derved at lave en eneste lyd, han rejste sig op og børstede det værste snavs af sig, hans øje gik hen til sin heltrøde form og han analyserede fyren idet han gik hen imod ham.
"Goddag den herre, hvad bringer dem ud til sumpen?" Spurgte Alexander og lød så autoritær som han kunne, det værste han kunne gøre i sådan en situation var at udvise nogen form for svaghed
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 01:02
Trace havde lige taget en store bid af det røde æble da en fremmed trådte frem fra sit skjul. Øjeblikkeligt skød hans hånd ned til det korte sværd på højre sine af hoften.
"Og så komme vi ikke tættere på" Sagde han roligt da der var 4 meter og 42 cm mellem de to fyre. Han tog en ekstra bid af æblet inden han smed skroget i sumpen bag sig. Han brød sig ikke om at møde fremmede sådan et sted som her, det virkede ikke synderlig betrykkende. For mange bander og tyve holdt til i disse egne.
"Og jeg er blot en gennemrejsende, men De har måske en bedre grund til at være her?" Det var tydeligt at Trace ville holde en afstand mellem dem. Han kendte trodsalt ikke den fremmede og stolede ikke på hvem som helst. Kom det til kamp var Trace dog velbevæbnet. 2 korte sværd, 2 daggers, 8 kasteknive og 2 specialmonterede springknive var standart, men i dagens anledning bar han også et langt sværd på ryggen. Hans betaling. Sværdet var smukt smedet og bar elegante detaljer ned langs klinger, hvilket dog ikke kunne ses når den var i sin holder. Han regnede med at sælge sværdet til en våbensmed og derigennem tjene lidt penge. Var han heldig mødte han en handelsmand der ville give lidt ekstra for det fine våben.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 01:11
Alexander grinte en smule, det var som han havde forventet, fyren følte sig truet, forståeligt nok, men han havde trosalt ikke angrebet ham hvilket Alex jo nok selv havde gjort under visse omstændigheder.
"jeg vil bare lige sige 2 ting, 1 kunne de ikke lade klingen være? ingen grund til at være uciviliceret, og 2 hvis jeg ville have angrebet dig, havde jeg ikke bevæget mig ind i din 5 meters sfære havde jeg? Forresten navet er Alexander Schwartz og dig?" Sagde han og grinede en smule, han forventede en rimelig sjov reaktion fra fyren, dog vidste han også at faren for et angreb var stedet en smule, nogen brød sig ikke om at andre mennesker kendte deres evner, specielt hvis de havde brug for at være ukendt, men ikke desto mindre bukkede han pænt for manden idet han introducerede sig selv.
"jeg må dog sige, og det håber jeg ikke de har noget imod, men den klinge de har på ryggen, noget siger mig at det er en fantastisk klinge, spørg mig ikke hvordan det er bare en følelse, har de handlet hos kentaurerne"
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 01:24
"Hvis du kender til min 5 meters sfære, så burde du også vide jeg du alligevel ikke havde ramt mig" Sagde Trace roligt og pegede på Alex speciele øje. "Og ville du have noget imod det lukke den der i før der sidder en kniv i det?" Det var tydeligt, Trace kunne se det. opbygningen var helt anderledes og magien der flød i øjet gjorde det specielt. Ingen tvivl om at den var kilden til fyrens viden. Eller også var det begyndt at lække? I såfald måtte han gøre fyren kold før informationen blev ført videre.
"Og sværdet er en gave for godt samarbejde." Sagde han roligt og flyttede hånden fra det korte sværd til det lange sværd på ryggen inden han roligt trak det frem, så det kunne ses. Skarpslebet og med en række mærkværdige tegn op langs bladet. De skulle eftersigende velsigne våbenet, men havde ingen magisk effekt. Det ville dog ikke være svært at bilde en fremmed købmand noget andet ind.
"Men jeg har mine knive, så du er måske interesseret i at købe?" Spurgte Trace roligt og drejede sværdet så det reflekterede solens lys. Det var uden tvivl et smukt våben og nu mere Trace så på det, desto mere fik han lyst til at beholde det. Man vidste trodsalt aldrig hvornår man fik brug for et længere våben en hans 30-50 cm knive.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 01:31
"Det er imponerende at de er sikker på at jeg ikke ville ramme dem, jeg er kendt som en rimelig nøjagtig skytte, og der er ingen grund til at være så aggresiv, jeg tvivler bestemt også på at de kunne nå at de kunne ramme mig i øjet med en kniv, men som sagt, ingen grund til så umenneskelig en opførsel, så jeg deaktiverer de da med glæde" Sagde han, afmærkninger omkrings han øjne lysede for en stund og hans øje gik nogenlunde tilbage til en normal form, det var stadig rødt, men kun i selve irisen.
"Intet problem overhovedet, men jo jeg kunne sagtens være interesseret i at købe et par knive hvis de da ikke har brug for dem, det eneste våben jeg har er min kåre, men det kunne jo tit være effektivt at at behøve at vise alle de esser man har gemt oppe i ærmerne, jeg håber ikke det gør noget jeg træder nærmere?"
Sagde Alexander og tog et par rolige skridt imod manden, han virkede ikke som om han ville dræbe Alexander, men samtidigt virkede han heller ikke som typen som ville lade være hvis det var, og han var trosalt en smule interessant.
"Og som jeg sagde Navnet er Alexander Schwartz hyggeligt at møde dem Sagde han og bukkede for den fremmede " og de er?"
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 01:42
"Trace Aerogoth" Sagde han roligt og greb sværdets blad så han kunne række håndtaget frem til den mulige køber.
Angående om Trace kunne nå at stikke en kniv i øjet på den fremmede fyr før han flyttede sig, var dog ikke et særligt svært spørgsmål. Det kunne han, eller det følte han sig hvertfald sikker på. Indtil videre havde han aldrig mødt en mand, der kunne nå at reagere indenfor den tid Trace sprang afsted til han landede igen. Tempoet var simpelthen umenneskeligt, hvilket også kunne ses på konsekvenserne. Et voldsomt spring betød ofte at han ikke kunne stå oprejst de næste minutter, så han havde altid brug for at lave et one hit kill. Siden fyren ikke lod til at vide dette måtte han åbenbart ikke have set alt med sit øje.
"Men kun sværdet er til salg, knivene har jeg selv brug for, men som du kan se er sværdet af glimrende kvalitet, runerne skulle eftersigende være i stand til at trække energi fra naturen, så det er ikke et billigt våben." Trace lagde let hovedet tilbage og kastede et kort blik mod fyrens skjul. Kamoflage? Tjah, den slags virkede vel altid i omgivelser, hvor man ikke forventede at møde fremmede.
Han kastede derefter et blik på hele området. Intet specielt heromkring, kun skov, sump og væltede træstammer, kun denne plet virkede fast og stabil, hvilket den var i hvertfald 5 meters dybde. Det var dog ikke jord, men fast klippegrund, hvilket forklarede hvordan dette område kunne stå endnu. Han vidste dog ikke hvorfor der var klipper netop her.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 01:52
"Trace.... trace...." Sagde Alexander og smagte en gang eller 2 på navnet, der var et eller andet over det som virkede mærkeligt bekendt, men han kunne simpelthen ikke finde ud af hvad det var, så han lod det glippe.
"ah undskyld, jeg synes lige dit navn virkede bekendt, men kan ikke huske det" Sagde Alexander og smilede til ham, han tog imod den fine klinge, og den var noget anderledes fra den kåre som han normalt brugte, men det var bestemt tydeligt at mærke at det var en rigtig god kvalitet, og Kentaurerne var trosalt kendt for deres fine smedekunst, men magi???? helt ærligt.
"Der er ingen tvivl om at sværdet er af en rigtig god kvalitet, vel smedet, men du taler med en mand der på blot et sekund og et enkelt blik, kender dine evner, tror de ikke jeg er istand til at se om et sværd er magisk? de er måske vant til at handle med handelsmænd som er så kraftigt efter den vilde handel at de vil tro på hvad som helst, men sådan er jeg ikke"
Alexander lod sit øje aktivere igen "hvis de tillader det" sagde han og ventede ikke på et svar inden han kiggede på sværdet endnu engang, og tog et hurtigt glimt på trace igen inden han lod det deaktivere igen, og var nu klar over at der nok var en 50 50 chance for at han kunne undgå at få en kniv i øjet, men han ville ihvertfald godt kunne tage knægten med, det var tydeligt på hans muskler at læse at de var udsat overfor unaturlig stærk stress.
" Trace hvis jeg må, din anden evne, du er klar over at den skader dine muskler kraftigt forventer jeg, men jeg må advare dig, jeg kan se tidligere skader, evt weak spots og lign. og dine muskler, ser forfærdelige ud" Sagde Alexander roligt til ham og afventede derpå hans reaktion idet han skulle til at give Trace sværdet tilbage.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 02:01
"Det lader til du kun får et overfladisk indtryk af mine evner med dit øje" Sagde Trace roligt og tog imod sværdet igen. Han spændte det roligt på ryggen, hvor det hørte til. "Måske jeg skulle indvie dig lidt mere?" tilføjede han roligt inden han samlede madposen op fra jorden.
"Jeg kan se alt indenfor den sfære du talte om, men det gælder ikke kun det overfladiske, jeg kan se strukturen i din magi, jeg ser varmen sprede sig, din hjernes indretning, så jeg kender udmærket presset på mine muskler" Sagde Trace roligt.
Selv om man fik alt dette at vide havde man stadig ikke den mindste forestilling om hvordan evnen virkelig føltes. Det var anderledes end noget andet man kunne sammenligne med, som en helt ny farve øjet pludselig kunne se. En farve den hverken var rød eller blå eller noget der imellem. Noget der var der og passede ind, men alligevel var så unaturligt, som noget kunne være. Noget magisk.
At han kommenterede på at sværdet ikke var magisk var for Trace ireelevant, han vidste det udmærket og havde ikke brug for at få det skåret ud i pap, som han lige havde sagt, så kunne han jo se den slags.
"Men mit navn er ikke just udbredt, men jeg er alligevel kendt af flere end der er folk der har lyst til at indrømme det." Sagde Trace og afslørrede derved at han var i en gruppe, der ikke just blev accepteret, selv om folk var afhængelige af dem. Han skaffede informationer, men ikke på den lovlige måde.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 02:08
"Tværtimod Trace mine evner er faktisk rimelig dybdegående, men jeg fik kun set på dem i lidt over et sekund, og så valgte jeg nok at gå til konklusionerne, men tro mig, lige præcis når et kommer til dig ville jeg ikke være din smarteste modstander, det ville være smertefuldt, men som sagt ingen grund til at blive aggresiv, og jeg var klar over at din evne ikke kun var overfladisk, men fik åbenbart ikke fat i at den også dig selv Sagde Alexander og smillede et lettere anstrengt smil.
" Ah ja, jeg mener bestemt også at jeg har hørt dit navn kendt i en sådan kreds omend bare en enkelt gang, men det kan også bare være mig som tror det, synes bare det lyder velkendt"
Men Alexander stak hånden ned i lommen og trak en pose frem, det sværd var bestemt et han virkelig overvejede at købe.
"Så hvor meget er det for det sværd?"
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 02:18
"13 safirer" Sagde Trace med en stemme der ikke var til at handle med, han vidste han kunne sælge den for minimum den pris hvis folk ikke kendte til den ikke magiske effekt. Prisen for at normalt sværd lå omkring de 5 safirer, men dette var blandt de bedste og formodentlig set som overpris når man vidste sværdet ikke var magisk.
"Du burde ikke tirre folk hvis du ønsker at undgå en kamp. De informationer du har samlet indtil videre giver mig utallige bruge til at fjerner både din arm og dit øje." Trace virkede helt roligt. Gik han i kamp mod denne fyr ville han formodentlig starte med at placeret et kniv i struben på ham. Hurtigt og effektivt. Herude havde han trodsalt tid til at hvile efter et angreb. "Så ønsker du at gå levende herfra og uden frygt for en kniv i ryggen, så vil jeg råde dig til at holde din viden tæt til kroppen."
Det var en trussel, ingen tvivl. Fandt folk ud af Traces evner så ville Alex være en død mand. Om det blev kamp eller ej var irreelevant, Trace kendte en fyr der kunne dræbe ham uden så meget som at nærme sig målet. Fyren kunne trodsalt skyde gennem hele byen og ramme sit mål på den anden side. Bare trist han var blind, ellers ville han være en uundværlig kriger og hjælper for Trace.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 02:26
Alexander tog en ekstra lille taske op og fyrede 13 safirer i den " 13 safirer, fint men skeden følger med" Sagde han og kastede posen hen til Trace, en rimelig farvefuld fyr hvis Alex selv skulle sige det, faktisk rimelig spændende, det var meget mere spændende at analysere folks personlig, det var trosalt for let at analysere kroppen og hvad den er i stand til for den enkelte med hans evner.
" De har jo egentligt ret, men man skal jo også vide hvor man har folk ikke sandt? og for at lære det skal man nogle gange skubber til nogle grænser? Sagde Alexander og grinte en lille smule, han følte dog en hvis vrede i Trace's stemme, og det var næsten et trin for vidt, Alexander overvejede om han måske burde fortælle drengen hvordan det var landet lå? men så igen hvad ville han selv få ud af det.
"Hr Trace, de er en imponerende mand, uden tvivl, men de bør også passe på hvem de vælger at true, og bare rolig jeg truer dem ikke, vi taler trosalt bare, men de er langt fra den stærkeste, vi er 2 meget forskellige kæmpere, de vil have kampen afsluttet med det samme, jeg derimod er stærk igennem hele kampen, så det ville alt sammen komme an på en ting, og det er hvorvidt deres første angreb rammer eller ej" Sagde Alexander og lod sit øje lyse op og gå tilbage til sin aktiverede tilstand.
"Og lad være med at tage øjet som en trussel, se det som en fornødenhed, jeg spår at de har et iltert temperament og vil nødigt dræbes herude blot fordi de følte dem truet eller stødt"
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 02:43
Trace spændt roligt sværdet af ryggen og kastede det til den fremmede, men i samme øjeblik hans hænder havde sluppet sværdet skød en kastekniv gennem luften og fløj tæt forbi den fremmedes hovede efterfulgt af en mild trykbølge fra hans bevægelse. Trace krop kunne bevæge sig med en hastighed, hvorfra det almindelige øje ikke kunne følge med, og kun ufatteligt få andre kroppe kunne nå at reagere. Tiden det tog for et signal at løbe gennem kroppens nervesystem, var en tid man ikke havde når Trace valgte tempoet.
"Var jeg dig ville jeg lade det emne ligge og ikke prøve at teste det." Sagde Trace roligt inden han roligt knækkede fingrene. Det var dem der var blevet anstrengt i hans lille process. "Næste gang sigter jeg nemlig efter dig"
Kniven Trace havde kastet var boret ind i et væltet træ et stykke væk fra Alex kamoflagetelt og sad så kun skæftet endnu kunne ses, resten af kniven var boret dybt ind i det tykke træ.
"Men det var hyggeligt at handle med dig" Tilføjede Trace roligt og samlede pengene op fra jorden ved siden af ham. Han behøvede ikke tælle pengene, de var der alle sammen, så posen røg hurtigt ned i hans rygsæk.

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 02:54
Alexander lod være med at bevæge sig, han vidste at kniven ikke ville ramme ham, derimod valgte han at lave en meget lille bevægelse med sin hånd, som burde fortælle fyren at han var imod den forkerte person på dette punkt. Han havde dog samtidigt overskudet til at gribe sværdet og spændte det derpå på hans ryg.
Tsk tsk, det er skuffende at du behøver være så aggresiv"
Svarede Alexander med et let smil på læben, han vidste at han kun absolut lige ville have været i stand til at undgå et fatalt angreb, og der taler vi virkelig om at det var så tæt at han ville kunne skære et dun fra hans hals af, så tæt ville klingen være på.
Alexander smilede til ham I lige måde hr Trace, det var hyggeligt, men et godt råd fra en fremmed lad være med at røre ved din knav her de næste 3.... 2.... 1" Og idet han tældte ned og ramte 0 Sprang kniven og det træ den havde ramt i luften, og samtidigt vendte han rundt og begyndte at bevæge sig væk.
"jeg håber bestemt vi mødes igen" Sagde han som en afsluttende kommentar.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)

Trace Aerogoth

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 165 cm

KeiKei 21.10.2010 03:08
Trace havde set fyren røre kniven og var ikke videre imponeret over hans nedtælling. Han ville alligevel ikke nå at undvige et virkeligt angreb, men ville i stedet ende som en nålepude, Trace var helt sikker efter at have set hans bevægelser.
"Jeg er chokeret over du ikke engang forstår vægten bag dine egne ord, du må jo enten direkte ignorere egne handlinger eller blot være uvidende" Sagde Trace roligt inden han vendte snuden i den retning han skulle. Heldigvis ikke samme som den fremmede. "Men du burde ikke håbe på et gensyn"
Med et fint afsæt skød han gennem luften og landede på et væltet træ længere væk, inden han øjeblikkeligt skød videre og forsvandt.

//out

//Deviantart

If you were a cookie... you would be the fattest cookie in the world
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Fisk, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 11