Khalifax

20
posts
1
karakter

Khalifax 31.07.2010 14:44
Nu er det mange år siden jeg sidst har været på kl og jeg kommer lige pludselig i tanke om en af de bedste oplevelser jeg har haft med folk herinde fra

KL Live Rollespile Wuuuuuuu

det var så super fedt. derfor kom jeg til at tænke på om der er flere herinde der:
Kan huske de fantastiske få dage hvor det foregik ?
Hvad de kan huske?
Hvad de syntes om det ( om de er lige så glade for det som jeg) ?
Og hvem de spillede ? (hvis de var med)

jeg selv kan sagtens huske de dage. jeg spillede til at starte med mørkets lords højre hånd men endte med at spille mørkets lord meget meget sjovt. kan huske det var mega varmt fordi jeg var malet sort i hele hovedet samt hænder og lidt af armene. kroen var fantastisk, der var altid mennesker og hygge lige meget hvilken side du var på. og jeg kan huske slutningen som var det igår hvor lysets konge (tror jeg) og mørkets lord redede hele krystallandet på bekostning af deres eget liv.

det kunne jo ligefrem være det skulle ske igen hehe.

Htqz

1838
posts
7
karakterer

Htqz 31.07.2010 23:00
om jegkan huske det? Selvfølgelig kan jeg huske det. kan huske dagene, togturen bagefter, som var super hygge, kan huske eg spillede 'den mest sindssyge'.. en ond dimmer der vidst aldrig fik et navn men som var syg i bøtten fordi hun havde så mange forskellige slags magier i sig som hendes krop ikke kunne holde til og som hun ikke havde kontrol over.
kan huske den hyggelige kro og den overflod af mad der var >:3
Slagmarken og kampen, lysets borg og mørkets borg, og afslutningen. ( Og Cassas uheld med glasskår )

God tid, yes ^^,

Khalifax

20
posts
1
karakter

Khalifax 01.08.2010 18:56
er der nogle der stadig har billederne fra de dage mener vi alle sammen fik taget et billede nemlig =)
Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
posts
4
karakterer

Nova 02.08.2010 19:05
Khalifax - Det er der helt sikkert. Billederne fra KL 'komsammener' ligger stadig her på KL. Du kan tage et kig herind: viewforum.php?f=144

Oh yeah... Jeg husker min første gang hvor der var fest og at der var lavet et cosplay arrangement. På det tidspunkt, havde jeg skabt Samson for blot et par måneder før. Jeg cosplayede alligevel Samson, og så tænkte jeg at det bare var ærgerligt, hvis folk ikke vidste hvem jeg var. Det kom dog meget bag på mig, at folk genkendte mig alligevel, men det var jo bare positivt.
De par dage der, foregik i slagelse. Plottet var at finde ud af "hvem havde brændt kroen ned?!". Mange mistænkte Samson for det, men det endte med at være.. hvem var det liiige det endte med at være? XD En, som man ikke mistænkte for det i hvert fald. Vi legede "skyde-leg" *ikkeatkunnehuskenavnetpålegen..anyway* xD
Kan huske at der var nogen der spiste kage til morgenmad o.o Og så at der var nogen der spiste is i smug xD Hahahaha xD
Damn det var gode tider, og det var Foxy der havde arrangeret det. (: Kan huske, at Maria Daiamond/ Darcie, der var klædt ud som Darcie, og jeg gemte os i busken for ikke at blive opdaget, men listede os roligt frem xDDD Og så kan jeg huske, at der vidst nok foregik voldtægt. Ye.. Voldtog vidst Samira? XD
Årrrh... Det var gode tider. Helt bestemt. Og jeg vil ikke glemme det, for det var virkelig en af de fede tidspunkter. Der har også været en del efterfølgende med KL'erne, men denne var simpelthen så speciel, fordi det var den første.

Illusiane

889
posts
6
karakterer

Illusiane 22.08.2010 22:05
Jeg kan huske vores tur til hillerød, og at vi gik på slottet, og spillede live-KL. Den absolut bedste af de to KL-ture/ træf jeg har været med til, for i KBH traskede vi bare frem og tilbage.. vi burde gøre mere i træf hvor der også var noget 'handling' så at sige :)
Foxy

Foxy

702
posts
1
karakter

Foxy 28.08.2010 16:50
oh ja KL festen den kan jeg godt huske den var så hyggelig, men tror ikke der kan blive noget forløbig for der er som sagt ikk så meget liv herinde (ihvertfalde ikke når jeg er der)
og JA FOR HELVEDE! KL live det var tider damn det var nogle sjove dage sådan at være indgame hele tiden XD jeg kan huske at vi fik frugt af risas mor som hurtigt blev spist af alle XD jeg var vist med til at hjælpe til i kroen med at skære den sidste frugt ud =D

George

1633
posts
4
karakterer

George 31.12.2012 23:02
Ja den første der med en sortmalet i hovedet... Den husker jeg så udmærket... Var ude ved mine forældre. Min kærestes første møde med min familie ... Og jeg mistede to karafler på det og min hængekøjestol blev ødelagt. Cassa og jeg skændtes i ugevis efter det. Kæft jeg var gnaven ... Kan også huske hvordan jeg før det begyndte var inde for at handle frugt til folk og fik en hel vognfuld med kæmpe top på og fyldt nedenunder for kun 250,- ... var vildt ... Var dog kun med 10-15 minutter, før jeg fandt ud af, det SLET ikke er noget for mig ... Men jo, der var voldtægt uden for kroen og alt muligt mystisk ... Gustne kl'ere <3
Hurtigsvar Besvar


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 5