Den fjerneste ende af stranden, hvor sandet er hvidt

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.08.2009 17:29
Damia fører sig frem nede på stranden, hvor der er rigt med dyreliv. Fugle vis udseende er meget normalt i landet flyver rundt under den blå himmel, såvel som nogle store majestætiske hvide fugle, som svæver ude over havet.
Hun er iklædt en sort kjole med en rød silkesnor om sit liv. Store og silkebløde slangekrøller indrammer hendes blege ansigt, og om halsen bærer hun et smykke af perler. Det kølige sand mellem hendes tæer, og vinden i hendes hår, giver et opfriskende pust.

Hendes ophold hos Nathan har gjort hende godt, selvom hun stadig er meget forvirret, men i det mindste godt i stand. Men som så mange andre, har hun brug for at komme væk og få ledt sine tanker andetsteds, så hvorfor ikke gøre det med en behagelig gåtur? Det er dejligt køligt, og vandet slår blidt mod den faste grund. Det klare vand løber op og over hendes tæer, og trækker blidt i hendes kjole.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 16.08.2009 17:43
Tarrak ligger nede i sandet, længere fremme, men så fjernt fra Damia at hun kun kan se en skikkelse, som ligeså godt kunne være et dyr. Det var morgen. Tarrak lå og tog armstrækkede i sandet, man skulle jo holde sig i form. Svedet baskede ned af hans krop og dryppede ned i det hvide sand.
Han havde været vidne til meget på det sidste og følte for at træne lidt, det havde han ikke gjort i over en dag nu. Han var iklædt nye klæder, bestående af en sand farvet bluse i meget stor størelse så den hang løs over hans skuldre, og et langt hvidt tørklæde der var bundet om hans hals og hår, som en hætte. Der var trodsalt en del vind så for at undgå at få sand i øjnene havde han gjordt dette. Hans hale lå begravet usynligt i hjorden.

Man kunne høre hans stemme tælle hver en strækker indtil han fortav og fald om på ryggen noget forpustet. Sandet klæbrede sig til hans lår som ikke var skjult da han havde sin selvanlige kildt på. Han havde tilsyneladende ikke bemærket Damia endnu.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.08.2009 18:30
”Auv,, Damia løfter forsigtigt sin fod fra sandet, og bukker sig ned for at tage en muslingeskal op. Hun stirrer sammenbidt på den og smider den fra sig i vandet. De smukke jadegrønne øjne betragter havet og hun kan næsten ikke se sig mæt på det. Skikkelsen stopper op ved vandkanten, og blikket spejder over området.

Hendes holdning er rank og stolt. Ansigtet er halvt dækket af det lange, bobbede hår. Så får hun øje på en skikkelse på den hvide strand, der skiller sig ud fra omgivelserne. Damia stopper op og kniber øjnene sammen. Hvad er det? Men da hun umiddelbart ikke kan se så meget, skubber hun tanken fra sig, om at det kunne være en anden, og begynder at gå igen.

Det er først da hun står en meter fra ham ved vandkanten, at hun værdiger skikkelsen et blik. Et gys går igennem hende og hun står som lammet. De røde læber er en tynd streg i det kønne ansigt og blikket stirrer vredt på personen. Tarrak! Magen til uheld!

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 16.08.2009 18:54
Tarrak kunne mærke en skygge over ham. Han havde lukkede øjne men slog dem med det samme op da han mærkede skyggen. Han satte en arm i sandet og rejste sig hurtigt op. Han lod ikke til at reagere voldtsomt på hendes tilstedeværelse, en ting der også indekerede at han alt andet end frygtede hende. Hans mørkegrå øjne stirrede overlegent ind i hendes " Jamen goddag..." Sagde han med en ulæselig stemme. Pisken holdte sig gemt. Han kunne se enkelte ar ved hendes ankel fra deres første besøg.

Sikke et sammentraf at jegskulle møde hende her. Skal hun mon havde en lærestreg til, forhåbenlig ikke.
Tænkte han meget spændt lige pludseligt, Hun fortjente virkelig en lang straf hvis ikke døden for hendes flugt fra Tarak og Katah, en kryster var intet værd.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.08.2009 19:19
Damia hæver blikket, "Nej ikke mere, min gode dag er lige blevet spoleret,,
Det er de særeste følelser, der rører sig i Damia, mens hun står og betragter Tarrak. Damias første tanke er at skynde sig bort fra ham og håbe på, at han er for doven til at spilde sin tid på hende. Men så slår det hende. Med hvilken ret sidder han der og tror han er den ypperste af dem begge? Hans meninger og det han ønsker vejer bestemt ikke tungere end hendes. Hun er ikke underlagt ham på nogen måde! Det er kun på grund af hans størrelse og den rådne pisk! Hun har fået en misbilligende, sammensnerpede mund, og hendes blik er varslende.

Pludselig bliver hun splittergal og vender frotn mod ham, med armene i siderne. "Hvorfor skal du også dukke op og være sådan en lyseslukker?," Damia holder en hånd op og vender blikket bort, "Vov ikke at tal til mig! Måske kan jeg ignorere dig, så min dag alligevel ikke er spoleret, og jeg kan være glad igen,,

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 16.08.2009 20:35
Tarrak voksede et lille spil på sine læber og rejste sig op i sin fulde størrelse og så nedgørende ned på hende, hun var stadig ligeså stærk men provokerende i munden som altid. " Lyseslukker... Du burde få syet din mund sammen, sådan gør vi med folk der er for store i munden i vores stamme, og så kan de selv få lov til at flå den op"
Sagde han med en hård stemmen, stadig prøvende for at nedbryde hende helt, hun skulle ikke slippe godt for hvad hun havde gjort, ære havde hun ivertifald ikke, og derfor havde han heller ikke respekt for hende.

" Men jeg har da også savnet dig!" Sagde han og lo intetsigende. Hans blik var skarpt men roligt, hun var som sagt ikke den store trudsel. Han havde efter hans egen mening total magt over hende, hendes frygt kunne han kontrollere og styre og det gav ham en stor fordel. Hans grø øjne virkede så mærke da han så på hende. Pisken lå usynligt ned fra hans skindeben, begrabet i sandet under hende. Han havde enelig hende allerede lige hvor han ville have hende, hvis hun blev for kæbhøj.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.08.2009 21:07
Damia ranker ryggen og skyder brystet frem da han hæver sig truende over hende. Hun ser bekymret op på ham. Hendes funklende brænder af forurettet vrede, og møder hans ildevarslende blik. Et gys løber op ned ad hendes ryg ved hans kolde stemme. Men Damia lader ikke de stødende ord påvirke hende. De preller bare af, som vand mod et vindue. Hun vil ikke lade ham tro, at han allerede har vundet, selvom det beklageligvis er sandheden. Brødbetvunget forsøger hun at lade være med at tænke på, de ting han har gjort hende.

Pludselig skammer hun sig og gruer for Tarraks hårde ord. Hun iagttager ham med et glimt af frygt i øjnene. Vandet ruller over hendes fødder og river forsigtigt i kjolens kant.
Damia forsøger at smile, og det lykkedes også meget godt. ”Har du det? Det burde du ellers ikke,, hun træder hen imod ham.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 16.08.2009 21:27
Tarraks smil forsvandt ej fra hans læber idé han opdagede frygten . Hendes mislykkede forsøg på at puste sig op eller forsøge at virke stolt fungerede overhoved ikke. " Og hvorfor burde jeg ikke det køter?" Spurgte han stødende for at prøve hende. Han trådte ligeså et skridt tættere på hende uden tøven. Han var ikke bange for konsikvenserne, hun kunne ikke røre ham, mente han selv. Hendes grønne øjne var en smule tiltrækkende, men irreterende på samme måde, da de lokkende øjne altid var efterfulgt med en provokerende bemærkning eller lign.

Han så koldt ned på hende, hun var ingen udfordring. Han så kun muligheder i hende, men ikke med hendes sammarbejde. Hun kunne altid fungere godt som eventuel træld i Katahs og Tarraks nye hjem, så kunne Katah også få hende, Tarrak skulle ikke nyde mere af hende, Damia havde han allerede ligget med inden at hans syn på hende ændrede, nu var hun ham ikke meget overvejelse værd.

Måske var hun læge? så kunne hun plege deres sår efter kamp, det kunne være effektivt, men begyndte hun at lave små flotte planter var det nok. Han havde allerede en del planer. " Hvad blev der med at ignorere mig?" Spurgte han.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.08.2009 21:51
Damia fnyser misfornøjet af hans hårde ord og vrisser, ”Du kan kalde mig køter eller hvad du nu synes, der er morsomt at kalde mig, men jeg er kommet mig over det. Det betyder ikke noget for mig,, Nu hvor Tarrak er her igen, kan hun mærke, hvordan vredens dæmoner begynder at flå i hende igen. Men hun lader som ingenting. Prøver så vidt muligt at understrykke hendes træng til at kradse øjnene ud på ham. Mest af alt fordi, at hun ikke vil påføre sig mere smerte. Nu er hun jo lige kommet sig over deres sidste møde.

Damia skæver til Tarrak med armene over kors og lader blikket vandre op og ned af ham, ” Det er ligesom lidt svær at undgå dig, du er ret stor. Desuden blokerer du hele min udsigt!,, Damia rykker sig ikke ud af flækken, da han træder nærmere, men kan ikke lade være med at føle sig sårbar. Som det fineste porcelæn. Hun stryger et tot hår bag øret og ser charmerende op på ham, som for at gøre skaden god igen.
”Men det er nu svært at undgå sådan en stærk fyr som dig, for ikke at tale om flot,, lyder hendes indsmigrende stemme og hun ligger forsigtigt en hånd på hans brystkasse.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 16.08.2009 22:48
Tarrak så først noget truende på hende, men da hun lagde hånden på hans brystkasse, løftede han overrasket et øjenbryn i forundring og målte hende med blikket. Hvad havde hun mon nu tænkt dig? Selvfølgelig havde hun ret, det var så en anden sag. Hans ideer om hvad hun skulles bruges til var stadig de samme hun havde ikke meget at byde med, hun var trodsalt stadig en kujon.

" Du har fuldkommen ret." Sagde han med en selvsikker stemme og smilede overlegent til hende. Hans sorte pandehår viftede han hurtigt om bag øret. Han fik pludseligt et billede i tankerne og hans smil blev bredere. " Du var nu også meget køn, der ved dødens kløft, under hele seancen!" Sagde han med en hånende stemme, men stadig overlegent. Hun var en besynderlig en, men irreterende svær at knække. En omgang tortur som de gjorde det i lejren derhjemme ville ikke skade, så ville hun da ivertifald lære at lade de små flabede replikker ligge.

Han lo ydmygende af hende og så ned på hendes hånd men også med et udfordrende blik. I tilfælde af nogle dårlige træk ville hans pisk være klar. Og hvis der var noget kunne hun ikke flygte under hjorden igen, ikke uden at slå sig ivertifald, tanken syntes han om, men det var jo ikke sikkert at det blev sådan.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.08.2009 23:11
Damia forsøger ihærdigt at holde sin vrede fra sig, men Tarrak ved hvordan han skal tirre hende, og tilføjer bare mere brænde til de ilter flammer, der brænder inden i hende. Damia nikker og smiler, ”Det var jeg,, hvorfor skulle hun nægte? Det er jo sandt, selvom Tarrak kun sagde det, for at gøre ondt værre og lede hendes tanker tilbage på smerterne, blot for at skræmme hende. Så han kan føle sig mere magtfuld. Hendes foragt for ham bare vokser og vokser, men hun kan ikke lade være med at blive imponeret over, den frygt han planter i hende såvel som andre folk.

Damia forsøger at glemme det had, som hun normalt nærer for ham, fordi han har gjort hende fortræd, og fordi han får hende til at føle sig sårbar.
Hun rækker hånden frem for at stryge Tarraks mørke hår væk fra ansigtet(?). De gnistrende grønne øjne ser intens på ham, uden at afsløre hendes planer. ”Jeg har aldrig mødt nogen som dig, Tarrak,, siger hun med en honningsød stemme.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 16.08.2009 23:25
Tarraks øjne lyste af magt men hans ansigt udviste også at han morede sig, hun havde nok ikke forstået hvilken del af deres møde han havde refereret til da han havde kaldt hende flot. Han smilede overlegent og lod hende gøre sin handling. Pisken lå stadig klar til at udføre et arbejde hvis den tid kom, men jo mere nærgående hun blev destro mere begyndte han at droppe planerne, han havde trodsalt en svaghed for netop kvinder, men som det stod nu, var hun langtfra tilstrækkelig, til at kunne manipuleres med.

" Der er trodsalt kun en af slagsen, hvorimod din slags er der masser af hernede, bortset selvfølgelig for din evne til at være provokerende, tiltider. "
Sagde han med samme stemme, han prøvede stadig at nedbryde hendes forsøg mentalt selvom at de påvirkede ham på en negativ måde for ham, men det gav jo hende en fordel. Hans øjne målte hende endnu engang med blikket, billederne fra deres møde ved kløften havde sat sine spor, og han morede sig meget over hendes adfærdskift, selvom at det virkede, hvis hun kunne holde det.

Han så dybtegående ind i hendes grønne øjne med det stærke, skræmmende blik, for at prøve at finde frem til hvorledes hun nu var blevet tiltrukket af ham, eller var det hele måske bare opspil, han var lidt ligeglad, han havde hende stadig i sin hule hånd.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 16.08.2009 23:46
”Min slags? Der er ingen som mig,” siger hun som den sande egoist hun er, ”Du mener de svage kvinder, dine såkaldte sengevarmere,, siger Damia iskoldt og smiler hoverende. Hendes røst er indtrængende, og da hun ser ham i øjnene, forsøger hun også at rakke ned på ham med et spottende blik. ”De erobringer er ikke værd at prale af,, hun fugter sine læber og går omkring ham.

Hun forstår ikke helt sine egne handlinger. Hun er ikke helt tryg ved den nye, bløde side hos sig, selvom det er et spil. For i virkeligheden er en del af de følelser sande. Damia kan ikke helt putte en finger på, hvad det er ved Tarrak, der lokker disse følelser frem. Måske den magt han besidder? Sådan en magt Damia hungrer efter? Hun anser ham da ellers som hendes ærkefjende. Af den grund havde hun ikke troet, at han kunne gøre dette ved hende. Damia ryster de ubehagelige tanker af sig. Hun vil glemme dem og bare gøre som hun synes.

”Der er mange ting du ikke ved om mig, og det gør, at jeg er yderst svær at styre,, hvisker hun i hans øre og fortsætter med at gå.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 17.08.2009 00:03
Tarrak løftede endnu et øjenbryn ved hendes tale og fulgte hende med både krop og blik som hun kredsede rundt om ham, som en slags forsøg på at tilrage sig noget plads da han havde fyldt det meste ud med sine nedbrydende angreb på hende, som i et stykke tid havde gjort hende meget lille. Han fnøs ved hendes hvisken men hårene rejste sig da en smule på ham, men ikke på grund af nogle form for frygt, men det var som om at hendes ord lige havde udfordret ham til virkelig at nedbryde hende, at kunne styre hende. Han lagde hovedet på skrå og så afventende på hende " Såsom hvad? dine skrig og din gråd fortæller i sig selv rigeligt, syntes jeg " Sagde han med en hård tone, og med samme skræmmende blik. Forførende var hun da, men hun skulle ikke have magten over ham.

Han lod sin ene hånd forvandle til metal, idé den slog op i flammer under forvandlingen, enelig til intet formål, kun at bringe hende i en usikker situation. Han så sin hånd an foran sig og smilede tilfreds, et sådan metal gav så meget styrke, magt og penge, selvom at det var hans kampkunst i sig selv han så som grunden til hans mange sejrer og meget få nederlag " Det er næsten så man savner dine ynkelige klunk hah!" Udbrød han i en nedbrydende latter. Han var i et godt humør i hendes tilstedeværelse, der fik han lysten til magt, selvom at han vel svømmede i det iforvejen. Han afventede hendes træk.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.08.2009 00:21
Damia smiler bistert af Tarrak. "Siger du, som skal støttes af din søster og ham den anden... Arkk,, Damia ryster på hovedet og smiler triumferende. Håret bølger i frodige lokker omkring hendes skuldre og huden er solbrun og blød. Hun laver en affejende bevægelse med hånden af Tarrak, som væmmes hun af ham og kun har afsky tilbage for ham. Men det er kun en facade, indenvendig er hun ved at koge over af raseri. Hvor vover han! Damia får en bitter smag i munden. Hvordan kan det lykkes ham at få hende til at føle sig så lille. Damia gisper. Tarrak er en ondskabsfuld og væmmelig karakter. Specielt over for hende.

Damia vil ikke høre mere på ham. Ville ikke høre på hans stødende ord. Hun vender ryggen til ham og holder beskyttende om sig.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 17.08.2009 15:03
Da hun laver den affejende bevægelse fnøs han nedværdigende og gik om på siden af hende da hun lade armene om sig. Det lod til at han havde vundet kampen, hun havde ivertifald trukket sig. Han rømmede sig en smule, og så så på hende med de mørkegrå øjne " Jeg bedte ikke om deres hjælp, den kom udelukkende fordi at du valgte at skade Katah, og i vores stamme lader vi aldrig et angreb gå ustraffet hen" Sagde han med en hård stemme i forsøget på at opsamle hendes blik så han kunne nyde at se hendes blik, som hver gang udspejlede noget forskelligt. Han lod hans hærdede hånd føres op til hendes ansigt hvor han forsøgte at stryge nogle af hendes grønne lokker væk fra ansigtet, ikke venligsindet, men ikke alene for at skræme hende med hans tætte nærvær.

Hans smil var overvældende bredt, han havde ikke været i så godt et humør længe, hun var intet sammenlignet med ham, fysisk vel og mærke, og mentalt kunne han styre hendes vrede og frygt, lige så let som ingenting. Hun skulle nok blive nyttig i deres fremtidige hjem, Katah ville nok finde stor fornøgelse i at se Damia igen, så hun selv kunne få lov til at gøre deres regnskab op. Tarrak behøvede det ikke, situationen de stod i var sejr nok i sig selv.

" Jeg behøver ikke at hævne mig.. " Sagde han med en lumsk tone mens hans øjne lynede af fryd.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.08.2009 15:30
Damia føler sig grebet af Tarraks magt. Hun møder modvilligt sejr herrens blik, og hun holder vejret i nogle dyrebare hjerteslag. For hans øjne lyser af triumf, og Damia føler pludselig tvivl og angst. Hvor må Tarrak nyde at se nederlaget skinne i de smaragdgrønne øjne. Hun fnyser og siger med en lav stemme: ”Skade hende? Jeg rørte hende næsten ikke,, Ikke fordi at det betød så meget nu. Hun har et lidt tragisk træk af bitterhed om hendes røde læber, men det giver bare et smukt indtryk.

Da Tarrak stryger totterne bag hendes øre, ser hun bare tavs op på ham, helt uberørt af han tætte nærvær. Det er nu ikke det hun frygter mest, men mere hans vrede og hans styrke. For Tarrak er stærkere end hende. Meget stærkere.
”Hvad er det så du vil?,” Damia tager et par skridt hen imod ham, uden at slippe øjenkontakten. Hendes bevægelser er smidige, og ordene har en lokkende klang, ”Tarrak,,

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 17.08.2009 16:37
Tarrak gik nu langtsomt cirkulerende rundt om hende med armene langs siden. Hans hånd vejede væsenlig mere end hans normale og det kunne mærkes men han var vant til det. " Hvad jeg vil? Jamen jeg vil jo så meget, men først vil jeg da lige nyde denne stund, det er så fantastisk hvordan jer sydlændinge er let at skræmme " Sagde han og blottede en af hans tænder i et frydende smil. Han var i sin bedste tilstand af lykke når han havde så meget indirekte magt over personer som Damia uden brug af nogle former for vold. Katah var dog langt bedre til at bruge munden, men han havde altid været den største af dem.

Han knyttede eksperimenterende hans hjernhånd og forsøgte at ligge den på hendes skulder idé han cirkulerede om ved hendes ryg. Han spillede stadig på hendes frygt, det ville han gøre intil hun lå krybet sammen i skræk, eller var fuldkommen stilfærdig, hun skulle ikke have plads til hendes planer om at erobre sin stolthed tilbage, ikke som den kryster hun var.

Han hviskede hende i øret med en truende stemme " Men spil nu ikke for kæbhøj, du kan vel nok godt huske hvad der skete sidste gang du gjorde det, ikke?" Sagde han ondskabsfuldt. De sidste måneder havde gjort ham meget udtryksfuld og mere forudsigelig.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 17.08.2009 18:38
Den stemme, levere den trussel, ryster Damia godt og grundigt. Hans stemme ekkoer i hver t et hjørne af hendes krop. Var hun helt og aldeles i hans vold? Hun må indrømme, at han skræmmer hende noget så grusomt, men hun kan ikke leve med den tanke: at skulle styres af en anden, at være nummer to.

Nej. Damia er kold, giftig og egoistisk. Hun skal nok finde en udvej.

Bring ham ud af fatningen, tænker hun, hold ham ude af balance og lad ham så falde: Tarrak vil på den måde ikke vide, hvad han skal stille op, også vil han forhåbentlig gøre som hun befaler. Gennem det hun har erfaret, er han først og fremmest en mand, høj, magtfuld og dominerende, og med sine svagheder.

Damia tager en dyb indånding og vender sig så mod Tarrak. ”Jamen kan du ikke se, at jeg er helt,” Damia træder tættere på ham og ligger forsigtigt de fine hænder på hans brystkasse, ”og holdent,” hun ser dybt inde i hans øjne og stryger fingerspidserne over hans kind og ned mod hagen, ”din,, slutter hun med en rullende stemme, som en kat, der spinder kælent.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 17.08.2009 20:36
Tarrak smilede muntert over hendes lydige men også overraskende træk men lod sig bare rive med, selvom at han var varsom med den her kvinde, Damia syntes at havde snydt ham en gang iforvejen, som dog havde udløst hans vrede i et noget større omfang end mange er istand til at frembringe, dog var hans søster nok en undtagelse, hun kendte ham ind og ud og viste lige hvor hun skulle sætte en bemærkning så det gjorde mest ondt. Han mødte hendes blidt overlegent grundet situationen men afventende for at se hvad hun var ude på.

" Det har jeg set længe, du er min når jeg vil det.." Sagde han nedladende i en dæmpet latter og målte hende med blikket, hans angreb lod ikke til at gå ubemærket forbi, så spørgsmålet var nok bare om hvorlænge hun kunne holde igen, selvom at hendes træk tildels også påvirkede ham stadig mere negativt set fra hans synsvinkel.

Han stoppede op ved hendes berøring, og så blot ned på hende, han var jo en hel del større end hende, og det fortalte også lidt om deres fysiske form, hun var druide, han var barbar. Han havde stadig ikke glemt hendes flugt og for det havde han stadig ikke meget respekt overfor hende, da han havde skånet hende ved sidste møde havde det været baseret på at de igen skulle støde ind i hinanden så han kunne få noget kamp igen, men da hun så var flygtet havde han set hende forladt. Aligevel glemte han dette da hun lavede sine små numre, som sagt før, havde en effekt, selvom at det var svært at se.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3