Ved nogle æble træer

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 12:57
Kazu kommer gående med sin rygsæk på skulderen, han ser nogle æbler på jorden og begynder at samle dem op. "tja, dem kan man sikkert lave noget af" siger han med et smil. Han tænker en hel del på det hans bror sagde i går efter de have været i seng sammen: "kunne godt tænke mig vi gjorde det noget mere". Han små rødmer lidt. Han går rundt og plukker nogle æbler af de forskellige træer, men kun dem han syntes ser gode ud. Jeg må nok også hellere stjæle noget brød og mælk senere, bare så vi kan klare dagen og imorgen tænker han stille og tager sig lidt til hjertet

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 13:30
Hauru kommer roligt gående, med begge hænder i lommerne og blikket vendt mod jorden. Han går lidt og tænker på, om det var forkert det han gjorde mod Liv, eller om det nu også var rigtigt? Han fnyser så lavt, og ryster svagt på hovedet. Selvfølgelig var det rigtigt... tænker han bare og smiler svagt. Han løfter hovedet en smule og ser sig lidt omkring. Han får hurtigt øje på Kazuki, og betragter ham kort, før han vender blikket mod jorden igen.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 13:34
Han ser op på nogle æbler, som hænger for højt til at han kan nå dem. Han sukker så og lunter lidt væk. Han har ikke set Hauru før han går gennem ham med sin rygsæk. (?)
Han vender sig mod ham "undskyld, jeg så dig ikke" siger han vildt undskyldende og smiler lidt små dumt som undskyldning. Hans øreringe bevæger sig let i vinden og det samme gør hans sorte hår. Han smiler bare da han kan mærke noget kølligt mod sin krop

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 13:41
Hauru løfter hovedet en smule igen, da han ser at Kazuki er på vej mod ham. Han går hurtigt nogle skridt tilbage, da han ser at hans rygsæk går gennem ham.
"Det var usædvanligt..," siger han bare. Han hæver let det ene øjenbryn.
"Detøh' ... okay," siger han kort og smiler skævt. Han betragter kort hans øreringe, og så hans hår.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 13:45
Han smiler bare venligt til ham, og aner ikke hvad han er for en. Han tager sig kort til brystet hvor hjertet sidder har vidst lavet for meget igen.. Tænker han stille.
Han sætter sig op af et æbletræ og slapper helt af i hele kroppen. Han ser på Hauru. "vil du have et æble?" spørger han venligt og kaster et hen til ham. Han tager selv et og spiser det roligt

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 13:51
Han smiler svagt, da han hører hans tanke, men kommentere den ikke. Han griber så æblet og ser lidt på det.
"Måske senere," siger han bare og kaster det tilbage til Kazuki.
Senere, som i aldrig.. tænker han bare og smiler skævt.
"Måske hvis du havde tilbudt noget blod, så ville jeg måske have sagt ja," siger han bare.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 13:55
Han griber æblet og ser hen på ham "jeg giver desværre ikke blod ud, har det slemt nok med det jeg har" siger han stille og udmattet. "Så det gør jeg nok ikke" siger han så. Han spiser sit æble færdigt og brænder resterne så der ikke er mere tilbage. Må nok hellere se at komme hjem, min bror kan vågne hvornår det skal være tænker han så og rejser sig små træt op. Han går gennem træet og går forbi hauru, da han opdager han var på vej den forkerte vej hjem "bor den vej" smiler han dumt og peger mod beboelseskvarteret

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 13:57
Han følger Kazuki med blikket, uden at sige noget. Han griber hurtigt ud efter Kazuki's håndled, da han går forbi ham, og ser bare på ham. Han siger stadig intet.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 13:59
Han vender sig hurtigt mod Hauru, da han tager fat i hans håndled. "slip mig" siger han nervøst og prøver at hive sin hånd til sig, men kan ikke. "slip mig!" råber han nu og prøver at brænde Haurus hånd med sin ild evne.

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 14:09
Han smiler svagt lusket og bliver ved med at holde fast i hans håndled. Han griner bare svagt, da han prøver at brænde hans hånd. Han får hverken brændemærker eller noget andet på hånden, da han brænder ham.
"Glem det. Det vil ikke virke på mig..," siger han roligt. Han hiver ham kort efter helt tæt på ham, mens han stadig holder fast om hans håndled.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 14:13
Han står helt op af Hauru nu, men bryder sig ikke rigtigt om det. Han vælger så at bruge sin anden evne og går gennem Hauru i stedet. "desværre du, men jeg er optaget" siger han roligt og bliver mere og mere træt for hver gang han bruger den evne, da han hjerte heller ikke har det for godt. Han tager sin bue og pile op af sin taske og gør klar til at skyde efter Hauru hvis han kommer for tæt på igen. "du bliver væk, jeg er mester i bueskydning" advar han og ved han nok ikke kan bruge sin evne mere end 3-4 gange til

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 14:30
Han smiler bare, da han går gennem ham, og han vender sig så mod ham.
"Tror du ikke jeg er ligeglad?" spørger han kort og griner lavt. Han går hurtigt hen til Kazuki, og tager så fat om pilen med den ene hånd(?).
"Skyd. Gør det. Jeg er ligeglad," siger han kort.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 14:33
Da Hauru tager fat om pilen, bliver han straks nervøs og ser op på ham. Han ryster meget og var ikke lige klar over at han ville sige han skulle skyde. Han bider sig læben og ser ned. Han sænker også buen og pilen. "jeg kan ikke.. jeg er ikke en dræber" siger han stille og kan godt regne ud han har tabt. Han bakker så bare tilbage og står til sidst op af et træ "hvorfor skal der være så mange træer?" brokker han sig og ser hen på Hauru

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 14:52
Han tager pilen fra ham(?) og sætter så spidsen af den mod hans hals, mens hans roligt går efter ham og stiller sig lige foran ham.
"Men det er jeg," siger han roligt og smiler svagt. Han ser ham roligt i øjnene.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 14:55
Han ser op på ham med bange øjne nu, og har aldrig rigtigt lært at kæmpe, da det altid var hans storbror der tog kampene. Han ser på pilen ved siden hals og er meget nervøs. "hvad vil du mig? jeg kender dig ikke!" knurre han og prøver at få ham væk

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 14:59
Han griner lavt.
"Jeg kender heller ikke dig. Men det betyder ikke, jeg ikke kan torturere dig," siger han kort.
Han fjerner forsigtigt pilen og kysser ham så kort på munden(?).

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 15:02
Han ser på pilen der bliver fjenet. og spære øjnene helt op da Hauru kysser ham på munden. "hey! det kun min bror der må kysse mig!" råber han utilfreds og prøver at sparke ham mellem benene. "gå så med dig, eller min bror kommer efter dig!" siger han advarende og prøver at stikke af til venstre, da han ikke har særlig meget lyst til at være sammen med Hauru

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 15:17
Han rykker sig hurtigt lidt til siden, da han prøver at sparke ham mellem benene, og han sætter bare en hånd på træet ved siden af Kazuki, så han ikke vil kunne stikke af(?).
"Kommer din bror efter mig? Tja, han kan vel nødig være svagere end dig. Men det skulle ikke blive noget problem," siger han kort og griner lavt.

Kazuki Hinamoriarmy

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 17 år

Højde / 175 cm

Anzu 09.06.2009 15:20
han ender med at små løbe ind i hans arme med maven og bøjer sig lidt forover. "av for.." siger han bare og ser op på ham. "Nej, men bror er den stærke af os! han er meget stærkere end mig!" siger han utilfreds og prøver at kravle under hans arm nu. Han står lidt væk igen "Jeg har hjertesygdom, så det da klart jeg ikke træner som min bror gør!" siger han vredt og har bare lyst til at slå ham, selvom han godt kan regne ud at ikke vil få noget ud af det

Kazuki er drengen med grønne øjne, altså ham til højre
billedet fundet på: photobucket.com
Hauru

Hauru

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Engel

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 407 år

Højde / 170 cm

Efterlyst af Lyset

Muri 09.06.2009 15:23
Han griner kort, og fjerner så armen.
"Nu er der jo bare endnu større grund til at skade dig," siger han roligt.
"Din bror kan bare komme. Jeg kan ikke dø," siger han kort og smiler stort.
Han står så bare og betragter Kazuki.

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0