En tordenstorms rasen har gjort sin ende

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.04.2009 19:00
Stormen der har raset over dødens kløft er netop stoppet og solen skinder nu igennem, uden skyer til at forhindre de varme stråler i at ramme hjorden.

Ved foden af kløften sidder Tarrak, med ret ryg. Hans lange pisk ligger og slår slangeagtige sving frem og tilbage, ved hans ryg, som var det hans hale. Han sidder med hans ene hånd sammensluttet om en sten, som han i en ligegyldig handling knyser, så hans overarm bliver spændt og bliver tydelig fremskudt ud, så klæderne om ham ikke kan gemme den nøgne overarm. Enelig bærer han bare lange stykker af stof om kroppen, men det ligner blot en lang, åben kåbe. Han ser ned i afgrunden, afslappet og fattet i blikket, tydeligvis keder han sig. Han siger ingenting

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.04.2009 19:15
Tarak stryger hænderne for grus og bemærker så tilstedeværelsen af en person og ser sig over skulderen, hvor han kan ane silueten af hende.

" Hver hilset, Kvinde!". Stemmen er hård, men rolig som han rejser sig i sin fulde højte, og pisken sniger sig meget hurtigt under hans klæder, og slynger sig om hans mave med de skarpe blade vendt ud til sidderne så de ikke skær ham. Han beskuer hende naturligt uden hæmninger, selvfølgelig, er derfor heller ikke diskretion. Hans blik er afventende.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.04.2009 19:29
Han fnyser let " Det går an på hvem der spørg." Siger han med et drillende, overlegent smil på læben, og et ligeså udfordrende blik. Han stryger et hånd på den ømme hals og knækker fingrende med høje lyde (Som i at han strækker dem) og ser roligt fra højre mod venstre men tydeligvis med fokus på hende, hele tiden. Han finder hende kæk grundet hendes kropssprog, måden hun forsøger at være på bølgelængte med ham. Smilet på hans læber falmer ikke. Hans instinktive adfærd er vakt fra det øjeblik at hun viser nogle form for fjentlig affærd.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.04.2009 19:43
((Sorry mine svar var lidt korte :) ))

" Mit navn er Tarrak"
Stemmen er hærdet men rolig. Hans grå øjne hviler over hende som en mørk,fortættet sky, men aligevel intereseret. Han rømmer skuldrende, nu kedede han sig ivertifald ikke, faktisk var der ikke noget bedre end kvindeligt selvskab, på nær en kamp selvfølgelig. Han strækker sin ømme hals, vis mange ar vidner om mange blodige kampe. Han smiler intetsigende " Hvad laver en kvinde herude?" Spørg han drillende og hans ordvalg er med garanti valgt for at drille hende. han syntes godt om sådanne spil, ironi men så aligevel med alvorlig facade. Den drabelige pisk snorer sig nu ud af hans klæder og smidigt hen imod hende. I uforudsigelige bevægelser, dyriske bevægelser som var den levende.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.04.2009 19:56
Han ler let " Overhoved ikke, især ikke når kvinden er så køn som dig, men det er blot bemærkelses værdigt, i tøser plejer ikke at gå ture alene " (Tryk viser jeg med underscore/ _ )

Han lader hænderne falde ned langs siden og ser afventende på kvinden. Pisken kredser nu op i luften som den har lavet en halv cirkulær bevægelse omkring stedet hun står dog et stykke fra hende. De små metal blade efterlader raler i hjorden.

" Hvad laver du så herude?" Spørg han uden af vise nogle former for følelser, utilregnelig som altid. Som han stod der kunne man ikke regne ud om han blot ville snakke, eller om han havde noget i bagtankerne, og pisken som han styrede, bevist om den truet og drillende situation han satte hende i, morede ham interligt inde bag facaden, og underholdt afventede han, hendes fremtidige handlinger og situationens drejning, det kunne jo altid gå mange veje.

//FRYS!//

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.04.2009 20:50
Han laver en armbevægelse mod højre og som han lukker hånden i en komanderende bevægelse falder den til hjorden og bevæger sig ikke. Han ser igen på hende og smile let.

" Jeg... Afventede at underholdningen for en gangs skyld skulle komme til mig?" tonen er hård men veltilfreds over hendes tilstedeværelse, og hendes intil videre rolige adfærd. Han går et skridt mod hende, uden en eneste bevis på tøven, og forsøger i et overlegent træk at klappe hende på kinden" Du er en sjov en" Fnyser han. Hånden er præget af hærdet hud, endnu et tegn på et hårdt liv.

Hans blik er som før, koldt og intetsigende, ingen tvivl om at han gemmer alle følelser og lign meget godt, som havde han ingen, men aligevel bekræfter det menneskelige smil at han finder situationen positiv.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.04.2009 21:10
Han fnyser let idé hun griber fat om hans hånd og lader ikke til at bruge nogle modstand da hun tager den væk. Dog løfter han den hurtigt op igen og tager et let tag om hendes nakke.

" Tjo jeg kunne sige at du var irreterende men så ville jeg lyve, og i øvrigt, hader jeg irreterende personer " Siger han monotomt og med en hård stemme men stadig med smilet på læberne. Pisken begynder langtsomt at sno sig igennem det høje græs, imod hende.

Han virker stadig som om at hendes selvskab behager ham, men han er også meget kold i blikket. Utilregnelig.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.04.2009 21:26
" Tjo jeg nyder altid at have et godt tag om kvinder, men lad gå" Ler han hånligt, mest af alt blot for at prøve hende af psygisk, det var sådan et spil han elskede.

"Du burde ikke gå alene." Siger han hårdt og klemme om hendes nakke men slipper hende så. Pisken ligger sig ned igen men er nu tættere på hende, bag hende, og laver en halvcirkel om hende, men diskret så hun intet opdager det.

Han beskuer hende igen og siger så " Nåh, hvad er så dit speciale?" Spørg han nysgerrigt og knækker med nakken, nu uden smil på læben men intetsigende, koncentreret under facaden, det var svært at bevæge piskens 300 blade så ingen af dem ramte et græsstrå og det krævede teknik, men det lykkedes dog for ham. Pisken faldt til hjorden fuldkommen lydløst.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.04.2009 21:43
"Jeg ved ikke hvad i sydlinge kalder det, min stamme kalder det specialler, magiske evner... Sådan nogle alle besidder" Siger han roligt men intetsigende og går yderligere et skridt imod hende, smilet dukker igen frem på hans læber.

Kæden som hele tiden er i kontakt med hans hud og derfor stadig under hans kontrol kryber tættere på hendes fødder men ligger sig så indnu engang ned.

" Mit er... Opsigtsvækkende... Morsomt... Jeg har evnen til at forføre kvinder " Ler han drillende, og hans intetsigende ansigtsudtryk afslører ikke om det er løgn eller sandhed selvom det ikke er hans magiske evne.

Hans blik skifter med at hvile på hendes øjne og hendes krop og omgivelserne omkring ham.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 26.04.2009 21:57
"Jeg ved hvad du mener.."Siger han betænktsomt som han åbner øjnene en tand ekstra og spørg intereseret " Det var enelig bare en spøg, vil du vide hvad min evne er?" Hans ansigt er roligt og venligsindet, som man ikke havde set det før, men der var en tanke bag. Pisken/kæden var nu ikke langt fra hendes fødder.

Han ler let over hendes drillende, flabede adfærd men aligevel er han vel til mode, lidt modstand var altid sjovt. Situationen frydede ham.

((Kort er godt nok, så længe indlæget er over en linje xD! Skal slukke 22.00 men vi fryser den bare når det er, du skriver bare frys på dit næste indlæg ;) ))

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 27.04.2009 14:39
Hans blik bliver drillende, nærmest triumferende.
" Siden du hoppede i min fælde?!" Han styre derefter pisken/kæden i en hurtig bevægelse rundt om hendes ben, hvor den slynger sin rundt om, og han ser afventende på hende, knivbladende vender med den skarpe side ind imod hendes ben, men er langtfra strammet " Pisken her skal nok holde dig hvor jeg ønsker, ellers har den altid en tildens til at flå kød fra hinanden" Siger han koldt men med et hånene blik (Du bestemmer om hans udfald lykkes.) Han virker rolig i sin handling men mere offensiv, som havde han planlagt dette fra starten, og at det kun var toppen af isbjerget, aligevel står han blot og afventer. //Fryse hvis du da ikke er kommet tilbage :P

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 27.04.2009 22:30
"Slip dig fri? Nej det er for let! Og du har da ikke gjort noget, eller jo, du var på det forkerte sted på det forkerte tidspunkt" Konstatere han triumferende som hans øjne lyser gult og hans ene arm slår pludselig i høje stikflammer og ender med at forvandles til masivt metal.

Han ser afventende på hende, beskuer hende let. Han stryger en hånd gennen hendes hår, og fnyser lettere ondskabsfuld og så aligevel ikke, blot underholdt.

" Men jeg ville råde dig til ikke at prøve noget overilet, at få skåret akillis cenerne og knæhaserne op kan gøre dig halt og har et rygte for at være uanmindeligt smertefuldt" Siger han bestemt

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 28.04.2009 12:02
Som hun spytter ham i ansigtet væser han vredt og pludselig strammer kæden en lille anelse og skærer dermed igennem hendes benklæder visse steder og ind på den nøgne hud som efterlades med overfladiske sår " Du gør dig klogt i ikke at være trodsig, tøs!" Raber han arrigt og griber hende om kæben med den hærdede metal hånd, uden at kunne føle hvor meget han strammer grebet

" Har du nogle ejendele på dig, kvinde?" Spørg han overlegent. Hans øjne er skindende gule.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 28.04.2009 20:13
" Er du nu også sikker på det?" Spørg han nysgerrigt, med et lumsk smil på læben som han ser ned af hende med et ulæseligt blik. Hans greb om hendes kæbe forbliver intakt men uden den store styrke. " Er du ægtet?!" Spørg han nysgerrigt, men meget komanderende i stemmen, som tydeligt gav udtryk for at hun bare skulle svare brat. Hans blik er flammende gult og rødt, dræbende. Hans hånd er masiv og hård, som en armbolt og hun kunne tydeligt mærke vægten af den tunge arm på hendes krageben, som armen hvillede opad, med hånden omkring hendes kæbe. Kæden bevæger sig hurtigt i endnu samme udfald som sidst, efterlader ligeså overfladiske sår, oveni de små sår, kæden allerede har dannet.

(( Yees ^^ ))

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 28.04.2009 21:53
" Aldrig i livet."
Ler ham muntert, og hans øjne skinder for et kort øjeblik af munterthed men bliver så fattet og alvorlig i blikket. Han styre kæden op langs hendes ene ben og rundt om hendes mave, og kæden formår kun at rive lidt i hendes tøj. " Har du nogle anelse om hvem jeg er?" Spørg han nysgerrigt men eftertænktsomt, som han ligger en arm i siden på hende, tilsyneladende uden at spekulere over at han ikke kender hende, han er kendt for ikke at have hæmninger. Hans blik er koldt og intetsigende.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 28.04.2009 22:15
Hans greb om hendes kæbe strammes voldsomt idé hun fyrer den irreterende sætning af, og den falder tilsyneladende ikke i god smag.
Kæden løsner sig en smule fra hendes ben og løber lidt op af benet, som den øverste del af køden pludselig strammer om hendes mave i en smertende og nådesløs bevægelse, set fra hendes synsvinkel, han fnøs blot veltilfredst ved tanken om hendes smerte, ifølge ham fortjente hun intet mere eller mindre efter sådan en fornærmelse " Du er da også meget smuk!" Ler han sarkastisk, og lader ikke til at tage hendes mening om ham personligt. Hans pisk er som en del af ham, det er enelig blot en metal pisk, en lang en af slagsen, men sidder altid fast, et sted på hans krop, så den altid er i kontakt med ham, og han kan dermed kontrollere den.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 29.04.2009 15:48
Tarrak ser lidt ned på hende, men smiler blot ved synet " Njaah, det ville da ikke være så klogt at løsne kæden, når den nu er den der sørger for at du ikke farer i hovedet på mig, og generalt ikke gør modstand, ikke?!" Siger han betænktsomt men besluttet, men hans ansigtsudtryk var helt tomt og koldt og det samme var hans blik, der var unormalt lidt der lod til at rører ham. Han stryger sin ikke transformere hånd op langs hendes side og stryger hende drilsk på halsen, påkvingende selvfølgelig, hun brød sig nok ikke særligt meget om situationen, men det forhindrede ham nu ikke i at fortsætte, han var ligeglad.

" Hvad får jeg ud af det?" Ler han hånligt men lader til at forvente et svar.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 29.04.2009 17:20
" Hvad pleger en normal mand at ville have ud af en kvinde`?" Ler han utilregneligt, en anelse spørgende. " Nu er jeg dog ikke normal... Jeg tror at jeg vil have din krop, så dine penge og egendele, og hvis du er heldig, skåner jeg dig " Han lader tydeligvis til at have gennemskuet hende, at dømme efter hans tale, men så aligevel ikke, da kæden langtsomt løsner sig fra hendes krop, og begynder at kredse cirkulært om hende, og river i hendes kæde stykke der dækker navlen og tager så fat i det og flår de sidste små rester af, kæden har dog gjort det meste. Hendes mave er nu blottet en smule som han ligger sin hånd på hendes nøgne hud, fuldkommen uden at gøre sig nogle forbehold for hendes følelser eller meninger. Hans hånd om hendes hals løsner sig som den forvandles tilbage, og han begraver den påtvingende i hendes hår, og tvinger hendes hoved imod hans i et påtvunget kys, som han ler nedgørende, Kæden falder ned og vender de skarpe blade væk fra hendes ben men låser sig om dem, så hun ikke har mulighed for at læbe.

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 29.04.2009 18:00
Hans smil blev en smule opkvikket ved hendes vræssen, tydeligt var det at hun ikke brød sig om situationen, det var klart, men det var Tarrak nu ligeglad med. Hans muskler spændede pludseligt som han forsøgte at skubbe hende ned i græsset i et stærkt stød(?) og ligger med det samme et ben på hver side af hende med en dominerende og påtvingende fremgang som han forsøger at voltage hende.

*Censur?*

Tarrak

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Nordfolk

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 23 år

Højde / 212 cm

Tarrak 29.04.2009 19:18
Tarrak ligger med blottet overkrop på græsset. Solen er stadig højt på himlen og sveden på hans krop indikerer tydeligt at det er varmt´, men også den næsten times lange voldtægt. Han skæver til Jocelyn og fnyser af hende idé han rejser sig, og går med hurtige skridt om på siden af hende og sætter en fod mod hendes torso så hun bliver holdt nede " Sikke dog du kan skrige kvinde... Ikke mindst burde du så lærer ikke at snakke ned til højerestående personer, ikke?" Siger han overlegent og ler let, da han spotter enkelte blå mærker på hendes krop, elskoven var trodsalt med brug af alle hans krafter og holdte ikke igen for at bruge sin styrke så hun opgav alt modstand, ingen tvivl om at hendes krop smertede.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Fisk, Venus
Lige nu: 2 | I dag: 9