Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 23:11
Khaoz kom gående sammen med sin elskede Marion og sin datter Mizho. Han kiggede på husene og stoppede pludselig. "Derinde.." Sagde han med et smil, da man kunne høre, helt udefra, to drenge der grinte. "Det kan godt være at faderen bliver noget sur over at vi kommer så sent." Sagde han og gik hen og bankede på. Han kiggede tilbage på dem, med et smil. Han glædede sig til når de så Khorz, som var vokset sig meget stor og stærk. Han havde trænet meget, sammen med Khaoz og Khaoz havde lært ham at skrive og læse. Han smilede lidt. I starten havde Khorz syntes at det var fuldstændig spild af tid, at lære at læse, men efter han havde lært det, begyndte han at plage om, om han ikke også måtte lære at regne, hvilket Khaoz nu var igang med at lære ham.
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*
Mizho Valmont

Mizho Valmont

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mizho 07.02.2009 23:25
Mizho kom trækkende på sin mor, gående afsted. Hun slap sin mors hånd og løb hen til sin far. Hun bankede ligeledes på døren. "Khorz! Khooo-oorz!" råbte hun imod døren og hamrede på den igen. Hun knugede sin slangebamse til sig og løb hen til sin mor igen. Slangens hale blev slæbt hen af jorden. Hun trak moren i kjolen og så på hende. "Mor. Har Khorz ændret sig meget?" spurgte hun og så på sin more med store øjne. Hun glædede sig til at gense sin bror.
Mizho Samantha Rosette Valmont

Basen
Den dejlige doll er lavet af dejlige Nori! (=

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 07.02.2009 23:28
Marion gik ligeledes lidt hen mod døren, men da Mizho løb tilbage til hende, stoppede hun og så ned på hende.

"Dét må du spørge din far om.. " sagde hun venligt, mens hun så smilende ned på hende.

"kom.." hun tog sin datters hånd (?), og tog hende med over til døren, for at vente på at den blev åbnet.
Hun stod nu ved siden af Khaoz og ventede spændt.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Khorz Valmont

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khorz 07.02.2009 23:34
Indeni huset hørte Khorz sagtens både bankende og sin søsters kalden. Han kunne umiddelbart ikke genkende stemmen, men det var hans navn, så det måtte nok være til ham. Han løb ned ad trappen og imod døren, men på det tidspunkt havde fadere til Khorz' ven, allerede åbnet. "Hvorfor kommer De først nu? Det er næsten midnat.. Og hvem er disse piger?" Spurgte manden med en formel, men alligevel hånende stemme. Khorz gik hen til døren og kiggede ud, bag ved manden. Han kunne ikke genkende de to personer, gennem mørket, men han kunne se det var hans far. "Far, jeg henter lige min jakke.." Sagde han og løb hen efter sin jakke. "Farvel, Nikolai! Vi ses imorgen.." Råbte Khorz op ad trappen. Han vidste jo ikke noget om at han skulle tilbringe næste dag, sammen med sin familie og ikke sammen med Nikolai og hans far, som han plejede. Khorz maste sig ud af døren, selvom Nikolais far, gjorde sit bedste for at få ham til at blive inde. "Hold dog op.." Sagde Khorz til manden og kunne ikke forstå, hvorfor han ikke måtte komme ud. Efter et opgivende blik fra manden lukkede han døren og Khorz, vendte sin opmærksomhed imod sin far. "Fandt du et hus?" Spurgte han og så på pigen og kvinden. Pigen så ud til at være på hans alder og han syntes at han kunne kende de to, men alligevel ikke nok til at han kunne sætte navn på dem.
Khorz Valmont
*Billede kommer*
5 år gammel

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 23:37
"Jeg fandt noget, der er bedre end det.." Sagde han med et smil og satte sig ned til Khorz. "Kan du se de to.. Prøv at gætte hvem det er.." Sagde Khaoz, med et kærligt smil. Han kunne godt se på Khorz, at han ikke lige kunne genkende dem. Khaoz smilede til Marion. Det var jo ikke bare Khorz der ikke havde set dem i et år. Det var også dem der ikke havde set ham i et år. Han havde dog ikke ændret sig meget, udover at han var blevet meget muskuløs, af en 7 årig dreng at være og så var han vokset. Ellers så var der ikke den store forskel, fra da han var mindre.
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*
Mizho Valmont

Mizho Valmont

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mizho 07.02.2009 23:41
Da en voksen åbnede døren, gemte Mizho sig bag morens kjole og så kun frem en gang imellem. Hun så sin bror og rykkede lidt frem. Hendes mund var åben og hun knugede bamsen ind til sig.
Hun pejede på ham og prøvede at se skrap ud, da han så ældre ud end hende - Hun ville gerne virke sej.
"Du er min bror!" sagde hun skarpt og stirrede på hende. "Så du har bare at opføre dig pænt." tilføjede hun og smilte. Hun løb derefter over til ham og stoppede lidt foran ham. Hun så interesseret på ham og prikkede ham i panden. Han var højere end hende.
"Hvorfor er du så stor?"
Mizho Samantha Rosette Valmont

Basen
Den dejlige doll er lavet af dejlige Nori! (=

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 07.02.2009 23:47
Marion så på manden som kom ud, han virkede temmelig gnaven efter hendes mening, men det havde Khaoz jo også advaret imod.
Hun smilte nu stort, da hun så sin søn komme frem i døråbningen.

"Khorz!" udbrød hun og fik et stort smil på læben.

"Hvor er du dog blevet stor.. og.. trænet?" hun skævede til Khaoz og kunne ikke lade være med at smile skævt. Hun vidste ikke helt hvad hun skulle mene omkring det, når sådan et lille barn var blevet trænet. Godt nok var han jo blevet ældre siden sidst, men det var han jo alligevel ikke i Marions hoved.
Hun kiggede ned på Mizho, der med det samme var gået over til sin bror. Hun lod dem lige få lidt tid sammen, inden hun selv ville gå over og omfavne sin søn.
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Khorz Valmont

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khorz 07.02.2009 23:52
Khorz lyttede lidt til dem og så op på hans far som nikkede. Indeni boblede han med følelser, men han var rigtig god til at styre dem, så den eneste reaktion der kom fra ham, var et smil. "Fordi at jeg er en dreeng!" Sagde han til Mizho, selvom han egentlig ville drille hende, kunne han ikke lade være med at smile stort. Han kunne sagtens huske hans søster og nu hvor han vidste det, så kunne han sagtens se det var hende. Hans tvillingesøster. "Og jeg gør som jeg vil!" Sagde han, stadig med det store smil. Han så over på sin mor og selvom han var god til at styre sine følelser, så var dette alligevel for meget for en dreng på 7 år. Han løb over til hende og krammede hende(?). En lille tåre trillede ned ad hans kind, men han tørrede den hurtigt væk, da han ikke ville virke svag, på nogen måde.. Især ikke over for hans søster.
Khorz Valmont
*Billede kommer*
5 år gammel

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 07.02.2009 23:59
Khaoz smilte da de to børn snakkede sammen og hans smil voksede bare, da han så drengen løbe over til sin mor. Det var ikke så tit man kunne få en ordentlig reaktion fra Khorz, så det var da bare dejligt at se ham reagere sådan. Khaoz gik hen til Mizho og betragtede mor og søn sammen. Nu ville det hele gå godt. De ville blive en lykkelig familie igen. Nu var alle fire fundet sammen og de havde det alle sammen godt. Khaoz smilede. Om morgenen havde han været skeptisk over om han gad ud og lede efter et hus idag.. Prøv lige at tænk, hvis han ikke havde gjort det?
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*
Mizho Valmont

Mizho Valmont

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mizho 08.02.2009 00:05
Mizho lagde nakken bagover og så på sin far. Hun trak i hans bukseben. "Faa-aaar? Når Khorz bliver voksen, bliver han så lige så høj som dig og mor til sammen?" spurgte hun.
"Fordi. Det er ligesom hvis man har to æbler. Når man så lægger dem sammen, så har man dobbelt så mange!" sagde hun og forsøgte at vise med hænderne hvad hun mente.
"Og så må Khorz blive højere end jer." hun drejede hovedet og så på sin bror. "Men jeg bliver snart ældre end dig!" sagde hun til ham. "Og så bliver jeg højere end dig, selv om du er en dreng. For jeg har fødselsdag hvert år."
Hun lagde armene over kors og nikkede selvsikkert.
Mizho Samantha Rosette Valmont

Basen
Den dejlige doll er lavet af dejlige Nori! (=

Marion Rosette

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 170 cm

Nova 08.02.2009 00:07
Marion bukkede sig ned, og tog Khorz op i sine arme da han løb hen til hende. Hun krammede ham ind til sig og lukkede sine øjne.
Hun var blevet helt lettet ved at se dem alle sammen igen. Og så netop alt sammen på en dag!
Det var jo næsten et mirakel!
Guderne må have været med hende, i så fald.
Hun kunne ikke lade være med at grine lidt af Mizho's kommentar.

"Synes I ikke at vi skulle gå hjem nu? Føler mig yderst træt..," Marion ventede ikke på så meget svar. Hun følte sig træt efter alt dette. Det havde været en stor dag, meget stor..
Så nu havde hun brug for en god omgang natsøvn, bedre end de andre mange nætter, i det sidste års tid.

Hun gik mod deres tidligere hus, og forsvandt fra stedet, med Khorz i armene (?).

//Out
//Nova//[/size]

Tegning er lavet af mig.

Khorz Valmont

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khorz 08.02.2009 00:11
"Jeg har også snart fødselsdag, så jeg vokser også, så jeg er bare staadig større end dig!" Sagde han så med et tilfredst smil over at blive løftet op. "Plus, så er jeg klogere end dig!! Jeg kan læse og skrive!!" Sagde han mens han så efter dem. Selvom han var i 'drille' humør, så ville hun ikke slippe nogen af dem ud af syne. "Kom nu!" Råbte han efter dem og gabte modvilligt. Han var også selv meget træt.

//OUT
Khorz Valmont
*Billede kommer*
5 år gammel

Khaoz

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Khaoz 08.02.2009 00:13
"Arrh, Mizho.. Det skal du ikke være så sikker på, medmindre han kan trylle sig højere.." Sagde han med et smil. Han løftede Mizho op(?) og gik med Marion. "Lad være med at tænke mere over det. Nu skal vi hjem og sove. Så kan vi snakke om, hvem der er størst, når vi kommer hjem, ikke?" Han smilte kærligt til hende, mens han gik med hende.

//OUT
Khaoz D. Valmont
Forlovet med Marion
*Billede kommer*
Mizho Valmont

Mizho Valmont

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Mizho 08.02.2009 00:17
Da hun blev løftet op klamrede hun sig til sin far. Hun nikkede og så på sin bamse. "Men jeg bliver snart mere ældre end ham, ikke også His?" Hun bevægede håndleddet så slangens hoved vippede op og ned. Hun krammede den ind til sig og gabte.
"Jeg er glad for at få en familie igen," sukkede hun og faldt i søven i sin fars arme.

Out.
Mizho Samantha Rosette Valmont

Basen
Den dejlige doll er lavet af dejlige Nori! (=

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 29.04.2009 22:26
Nichols sad op af et træ mens han som altid drak sit hjemmebrændte rom, han vidste ikke bedre end at sidde stille og bare bælde det i sig og at han kunne gå uden at blive påvirket af de 98% alkohol i det, det sku måske lige være en villig pige, men han nøjedes med hvad han kunne få.
Han små junglerede med en af sine kasteknive og rettede hans pandebånd så hans rødeøje ikke kunne ses, mens han små sang i toner for sig selv.
Han bemærkede ikke denne person som ham selv var på rov.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 29.04.2009 22:46
Han så ned på en person som åbenbart havde fået en sur øl til morgen...
Et grindende ansigt mødte manden da Nichols så ned på ham, ''hva f**den har katten slæpt ind til dig knægt?'' han lo med et håneligt smil og spildte med vilje noget af hans drik ned i hovedet(?) på manden

Han rejste sig derefter og stod velbalanceret på grenen mens han tog en slurk.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 29.04.2009 23:04
Nichols skimter en bevægelse fra denne herrers fod og forsvandt fra træet, han kom til syne igen lige bag manden.
''de har vel noget af værdi...?'' lyder det alvorligt fra ham mens han prikker med sin kastekniv i ryggen på herren, romflasken holder han i hånden og placerer den på jorden ved siden af ham selv.
et muntert smil kommer frem på hans læber og han gør klar til at trække sit pandebånd væk fra hans øje.

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 29.04.2009 23:31
Han så mående til da manden som før var foran ham nu forsvandt, han mærkede et kraftigt stød i ryggen og forsvandt igen, han kom frem igen ved et af husene og så på den knuste flaske, ''IDIOT!! DEN KUNNE JEG GENBRUGE!!'' råbte han mens han stirede stift på manden og smed sit pandebånd på jorden så hans røde øje stift så ind i mandens(?) øjene, ''du vil fortryde det..'' lød det i en lidt leende tone da han tog sin korde op af holderen på sidden og pegede på ham med spidsen.

(du kan vel ikke kopierrer kraften fra ting vel??)

Nichols Long

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 29 år

Højde / 185 cm

Nichols 29.04.2009 23:56
Han trådte til siden da glasset blev kylet imod ham og gjorde selv klar til at kaste med sine knive.
''f**dens..'' sagde han opgivende da manden løb, han så efter ham og havde det ikke odt med at kampen bare blev afbrudt.

han tog sit pandebånd for æjet og vendte sig om og gik i modsatte retning.

//out (i lige måde *gab*)
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Blæksprutten, Muri
Lige nu: 3 | I dag: 7