Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 22:15
Cassa fører Fujita hen af de lange smukke koridore, hen til det store værelse, som fra nu af skal være Fujitas...
Han åbner den portagtige dobbelt dør derind, og lader Fujita træde ind først..
"Her kan De bo hvis De ønsker det.. der mangler ganske vist et linned til sengen, men ud over det er det klar til benyttelse.."


__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 22:18
"Uaaarh..." Fujita så med stor betagelse rundt omkring.. han havde store røde kinder og klukkede.. han følte sig i lettere paradis.. og endnu mere fordi at Cassa var der. han fnes igen.. og så med står beundrelse ind i rummet - som fra nu af skulle være hans. "ååh.. mange mange tak!" han gik hurtigt ind i rummet, og drejede rundt én gang, så det lange lyserøde hår, der var sat op i høj hestehale flagrede med. "Iih.. her vil jeg sagtens kunne gøre mig tilpas.." han negede endnu en gang til Cassa.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 22:22
Cassa bukker let og forsøger igen at smile.. det går da lige..
"De kan bare.. ehm... jaeh.. ved ikke hvad man skal sige? at sige 'lade som om De var hjemme' lyder lidt malplaceret.. for det er De jo... Men.. I ald fald.. Arh.. nej glem det.. jeg henter noget linned.." han smiler undskyldende mens han ranker sig op igen og smutter ud af døren..

(Og han kommer igen xD)


__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 22:25
Fujita viftede med hånden og klukkede mildt af Cassa.
åårh, hvor er han sød når han ikke ved hvad han skal sige..
"Tihihi <3.. bare tag deres tid..~" nej kom hurtigt igen! han stod blot og så efter Cassa der gik efter et linned..

imellem tiden havde Fujita besluttet at ville klæde sig om til noget nyt tøj.. som han måske ville kunne sove i.. han åbnede sin kimono.. men kiggede tvivlsomt rundt.. "uh.. hvad kan jeg dog sove i..?" jeg må spørge Cassa når han kommer! - uden at tænke videre over det.. hev han Kimonoen af sig og lagde den på sengen.. han tog også sin hvide under kimono af.. og foldede den blidt på sengen.. nu havde han kun sin lange sorte handske på.. og sine trusser.. han havde også lagt de varme risboller der var pakket ind.. som skulle forstille at være hans bryster ned i tøjet... flad som et stryge brat var han nu.. for han var jo en mand.. han vendte sig over mod døren og strak armene i vejret, imens han smilte.. han tænkte ikke over at han stod med fronten mod døren.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 22:31
Ikke længe efter kommer Cassa tilbage... Han har de smukkeste hvide linneder af silke i armene, med bløde blonder i kanterne..
Han skubber portdøren op med ordene; "Så har jeg he~UAH!" Han ser hurtigt væk da han skimtede nøgen hud.
"Det må De undskylde senorit~" han må skæve tilbage.
"... Eh... øh.. Jeg... mener senor.." han ser dog hastigt ned alligevel med en let rødmen..


__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 22:34
Fujita spærrede øjnene op.. han rødmede også selv.. og fik straks armene ned.. han grinte så muntert.. og bed let i sin handske ved pegefingeren..
"uhuhuhuf.. " han viftede forlegent med hænderne.. "så.. ja.. nu fik du min hemmelighed at vide.. ahaha.." han kløede sig flovt i nakken.. hvorfor skulle han også lige traske ind nu?.. men.. man måtte bare bide i det sure æble.. nu vidste Cassa det og hvad så? .. Fujita følte sig stadig som den smukke unge kvinde. "Åh.. tja.. tak for linnedet.." han blinkede kort med øjnene og smilte stadig.. "de har vel ikke noget som jeg kan sove i vel?.." han fniste igen.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 22:38
Cassa går med sænket blik hen og lægger linnedet på sengen.
Han er en hun.. eh.. jeg mener... hun er en han?! forvirrende..
"Der kommer en tjenestepige omlidt og lægger det på for Dem." siger han så med et let tøvende nik, men ser stadig ikke op.. mand eller kvinde.. han er ikke fuldt påklædt! Så Cassa er altså for hæderlig til at se på ham.
"Ehm... Der skulle vist gerne hænge noget i skabet.." han går derover.. stadig uden at se på Fujita. og med den der lette rosa farve i kinderne..
Han åbner det enorme tøjskab.. standart i alle rum er nattøj.. så hvem der end måtte komme på besøg af trætte rejsende, bare kunne finde noget i skabet..
"Jo..." han træder så til side så Fujita selv kan finde hvad han ønsker at have på...


__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 22:42
nej hvor han er sød når han bliver forlegen!
Fujita gik lunefuldt med sin Cassa, små trippende.. stadig i kun undertøj, "tralala.. <3" han kiggede over Cassas skulder, "nej hvor er her meget!" han fniste igen.. og lagde kort armene om Cassa.. "tihih..." han gav så slip og gik forbi ham.. hen til skabet og kiggede rundt.. efter det mest pigede.. "uuuh! den er fin!" han tog en fin lang hvid natkjole med blonder på ud fra skabet og tog den straks over hovedet og satte den til rette. han rettede let på sit lyserøde hår.. så det ikke sad forkert eller grimt på nogen måde.. derefter trak han den tykke elastik ud af håret.. så det lyserøde tykke hår lå langs ned hans fine ryg.. og det fik ham til at se mere tøset ud at se på.. hans hår gik ham ned til omkring røven..
han spredte armene ud til siderne, "klæder den mig ikke bare godt?" spurgte han med varme i stemmen og rødmen i kinderne imens han så på Cassa.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 22:45
Cassa skæver over sin skulder på Fujitas ansigt.. stadig med den lette klædelige rødmen.. mest fordi han ikke havde haft på noget tidspunkt nogen hensigt om at beglo Fujita...
Han ser så ind i skabet, og ser væk mens han klæder sig på..
Først da han så beder Cassa om at kigge, gør han det..
"Jo.." siger han med et forsøgende smil.. Men det er tydeligt at han er lettere lamslået over Fujitas virkelige køn... En hel del lamslået!


__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 22:48
"Tak!" han fniste igen, og klaskede begge hænder sammen igen.. hans stav lå ovre på sengen.. uden at være til fare for nogen..
han begyndte at nynne en lille melodi.. "Hmm... - du virker sådan lidt.." han prikkede til Cassas skulder, "sådan lidt.. underlig i humøret? - er der noget galt?" han kom helt tæt på nu.. skulder mod skulder, "du kan betro dig til mig.. ~<3" sagde han charmerende.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 22:51
Cassa skæver lidt nervøst til Fujita.
Som altid lukker han af, og sender et af de ekstrem overbevisende facader for ansigtet.
"Nej.. alt vel.." siger han bare overbevisende.. Så få som muligt skal vide noget om det evige rod og pinsel der kværner rundt i hovedet på Cassa...
"Jeg er bare en smule træt.. De burde også gå til ro så De kan hvile Dem." siger han så en smule mere sikker i stemmen..


__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 22:54
"åårh.. det var da rart af de er okay." han smilte.. og lød meget venlig i stemmen. du virker stadig underlig i humøret!! .. han smilte stadig.. venligt som altid og valsede rundt i rummet, som var han den lykkeligste lille pige der lige havde fået et nyt dukkehus.
"uuh.. ja.. gå til ro.. " han nikkede fast, "de skal jo også hvile dem, så de kan blive frisk.. tihih<3.."
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 23:08
Cassa skæver lidt til Fuji, men ender bare med at ryste halvopgivende på hovedet, men smiler svagt skævt... han var vist lidt hyper?
"Nå men... Ja.. De må sove godt, Senor Fujita." han bukker let inden han sætter en rolig gang med rank holdning mod døren..


__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 23:12
"Tak og i lige måde <3" Han smilte til Cassa..
og så bare efter ham med rødme i kinderne da han gik over mod døren..
"Ses i morgen! snuske <3.." han lavede et kys-farvel med hånden.. "tihihi.."
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 03.04.2008 23:21
Cassa skæver lidt skræmt over sin skulder der da blir sagt snuske efter ham..
Men så er han ude, og har lukket de port agtige døre i efter sig ganske roligt..


__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 03.04.2008 23:25
Fujita så med et smil efter Cassa.. men fik så et mere seriøs blik i ansigtet.. han gik over til sengen stadig i natkjolen.. han så ned på gulvet i nogle sekunder før han så kiggede op igen.. han lod sine fingre stryge sin stav.. der bare lå der på sengen.. bare hertugen ikke kommer efter mig.. han sukkede.. men var nu glad for at have fundet et sted at bo.. men sådan en som Cassa måtte sikkert have mange tilbedere? .. det fik det til at løbe koldt ned af ryggen på Fujita.. for han var fast besluttet for at ville giftes med Cassa! og blive hans forlovede og kone og det hele!..
han smilte igen for sig selv.. og da sengen var redt og alt det .. lagde han sig i sengen og under dynen.. han smilte let for sig selv.. og med et fnis.. faldt han i søvn..

//out
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 02.01.2009 19:34
Fujita sad inde på sit værelse.. hovedet hvilende på sine knæ, og armene om sine ben. hans ansigts udtryk var trist.. han havde en enkel hvid kjole på, med lyserøde blonder der fulgte ned af ærmerne.. og som en slags krans nede i enden.. han sukkede tungt.. og hans øjne og hoved føltes tunge.. hans hår sad forfærdeligt.. spidserne var heller ikke ordnede efter dengang med Selina.. der huggede hans hår af.. nu gik hans hår kun til lennen.. det gjorde ham trist.. hans fine fine hår! hans sår var også behandlet.. på armen.. og ude i siden.. dog kunne man stadig se nogle ar fra det..

Fujita flettede sine fingrer ind i hinanden.. han var bekymret for Cassa.. han savnede ham så meget.. og han havde jo været væk i flere dage!
hvad nu hvis han aldrig kommer tilbage..?
nogle tårer løb ned af hans kinder.. de dryppede ned og ramte ham i skødet..
Jeg savner ham...
Og så.. begyndte Fujita at hulke.. smerten var så dyb at det skar i hans hjerte.. frygten af at have mistet den han elskede.. det gjorde ham ulykkelig.. man ville kunne høre ud fra gangen at Fujita begyndte at græde mere og mere..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2009 19:42
James - Cassas butler går forbi ude på gangen.. døren ind til Fujitas værelse, står let på klem.
Han standser, banker på.
"Undskyld min gode frøken.." siger han i en høflig, og som altid venlig tone.
"De virker mig noget bedrøvet. Herren har bedt mig sørge for Deres vel og være, imens han er væk. Noget De mangler?"
Han bukker dybt som han står der i døren..


Et pænt stykke væk har Cassa fået sat Freyja af.. og er selv på vej mod sit palæ.. men han er på gåben, med vingerne slæbende bag sig.. de er blevet ramt af pilene, og skønt det ikke gør voldsomt ondt, så kan han ikke trække vingerne ind, og blodet gør det ekstra ubehageligt.. tørt blod i de røde fjer.. brrh..


__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 02.01.2009 19:46
Fujita kiggede forskrækket op, da butleren kom ind..
han missede let med øjnene, smilte flovt og prøvede at tørre tårerne væk.. men de kom bare igen.. og igen..
"Nej.. nej det er ikke noget.." han prøvede at smile, men det blev et meget forvrænget og anstrengt smil..
han snøftede igen..

Ih..

Fujita kunne ikke holde det inde.. så han græd lidt igen..
"Jeg.. jeg er bare så bange..." sagde han så..
-"hvad nu hvis Cassa er død..?" bare det at sige ordet.. fik ham til at græde endnu mere..
han knugede hårdt om sin kjole.. og kiggede så bestemt, men med tårer løbende ned af kinderne..
"James.. du... jeg ved du ikke vil sige noget men.. jeg.. jeg må vide det! .. er.. er Cassa død..?" snøftede Fujita og græd..
-"Hvis han er død.. så.. nej....!" Fujita gemte ansigtet i sine knæ igen..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2009 19:53
Cassas butler, som jo er altvidende, uddødelig.. men 100% passiv.. han som altid tier med sin viden, får medlidenhed med Fujita.. han gør et dybt buk.
"De skal ikke bekymre Dem.. Herren... vil vende hjem.. Han er allerede på vej..." han ranker sig igen... det er yderst sjældent at James deler sin viden med andre.. men Cassa ville jo aldrig ønske, at Fujita skulle lide.. Det VED James jo.
"Tør Deres øjne. Herren ønsker Dem lykkelig..." han bukker igen, inden han bakker ud af værelset, ned af gangen med majestætiske skridt..


Cassa som nærmer sig, vandre med tunge skridt... Han teleportere sig lidt af vejen, går lidt, teleportere sig igen.. Han er meget træt.. Ikke sådan søvnig træt, men udmattet...

Omsider når han sin enorme gårdsplads, med tunge skridt..
"Endelig hjemme.." et tungt suk lyder fra hans læber..
Hesten går ved hans side.. den er frisk og veludhvilet.. To staldknægte går ham i møde... de ønsker ham velkommen hjem, og er strakt hjælpsomme til at tage hans hest til stalden..

Cassa takker dem, når op til hoveddøren som han skubber op.. varmen fra hans hjem slår mod ansigtet på ham, som en tryg, rolig fredfyldthed..
hjemme..


__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3