Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 17.01.2008 15:23
Her er stort.. MEGET stort. Der ville kunne være en hel kirke herinde, med tårn og det hele.. Et langt bord står midt deri, plads til nogle hundrede mennesker, hvis man syntes derefter..
enorme lyssekroner hænger til at lyse dette smukke, enorme rum op, og der lyder et ekko over ens tale hvis man siger noget derinde. Høje gittervinduer strækker sig fra gulv, til loft, og er tildækkede af silkegardiner i en mørk, vinrød farve.
Gulvet er af dyrt marmor, og med en rød løber fra den enorme, todelte portagtige dør, hen over gulvet, så bredt at det når ind under bordet, og hvor stolene er placeret også.. stole og bord er af masiv stenmasse. granit af en art, og med glatpollerede overflader.
Midten af bordet har også nærmest en løber, hvor der står mange armede lyssestager..

Elizeph har sørget for en form for vægpynt.. store malerier, flere meter brede og høje hænger og pryder de hvide vægge. Malerier af Shinichiros forgængere.



Elizeph og Ambra dukker op midt i det enorme rum.
"Dette er den nye rådssal.." siger han roligt..
I forhold til den her sal, var den gamle i ruintemplet blot et dukkehus...


Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Ambra

Ambra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 17.01.2008 15:28
Ambra lukkede øjnene op og blev mødt af dette utrolige syn. Hendes læber blev skilt af i en måbende mine og hun lod blikket glide rundt i den store sal. "Det må jeg nok sige.." lød det imponeret fra hende og hendes store øjne endte til sidst på Elizeph.
//Ambra Clarissa Alvise

Lavet af: Cassa ^^
Base: http://www.mohel.dk/world-of-risa/
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 17.01.2008 15:33
Elizeph ser rundt.
"Det er ganske vist ikke så stort.. men nu er vi jo heller ikke så mange.." han klør tænksomt sin hage.. nej i forhold til de enorme rådssale i dæmonernes egen verden hos dæmonrådet, er det her jo bare et brandeskur...


Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Ambra

Ambra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 17.01.2008 15:36
Ambra skulle lige til at protestere, men valgte at holde sin mund. Elizeph havde nok set større. I stedet nikkede hun bare og lod atter sit blik glide rundt i salen.
//Ambra Clarissa Alvise

Lavet af: Cassa ^^
Base: http://www.mohel.dk/world-of-risa/
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 17.01.2008 15:42
"Men i ald fald.. Som dæmoner under hersker Shinichiro, er vi blevet splittet en del.. alt for meget faktisk.. Det skal rettes op på. Vi henter ham tilbage, og du får til opgave at finde ud af hvordan vi gør det, uden at han skal blive skræmt af os." han ser på hende med alvorligt blik i øjnene.


Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Ambra

Ambra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 17.01.2008 16:00
Hun hævede det ene øjenbryn. "Splittet af? Hvorfor? Og hvir befinder han sig?" spurgte hun og nikkede blot til hendes opgave. Sikke meget der var sket, mens hun havde været væk.
//Ambra Clarissa Alvise

Lavet af: Cassa ^^
Base: http://www.mohel.dk/world-of-risa/
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 17.01.2008 16:03
"Jeg har ikke talt med nogle af de andre i en rum tid nu... Blodrus' aura kan jeg ikke engang finde... Og Junko tror jeg er gået bort.. Hendes aura forsvandt pludseligt.. Kirijnilla har jeg heller ikke set længe.. Efter Shinichiro satte sig for at holde pause, er det splittet op.. Det undre mig ikke hvis nogle af de andre går fra forstanden snart... Men han befinder sig hos sin plejefamilie på landet.."


Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Ambra

Ambra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 17.01.2008 16:19
Hun rynkede brynene. Det var ikke sådan hun havde forestillet sig, at tingene ville være når hun kom tilbage. "Og sidste gang jeg så dig, var du et lille barn, som var i bad." oplyste hun og hendes mundvige gled op et lille smil. Det måtte være pinligt for ham.Hun mødte kort hans blik, før hun langsomt begyndte at gå rundt i salen med et betragtende blik.
//Ambra Clarissa Alvise

Lavet af: Cassa ^^
Base: http://www.mohel.dk/world-of-risa/
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 17.01.2008 16:21
"Teh... Ja det er vel længe siden.. forbandede kilder.." mumler han og ser væk.
"Der er sket.. øh.. en hel del siden da.." han ser rundt, inden han går over og sætter sig ned i den store trone lignende stol for bordenden..
"Hvor har De egentlig været?2


Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Ambra

Ambra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 17.01.2008 16:30
Hun smilede bare kort over det og stilte sig bag ved en af stolene, mens hun lod sine fingerspidser glide hen over træet på den. "Jeg har været næsten alle steder. Topalis, Medanien, Ørkenen.." nævnte hun med et lille skuldertræk.
//Ambra Clarissa Alvise

Lavet af: Cassa ^^
Base: http://www.mohel.dk/world-of-risa/
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 17.01.2008 16:32
"Javel ja.." han nikker lidt.
"Tag plads" byder han med et nik, inden han hæver staven og gør en enkelt bevægelse, og bordet dækkes af alverdens goder... men han tager selv kun et sølvbæger med vin..


Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Ambra

Ambra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 17.01.2008 16:44
Hun nikkede kort mod ham som tak og tog plads på stolen, ikke langt fra ham. Hun tog selv et søvbægre med vin og tog en kort slurk.
//Ambra Clarissa Alvise

Lavet af: Cassa ^^
Base: http://www.mohel.dk/world-of-risa/
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 17.01.2008 16:46
"De har ikke set spor af de andre?" spørger han og retter et køligt blik mod hende, mens han let nipper til vinen..


Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Ambra

Ambra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 17.01.2008 16:50
Hun mødte hans blik og rystede kort på hovedet, mens hun stilte bægret tilbage på bordet. "Overhovedet ikke. Jeg troede i alle var samlet." bemærkede hun,
//Ambra Clarissa Alvise

Lavet af: Cassa ^^
Base: http://www.mohel.dk/world-of-risa/
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 17.01.2008 16:50
døren gik op og blodrus trådte ind med et undrende blik "nå så det er her du gemmer dig..." mumlede Blod bittert da han konstaterede at Elizeph er i rummet
Har slået hovedet og husker ikke noget
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 17.01.2008 16:57
"Ikke just som De jo kan se.." siger han henvendt til Ambra..
Han ser så mod Blodrus.. lettere overrasket.
"Jamen vær hilset.. jeg ser De fandt den nye fæstning af Dem selv.. Det er flot præsteret af en med Deres IQ." siger han annerkendende.. selv om det nok endte mere som en nedladende kommentar.. men pyt, Elizeph og Blodrus diskutere jo hele tiden alligevel


Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 17.01.2008 17:02
Blodrus lod ikke til at have opfanget bemærkningens "skjulte" indhold
"jeg formoder at vores nye fæstning er dit værk?" spurgte han Elizeph
Har slået hovedet og husker ikke noget
Ambra

Ambra

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Mira 17.01.2008 17:03
Ambra hævede øjenbrynene, da hun hørte Blodrus. Elizeph havde jo sagt, at han ikke var at finde. "Godaften." hilste hun med et svagt smil og nikkede kort mod hans retning.
//Ambra Clarissa Alvise

Lavet af: Cassa ^^
Base: http://www.mohel.dk/world-of-risa/
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 17.01.2008 17:08
Elizeph nikker.
"Jeg fik talt med en ellers ret ubehøvlet person.. han ville renovere i ruinen.. Ikke for intelligent... For til bytte for ruinen gik han med til dette sted.. magisk bygningsværk.. han har stået for det ydre.. Syntes personligt bedre om mit eget værk her indendøre.." siger han i en rolig tone.


Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 17.01.2008 17:16
"ja det er sku ikke første gang du synes bedre om dig selv" bemærkede Blodrus
"er det her sted så tørlagt eller er der noget vin et eller andet sted?" spurgte han da han kom i tanke om at det egentligt var lidt tid siden han havde drukket
Blod overhørte Ambra og havde fortravlt med at betragte salen til at ligge mærke til hende
Har slået hovedet og husker ikke noget
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3