Oppe på platformen..

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 17.08.2009 00:39
Valentin lytter og lader blikket udforske Chinazas ansigt. Chinaza spreder en ro i ham. Det er som om, at hun har plantet et frø og nu plejer den, hjælper den med at vokse og blomstre. Da hun tier ved han ikke helt hvad han skal sige, for han er bange for at ødelægge det hele med en eller anden klodset bemærkning. I stedet sætter han sig op og tager armene omkring hende, for at trykke hende ind til sig.
"Tak,, hvisker han i hendes øre.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 17.08.2009 00:42
Hun bliver overrasket over omfavnelsen og sidder ganske stiv uden helt at ane, hvad hun skal gøre. Kun Kyoshiro havde omfavnet hende. At sidde i en andens favn virkede forkert ... Men sådan havde hun i princippet også haft det med Kyoshiro de første mange gange. Hun synker noget og tvinger sig selv til en smule kluntet at gengælde omfavnelsen på trods af sin usikkerhed.
"D-det var så lidt," stammer hun lavmælt.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 17.08.2009 00:46
Valentin slipper hende og smiler sit velkendte charmerende smil, med hovedet let på skrå.
"Har du ikke familie?,, spørger han efter en lang pause, hvor de har betragtet himlen over dem. Det var bare for at lede dem hen på et nyt emne, for Valentin er ikke så meget for den larmende stilhed mellem dem.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 17.08.2009 00:47
Skyggen fra tidligere glider ind i hendes familie.
"Nej," svarer hun kort og håber, hendes stemme er lige så rolig, som hun forsøgte at få den til at være. Hun ser ikke på ham; holder bare blikket stift rettet mod himlen.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 17.08.2009 00:50
"Det må være ensomt, og som jeg har sagt, er det meget usundt,, han tegner cirkler på platformen med en pegefinger, "Jeg har en familie,, kommer det bare pludseligt fra ham, "En søster, Viki en far Mika en mor Tezz og min mors søster, det er faktisk hende jeg leder efter og min mors søsters bror, Nathan. De er i byen et sted, har spurgt mig omkring, men har bare ikke kunne finde deres hus,, fortsætter han med nedslået blik.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 17.08.2009 00:52
Hun retter sig lidt op.
"Måske kan jeg hjælpe?" tilbyder hun og sender ham et lille smil glad for, han ike spurgte mere ind til hendes familie.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 17.08.2009 00:57
"Du ved, at når vi kommer ind i byen så er der mange mennesker, ik? Det er meget sundt,, driller han og siger sundt meget langsomt, ligesom: suuunnndddttt.

"Men ja tak,, tilføjer han hurtig, bange for, at hun ville trække sit tilbud tilbage. Han strækker sig og gaber højt, "undskyld,, siger han og holder en hånd for munden. Han forvandler sig til en ræv og ruller sig sammen til en pelsklump. "Men ikke i aften,, han blinker søvnigt med øjnene, før de langsomt glider i. Det varer ikke længe før, at han er faldet hen i en dyb søvn.

//sover
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 17.08.2009 01:02
Hun ser på den lille pelsklump og stryger forsigtigt fingrene hen over dens hoved.
Da han sover, sukker hun dybt.
"Men det er jo netop nu; om natten, jeg kan hjælpe ..." hvisker hun. Hun bidder sig kort i læben. Der er intet, hun kan gøre for at hjælpe ham lige nu. Hun kan lige så godt få sig lidt søvn, og hun kommer på benene og går hen til det sted, hun har gemt sine få ejendele. Hun trækker sit tæppe frem sammen med den lille humpel tørt brød, der var tilbage. Hun spiste det og ignorerede den halvmugne bismag. Det var mad, og det var, hvad hun havde brug for lige nu.

Da hun havde spist den sidste bid, rullede hun sig ind i tæppet og lagde sig ved siden af den lille ræv. Selv da hun trak benene op til brystet for at holde varmen, så hun underligt lang ud.
Med den bitre tanke i hovedet, faldt hun i søvn.

//sover
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 18.08.2009 19:58
Chinaza vågner langsomt. Hun slår øjnene op kun for at se den lille ræv, der ligger ved hendes side endnu. Hun smiler sagte og sætter sig op med et langstrakt gab.
Hun sidder lidt og kikker rundt, men beslutter sig så for at gå en tur. Hun gemmer sit tæppe væk og kravler ned på jorden, hvor hun forsvinder ind mellem træerne.

//out
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Lux , Alianne_
Lige nu: 3 | I dag: 6