Man må ikke lege med maden

Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 154 cm

Helli 27.09.2017 13:31
Solen stod højt på himlen, og det var pragtfuldt vejr. Eller det var pragtfuldt vejr lige nu. Det kunne trods alt ikke altid blæse og regne uanset hvor Lucky gik hen, selvom vejret gjorde et utrolig godt forsøg på det. For nu var der dog solskin og Lucky ville nyde hver enkelt lille solstråle på sin krop. HUn var vel ikke en halv kat uden grund. Der var ikke noget bedre at lave end at ligge i solen og bare opsuge alt den dejlige varme, så det var præcist hvad hun gjorde.
Hun kunne ikke helt huske hvordan hun var endt i nærheden af det brusende vandfald. Det var en behagelig lyd at ligge og lytte til. Hun havde vidst været på vej væk fra frugt plantagen, med den lettere sindssyge ejer. Der havde hun i hvert fald ikke lyst til at tage tilbage til, hvis hun selv kunne bestemme. Det var selvfølgelig også bare hendes held at ende sådan nogle steder. Og at blive opdaget. Tankerne om plantagen kunne stadig godt give hende kuldegysninger.

Hun havde kun ligget i nærheden af vandfaldet i omkring 10 minutter, ikke lang tid, da hun begyndte at kunne høre noget i nærheden. Til at starte noget ignorerede hun det bare, og holdt sine øjne lukkede. Men som det virkede til at komme tættere på, eller om ikke andet at larme mere, satte hun sig op og så rundt. Hendes hoved blev dog helt blankt da hun fik øje på en kanin. En sød lille kanin. Hendes menneskelige del slog bare fuldstændig af, og det eneste hun kunne tænke på, var at det var da et udemærket måltid, og at det måtte være umådelig sjovt at lege med. 
*
"My destiny is mine to control"

Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 27.09.2017 13:47
Hvordan kunne en god dag ændre sig så hurtigt? Det var simpelthen utroligt! Her gik man i sin egen verden i sine fritimer og nød den vidunderlige sol. Ja den slikkede sig jo varm hen over huden og gjorde dagen bare en smule bedre, trods det kunne mærkes at efteråret efterhånden var ved at være på vej.
Bigwig kunne godt li solen. Den var altid velkommen i hans hverdag når den lystede at vise sine stråler frem. Især når han patruljerede udenfor hovedstaden. De fleste af hans tunge arbejdsopgaver lå i hovedstaden, så det var næsten som at have fri når man endelig befandt sig ude i naturen, selvom han havde arbejde der skulle udføres.

Som altid havde han taget let på den del og var vandret afsted op imod det velkendte vandfald. Han havde før siddet her og nydt stilheden. Nydt at være et sted hvor naturen for alvor skar igennem.
Det bliver man åbenbart straffet for!
han var ikke kommet langt før intet andet end en vildkanin fik skræmt pelsen af ham, så at sige. Eller det var nok nærmere fik skræmt pelsen ham! Han var væltet bagover og tog sig lamslået til hjertet og pustede ud i en overrasket mine med vilde øjne. Men det var ikke det værste. At rejse sig var pludselig meget besværligt, da lemmerne ikke afspejlede deres normale form. Langt fra. Han endte med at skvatte rundt i krattet og lave abnormt meget larm, som han endelig kom ud af busken og syntes at opfange hvad han ben var blevet til og ikke mindst hele kroppen. En kanin. Nej, skæbnen havde bare alt for sort humor! Men ikke så sort som han fik rejst sig fra sit styrk og børstet jorden af kroppen med en pote, og fik øje på kreaturet. Menneskelignende ja, men de øjne udstrålede langt andet. Bigwig stirrede tilbage på hende, men langt mere forvirret. "Ikke æd mig, ikke æd mig.. jeg er sej og senet og... smager overhovedet ikke af kanin, jeg er sikker!" men munden adlød ikke hans tanker. For kaniner taler ikke menneskesporg. i stedet kom der en pippende lyd fra ham i stedet.
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 154 cm

Helli 27.09.2017 13:58
Nu var det ikke fordi at Lucky var super primitiv, men hun var nu altid blevet opdraget i at være i et med sit kattegen. Der var intet galt i at være et halvdyr, og jo mere man hvilede i den del af sig, jo bedre havde man det, hvilket også havde resulteret at hun var meget lig en kat til tider. At lege var rart. Garn og katteurt kunne gøre hende helt sindssyg, men hun nød det. Hun nød at være en kat. Så det var da kun naturligt at da hun så kaninen, at hun ville være ligeså meget en kat på det tidspunkt.

Hun rejste sig langsomt, som et rovdyr på jagt. Pippende gjorde intet på hende, hun ignorerede det bare, fordi sådan sagde kaniner jo. Hun overvejede ikke i et sekund at det kunne være et forvandlet dyr. Hun havde kun taget et par skridt før at hun praktisk talt sprang mod kaninen. Ligesom en kat ville have gjort på sit dyr, bortset fra at hun rimelig meget stadig var i menneskeform, og derfor så det lidt komisk ud. Nok ikke for kaninen, da hun var noget større end den var.
*
"My destiny is mine to control"

Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 27.09.2017 17:20
Måske ville hun se mere menneskelig ud, hvis Bigwig havde sin normale højde og kropsbyning. men lige nu sad han som et lille skravl af en bunke kød og knogler, der kunne stirre op på et par store rundet katteøjne. Det huede ham ikke det fjerneste, og kun dyret var synligt for den vildfarende kaninus. Den så underligt på ham. Den var så en hun, men det var underordnet. Den så underligt på ham! Drillende nærmest.

"Woaw!" Bigwig væltede rundt i græsset i sit ivrige forsøg på at vende sig og sprang afsted i det kattemenneskevæsnet landede hvor han lige havde været. "Sindsyge kvindeting!" Han sprang afsted for fulde gardiner, hvilket først så en smule underligt ud, da han ikke var vant til at bevæge begge bagben på en gang eller benytte forben for den sags skyld. Men han fik fat i taktikken relativt hurtigt. "Selvfølgelig vil hun æde mig! Selvfølgelig er det sådan dagen ender! Sådan mit liv ender! Som en fluffet bold!" forhåbentlig kunne væsnet ikke læse tanker.
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 154 cm

Helli 28.09.2017 10:34
Kaninen sprang væk, hvilket bare fik Lucky til at blive endnu mere begejstret, og hendes krop ændrede sig til den store ræv. Nærmere at lege tagfat med i den grad, og så tog hun ellers bare afsted mod kaninen. Måske hun kunne have været hurtigere ved at tage en mindre fast form, men en del af legen var jo at fange væsnet. Det var så også virkelig lang tid siden at Lucky havd ehaf tmuligheden for at jagte på denne her måde. Normalt kom kaniner og lignende slet ikke så tæt på hende, og normalt var uheldet ikke lang tid væk fra hende, til at hun kunne få lov til at jagte. Hvis hun havde tænkt sig lidt om, havde hun nok overvejet at der var en grund til at hun fik lov til at jagte lige netop denne her kanin.

Som Lucky kom tættere og tættere på kaninen, hoppede hun fremad, så hun fik placeret sig solidt foran kaninen. Det var tid til at spærre den inde, og hun var klar på at hoppe hvorhen hun havde behov for at den ikke kunne flytte sig videre. 
*
"My destiny is mine to control"

Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 07.10.2017 03:11
Det var sjovt som alting så langt mere skræmmende ud, når man var så meget mindre end alt omkring en. Normalvis ville han jo havde været en stor relativ stærk mand der ikke ligefrem så sig bange af halvdyr der kom i nærheden af ham. Men i kaninform, overtog mange af de dyriske instinkter. Og selvom halvdyret måske ikke så eller var primitiv når man gik i menneskeform, så var hun det tydeligt som man sad som en plysset kanin med store øre der stod lige op i luften og øjne der var på vej ud af kraniet.
I sin løbende, hoppende tilstand kiggede Bigwig tilbage over skulderen for i stedet at kigge på en ræv der jagtede ham i stedet. ”Oh nej! NEJ! Hvorfor?! HVEM I ZALADINS NAVN HAR JEG FORNÆRMET I ET TIDLIGERE LIV FOR AT FORTJENE DETTE?!” Han spurtede afsted, så hurtigt en kanin der ikke forstod sine egne lemmer, kunne gøre. Ikke nok til at afholde sig fra at blive stoppet med solide fodbremser som ræven pludselig stod foran ham.
Desperat forsøgte han at vende i sin bremsen, der mere eller mindre førte til at han skøjtende helt hen til rævens forpoter. ”Jeg er sej! Jeg smager surt! Jeg er ulækker!” desværre kunne ræven intet høre, som Bigwig desperat råbte i sit hoved, mens de lange bagpoter arbejdede på at pløje jorden op for at komme væk på ny – hvis han da ellers kunne nå det.
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 154 cm

Helli 07.10.2017 13:21
Rævens øjne skinnede at begejstring, selvom den så noget underlig ud med en hvid maske, selvom den næppe skjulede det tandfyldte smil og legende øjne. Hun fik jo nærmest serveret maden lige til sig, og dagen kunne da ikke blive bedre. For en gangs skyld glemte hun helt den sorte sky der hang over hendes hoved. Glemte at ting aldrig gik hendes vej, for her havde hun et fantastisk måltid, og hun ville have det.
Hun kunne ikke dy sig fra at skubbe lidt til den stakkels lille kanin med den ene forporte. Bare nok kraft til at vælte kaninen, hvilket hun havde tænkt sig at gøre så lang tid at kaninen prøvede at komme op. Man kunne på det her tidspunkt også nærmest se hvordan der langsomt var ved at samle sig savl i hendes mundvige, og der ville nok ikke gå lang tid før at hun havde tænkt sig at tage en haps af kaninen.
*
"My destiny is mine to control"

Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 08.10.2017 13:03
Hvid maske, ingen hvid maske. Det var lidt som om at Bigwig ikke lagde synderligt meget mærke til hvordan ræven rent undseendsmæssigt så ud. Nej nej, det var langt mere fokus på de gule ræveøjne, for ikke at tænke på de ret så store tænder der blottede sig i munden. Det var ikke ligefrem et syn han vil huske tilbage på med kærkommenhed. Langt fra. For ikke at sige, slet ikke!
Kaninen kom med paniske pipende lyde, som den forsøgte at rejse sig og blev slået ned igen for hver gang den forsøgte. Som savl for alvor mælte sig i rævens mund, var Bigwig overbevidst om at dette var enden. Der var simpelthen ingen vej ud af dette mareridt. Måske var det bare et mareridt?

Bigwig klemte øjnende hårdt sammen, og de lange øre bukkede sig ned foran ansigtet mens han desperat messede. ”Det er en drøm, jeg er et menneske.. Det er en drøm, jeg er et menneske. Det er en drøm, jeg er et MENNESKE! En underlig følelse gik igennem kroppen. Nogen ville havde følt den var ganske rar, eftersom hele kroppen kom tilbage til almen størrelse. Bigwig blev svimmel, mest på grund af alt den adrenalin der samtidigmed pumpede rundt i kroppen. Så snart hans taleevne var på plads, udbrød han højlydt: ”JEG ER ET MENNESKE!” Forvirret åbnede han øjnende, forskrækket over at høre sin egen stemme. Han kiggede på armene der lå i et beskyttende kryds over brystkassen der hævede og sænkede sig voldsomt. Han kunne vel ikke spises nu? Forhåbentlig. Ikke at den tanke fik lov at hænge fast længe, som det gik op for ham hvor bar overkroppen var. Bigwig var ret overbevidst om at han havde tøj på i morges! Med en pipende lyd, nærliggende den kaninen tidligere kom med, forsvandt hænderne fra den beskyttede stilling til at ligge sig beskyttende om nogle lidt mere ædlere dele. ”Øhm… Goddag Frøken Ræv……” Han kunne begrave sig i et hul lige nu!
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 154 cm

Helli 08.10.2017 14:01
Lucky kunne mærke at det var ved at være tid, tage en bid af kaninen, kaste lidt rundt med den og spise den. Ville mætte så dejligt. Hun slikkede sig om munden, og var helt salig bare ved tanken, men ligesom hun skulle til at bide i ham, skete en forvandling, og pludselig sad der en meget stor mand, der var meget nøgen. Øjnene blev store, og selv i hendes ræveform væltede hun lidt bagover, og ændrede sig tilbage til sin menneskekrop, og lå nu pladask på jorden, lidt savl stadig hængende ud fra hendes mund.

Ligeså stille satte hun så lidt op, med meget store øjne. "Men... men... du var en kanin... min mad..." en næsten pivende lyd kom fra hende, som det gik op for hende hvad der var sket. "Selvfølgelig er det her mit held," kom det så sukkende fra Lucky som hun lagde sig ned i græsset igen. Hun virkede dog ellers umiddelbart upåvirket af at manden var nøgen foran hende.
*
"My destiny is mine to control"

Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 08.10.2017 14:32
Man kunne vist roligt sige at han var en blanding mellem anspændt og lettet. En finurlig kombination men at ånde lettet op da ræven bakkede bagud med et forvirret udtryk i de store runde øjne, kunne han kun være lettet. Indtil han igen blev mere og mere klar over sin egen nøgenhed. En smule besværligt kom han op og sidde i skrædderstilling, stadig med hænderne beskyttende om et meget vigtigt område. Både for at holde sig bare en smule skjult, selvom det ærlig talt var en umulighed. Bigwig var ikke ligefrem genert, men der var grænser!

Dit held?!” han kunne ikke undgå at udbryde det en smule lamslået. Han så på hende som hun lagde sig ned, tydeligt mere optaget af sin egen ulykke der lige nu var vendt til Bigwigs held. Han sukkede dybt inden han rømmede sig. ”Jeg kan vidste tale med om at være uheldig.. Selvom det da heldigvis vendte sig i tide” han kunne ikke undgå at have en lille gnaven undertone, men manden havde også været sekunder fra at have et gebis i struben!
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 154 cm

Helli 08.10.2017 14:51
Der var ingen grund til at græde over spildt mælk, så meget var Lucky da klar over. Hun havde været uheldig hele sit liv og det ville ikke ændre sig nu, så hun måtte bare komme sig over det.
"Ja, det kan du sagtens sige, det var meningen at du var min middag," sagde hun og satte sig så op, og sendte manden et tandfyldt smil, et par spidse tænder var også ret tydelige i hendes mund, og selv i sin menneskelige skikkelse lignende hun et rovdyr. Det kunne jo godt være at hun lignende mere et menneske end en kat, men Lucky var opvoksset i en verden hvor man hvilede i sit dyriske instinkt.

"Hvad lavede du da også herude i den skikkelse, du skal være heldig for at jeg ville lege med maden før jeg ville spise den, ellers var du da ikke overlevet," pointerede hun. HUn kunne sagtens have sat tænder i ham tidligere, og så havde det været farvel lille mand. Om hun ville have haft det dårligt over at spise et menneske? Nok ja, men hvad hun ikke vidste havde hun ikke ondt af, og hvad han ikke vidste havde han vel heller ikke ondt af.
*
"My destiny is mine to control"

Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 08.10.2017 17:25
Bigwig stirrede på kvinden der lige før havde stået og savlet godt og grundigt over den kaninsteg der var udsigter til at kunne blive aftensmad. Han stirrede en smule foruroligende på hende med et nervøst træk i højre øje over den kommentar. En tør latter kom over hans læber mens han forsøgte at tage sig rolig over den kommentar. Det var ikke ligefrem nemt. ”Jeg er ellers overbevist om at jeg smager dårligt!” hvis bare hun kunne havde hørt hans skrigende tanker på en guds redning af hans grå skind. Det ville havde været noget at grine over nu, eller… Senere, når hjertet ikke var ved at hoppe ud af brystet og adrenalinen var dalet tilstrækkeligt.

Det var aldeles ikke med min gode vilje!” Han løftede den ene hånd for at løfte en pegefinger, men ombestemte sig hurtigt med en rømmen. Okay. Okay, bare ignorere faktummet.. Tøjet måtte vel gemme sig det sted han blev forvandlet? Ikke?... ”og tak.. fordi du legede med mig først…” brummede han en smule utilfreds. Men han var stadig i live, så det var trods alt noget at være taknemmelig over. ”Jeg blev forskrækket.. og så puff! Blev jeg til en kanin.. Og så kom du.. som et frådende monster til at aflive den stakkels pelsklump…” måske lidt hårdt, men det var hvordan han havde set det. Han brugte samtlige kræfter på ikke at lave håndbevægelser og fagter til sin forklaring – for at undgå at blive mere klar over sin meget… frie krop…
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 154 cm

Helli 09.10.2017 16:20
Lucky så næsten eftertænksom på ham, som om at hun ikke rigtig kunne tro at han virkelig smagte dårligt. Der måtte jo tydeligvis være noget bag det, som fik ham til at lyve sådan. Hendes måske næsten lumske smil gjorde det ikke bedre. Hvis han bare vidste bedre, så ville han vide at Lucky ærligtalt ikke rigtig kunne gøre så meget. Lidt uheld var trods alt ingenting.
"Hey! Der er intet galt i at et rovdyr går efter et byttedyr! Du skal bare lade vær med at stavre rundt i en skikkelse. Du beder praktisk talt om at blive spist," sagde Lucky mindste ligeså anklagende. Der var jo intet galt i hvad hun havde gjort. HUn havde jo ikke vidst bedre, og manden havde jo bare stået foran hende og nærmest skreget 'ÆD MIG' til hende. Helt og aldeles ikke hendes skyld, og hvis det var... så ville hun i hvert fald ikke indrømme det.
*
"My destiny is mine to control"

Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 31.10.2017 16:36

Bigwig skævede til hende med en let ubehag i kroppen. Det lumske smil gjorde det overhovedet ikke bedre, for ikke at tale om at han følte sig utilpas i forvejen ved at være nøgen. Hvorfor skulle det nu også ske?! Hvorfor kunne han ikke bare forvandle sig tilbage MED tøj på! ”HEY!” kom der en kende andelse stødt fra ham, at han var tæt på at ligge armene over kors, men fik stoppet sig selv i bevægelsen endnu engang. Ikke på vilkår om han flyttede hænderne fra sine ædlere dele!
Jeg forvandlede mig for det første ikke med vilje! Jeg var faktisk ganske overbevidst om at jeg ikke var i stand til det!” forsvarede han sig en smule muggent og fnøs. ”Dertil, forsøgte jeg jo sådan set også at flygte!” ikke at det hjalp på noget som helst hvad angik jagescenen. Det var vel ganske naturligt at jage et byttedyr og nej der var intet galt i at et rovdyr jagede et byttedyr.. Så længe det byttedyr ikke var Bigwig! Bigwig tog en dyb indånding og sukkede dybt. ”Okay, sket er sket… du nåede heldigvis ikke at sætte tænderne i mig..
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 154 cm

Helli 01.11.2017 16:27
Lucky så ud til at det ikke bekymrede hende spor, som hun var begyndt at studere sine lange negle, som næsten var på nippet af at kunne blive forvesklet med klør. De så i hvert fald skarpe ud, ligesom  hendes hjørnetænder. Hun lignende ikke en man havde lyst til at løbe om hjørner med, i hvert fald ikke som en kanin. Det var dog tydeligt at se at hun stadig blot var et barn. Eller teenager. Hun var på ingen måde voksen endnu, men det bekymrede hun sig ikke spor om.

"En skam virkelig, nu har jeg jo ikke noget aftensmad," sagde hun og for første gang lignende hun et barn, med hvordan hun så ud til decideret at surmule, som et 3-årig barn. Hun havde ganske vidst klaret sig selv i et godt stykke tid efterhånden, men nogen gange savnede hun at have det nemt. Da hun boede i landsbyen, der var tingene servret, der kunne selv hendes held ikke ødelægge alt for mange ting men herude? Der kom det bare endnu mere til udtryk.
*
"My destiny is mine to control"

Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 04.11.2017 14:17
Det var forstyrrende når man for ganske få minutter siden havde været en plysset kaninus der nemt kunne være endt i de lange kløer eller negle som hun lige nu var i gang med at rense. Bigwig modarbejdede i hvert fald lysten til at gyse. Det kunne selvfølgelig også bare være grundet det manglende tøj. Specielt når man sad overfor en teenager. En teenager som ikke engang var født da han begyndte at interessere sig for andet end legetøj!

Og trods alt den frygt han tidligere havde følt og den ubehag der lige nu fyldte kroppen, fik han ondt af hende. Han sukkede dybt, mens han så træt ud over sin egen beslutning der poppede op i hovedet. ”Okay.. Hjælp mig med at finde mit tøj et sted i den mark.. og.. Jeg giver aftensmad på kroen” foreslog han. Han havde i hvert fald ikke planer om at gå hjem i denne tilstand, om end det kunne blive en nødvendighed hvis han ikke fandt sit tøj. ”Hvis du er heldig har de kanin på menuen i dag” jokede han en smule morbidt og forsøgte sig med et lille smil til hende. Hans held var heller ikke fantastisk disse dage.
Gulargh

Gulargh

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 180 år

Højde / 205 cm

Cobblersprite 04.11.2017 18:32
((Hej Helli og Hobbit. Jeg faldt lige over tråden, og fik en skør idé. Må Gurlargh, min frådende ædemaskine, crashe jeres tråd og forsøge at æde jer begge? Kan godt lide ironien, men hvis i har andet planlagt er det selvfølgelig helt cool!))
Lucky

Lucky

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 154 cm

Helli 04.11.2017 18:54
Lucky så noget overrasket ud på manden foran hende. Nej, det var næsten for godt til at være sandt, og man kunne næsten se mistroen i hendes ansigt, som hun kiggede på manden, før at hele hendes ansigt lyste op i et smil. Ikke et af hendes morbide smil, eller drillende smil, men bare af oprigtig taknemmelighed. Noget det første rigtig uskyldige smil der var kommet fra hende.
"Jeg kunne i den grad godt gå for noget kanin," sagde hun grinende. Den morbide humor, i hvert fald lige om det her, lå lidt for nemt til højre benet for hende, og op var hun på benene igen, for at kigge sig rundt.
"Hvor langt væk var du da de blev transformeret," spurgte hun, men var allerede på vej den vej hvor hun originalt havde set kaninen komme fra. Måske hun skulle gå efter sin lugt. Sur gammel mandehørm var nok ikke så svær at følge.
*
"My destiny is mine to control"

Lance Bigwig

Lance Bigwig

Løjtnant for det nedre bydistrikt

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 62 år

Højde / 189 cm

Hobbit 08.11.2017 13:34
Det var egentlig ikke så underligt at pigebarnet var skeptisk. Det ville Bigwig selv nok også havde været, hvis han havde stået i hendes situation. Lige nu var han dog en kende anelse desperat for at få tøj på kroppen! Der begyndte at blive koldt, og han følte sig i forvejen ikke særlig charmerende i denne tilstand, kulden hjalp ikke!
Øhm.. Øh en ti meter eller sådan noget i den retning” pegede han og kantede sig meget akavet på benene. Nøgenhed der normaltvis ikke generede ham, gjorde i den grad når der var unge piger i nærheden. Det var han simpelthen alt for gammel til! Og forbipassende kunne få et helt forkert indblik i hvad der foregik! Heldigvis gik der ikke særlig lang tid før de fandt frem til hans tøj og uniform, før han kunne beklæde sig disse dejlige klæder igen. Bare det at få bukser på gjorde ham langt mere afslappet end han var før, og det var lige før at han glemte at pigen havde forsøgt at sætte tænderne i ham. ”Tak for hjælpen. Navnet er Bigwig” han trak skjorten over hovedet og ruskede i det i forvejen buskede hår der fik ham til at fremstå mere som en vildmand end en egentlig byvagt, som hans arbejde i princippet var.
Gulargh

Gulargh

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 180 år

Højde / 205 cm

Cobblersprite 12.11.2017 22:59
Med en lavmældt traskende lyd, kravlede Gulargh adræt hen over skovbunden. Dæmonen med det praktiske håndelag havde tilladt sig at være lidt ekstra kreativ med den nuværende krop, der på pågældende tidspunkt havde hele tre par ben med hove, stående ud af både hofte og torso, så hans krop konstant var vandret med jorden. Hænderne var blevet udskiftet med nogle skovl-lignende klosakse, perfekte til at skære kød i stykker, og føre det til den savtakkede mund, der apropos var lokaliseret på et cirkulært hoved med små sorte øjne, for enden af en lang og fleksibel hals. Helhedsindtrykket kunne beskrives som den mest modbydelige blanding af en ged, en krokodille, en hummer og en ål, altsammen i menneskehud. Lige så grim som den var fælt lugtende.

Gulargh interesserede sig ikke synderligt for sit fysiske udseende, det var ganske tydeligt, men et sted i hans primitive sind var der en fascination for at tage kød og forme det til nogle funktioner. Det var ikke altid praktisk, men det var ligemeget. Med hver ændring, blev han en anelse klogere, en anelse stærkere... Og mere sulten. Altid sulten. Altid. Sulten.

Stemmer havde fanget hans opmærksomhed. Han kunne se en af dem nu. Et menneske. Ingen rustning, kun et par bukser, og han havde ryggen til, stadig en 5-6 meter væk. Det kunne ikke være bedre. Gulargh kunne allerede mærke sit mundvand løbe over.

Han fortsatte den langsomme kravlen fra buskads til buskads, og sneg sig tættere på.
1 1 0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: zombie, Krystal , Helli , Muri
Lige nu: 4 | I dag: 8