Red en race! Hjælp søges!

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
posts
30
karakterer

Zofrost 25.09.2017 18:08


Kære med-KL’ere!

Katastrofe!

Topalis-folket er ved at dø ud! Simpelthen af manglen på karakterer!
Så efter lidt snakken frem og tilbage er vi kommet frem til, at der må livsredende førstehjælp til! I form af en intern krise, masser af drama og forandring - eller skal det blive som det var?


Olympus er stadig leder af folket, strengt holdende fast på deres gamle veje, men noget er begyndt at røre på sig. En ukendt Topalis er dukket op og prædiker om forandring, nye veje, hvor den ellers så rene race skal mænge sig med resten af Krystallandet. To fraktioner opstår - dem der vil gøre tingene som de altid har gjort dem, og dem der vil løsne op for de gamle regler. Og uenighederne kommer ikke til at gå stille af sig, væsner ude fra rejser til øen og blander sig med håb om magt og krystaller i sigte - eller måske endda kærlighed? Hvad skal det hele ende med? Borgerkrig eller findes der en fredelig løsning?


Et spændende plot ikke?!
Men! Inden vi kaster en hel race ud i uenigheder, vil vi vide, om I kære medbrugere har lyst til at deltage
For hvis der ikke kommer flere karakterer af racen Topalis ud af det i sidste ende, er det lidt spild af energi. Så hvad siger I? Skal vi gøre en fælles indsats for at redde Topalis eller skal de fortsætte deres stille fald mod udryddelse?

Vi håber, at I har lyst til at være med! Kom med jeres input i tråden, er det yay eller ney? Kunne I forestille jer at lave en Topalis-karakter og deltage i dramaet? Eller smide karakterer af andre racer ind i al rodet? Og det gælder selvfølgelig også allerede eksisterende karakterer af alle slags! Alle er velkommende <3

Der vil selvfølgelig blive slået ”stillinger”op, hvis nogen ønsker det, og jeg tænker lidt på en fællestråd eller to og opslag med opdateringer om slagets gang. Krys overvåger selvfølgelig slagets gang, men det er Krave og jeg, der kommer til at stå for selve hovedplottet.

Kom og vær med!

*finder hjertestarteren frem*
Beeeeeeeep.... beep... beep...

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 25.09.2017 18:52
Hmm... har faktisk overvejet at lave en, når jeg får 'åbnet op' for en ny karakter, og kunne bestemt godt forestille mig at deltage :)
Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
posts
26
karakterer

Lorgath 25.09.2017 19:15
Jeg overvejer også kraftigt at deltage. Har en karakter, som er stillet inaktiv/død ish, men har så ikke myrdet ham i spil. Så jeg vil hellere end gerne støtte op om dette initiativ! :D

Btw, så kunne det være monsterfedt hvis der kunne sættes nogle stillinger op! Noget godt konkret :P <3

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
posts
30
karakterer

Zofrost 25.09.2017 19:26
Jeg har lokket en endnu ikke opstartet bruger med på idéen ^^ Så en Topalis mere.

Angående stillinger har vi ikke snakket om noget konkret endnu, da vi lige vil se, om det bliver til noget.

Men jeg tror, at vi pt mangler alt xD Så hvad drømmer I om at blive? ;D
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
posts
21
karakterer

Nyxx 25.09.2017 19:48
Jeg er i gang !!! Katina skal bare lige laves done men der er noget tid til hun kan komme ud pt XD
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3291
posts
19
karakterer

Dragonflower 26.09.2017 09:02
Jamen jeg skulle jo ikke have flere karakterer! .... *går igang med at skrive*
Det skal gøre ondt, før det gør plot!

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 26.09.2017 17:25
Så er Senya, snart, klar til Topalis-drama (har lige sendt hende ind)! :D
Witch Bitch

Witch Bitch

(Sally)

836
posts
0
karakter

Witch Bitch 01.11.2017 15:23
Den her vil jeg gerne hoppe med på, hvis det stadig er aktuelt.

Zofrost

Zofrost

King of Hell

4010
posts
30
karakterer

Zofrost 01.11.2017 15:41
Det er super aktuelt! Der skal nok snart ske noget mere! ^^ Vi søger masser af deltagere!
2 2


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Venus
Lige nu: 2 | I dag: 8