Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 07.06.2017 16:03
Efter en drabet på den lettere rige handelsmand, hvor Nyssa havde fået teleporteret hans lig hjem til bjergende var hun først selv ankommet nogle dage efter. Nyssa nåede kun lige at tage et bad og ifører sig en sort lille top, og lang nederdel. Før der kom en og bankede på hendes dør ”Ra ønsker at se dig” lød beskeden, Nyssa nikkede roligt. 

Hun så sig selv kort i spejlede og rettede på sin kjole, han var en kendt dæmon ikke kun fordi han var lederen, men også af hans bedrifter og udsende. Hvem ville ikke syntes at han var en smule lækker. Nyssa kunne ikke helt beslutte sig om håret skulle være løst eller opsat, men i sidste øjeblik besluttede hun sig alligevel for at have det løst. Hun ville nådig have at Ra skulle vente for længe på hende.

Nyssa havde faktisk aldrig snakket med Ra, ikke på to mands hånd, hun havde set ham til diverse møder der havde været, og hendes missioner kom ofte på et papir med beskrive af personen der skulle dø. Hvad mon han ville hende, bare det ikke var alvorligt tænkte hun, imens hun nærmede sig hans dør. Med en fast hånd bankede hun roligt på døren, hvor efter hun åbende den, ”Herre De ønskede at se mig” sagde hun roligt, med et afventede roligt blik. 
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 12.06.2017 14:15
Det var ikke være gang at Ra's ansatte eller hvad man kalde dem, fik lov til et møde på ene hånd så der kunne være to grunde til det, den ene var at man havde problemer eller den anden, at Ra ville have noget fra en person men grunden til hun var blevet kaldt hen til ham, måtte hun selv finde ud af for ligesom hende så havde Ra heller ikke rigtigt snakket med hende da hendes missioner kom på brev, som de fleste faktisk gjord ved alle de andre ansatte også der var kun få der fik besked mund til mund.

Ra sad oppe i den store sal på hans så kalde trone, hans blik var roligt og da der blev bankede på døren åbnede vagterne som stod ved døren, så hun blot kunne træde ind salen var lyst op og ved hans side var der en kilde af vand, han fulgte hende blikket som hun tråde ind, og han lagde med det samme mærke til hende beklædning hvor efter døren blev lukket lige bag hende, sådan det kun var ham og hende i den store sal, der var mere ind blot kilden med vand i for den store sal var der også et kæmpe marmor bord som var dækket op med mad og vin hvis man ønskede det, alle kunne tag hvis de ville for intet var Ra alt mad var til alle, det stod bare altid dækket nærmest.

" Sæt " 

sagde han roligt, lige foran Ra der nogle puder man kunne sætte på sådan man så op på ham, og han så ned på dem sådan havde det altid været, man skulle ikke være i tvivl hvem der herskede dette sted, alle var velkommen til at udfordre ham til døden for at få hans trone og klan, men det var til døden med mindre Ra selv lavede om på det.

" Nyssa dine offer du dræber behøver du ikke slæbe med hjem til fæstningen, giv dem klanen afmærkning hvis det er nødvendigt eller bare teleportere dem ud over en kløft, " sagde han bestemt, men ændrede sin tone til lidt mere rolig " men når det så er sagt så gør du det godt det skal du have, så sig mig et ønske for du som belønning noget i tankerne " sagde han og kiggede på hende, han vidste ikke hvad denne kvinde ønskede sig, men Ra betalte godt for når folk gjord et godt stykke arbejde, for selvom han kunne være en arrogant skid så var der ingen tvivl om han var en god leder overfor hans folk.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 12.06.2017 15:29
Nyssa bevægede sig stille ind i salen. Hun så ikke direkte imod Ra, kun af respekt. Hun havde jo aldrig rigtig været sammen med ham som nu, det var både helt vildt intimiderende men også yderst spændende, hvad mon han ville. Som hun bevægede sig tættere på fik hun kommandoen om at sætte sig lige foran ham. Nyssa gjorde præcis som han forlangte at satte knæerne ned i puderne og satte numsen oven på hendes fødder. Hun så op på ham, han måtte elske at føle sig forgudet på denne måde. Nyssa elskede selv dominans, men overfor ham gjorde det intet.

”Javel herre” hun anede ikke om det var på sin plads at forsvare hans svar, men hun troede at de ville se ofret eller måske gennemse det, der var trods alt nogen der havde bedt hende om dette, men måske kun hvis det stod fremhævet af seddel at hun skulle gøre det. ”Tak herre” besvarede hun ydmygt, og måtte tænke sig godt om hvad ønskede hun. Hendes liv i forvejen var ret frit hvad mere kunne hun ønske, mere bestemmelse eller ansvar, eller et helt tredje? True hun at ønske det? Han kendte med stor sandlighed til hendes evner, og direkte at bede om hans hånd ville nok blive akavet, måske skulle der var noget mere simpel, uskyldigt og alligevel lidt hedt. Nyssa bed sig kort i læben og forsøgte ikke at se for drillende ud idet hun spurgte ”Et kys fra dem, min herre” hendes stemme var roligt, selvom hun frygtede lidt svaret. På denne måde ville hun både mærke hans følelser og lære mere omkring sin herre, men også få noget hun syntes var sjovt og hedt. 
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 26.07.2017 21:02
Ra fulgte hver en bevægelse hun tog der inde i rummet, selvom det ikke rigtig var nogen grund til det men en kvinde som hende lod man ikke sine øjne glide fra, han slikkede sig om læberne da hun nævnte hvad hun gerne ville have fra ham, han vidste ikke om han bare være charmerende eller det var på grund af hans magt at kvinderne her i denne klan gerne ville have en bid af ham, men det gjord skam ikke noget på nogen måde, men stadig kom det som en overraskelse hvergang.

Ra løftede hånden og gjord tegn med fingerne til hende til at hun skulle komme op til ham " så kom her op og sæt dig på mit skød så skal du få det du ønsker " sagde han og smilede kort og ventede blot på hun skulle rejse sig op og komme op til ham, for som sagt fik de som de ønskede hvis man havde gjord sig fortjent til det, Ra ventede dog stadig på den dag hvor en af hans egne udfordrede ham om hans plads, men det var endnu ikke sket endnu, mund det var fordi regler han havde lagt om at kun en går levende der fra, det vidste han ikke men lige nu var det ham lige meget, for det var hende der søgte opmærksomheden og det skulle hun måske få.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 26.07.2017 21:26
Nyssa blev faktisk overrasket over hans svar, hun fik lov. Nyssa nikkede, samtidig med et lumsk smil dannede sig indvendig som hun bevægede sig op til ham. Snart ville hun finde ud af hvilke følelser der gemte sig i denne dæmon. Nyssa gik helt tæt på ham, det var underligt at være så tæt på ham. Han var utrolig charmende at se på, men Nyssa vidste ikke mine at hun var påvirket af hans udsende. Hun havde før været tiltrukket af udsende, men for hende skulle der mere til før hun ville dele seng med en anden, selvom hun nok ville være lettere at overtale hvis det var ham. Men dette var jo også Ra herren over de sorte dæmoner. Mon det ville være farligt at afvise ham hvis det kom til det. Nyssa gemte tankerne væk og begyndte at koncentrere sig om hans følelser og de indtryk hun ville få ham som hun satte sig lige så stille op på hans skød, hvorefter hun så dybt ind i hans mørke øjne, klar til at modtage sin belønning.  
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 26.07.2017 22:43
Ra fulgte hende igen med hans blik som hun roligt gik op imod ham, og lige ide hun satte sig på hans skød smilede han til hende, " hvad er der med jer kvinder " sagde han roligt hvor efter han placerede hans hånd på hendes kind og kørte den, imod håret og om bag til hendes nakke hvor han lagde den blidt, og den anden hånd kørte han om bag hendes ryg hvor efter han pressede hendes krop imod ham sådan der læber mødes og hun fik den belønning hun ønskede allermest, hvad blev det næste hun ville bede om det var noget Ra nok ville se frem til.

det bedste ville helt klart være alle dem der ikke kender til Ra evner, at hun faktisk allerede fra hun tårdte ind i rummet faktisk ikke kunne bruge sin magi, var ham sjovt for der var så mange mennesker og andre væsner der ikke vidste hvad Ra var i stand til, og det var det som gjord ham til den person han var, men der måtte jo åbenbart hver nogen der synes han var charmerende, eller også gjord de det nok mest for deres egen skyld, men som sagt var det ham lige meget, han nød at han kunne tilfredsstille kvinder efter de behov de nu havde.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 27.07.2017 11:03
Nyssa kunne ikke helt beslutte sig for om hun skulle sige noget hans lille udbrød eller hvad det var. Men Nyssa var nysgerrig, ”Herren kan måske ikke lide at kvinderne gerne vil have dem?” spurgte hun stille, næsten med en lille angst for hvad han mon ville svare tilbage. Det værste der kunne ske, var at han straffede hende. Men snart ville hun føle hvad han følte også kunne hun måske tage det lidt mere med ro. Men som hans rørte ved hendes kind, mærkede hun ingenting. Intet. Hvorfor, hvordan? Hendes evne var der altid, altid kunne hun fornemme andres følelser når hun berørt af en anden. Hvad mon det var som gjorde det? Nyssa fik et lettere skræmt blik i sine øjne, men forsøgte ihærdigt at skjule det for ham. Hendes første tanke var at hendes evne var forsvundet, den var væk! Hun havde før ønsket den væk, men til tider var den også rigtig praktisk, Nyssa mærkede en panisk følelse over at føle at hun mistet sin evne. Nyssas tanker var alle andre steder end kysset. Hendes krop reagerede blot på hans berøring og fulgte hans bevægelser, men da deres læber endelig mødtes forsøgte hun at nyde øjeblikket da hun næppe ville få denne mulighed igen. Nyssa lukkede ikke engang sine øjne, men så på ham og forstod intet. Hvorfor kunne hun ikke føle hans følelser? Det var hele grunden til hun overhovedet havde ønsket et kys af ham, trods det var han god kysser, og det sluttede da også relativt hurtigt, men det var også kun det hun havde bedt om, ikke et tungekys eller lignede. ”Tak Herre” svarede hun endelig med en varm, men lettere nervøs stemme, ikke overfor ham, men sig selv da Nyssa var stadig meget forvirret hvad der mon noget galt med hende, var hun ved at være syg, alvorligt syg? Uden hun selv lage mærke til det, blev hun lettere bleg i hovedet fordi hun tænkte så meget. Hun bekymrede sig virkelig og begyndte at spekulere på om hun også havde mistet sin anden evne til at teleportere. Hun måtte have svar og valgte at fokusere på et glas vand hun havde på værelset som hun ville teleportere her ind, men intet skete. Intet overhoved! Nyssa blev mere forvirret hvad var der galt med hende?! Imens hun tænkte, fik hun pludselig næseblod, hun bemærkede det ikke selv fordi hun var så optaget af sine egne tanker. 
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 27.07.2017 17:47
Ra lagde hurtigt mærke til at deres kys ikke var som han måske havde regnede med, men derfor valgte alligevel at svare på hendes spørgsmål jo det er skam ikke det er mere begrundelsen for det jeg ikke kan se, ser du jeg ved godt jeg måske har en del magt osv men i kvinder i længtes bare efter noget andet sagde han og smillede da det gik op for ham at hun havde prøvet at gennemskur ra følser, han kiggede hende direkte i øjne med hans sorte øjne sig mig en ting prøvede du at bruge din magi på mig nyskabende, sagde han og rystede på hovedet, hvor efter han placerede hans hånd på hendes lår, hvorfor tror du jeg er så magt fuld nyssa, på grund af min race? Eller mine øjne nej ser du nyssa jeg besidder nogle speciel evner, så uden set hvad du gør når du er i mit selskab kan du ikke bruge dine magiske evner smilede han meget tilfreds men tænkt hun har spildt sit kys på at tænke for meget over at hendes evner ikke virkede, hun var virkelig gået glib af noget godt.

mund ikke vi skulle prøve igen sagde han og kørte forsigtigt hånden op af låret på hende hvor efter han tog fat om nakken på hende igen og trak hendes hoved ind til sig hvor efter han kyssede hende blidt på munden men denne gang var der lidt mere intensitet fra hans side af.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 27.07.2017 18:33
Tankestrømmen forsat, om hvad der var galt med hende, og det var først da han faktisk sagde noget igen at hun faktisk kom ud af den. Det var også først der hun opdagede at hun ligefrem havde fået næseblod, næseblod situationen kunne vel ikke blive værre tænkte hun, og tog sin hånd op og tørrede det forsigtigt væk, samtidig med at hun lyttede Nyssa fandt hans svar tvetydigt, havde han mon luret hende. Betød det at han ofte følte sig udnyttet. Nyssa skulle til at sige noget, men så fik de øjenkontakt. Hans dybe sorte øjne der borede sig ind i hendes brune øjne. Han havde luret hende, Nyssa sukkede indvendig, men heldigvis så han ikke nær så vred ud som hun faktisk havde forstillet sig. ”Jeg jeg skal ikke kunne sige hvorfor de andre kvinder vil have noget andet, men jeg jeg var blot nysgerrig” startede hun med et lettere skævt smil og uskyldig stemme. Nysgerrigheden havde før volt hende problemer, måske det snart var på tide at lade den nysgerrighed ligge så ikke længere ville komme i for store problemer ”Herre, den evne er passiv, den er der altid” afsluttede hun så. Hvis ikke nu havde hun nok på et andet tidspunkt berørt ham, måske ikke med et kys men så noget andet. Hun bemærkede hans hånd bevæge sig, og kort var hun ved knibe øjnene sammen, fordi hun faktisk troede at han ville straffe hende, men i stedet lage han den på hendes lår. Nyssa blev først der klar over hvordan hendes nederdel egentlig sad. Den ene dækket til af stof den anden meget synlig næsten helt op til hendes hofte. Hun lyttede til hans ord, så det var derfor de ikke virkede. Han var immune overfor hende og alle andre. Det, det var underligt, men også et sted fantastisk! Hun åndede op, da hun troede at hun havde mistet dem. ”Begrund af deres evne herre. Det er vel næsten dumt at jeg troede jeg havde mistet mine” smilede hun, meget bevidst om at hun følte sig dum og fjollet overfor ham. Hvis hun bare havde ønsket noget andet end lige et kys. Eller forsøgt at andet, men hvordan det var jo ikke ofte nogen mødte Ra. Sket var sket, konkludere hun til sidst, og blot glad for at hendes evner ikke var mistet.

Nyssa så lettere chokeret på ham, ville han til at kysse hende igen? Fordi hun havde spildt sin chance? Det skulle han da ikke, var hun ved at sige, men stoppede da hun mærkede hans hånd bevæge sig op ad hendes lår, for derefter at tage fat i hendes nakke og give hende et nyt intens kys. Denne gang ville hun ikke spilde sin chance, og lukkede stille sine øjne i og lod sig leve ind i kysset. 
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 27.07.2017 22:24
Ra glemte nærmest på en måde at nævne hendes næseblod han havde lagt mærke til det, men han vidste ikke om det betød noget og i stedet lyttede han blot til hendes ord efter han havde sluppet kysset efter noget tid, " er du okay nyssa så du havde næseblod, du burde for det tjekket kan ikke have mine folk går rundt og er syge eller noget, men sig mig Nyssa hvad ville du allerhest på denne jord " sagde han roligt men havde fokuset på hende, han vidste hun nok ville gøre alt han bad om, men han ville ikke tvinge hende til noget som helst, " du er en meget unik og køn kvinde lad aldrig nogen udnytte dig på nogen måde, og husk din magi forsvinder aldrig, kun når du er i nærheden af mig " sagde han og tog hans anden hånd der ikke var på hendes lår, og kørte den fra hendes skulder og ned af hendes krop, som han nærmest mærkede hendes krop.

" så sig mig vil du bare prøve at forføre din herre eller charme ham, for at du måske kunne se hvad jeg følte for som jeg ser det kunne jeg straffe dig for dette, men det er heller ikke det værd er det, nu hvor vi kan lave så mange andre ting der er meget bedre " sagde han meget stille, imens hans øjne stadig borede sig ind i hendes.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 27.07.2017 22:40
Hun smilede stille som han først nu havde opdaget hendes næseblod og svarede ham ”Jeg er skam okay herre, det var blot fordi jeg tænkte og spekulerede så meget” hendes stemme var lettere lav, mest fordi hun skammede sig over at der ligefrem kom næseblod af at tænke så meget! Hun havde oplevet det engang under træning med sin far, det var begyndelse af hendes evne opstod hvor alle følelser havde været ekstremt overvældende. Nyssa måtte tænke sig lidt om, der var mange ting hun ønskede ”Jeg ønsker at se os herske igen. At få en mand og børn en dag og leve livet til fulde” svarede hun ærligt. Hun ønskede ikke at lede kampen imod sejr, men tiden hvor de herskede var den bedste. Hun kunne træne, dræbe og blot slappe af. Der var ingen udgangsforbud eller spørgsmål at stille, livet var blot simplere dengang.

Hun smilede lettere genert. Hun havde aldrig troet hun at, Nyssa Nyala Takács skulle høre disse ord fra sin herre, sin leder. Ikke engang hendes far ville indrømme så pæne ord om hende. Han var jo også en hård mand, der gjorde hende i stand til at modtage enhver kritik. ”Tak herre, bare rolig jeg er ganske god til at passe på mig selv” svarede hun først ydmygt, også lidt drillende. Det var ikke første gang at nogen ville undervurdere hende, men hun ville aldrig stå en chance imod Ra, især når hendes evner var væk. De betød alt i en kampsituation, for hun var ingen muskuløs kvinde, hun var faktisk rigtig feminin og petit at se på.   

Hun bed sig kort i læben som hun hørte hans sætning. ”Jeg var mest ude efter at se hvad der gemmer sig bag dem” svarede hun forsigtigt. Nok ville hun ikke have noget imod at forføre ham, men det var ikke det reelle formål for kysset. Det var at se hvem han var. Han var jo så mystisk og hun ville blot vide mere. ”Hvilke ting herre?” spurgte hun nysgerrigt igen, selvom hun nok burde lade værre, men han bad jo nærmest om det.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 30.07.2017 18:15
Hendes helbred var det der betød mest for ham, hun var en del af hans klan så selvfølgelig bekymrede han sig, men han ville bare ikke vise det for meget, for det var også en af de ting der gjord Ra mystisk at man ikke vidste hvad han følte, eller hvad han gemte på af hemmeligheder, så det var faktisk forståeligt at hun gerne ville vide det, men på den anden side kunne han ikke bare fortælle hende det, for det ville bringe hende og ham selv i fare det bedste ville være at hun ikke vidste for meget, " okay Nyssa denne ene gang så kan vi snakke om mig, hvad er det konkret du gerne ville vide, du skal spørger om hele spørgsmålet og måske ville jeg fortælle dig det, ser du " sagde han og holde en pause, og derefter fjernede hans hænder fra hendes krop, han vidste at hun faktisk ikke var ude efter at forføre ham men mere, at vide noget om ham og på en måde gjord det at han nu var nød til at holde et exstra vågnet øje med hende, for hvorfor ville hun vide disse ting var hun måske ikke fuldt ud loyal overfor ham, eller var der noget andet der bukkede under, det vidste han ikke men han skulle nok inde ud af det på et tidspunkt, på den ene eller den anden måde.

" men hop du bare ned på den pude igen Nyssa der sidder du også meget bedre," sagde han og gik ud fra hun hørte efter hvad han sagde, han fulgte hende med blikket ned igen og satte sig afslappet tilbage i hans stol, " fortæl hvad du ville vide og begrund det også for mig, for ellers ved jeg ikke om jeg ville svare, og bare fordi er ikke en begrundelse " sagde ha tilfreds, det var første gang Ra nogensinde havde ladet nogen spørger ind til ham på den måde som hun nu måtte, så noget tydet på han kunne lide hende på en måde, selvom han aldrig nævnte eller viste det.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 30.07.2017 20:26
Nyssa så på ham som han fortalte at denne samtale kunne omhandle ham?! Hun var yderst chokeret, hun kendte ingen andre der fået dette i belønning, eller hvad det var blevet til. Nyssa havde ikke sin vildeste fantasi troede at han ville blotlægge noget af sig. Selvom hun nød at være tæt på ham, så gjorde hun som der blev sagt. Hvem ville ikke nyde at være så tæt på ham, hun var blot nysgerrig, nysgerrig efter mere, men det var tydeligt at han misforstået hende om hvad hun var nysgerrig på. Nyssa kom let ned på puden igen og så atter op på igen, ind i de mørke øjne.

Nyssa nikkede og spekulerede på hvad hun mon skulle spørge ham, hun kunne spørge til hans anden evne, men det var nok nemmere at finde ud af selv. Hun kunne også spørger om hans drømme, hvilket ville være interessant at vide, for så ville hun vide mere om ham, men så slog det hende og hun spurgte roligt med en lettere blid stemme ”Kunne du falde helt for en kvinde og ægte hende –  jeg har altid haft høje ambitiøsere, ikke at jeg vil udnytter dem, men hvem ville ikke have dem herre” afsluttede hun med et lille charmende smil og vis nervøsitet rejste sig i hende. Nyssa vidste at hvis hun ikke sagde det, ville han aldrig vide det, medmindre han gjorde noget for det, men som tingene så ud nu, ville han nok ikke skænke hende en tanke. 
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 30.07.2017 22:27
En dyb samtale mellem Ra og hende kunne han fornemme hun gerne ville have, og selvom hun nærmest spurgte lige på og svarede med begrundelse, undrede det ham satdig hvorfor hun ville vide dette om sin herre hvorfor ikke bare acceptere sin opgave, evt dyrke hed sex eller udnytte nogen folk med hendes udseende, nej hun ville heller bruge sin fritid her sammen med ham for at vide alt muligt om ham, han smilede lidt til hendes spørgsmål men svarede for det betød intet for ham at hun vidste det men han ville svare hende ærligt, for han var altid ærlig overfor han folk. " både og ser nyssa, jeg har levet i jeg mange tusind år og jeg ved godt jeg ikke bliver yngre, så jo det har jeg da men det er som om der ikke er nogen der har formået at, ja hvad skal man kalde det ord feje benene væk under mig som man kalder det, for der er ikke andet ind jeg håber mere ind noget andet ind at få en søn der kan overtage klanen efter mig, men da det ikke sker endnu må jeg jo blive her eller vente til en eller anden udfordre mig. " sagde han roligt og kiggede på hende for at se hvordan hun reagerede på det han sagde.

At hun selv gerne ville have børn var ham lidt overraskene når man tænkte på hvad hun lavede hver dag nærmest, men på den anden side kunne han sagtens forstå hende, og hun burde bestemt finde en mand der kunne give hende det han ville have, " du smiger Nyssa og bare rolig du skal nok finde en der ville have dig, og hvis det ikke sker tager jeg dig gerne, "sagde han og blinkede til hende, inden han snakkede igen " har du flere ting du ville spørger om " sagde han undrene, han kunne godt lide at hun viste interesse for ham, på den måde hun gjord, det var meget tiltalende på en måde.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 31.07.2017 17:07
Hun lyttede til hans ord, stadig lettere overrasket over at han overhovedet ville dele dette med hende. En lettere fremmed. Så han havde alligevel drømme, hun havde ellers forestillet sig en lidt kold person der havde et hjerte af sten, men ynder det virkede det til at der var en person med små drømme. Hun smilede han manglede en der kunne slå benene under ham, mon han overhovedet havde vurderet om grunden var at for mange fandt ham intimiderende så at de ikke truer.


Nyssa var blot rolig, over situation samtidig meget beæret over at han stolede på hende og tog trods alt hendes spørgsmål seriøst, han kunne lige så godt slå det af og nægte hende svar. Hun smilede lettere uskyldigt da han sagde at hun smigrede ham, og hvis ingen andre ville have hende ville han. ”Herre i mine snart 3000 år har jeg endnu ikke mødt ham der slog benene væk under mig” sagde hun lidt drillende. ”Åh herre der vil altid være spørgsmål, jeg er jo blot en nysgerrig lille dæmon” svarede hun uskyldigt, men alligevel drillende. ”Må jeg så også spørger dem hvad de ønsker allermest på denne jord?” spurgte hun interesseret, og spændt på om han overhovedet ville forsætte med at svare hende. 
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 02.12.2017 14:31
Hendes nysgerrighed var charmerende på en måde, hun var en pæn pige en kvinde måske der var noget for Ra, men der havde jo været mange kvinde" bare rolig der skal nok komme ind, og hvem ved måske oplever du det sart hvem ved, jeg tror på dig Nyssa " sagde han med et smil på læben, hun var virkelig en sød og på en måde genert dæmon, ikke en han bare ville have taget til sin klan med mindre hun virkelig havde et talent og det havde hun, så det var grunden til hun var her, hendes spørgsmål blev besvaret og hendes sidste spørgsmål fik ham til at smile, for ja han vidste godt hvad han allermest ville have i hele verden, men Ra kunne også godt være lumsk nogen gange det skete sjældent men hun havde næsten selv startet det, " jeg ville allermest have du tager dit tøj af og kommer her på " sagde han roligt men og med et lille smil på læben, mest af alt for at se og hun ville gør det, men også for at se om hun blot smilte og spurgte videre, for som sådan var det ikke en ordre men mere blot hvad han ville, så hun skulle ikke hvis hun ikke ville det var bare hvad han helst ville have, selvom hun faktisk nok godt vidste hvad han helst ville have i hele verden, magt over dette land det var grunden til at han ikke lod sig lukke inde i Kzar mora, og for den sags skyld grunden til han havde den klan han nu havde fået opbygget.

Ja han var hende herre og ja han var andre herre men at tilfredsstille sin herre ved at han befalede det, det kunne Ra aldrig finde på for ja var han en liderbuk kunne han blot befalerede at alle havde sex med ham, men det ville han ikke for der var åbenbart mange kvinder der ville have Ra af en eller anden grund, måske var det på grund af hans magt måske ikke det var stadig ting der lå i det uvisse.

Ras bilk stod blot afvente på hende og på en eller anden måde spændt, men udenset hvad hun valgte ville det ikke betyde noget, eller ville det.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 13.12.2017 20:04
Smilede men, lettere rystede på hovedet af hans sætning. Han var godt fast besluttet på, at hun ville møde en. Mon havde en i tankerne, trods Nyssa aldrig havde hørt om arrangeret ægteskab i klanen, kunne det da have sine fordele i forhold til fremtid samarbejde.

Nyssa bed sig i læben og mærkede en svag varme i sine kinder. Han ønskede, at se hende nøgen. Nyssa var klar over, at det ikke var en kommando, men trods det var hun nysgerrig efter se hans reaktion på hendes krop. Imens Nyssa rejste sig fra hans lår og stod nu overfor ham, smilede hun blot udfordrende imod ham ”Kan Herren se, men ikke røre?” spurgte hun drillende. Hvorefter hun roligt lod nederdelen falde til jorden, samt fik toppen over hovedet og ned på jorden, og til sidst sine underklæder. Nyssa skammede sig ikke over sin krop, hun hvilede utrolig meget i sig selv og derfor havde hun hellere ikke de større grubler over at smide tøjet. Trods det faktum, var det da nervepirrende at være nøgen overfor selveste Ra. Nyssa så ind i hans øjne, med forsøget om at læse hans reaktion på hendes valg.
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 17.12.2017 21:49
Som hun rejste sig op, og gik op og stillede sig foran ham kiggede han meget intenst på hende som hun smed tøjet, Ra var meget tilfreds med hvad han så, men igen kunne man ikke se det på ham for at skjule sine udtryk var jo en del af ham, som gjord man ikke vidste hvad han følte eller noget, hendes ord fik ham dog til at smile for vil han rører så havde han gjord det, men alligevel ikke for han ville heller ikke befamle hende bare som sådan, Ra skulle lige til at sige noget ide den store dør ind til salen gik op, en af Ra's spejder kom ind, en spejder der altid holde øje med de folk i klanen som Ra bad dem om, for Ra ville altid vide hvad hans folk rende rundt og lavede når de ikke var her, for siden Lic havde vist uloyalitet havde Ra på ingen måde tøvet med at spionere hans folk, og med de evner hans spejder besad gjord det dem nærmest umulig at se, dog var de ikke styrket med kamp evner på nogen måde.

Spejderen bukkede for hans herre og kiggede ikke på den uklæde kvinde der stod foran ham, det var en ting herren så på så derfor ville spejderen ikke et sekund kigge på hende, han gik roligt op og viskede noget til ham hvor efter hans sidste ord var Nyssa, som lige præcist var højt nok til at hun kunne høre det hvis hun lyttede efter.

Spejderen forsvandt igen og lukkede døren efter sig, Ra vende blikket imod hende som hun stadig stod der " de må heller tag deres tøj på igen sådan at de ikke fryser Nyssa, og sig mig en ting hvad laver du når du ikke er her på fæstningen? " sagde han bestemt men meget roligt, og hun ville kunne fornemme at han vidste noget om hende.
Nyala

Nyala

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2853 år

Højde / 168 cm

Ela 18.12.2017 20:05
Nyssa kunne ikke fornemme et eneste udtryk på ham, som indikere hvad han tænkte om hendes krop. Indvendig sukkede Nyssa da døren gik op, dog var hun hverken flov over sin krop eller af situationen. Hun kendte til Ras bedrifter og det var nok ikke sidste gang han ville have en nøgen kvinde foran sig. Desværre for Nyssa hørte hun at samtalen spejderen kom med drejede sig om hende. Samtidig mærkede hun også vis skuffelse over, at han ikke reagerede på hendes kommentar. Nyssa viste det dog ikke sin skuffelse, men tog det mere som et afslag. Tidligere på aftenen havde han endda afslog hendes såkaldte kærlige troskab, nu hendes krop.

Hun fnøs, der var jo ikke ligefrem koldt. Hun havde lyst til at gøre modstand lade vær med at tage det på. ”Jeg beskuer verden, laver ravage og til tider more mig i byen. Jeg kan vel næsten gætte, at De har hørt om min seneste bytur, med en anden dæmon, Sonya, men jeg siger dig det herre de var dræbte på denne bytur var uden betydning og kunne potentielt blive en trussel for Dem” svarede hun loyalt, aldrig ville gå bag hans ryg. Selvom han skuffede hende, så var der noget ved ham så hun alligevel ikke lade vær med at give sig til ham. Nyssa havde helt glemt, at tænke på at taget på igen, så endnu stod hun nøgen. Ikke for trodse ham, men fordi hun bliver mere optaget af forklare sig. 
Ra's al Ghul

Ra's al Ghul

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 4562 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

KraveKage 19.01.2018 22:27
Som spejderen lige havde fortalt forklare hun til ham, utroligt at hun vidste det var det der blev snakket om, men det var ham ligegyldigt nu, han beundrede stadig hendes nøgne krop, uden at vise det på nogen måde, og det var derfor det var godt at havde hans sorte øjne, så kunne man nemt skjule ens begejstring, han lyttede til hendes ord og smilte lidt for ja han vidste hende og Sonya havde været afsted, som han lige havde fået fortalt, men det var noget der var sket for noget tid siden, og nu var sagen den at Sonya var en del af klanen nu, så han kunne ikke straffe Sonya for noget, selvom han var sikker på hun sikkert gerne ville have det.

Han blik var fast på hende som hun stod der skole ret, nøgen faktisk men hun havde sikkert glemt hvad hendes herre befalede ” nuvel hvis du mener de var værd at dræbe, Sonya er en del af klanen nu ligesom dig, så denne gang ville i begge slippe med en advarsel, eller nærmere du vil sagde han roligt, og rettede sig lidt inden han rejste sig op og gik ned fra hans stol af, og ned mod hende hvor efter han stillede sig foran hende, inden han begynde roligt at gå rundt om hende, et suk kom fra ham inden han talte igen “ synes du jeg behandler dig ordenligt, at jeg er fair overfor dig og være ærlig, jeg lover der ikke sker dig noget for din ærlighed sagde han roligt og meget bestemt og han mente det faktisk, der ville ikke ske hende noget for hendes ærlighed.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 2